作者: sacrilegium 時間: 2026-5-25 19:53 標題: 大陸tp link router香港用唔到?
Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子只可以ap?有冇邊款國內routerwifi 7香港係直接用到?
作者: jk1399 時間: 2026-5-26 00:41
>係咪呢個牌子只可以ap
唔會囉
另外唔知乜野係hgc 機仔
作者: light1020 時間: 2026-5-26 08:05
連router就上到
係指部舊router?
作者: jwong2k04 時間: 2026-5-26 09:22
尼個情況似係認左舊router MAC address
望下tp-link有冇得改WAN port MAC address為舊router果個
或者熄HGC 光纖機一晚至駁tp-link試試
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: s84292 時間: 2026-5-26 10:05
本帖最後由 s84292 於 2026-5-26 02:07 編輯
Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 11:53
你插上去,然後熄左ISP個盒重開,再等30分鐘睇睇
我舊時HKT 換ROUTER 或MAC 地址要等15-20分鐘
作者: siukat 時間: 2026-5-26 11:05
Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 19:53
大陸router話就話wan port位同lan port會自動辦識,但好多時都唔work,
要自己入設定fix死邊一個係連modem個wan port就得
作者: wilson99hk 時間: 2026-5-26 11:11
用緊 HGC ! 淘寶買過國行 TPLink Router, 同國行 Asus Router !
兩個都用到 ! 正常冇問題 ! 而家用緊國行 Asus TUF Gaming BE3600 Router !
作者: javacomhk 時間: 2026-5-26 12:42
講到一舊舊,唔清唔楚,點樣駁又唔講,放棄把啦!
作者: blackkh 時間: 2026-5-26 14:40
這個才是重點
via HKEPC Reader for Android
作者: yaunb 時間: 2026-5-26 15:07
本帖最後由 yaunb 於 2026-5-26 15:10 編輯
回覆 1# sacrilegium
我在淘寶買過的中興晴天, 問天兩款router wifi 7及紅米wifi 6 router 香港都用到 (用pccw及hkbn)
作者: mrkongkee 時間: 2026-5-26 17:03
將自動偵測wan>指定wan port
作者: ckyuen2 時間: 2026-5-26 17:33
請裝返國內tp link app 睇佢有乜error
作者: alan216hk 時間: 2026-5-26 17:47
應該得
作者: mxmxm 時間: 2026-5-26 21:19
無問題
作者: 蠢貓 時間: 2026-5-26 23:03
係得PDD買,係咁上下,我都睇唔明佢講咩

作者: sacrilegium 時間: 2026-6-3 11:10
Pdd買左部Asus wifi7 router, 直插直用,上網冇煩惱
作者: ec709394 時間: 4 天前 12:33
同樓主一樣case, tplink db6400 試過晒所有方法,點都搞唔掂, 最後掉咗, 幾舊水啫,費時煩
作者: z1022 時間: 3 天前 16:06
其實你可以唔理。 係要話人先舒服?
作者: javacomhk 時間: 3 天前 18:56
響呢度問野唔講清楚,唔通變咗我錯?
你咁嘅話都可以唔理我架!仲乜要出聲!
作者: xo_ox 時間: 3 天前 19:49
同意 x2
作者: jk1399 時間: 3 天前 22:44
Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 19:53
你唔識SET姐
作者: z1022 時間: 3 天前 22:58
本帖最後由 z1022 於 2026-6-20 23:19 編輯
錯咗錯在你出聲批評人。 唔係唔可以批評 但是可唔可以客氣啲。
我只係覺得點解有啲人扮曬嘢。 人哋唔識先至問 你就扮曬嘢
作者: javacomhk 時間: 3 天前 23:59
本帖最後由 javacomhk 於 2026-6-21 23:04 編輯
你咁叻又唔見你教識佢!
講到以為你做咗版主,出來扮版主話人哋違反版規
定係佢係你嘅分身出來維護啊!唔識點發問嘢比人話吓都唔得啊!
我屋企部大陸電腦都上唔到網啊,你知唔知點解呀!
作者: jk1399 時間: 昨天 02:28
Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 19:53
大陸ROUTER係香港用, 拎唔到IP(一直紅燈上唔到網)
原因多數係呢個WAN/LAN盲插(自動分配)功能
唔知點解大陸 ROUTER係香港用, 應該都是無法自動分配
所以要在後台關閉呢個功能, 那就會正常


作者: siukat 時間: 昨天 07:00
一早巳經有ching教左樓主呢個知識,但係樓主傾向用金錢解決問題
作者: Aÿ 時間: 昨天 10:11
樓主用金錢解決問題的確係一個好做法
不過佢auto detect做WAN定係LAN甚至disconnect,個後台有圖畫有文字,
如果係呢個問題,樓主應該係堅唔識,求一插就用到
作者: z1022 時間: 昨天 11:24
本帖最後由 z1022 於 2026-6-22 11:27 編輯
教唔教一件事 你需唔需要串人 可能你電腦知識畀樓主識多少少 其他嘢可能一pat屎
就扮曬嘢 係咪因為自卑所以自大
而家討論區好多人鍾意串人 以前不是這樣的
作者: javacomhk 時間: 昨天 11:38
我邊句有串佢?我直接講出佢沒講出點駁個 Router,咁叫串佢呀!
唔比人話得就唔好響呢度問問顯啦!
好似我淨係講部大陸notebook 上唔到網,你會知點解決個問題咩!
作者: buns 時間: 昨天 12:08
唔知幫唔幫到手, 我很久以前換 router 時都係咁... (淘番來的華為 router)
你試下去舊 router 睇下有冇得 release IP?
可能係 ISP 一次只會派一個 IP 比你... release 左新 router 就可以 get 到新 IP.
作者: z1022 時間: 昨天 17:41
本帖最後由 z1022 於 2026-6-22 17:46 編輯
"講到一舊舊,唔清唔楚,點樣駁又唔講,放棄把啦!"

"好似我淨係講部大陸notebook 上唔到網,你會知點解決個問題咩!" 關我义事,我唔想答亦都唔會話你唔識上網搵呀 . 明唔明 ?
作者: javacomhk 時間: 昨天 17:47
呢個係講事實,講問題原由,又無人生攻擊,又沒講粗口,邊度串佢,串佢乜野?
作者: z1022 時間: 昨天 17:50
”講得唔係咁清楚喎。可唔可以講清楚點驳” 識唔識咁講呀?
使唔使叫人放棄呀。
唔會再答你 都費事同你講。尊重人即是尊重自己
作者: javacomhk 時間: 昨天 17:54
叫人放棄,就叫串佢呀!我都係第一次知道,咁對唔住囉!響呢度原來有個新版主新版規要好有禮貌咁,氹細路咁講嘢喎!

