Board logo

標題: [操作疑難] 大陸tp link router香港用唔到? [打印本頁]

作者: sacrilegium    時間: 2026-5-25 19:53     標題: 大陸tp link router香港用唔到?

Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子只可以ap?有冇邊款國內routerwifi 7香港係直接用到?
作者: jk1399    時間: 2026-5-26 00:41

>係咪呢個牌子只可以ap

唔會囉

另外唔知乜野係hgc 機仔
作者: light1020    時間: 2026-5-26 08:05

連router就上到
係指部舊router?
作者: jwong2k04    時間: 2026-5-26 09:22

尼個情況似係認左舊router MAC address
望下tp-link有冇得改WAN port MAC address為舊router果個
或者熄HGC 光纖機一晚至駁tp-link試試

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: s84292    時間: 2026-5-26 10:05

本帖最後由 s84292 於 2026-5-26 02:07 編輯
Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 11:53


你插上去,然後熄左ISP個盒重開,再等30分鐘睇睇

我舊時HKT 換ROUTER 或MAC 地址要等15-20分鐘
作者: siukat    時間: 2026-5-26 11:05

Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 19:53



大陸router話就話wan port位同lan port會自動辦識,但好多時都唔work,
要自己入設定fix死邊一個係連modem個wan port就得
作者: wilson99hk    時間: 2026-5-26 11:11

用緊 HGC ! 淘寶買過國行 TPLink Router, 同國行 Asus Router !
兩個都用到 ! 正常冇問題 ! 而家用緊國行 Asus TUF Gaming BE3600 Router !
作者: javacomhk    時間: 2026-5-26 12:42

講到一舊舊,唔清唔楚,點樣駁又唔講,放棄把啦!
作者: blackkh    時間: 2026-5-26 14:40

講到一舊舊,唔清唔楚,點樣駁又唔講,放棄把啦!
javacomhk 發表於 2026-5-26 12:42

這個才是重點

via HKEPC Reader for Android
作者: yaunb    時間: 2026-5-26 15:07

本帖最後由 yaunb 於 2026-5-26 15:10 編輯

回覆 1# sacrilegium


    我在淘寶買過的中興晴天, 問天兩款router wifi 7及紅米wifi 6 router 香港都用到 (用pccw及hkbn)
作者: mrkongkee    時間: 2026-5-26 17:03

將自動偵測wan>指定wan port
作者: ckyuen2    時間: 2026-5-26 17:33

請裝返國內tp link app 睇佢有乜error
作者: alan216hk    時間: 2026-5-26 17:47

應該得
作者: mxmxm    時間: 2026-5-26 21:19

無問題
作者: 蠢貓    時間: 2026-5-26 23:03

講到一舊舊,唔清唔楚,點樣駁又唔講,放棄把啦!
javacomhk 發表於 2026-5-26 12:42


係得PDD買,係咁上下,我都睇唔明佢講咩
作者: sacrilegium    時間: 2026-6-3 11:10

Pdd買左部Asus wifi7 router, 直插直用,上網冇煩惱
作者: ec709394    時間: 4 天前 12:33

同樓主一樣case, tplink db6400 試過晒所有方法,點都搞唔掂, 最後掉咗, 幾舊水啫,費時煩
作者: z1022    時間: 3 天前 16:06

講到一舊舊,唔清唔楚,點樣駁又唔講,放棄把啦!
javacomhk 發表於 2026-5-26 12:42


其實你可以唔理。 係要話人先舒服?
作者: javacomhk    時間: 3 天前 18:56

其實你可以唔理。 係要話人先舒服?
z1022 發表於 2026-6-20 08:06



    響呢度問野唔講清楚,唔通變咗我錯?
你咁嘅話都可以唔理我架!仲乜要出聲!
作者: xo_ox    時間: 3 天前 19:49

其實你可以唔理。 係要話人先舒服?
z1022 發表於 2026-6-20 08:06



    同意 x2
作者: jk1399    時間: 3 天前 22:44

Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 19:53



    你唔識SET姐
作者: z1022    時間: 3 天前 22:58

本帖最後由 z1022 於 2026-6-20 23:19 編輯
響呢度問野唔講清楚,唔通變咗我錯?
你咁嘅話都可以唔理我架!仲乜要出聲! ...
javacomhk 發表於 2026-6-20 18:56

錯咗錯在你出聲批評人。 唔係唔可以批評 但是可唔可以客氣啲。
我只係覺得點解有啲人扮曬嘢。 人哋唔識先至問 你就扮曬嘢
作者: javacomhk    時間: 3 天前 23:59

本帖最後由 javacomhk 於 2026-6-21 23:04 編輯

你咁叻又唔見你教識佢!
講到以為你做咗版主,出來扮版主話人哋違反版規
定係佢係你嘅分身出來維護啊!唔識點發問嘢比人話吓都唔得啊!
我屋企部大陸電腦都上唔到網啊,你知唔知點解呀!
作者: jk1399    時間: 昨天 02:28

Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 19:53


大陸ROUTER係香港用, 拎唔到IP(一直紅燈上唔到網)
原因多數係呢個WAN/LAN盲插(自動分配)功能

唔知點解大陸 ROUTER係香港用, 應該都是無法自動分配
所以要在後台關閉呢個功能, 那就會正常




作者: siukat    時間: 昨天 07:00

大陸ROUTER係香港用, 拎唔到IP(一直紅燈上唔到網)
原因多數係呢個WAN/LAN盲插(自動分配)功能

唔知點解大 ...
jk1399 發表於 2026-6-22 02:28



一早巳經有ching教左樓主呢個知識,但係樓主傾向用金錢解決問題
作者: Aÿ    時間: 昨天 10:11

樓主用金錢解決問題的確係一個好做法
不過佢auto detect做WAN定係LAN甚至disconnect,個後台有圖畫有文字,
如果係呢個問題,樓主應該係堅唔識,求一插就用到
作者: z1022    時間: 昨天 11:24

本帖最後由 z1022 於 2026-6-22 11:27 編輯
你咁叻又唔見你教識佢!
講到以為你做咗版主,出來扮版主話人哋違反版規
定係佢係你嘅分身出來維護啊!唔識 ...
javacomhk 發表於 2026-6-20 23:59


教唔教一件事 你需唔需要串人 可能你電腦知識畀樓主識多少少 其他嘢可能一pat屎
就扮曬嘢  係咪因為自卑所以自大
而家討論區好多人鍾意串人 以前不是這樣的
作者: javacomhk    時間: 昨天 11:38

教唔教一件事 你需唔需要串人 可能你電腦知識畀樓主識多少少 其他嘢可能一pat屎
就扮曬嘢  係咪因為自卑 ...
z1022 發表於 2026-6-22 03:24



    我邊句有串佢?我直接講出佢沒講出點駁個 Router,咁叫串佢呀!
唔比人話得就唔好響呢度問問顯啦!
好似我淨係講部大陸notebook 上唔到網,你會知點解決個問題咩!
作者: buns    時間: 昨天 12:08

唔知幫唔幫到手, 我很久以前換 router 時都係咁... (淘番來的華為 router)
你試下去舊 router 睇下有冇得 release IP?
可能係 ISP 一次只會派一個 IP 比你... release 左新 router 就可以 get 到新 IP.
作者: z1022    時間: 昨天 17:41

本帖最後由 z1022 於 2026-6-22 17:46 編輯
我邊句有串佢?我直接講出佢沒講出點駁個 Router,咁叫串佢呀!
唔比人話得就唔好響呢度問問顯啦!
...
javacomhk 發表於 2026-6-22 11:38


"講到一舊舊,唔清唔楚,點樣駁又唔講,放棄把啦!"

"好似我淨係講部大陸notebook 上唔到網,你會知點解決個問題咩!" 關我义事,我唔想答亦都唔會話你唔識上網搵呀 . 明唔明 ?
作者: javacomhk    時間: 昨天 17:47

"講到一舊舊,唔清唔楚,點樣駁又唔講,放棄把啦!"

"好似我淨係講部大陸notebook 上唔到網,你 ...
z1022 發表於 2026-6-22 09:41


呢個係講事實,講問題原由,又無人生攻擊,又沒講粗口,邊度串佢,串佢乜野?
作者: z1022    時間: 昨天 17:50

呢個係講事實,講問題原由,又無人生攻擊,又沒講粗口,邊度串佢,串佢乜野? ...
javacomhk 發表於 2026-6-22 17:47


”講得唔係咁清楚喎。可唔可以講清楚點驳” 識唔識咁講呀?
使唔使叫人放棄呀。

唔會再答你 都費事同你講。尊重人即是尊重自己
作者: javacomhk    時間: 昨天 17:54

”講得唔係咁清楚喎。可唔可以講清楚點驳” 識唔識咁講呀?
使唔使叫人放棄呀。

唔會再答你 都費事同你講 ...
z1022 發表於 2026-6-22 09:50


叫人放棄,就叫串佢呀!我都係第一次知道,咁對唔住囉!響呢度原來有個新版主新版規要好有禮貌咁,氹細路咁講嘢喎!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2