作者: hkbaby 時間: 2013-7-5 22:14 標題: GUNNAR 電腦專用眼鏡
本帖最後由 hkbaby 於 2013-12-22 15:36 編輯
今日無那那買左副眼鏡 ,無度數
$1199 , 岩岩係巴士打PSV 討鬼.完全冇暈ge感覺
諗著番工用, 吾知大家有冇用過





https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1553425&k=4e5948d20bf94079bd137804efb1f828&t=1782599190&sid=1LAGOKSYwsp

作者: 妙月 時間: 2013-7-5 23:21
我有3對 一個係SS牌 一個係無邊既PHA 另一隻係金屬邊
作者: 黃肥龍 時間: 2013-7-5 23:43
其實...同普通眼鏡有咩唔同? 有冇詳細小小的資料?
作者: hkbaby 時間: 2013-7-5 23:48
本帖最後由 hkbaby 於 2013-7-5 23:50 編輯
我照抄-v- ..不過問過代理如果要有度數,要send去美國訂造
最多得600度, 同理鏡片要另外加1700~2500不等

GUNNAR專業數碼視頻光學眼鏡是全球唯一能夠生產符合嚴格規範高精密度色彩、幾何表面處理的光學眼鏡。配合與卡爾.蔡司共同研發的嶄新光學鏡片技術
1.降低眩光
舒緩眼部肌肉酸脹感,降低眼部乾燥度。
2.增強清晰度
增強視覺清晰度和對比度。
3.緩解眼睛疲憊
舒緩眼部肌肉酸脹感,降低眼部乾燥度。
4.提高眼部集中度
讓你的眼睛免受眼部疲憊的困擾自然地集中精力。
5.琥珀色的著色
通過專利配方的琥珀色鏡片,柔和色調,提高對比度,讓你擁有清晰的視覺效果。
6.符合人體工程學
採用高科技的技術,適合亞洲臉型的設計,讓眼鏡款式更時尚,佩戴更舒服。
作者: alan11abc 時間: 2013-7-5 23:48
貴
作者: 黃肥龍 時間: 2013-7-5 23:58
THX CHING
好係好, 又幾型

不過用左之後應該會用更多時間對住個MON, 對眼睛未必係好事
作者: hkbaby 時間: 2013-7-6 00:02
番得工有得吾對住個MON 我都想 ,我果便冇窗, 冇遠境...上面仲要成30支光管
作者: 黃肥龍 時間: 2013-7-6 00:09
番工冇得講, 不過平時打機就.... ...
作者: zx4213 時間: 2013-7-6 00:34
之前試帶過
可能因為度數唔岩我
覺得冇分別
作者: hkbaby 時間: 2013-7-6 16:17
本帖最後由 hkbaby 於 2013-7-6 16:18 編輯
可能用耐左先覺, 我岩岩用左2個鐘電腦
一除低再望個MON,有種吉眼 ge感覺, 2秒都吾想再望
作者: hkbaby 時間: 2013-7-6 16:36
效果圖



作者: wonghoyat 時間: 2013-7-7 13:23
有度數使用中
作者: MA 時間: 2013-7-7 14:08
睇d野咪變曬黃色?
作者: hkbaby 時間: 2013-7-7 14:36
咁黑超睇d野咪變曬黑色? 明顯不是吧
作者: MA 時間: 2013-7-7 14:41
黑超睇d野明顯有偏暗左,睇你影的相都見到偏黃左
作者: hkbaby 時間: 2013-7-7 14:46
本帖最後由 hkbaby 於 2013-7-7 14:52 編輯
咁點都有其它顔色入到 ,但的確會黃左
塊鏡黃色係因為將其它其尤其 短波籃 擋走左
平日LCD 都還可, LED 就真係好hurt眼, LED要發出白光 需要先發藍光
作者: agent_smith 時間: 2013-7-7 17:09
you can get a much cheaper version from aeon $12 store.
that one does not have +0.2D magnify
i am using clip-on from allure eyeware
作者: dtseslok 時間: 2013-7-7 18:01
唔知係邊度買呢?
作者: hkbaby 時間: 2013-7-7 19:07
我比較lazy,打的直上代理買
好似mk都有,
作者: Lite 時間: 2013-7-7 19:52
you can get a much cheaper version from aeon $12 store.
that one does not have +0.2D magnify
i ...
agent_smith 發表於 2013-7-7 17:09
ching 有無效果圖同鋪頭地址??
作者: dtseslok 時間: 2013-7-7 19:56
回復 19# hkbaby
THX 搵日去買先
作者: hkbaby 時間: 2013-7-7 20:09
代理 有電競用,上班用,
http://www.gunnar.com.hk/list.php?lang=2&cate_id=5&q=2
效果圖#11
代理地址我pm你吧
作者: agent_smith 時間: 2013-7-7 22:03
回復 20# Lite
無放大喎,又唔唔型
你係咪想買?
作者: agent_smith 時間: 2013-7-7 22:05
查實 amazon 買有機會平過港行,港行食水幾深
作者: hkbaby 時間: 2013-7-7 22:23
本帖最後由 hkbaby 於 2013-7-7 22:29 編輯
差幾百蚊無謂哂時間左等右等,一來又冇得試
作者: agent_smith 時間: 2013-7-7 22:37
回復 25# hkbaby
師兄,你副 gunnar 要千二喎,唔止幾舊。你隻叫乜?
我用另一隻,對眼係舒服咗。查實四眼師兄可以佩有瀘藍光功能嘅鏡片,香港有三隻品牌,最平好似幾舊一對鏡。
作者: Sinair 時間: 2013-7-7 22:39
回復 26# agent_smith
有無介紹下
作者: agent_smith 時間: 2013-7-7 22:40
回復 27# Sinair
四眼定無近視?
作者: Sinair 時間: 2013-7-7 22:41
4眼
作者: hkbaby 時間: 2013-7-7 22:48
"差"幾百蚊...
edge
作者: agent_smith 時間: 2013-7-7 23:10
回復 29# Sinair
可去 EGG 睇 Demo. 用 iPad 就會有分别。要瀘藍光功能,加四舊。
去普通眼鏡舖亦得,有三款鏡片, hoya, Nikon, 同 香港品牌 阿波羅 Apollo. Apollo 最平,一對鏡片幾舊水。好似係 1.6。唔知係咪非球。
缺點,無得放大,唔型。
要放大點算?假如你唔介意睇遠嘢無咁清,佩淺 25 度就得。不過我唔建議你咁做,你要做最好問一問視光師先。
作者: agent_smith 時間: 2013-7-7 23:21
回復 30# hkbaby
我用 allure eyeware, 平D。不過唔型,無霸氣。最樣衰係有 call of duty 係鏡到。
作者: hkbaby 時間: 2013-7-7 23:23
本帖最後由 hkbaby 於 2013-7-7 23:24 編輯
this? 我上代理見有D賣 $649 都好好睇

作者: agent_smith 時間: 2013-7-7 23:23
回復 33# hkbaby
yes
作者: Cyro 時間: 2013-7-8 00:03
有用緊esport款,主要都係打機用,對眼無咁易攰
作者: Lite 時間: 2013-7-8 19:56
hoya nikon 都有出呢類型眼鏡?? ching 有無推薦的型號??
ps. 無近視
作者: agent_smith 時間: 2013-7-8 23:33
回復 36# Lite
hoya, Nikon 係出近視鏡片。你有無需要輕微放大功能,要就 gunnar, allure eyeware. gunnar 明顯黃, allure eyeware. 就啡,steelseries 就同 gunnar 一樣係黄。
如無需要輕微放大,可以係雅烏拍賣網揾,品牌叫 jins PC. 有D洋人話不反光既黃色 night driving glasses 亦得,最平又樣衰係 aeon 12蚊店都有,不過得一兩副,樣衰又返光
99 sir 有steelseies. 你問下其他師兄邊到有gunnar 試,淘寶同台灣雅烏都肯運 hk. amazon 亦會 ship 某D產品。
如要做 graphic,執相,over 三十幾就驗下老花先買。
我覺得 gunnar 最型。
作者: Sinair 時間: 2013-7-9 08:52
gunnar係型
但好似冇出夾眼鏡式??
作者: agent_smith 時間: 2013-7-9 09:22
回復 38# Sinair
得 allure eyeware call of duty series 先由夾片,33 樓有樣睇,不過夾完會重。佩一副專用會實際D。不過無得型
作者: Sinair 時間: 2013-7-9 14:04
回復 39# agent_smith
最慘係GUNNAR好似做唔到我既度數...成千度
作者: plusyau 時間: 2013-7-9 15:33
回復 Lite
hoya, Nikon 係出近視鏡片。你有無需要輕微放大功能,要就 gunnar, allure eyeware. gunnar 明 ...
agent_smith 發表於 2013-7-8 23:33
steelseries 個副都係GUNNAR 出
利申: 我有
作者: utakuma 時間: 2013-7-9 16:37
我有近視, 200左右
配GUNNAR 要幾錢左右?
作者: wonghoyat 時間: 2013-7-18 15:37
有度數,近視350,散光250............

作者: agent_smith 時間: 2013-7-19 10:43
回復 43# wonghoyat
how much?
作者: wonghoyat 時間: 2013-7-19 15:02
唔係太記得,好似系HKD1700左右(唔記得呢個價系一塊鏡片定係一對........)框架另外再計
作者: 滑鼠走光 時間: 2013-7-19 22:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sinair 時間: 2013-7-19 22:35
回復 45# wonghoyat
一塊鏡就
真係太貴了
作者: evanc 時間: 2013-7-19 23:07
回復 1# hkbaby
我上年買的,配左度數3000蚊,我成日都會用電腦,用左真系幾好,我近排驗眼度數都冇加深到!!!!
作者: Steven 時間: 2013-8-6 15:46
係年幾前自己上官網訂左副都係800左右

不過就無眼鏡盒
作者: Steven 時間: 2013-8-6 15:56
兩年前已經買左
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... highlight=%2BSteven
作者: wwwwoooo 時間: 2013-12-29 12:45
有冇師兄用過透明
有冇效果?
作者: sven747 時間: 2013-12-31 11:08
回復 10# hkbaby
因為個眼鏡係琥珀色的原因。 如果你用太陽眼鏡,應該感覺一樣舒服。

