Board logo

標題: docking station for macbook [打印本頁]

作者: yoyoking    時間: 2010-4-20 10:42     標題: docking station for macbook

本帖最後由 yoyoking 於 2010-4-20 10:44 編輯

http://www.hengedocks.com/

http://www.engadget.com/2010/04/19/henge-docks-finally-a-well-designed-docking-station-for-apple/

唔知大家有冇興趣呢?
作者: anthonyleung21    時間: 2010-4-20 12:20

外型一般...不過勝在慳位
作者: zz2582    時間: 2010-4-20 13:19

呢個 正喎
作者: ball0936    時間: 2010-4-20 13:46

呢個好呀! 有團購搞嗎 ?
作者: 風十三    時間: 2010-4-20 14:12

呢個實用好多
如果power可連動就真係正正
作者: 小煩仔    時間: 2010-4-20 16:44

都幾貴.....
作者: lemonhk    時間: 2010-4-20 16:51

都幾貴.....
小煩仔 發表於 20-4-2010 16:44


勁貴

作者: nietzsche    時間: 2010-4-20 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ball0936    時間: 2010-4-20 20:09

呢個香港有無得買 ? 定係要係佢個網到 order ?
作者: simdao    時間: 2010-4-21 00:30

好正!!! 有無for MBA ?
作者: seed00    時間: 2010-4-21 03:07

我等大6跟進
真係好正, 張檯根本唔夠位比部mac...
作者: littblebb    時間: 2010-4-21 08:48

idea 幾好
不過白色膠有D 唔襯MBP
另外, 白色膠的話, 個dock 應該唔會太重
即係dock 左之後, 要小心, 部機可能容易flip down
作者: leslie386    時間: 2010-4-21 08:49

有興趣~~
作者: edmond_wong    時間: 2010-4-21 08:50

More USB ports would be better
作者: simdao    時間: 2010-4-22 23:52

如果有for Macbook air 就好啦
作者: ball0936    時間: 2010-4-23 02:19

有無師兄知 HK 有無得買 ?
作者: andrew    時間: 2010-4-23 10:16

不如睇下有幾多人有興趣想買, 睇吓有冇可能攪到團購~~
(我想買macbook pro 13"果隻)
作者: ball0936    時間: 2010-4-23 13:39

回復 17# andrew

我有興趣的~ 我想要 for white macbook 果個 model
作者: hhpeter    時間: 2010-4-23 17:57

I also want ah 13" Mac Pro
作者: 武德輝    時間: 2010-4-26 05:17

我係美國, 不如搞個團購等我賺番D學費 LOL
作者: sirius    時間: 2010-4-26 07:26

其實會唔會好易花部mac..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2