Board logo

標題: [開箱] 人生第一部MacBook Air [打印本頁]

作者: gary0916    時間: 2011-11-1 20:58     標題: 人生第一部MacBook Air

本帖最後由 gary0916 於 2011-11-1 20:59 編輯

見apple咁hit~就買左部air黎玩下~感覺唔錯~
我買個部係最平11"個部


25出貨~今日收到~


個盒已經好型~~一貫apple嘅簡約風格~


小弟實太心急...好快就開左出黎充電
部MBA咁薄...望上去真係好型~


背光keyboard,,無咩特別~不過好實用~

過幾日附上側試
作者: etude    時間: 2011-11-1 21:12

good computer u will know
作者: 黑影騎士    時間: 2011-11-1 22:20

我都係剛剛買左macbook air冇耐, 大家可以交流下
作者: almwww09    時間: 2011-11-1 23:41

我都剛剛買mba 13" .... 大家交流下..
作者: 長勝飛龍    時間: 2011-11-1 23:56

真係多左好多人買mac 機,我都買左imac !!
作者: Ho-2    時間: 2011-11-2 00:49

同時有mba同mbp嘅巴打
作者: tingcrab    時間: 2011-11-2 03:31

呢部可以話係真真正正拎得出街既notebook...

以前拎notebook,又快唔夠電,又重~
而家呢部air真係又夠輕、電又耐用、速度又夠~價錢重一d都唔貴~
作者: kyfung    時間: 2011-11-2 10:01

我由dos用到win7,13"mba都係我第一部mac機,暫時感覺良好。

如果過兩年後有arm cpu+mac os既機我就可以脫離wintel XD
作者: sniperbb    時間: 2011-11-2 14:04

我都係上個月剛買mba 13" .... 大家交流下
作者: anonymous118    時間: 2011-11-2 14:18

呢部可以話係真真正正拎得出街既notebook...

以前拎notebook,又快唔夠電,又重~
而家呢部air真係 ...
tingcrab 發表於 2011-11-2 03:31


  
my mbp[2007] has been changed the battery for three times .... and now it can only turn on for around 2 hr and 15 mins using the battery....
作者: gary0916    時間: 2011-11-2 16:14

本帖最後由 gary0916 於 2011-11-2 20:35 編輯

真係好正~~
2秒就熄到機~
開機都好快~~
作者: 6seven    時間: 2011-11-3 12:20

真係好正~~
2秒就熄到機~
開機都好快~~
gary0916 發表於 2011-11-2 16:14



air 唔洗關機o架,當iphone咁用,唔係就無左air 意義.
作者: 梁炳    時間: 2011-11-3 22:36

air 唔洗關機o架,當iphone咁用,唔係就無左air 意義.
6seven 發表於 2011-11-3 12:20



我都用緊13Air
不過講句公道說話,用Win7 notebook一路都係close埋sleep就得
幾個星期都唔洗關一次機
待機->wake up速度上其實無乜分別
當然Air本身就輕簿好多
作者: Chuen1987    時間: 2011-11-3 23:06

我都用緊13Air
不過講句公道說話,用Win7 notebook一路都係close埋sleep就得
幾個星期都唔洗關一次機
待 ...
梁炳 發表於 2011-11-3 22:36


我對上果部Notebook,除左Reboot,冇熄過機。
我都係啱啱轉用Macbook Air冇幾耐,感覺非常之好。
作者: 6seven    時間: 2011-11-3 23:30

我都用緊13Air
不過講句公道說話,用Win7 notebook一路都係close埋sleep就得
幾個星期都唔洗關一次機
待 ...
梁炳 發表於 2011-11-3 22:36


咁又唔關Windows事O既,最主係air 特色慳電又用SSD,開住黎轉都得,跟本當手機咁用,唔洗關機,打開就用,無左HDD果D 雞蛋體質,並下都驚壞.
作者: kuuga1116    時間: 2011-11-4 00:14

咁又唔關Windows事O既,最主係air 特色慳電又用SSD,開住黎轉都得,跟本當手機咁用,唔洗關機,打開就用,無左H ...
6seven 發表於 2011-11-3 23:30

乜HDD真係咁雞蛋體質??
成日都開住走黎走去
冇乜大問題呀
係嫌佢唔夠快姐
作者: lulufish    時間: 2011-11-5 11:10

乜HDD真係咁雞蛋體質??
成日都開住走黎走去
冇乜大問題呀
係嫌佢唔夠快姐 ...
kuuga1116 發表於 2011-11-4 00:14


好唔健康
作者: zeissoctopus    時間: 2011-11-5 11:31

恭喜哂
作者: tonylcc    時間: 2011-11-8 13:34

恭喜恭喜, when can you test about the "speed" of this mba
作者: killuakam    時間: 2011-11-8 14:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 6seven    時間: 2011-11-8 15:23

本帖最後由 6seven 於 2011-11-8 17:29 編輯
咁都有得講....得mba先有ssd同慳電咩,epc仲早過佢用ssd,更早既仲有一堆人改裝CF卡。用得ulv就唔會食電得 ...
killuakam 發表於 2011-11-8 14:54



今年MBA 係特別唔同定位,cpu速度夠快,今時今日o既SSD 技術成熟同快好多,以前用CF 都係未夠HDD快.

thx reply.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2