Board logo

標題: 無喇喇比apple itunes收左三百幾蚊 [打印本頁]

作者: GSky    時間: 2013-11-2 18:46     標題: 無喇喇比apple itunes收左三百幾蚊

個ACCOUNT開左冇耐, 又冇收到RECEIPT
又冇APPS買過, 又冇裝要收費/要買野UPGRADE既APPS
今日LOGIN ONLINE BANKING, 先知早兩三日收左錢

會唔會比人盜用ACCOUNT?
可以點做?
作者: 電腦膠手    時間: 2013-11-3 00:30

打去APPLE問
作者: yukkwanf    時間: 2013-11-3 10:38

禁入去itunes -> iTunes store -> 左上角個e-mail度禁一下account...

下面有個purchase history...禁see all~再report a problem

螢幕快照 2013-11-03 10.37.21.png

圖片附件: 螢幕快照 2013-11-03 10.37.21.png (2013-11-3 10:37, 18.38 KB) / 下載次數 32
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1600781&k=93d48fcbe489f5d1d19bc53e970cb886&t=1782137448&sid=oKVb0aG4n9


作者: wkk    時間: 2013-11-3 10:44

基本刪除晒信用卡資料,好少買野,真係用先算
作者: AnsonMk    時間: 2013-11-3 11:13

我上過月試過了,email 去apple 會退番錢比你
作者: CheeseJai    時間: 2013-11-3 11:32

我上過月試過了,email 去apple 會退番錢比你
AnsonMk 發表於 2013-11-3 11:13



    咁都有?!?!

我好少睇信用卡月結單, 咁米可能比APPLE亂收都唔知!!!
作者: hyperbola    時間: 2013-11-3 12:45

有無subscribe iTunes match?
作者: sena168    時間: 2013-11-3 13:33

回復 7# hyperbola

itunes match 都唔洗咁貴吧
作者: GSky    時間: 2013-11-3 14:37

基本刪除晒信用卡資料,好少買野,真係用先算
wkk 發表於 2013-11-3 10:44


打左去CARD CENTER停左張卡, 佢話會出過另一張比我...
聽日打去APPLE問下, 暫時上網頁留左MESSAGE比佢...
作者: GSky    時間: 2013-11-3 14:38

有無subscribe iTunes match?
hyperbola 發表於 2013-11-3 12:45


呢個ACCOUNT好少用, 最近先開, 買ITUNES野都唔係呢張卡
作者: GSky    時間: 2013-11-3 14:39

本帖最後由 GSky 於 2013-11-3 14:44 編輯
禁入去itunes -> iTunes store -> 左上角個e-mail度禁一下account...

下面有個purchase history...禁see a ...
yukkwanf 發表於 2013-11-3 10:38


CHECK晒,冇PURCHASE RECORD
聽日打800問下
作者: KinChungE    時間: 2013-11-3 16:17

會唔會借過部電話俾人玩, 禁左in-app purchase? (in-app purchase可以自己set需唔需要password)
作者: GSky    時間: 2013-11-3 17:35

會唔會借過部電話俾人玩, 禁左in-app purchase? (in-app purchase可以自己set需唔需要password) ...
KinChungE 發表於 2013-11-3 16:17
冇,冇connect idevice同itunes
作者: oo0t0oo    時間: 2013-11-3 17:41

其實有冇移除apple id內面D信用卡info.
作者: GSky    時間: 2013-11-3 19:50

其實有冇移除apple id內面D信用卡info.
oo0t0oo 發表於 2013-11-3 17:41


就係冇
作者: GSky    時間: 2013-11-3 19:51

http://www.review33.com/discuss/ ... mp;item=&page=1

原來有人都試過咁
作者: GSky    時間: 2013-11-4 21:47

APPLE好似查唔到, 叫我打去CARD CENTER撤回同CHARGEBACK筆數

作者: thor330    時間: 2013-11-4 22:45

係咪icloud爆左容量要收錢?
作者: charcsc2000    時間: 2013-11-5 10:17

APPLE好似查唔到, 叫我打去CARD CENTER撤回同CHARGEBACK筆數
GSky 發表於 2013-11-4 21:47


仲唔死口交實佢唔認數??
有沒收過email??
如你買左野一定有email..
作者: GSky    時間: 2013-11-5 10:23

冇email, 依家request信用卡公司chargeback
作者: charcsc2000    時間: 2013-11-5 10:32

冇email, 依家request信用卡公司chargeback
GSky 發表於 2013-11-5 10:23


我覺得係信用卡公司收錯你錢, 好多時都係咁..如果d人玩auto pay又唔睇就死得..
但安全記見都係換個左新號碼既信用卡吧, 費時有手尾跟..
不過就攪著你咁囉
作者: playst    時間: 2013-11-5 20:15

我10月30號都比itune無啦啦扣七百幾蚊,仲要2張信用卡都係咁, 我估apple個server比人hack左知道信用卡資料

因為我2張卡都唔會買app,有一張10月尾先去開一個新itune ac
作者: GSky    時間: 2013-11-5 21:14

我10月30號都比itune無啦啦扣七百幾蚊,仲要2張信用卡都係咁, 我估apple個server比人hack左知道信用卡資料

...
playst 發表於 2013-11-5 20:15


咁你後尾點搞?
APPLE呢方面SUPPORT真係差, 全程EMAIL, 話冇得用電話喎..打去800, 又話轉去查詢ORDER度, 等好耐冇人聽
作者: playst    時間: 2013-11-5 21:23

咁你後尾點搞?
APPLE呢方面SUPPORT真係差, 全程EMAIL, 話冇得用電話喎..打去800, 又話轉去查詢ORDER度,  ...
GSky 發表於 2013-11-5 21:14



我都係昨日先發現, 只係email比apple support, 同凍結 credit cards戶口

我最近只係IR買過5S, 唔知係咪apple store有人囉到D卡號碼單, 又知道卡後面個幾個號碼
之後再去itune買野
作者: GSky    時間: 2013-11-5 22:06

我都係昨日先發現, 只係email比apple support, 同凍結 credit cards戶口

我最近只係IR買過5S, 唔知係咪 ...
playst 發表於 2013-11-5 21:23


我已經停用張卡, APPLE覆返叫我撤消呢筆冇授權交易, CHARGEBACK佢, 等銀行SEND FORM黎
作者: garywun    時間: 2013-11-5 23:11

你Email去APPLE到拒講,一定可以退番比你,我試過兩次
作者: playst    時間: 2013-11-6 08:14

本帖最後由 playst 於 2013-11-6 09:27 編輯
我已經停用張卡, APPLE覆返叫我撤消呢筆冇授權交易, CHARGEBACK佢, 等銀行SEND FORM黎 ...
GSky 發表於 2013-11-5 22:06


我想問你有無ir去過ifc買5s?
有無裝過iWork's,iLife,mac server??

$368可能係iLife upgrade us$49?
$788可能係developer us$99?

但我二張卡都收左 $368
另一張就$368 & $788


(Sent from HKEPC iPhone 5S app)
作者: charcsc2000    時間: 2013-11-6 11:16

應該係之前apple個sever被hack, 有大量帳號比人轉左資料..
但apple沒出過任何聲, 好老套囉..
聽人講係7.0.3既問題..
作者: bchan    時間: 2013-11-6 16:30

我都係中左, $368

響10-29比人CHARGE左.

我張CARD係無REG過響APPLE ID
VISA 卡黎.

好似VISA中招多.
應該唔關APPLE事,

我CALL左.APPLE, 之後佢REDIRECT左.我去ITUNES SUPPORT.

幫我REVERT左.
作者: playst    時間: 2013-11-6 17:41

本帖最後由 playst 於 2013-11-6 17:43 編輯

我一張係Master,一張係 Visa,
今日收到itunes email

您好,感謝您聯絡 iTunes Store 支援團隊,我是 xxxx,很高興可以協助您。

從您的來信,我瞭解到您的信用卡出現了未經您授權的消費。請放心,我將盡力協助您。

以下爲針對這筆未經授權購買的處理:

一,我們採取的措施:

為了避免其他人再度使用您的信用卡進行購買,我已停止您的信用卡在 iTunes Store 中的購買權限。

其次,我們已針對未經您允許購買的所有項目核發退款。 請注意,此退款是 iTunes Store 使用條款的例外。金額為 1156HKD 和 368HKD的退款已分別核發給您的金融機構。退款處理時間視您的金融機構而定,一般會耗費 7 到 10 個工作天。請聯絡您的金融機構,以瞭解處理時間相關詳情。

二,建議您採取的措施:

當您聯絡金融機構時,強烈建議您要求調整帳號的安全性。

如果您懷疑自己的身份遭竊,請考慮下列建議:

- 聯絡任何消費者通報公司的詐騙部門,在您的信用報告中提報詐騙警示。

- 關閉您認為在自己不知情的狀況下遭人利用的帳號。

十分感謝您能夠耐心讀完以上資訊,真心希望以上資訊對您有所幫助,如您在接收退款時遇到任何問題,請隨時來信告訴我,我非常願意為您提供進一步的協助,謝謝。

我也會繼續跟進您的退款案例,直到您成功收到退款爲止!

十分期待您的回信確認,祝您有愉快而美好的每一天!

敬啟,

xxxx
iTunes Store / Mac App Store 客戶支援
http://www.apple.com/tw/support/itunes/

注:我們的工作時間為 09:00 - 18:00,週一週日為我的休息日,恐不能及時回覆您的郵件,如有不便之處,敬請原諒
作者: GSky    時間: 2013-11-6 21:00

點解你地咁好APPLE即時退?
APPLE話查唔到購買記錄, 叫我CALL CARD CTR搞
個張卡開左個APPLE ID上AOS買過野ONLY
作者: GSky    時間: 2013-11-6 21:01

我都係中左, $368

響10-29比人CHARGE左.

我張CARD係無REG過響APPLE ID
VISA 卡黎.

好似VISA中招多.
應該 ...
bchan 發表於 2013-11-6 16:30


點先轉到ITUNES個邊? 我打去話叫我上網留MESSAGE
作者: playst    時間: 2013-11-6 21:20

點先轉到ITUNES個邊? 我打去話叫我上網留MESSAGE
GSky 發表於 2013-11-6 21:01


去呢度選聯絡支援,再入你 apple id, 及寫晒信用卡號碼同上網copy返交易日期同金額,email比佢
http://www.apple.com/hk/support/itunes/
作者: bchan    時間: 2013-11-7 09:30

你比你張中招卡尾4個數字, 中招時間, AMOUNT佢
同埋你個APPLE ID, 佢會CHECK到.

之後佢會PROCESS REFUND / BLOCK CARD NO 同埋BLOCK APPLE ID,

你要換過張卡先可以再用響ITUNES.

iTunes Support reply.
-----------
To prevent further purchasing, I've disallowed the credit card from being used on the iTunes Store and disabled the account that was used to make the purchases.

A refund in the amount of 368 HKD has been posted to your account. Refund processing times vary and can normally take from seven to ten business days. Please contact your financial institution for details related to processing times.

When you contact your financial institution, I urge you to request an investigation into the security of your account.

Should you have any doubts, please do not hesitate to reply through this email and I will arrange a call back to you at your convenient time and number stated in your email reply.

-----------
作者: bchan    時間: 2013-11-7 09:31

回復 32# GSky


   你同佢講要真人REPLY
用英文 / 普通話
作者: GSky    時間: 2013-11-7 22:03

佢話查唔到, 依家要等CARD CENTER CHARGEBACK, 要等4-6WKS

作者: mikaboy    時間: 2013-11-8 18:13

same case, HKD398, Apple成日問我有冇receipt or order number, 我話有都send左去盜用我張卡的buyer度啦.
2日內send左2個email, chat左3次, 有一次激到我cup佢線, 都係話唔夠資料check唔到, 幫唔到我, 叫我同銀行交涉, 剛打比銀行跟進, 佢地話剛收到refund, internet banking未有顯示, 明天再check先放心.
作者: mikaboy    時間: 2013-11-9 15:54

confirm received refund from Apple.
作者: yckong    時間: 2013-11-13 19:25

我都試過,打去APPLE叫APPLE回水
作者: GSky    時間: 2013-11-14 23:13

今日收到信用卡張單, 退返錢比我, 不過ebanking未update
匯率差價問題? 蝕3蚊
368 vs 370.9到

作者: akitohk    時間: 2013-11-15 16:48

本帖最後由 akitohk 於 2013-11-15 18:03 編輯

lol
最近剩係用這張card在online store買過iphone而已

2013-11-15_1647.png


一個月剩係check ebanking 3~4次真係唔夠 lol

圖片附件: 2013-11-15_1647.png (2013-11-15 16:48, 41.7 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605316&k=2bc1c1742d4908f5f95d0fcb53b3979b&t=1782137448&sid=oKVb0aG4n9


作者: 長勝飛龍    時間: 2013-11-15 18:05

我都有卡係咁,俾人盜用,銀行即刻cut 左卡出過張
作者: playst    時間: 2013-11-15 18:57

你地有無DL過D ireserve bot, 可能D bot有virus
作者: ringo    時間: 2013-11-15 19:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk    時間: 2013-11-15 21:08

你地有無DL過D ireserve bot, 可能D bot有virus
playst 發表於 2013-11-15 18:57


無,我基本上網上交易都剩係用OSX的
作者: tongboy    時間: 2013-11-16 08:38

請問系邊間銀行既Credit Card? 謝!!!!
作者: red1210    時間: 2013-11-16 11:58

回復 40# GSky

呢個係匯率買出買入差價,如果證實係無理扣數,個差價可以打上銀行叫佢退返~
作者: akitohk    時間: 2013-11-16 16:22

尋晚send email去Apple
今朝就退左款,速度都算快.....
作者: lawsonpaul    時間: 2013-11-24 20:28

個app store 真係應得好快
作者: nds_jason    時間: 2013-11-25 15:41

回復 48# akitohk

ching, 請問apple email address 係?
作者: akitohk    時間: 2013-11-25 15:59

回復  akitohk

ching, 請問apple email address 係?
nds_jason 發表於 2013-11-25 15:41



    https://getsupport.apple.com/GetproductgroupList.action
揀ITUNES>ITUNES STORE>購買、帳單資料和兌換>iTunes Store 帳號帳單資料>電子郵件
作者: jabawack    時間: 2013-11-25 17:16

無,我基本上網上交易都剩係用OSX的
akitohk 發表於 2013-11-15 21:08

應該係其他實體交易時俾人 clone o左你張卡條磁帶了, 快 d cut 卡好 d, 否則治表不治本
作者: playst    時間: 2013-11-26 12:36

我依家諗諗下可能係91助手或 Itools 有問題
只有呢2個軟件可以囉到 apple 同 android 戶口
作者: alex2013    時間: 2013-11-29 15:24

send email to apple
佢會退返錢
作者: canong2    時間: 2013-12-1 02:46

咁得人驚既。。。
作者: canong2    時間: 2013-12-1 02:46

咁得人驚既。。。
作者: 我係大頭文    時間: 2013-12-7 16:28

我太太前兩日收到dbs月結單,都有一筆30/10既 itunes 簽帳.
但係同一張單入面, 11月頭 又有一筆 CRedit 既數由 itunes 入返入去...
最神奇係冇同apple/bank講過, 因完全唔知咩事, apple 已經過返條數.
証明apple佢地係知道究竟發生左d咩事 !
作者: ricej    時間: 2013-12-7 23:51

咁多人出事
銀行仲未揾到源頭?
作者: waterpipe    時間: 2013-12-7 23:55

咁都得
作者: smoke_cheese    時間: 2013-12-8 01:01

參考

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2025131
作者: playst    時間: 2013-12-8 03:15

其實真係可能同10月頭adobe被hack有關,
因為我check過原來我係adobe 戶口同 comgateway 戶口Email,密碼係一樣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2