標題: 我頂,APPLE ID 問題 [打印本頁]
作者: FancyQQ 時間: 2020-8-3 22:23 標題: 我頂,APPLE ID 問題
我想問入咗落APPLE ID既錢(即餘額),可唔可以係APPLE pay 到用番。
又或者點樣用APPLE ID 係 apple online store 到付款。THX

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |