Board logo

標題: 我頂,APPLE ID 問題 [打印本頁]

作者: FancyQQ    時間: 2020-8-3 22:23     標題: 我頂,APPLE ID 問題

我想問入咗落APPLE ID既錢(即餘額),可唔可以係APPLE pay 到用番。

又或者點樣用APPLE ID 係 apple online store 到付款。THX





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2