作者: ~chimagun~ 時間: 2021-1-5 16:36 標題: 新買的Mac Mini 點樣入Recovery Mode
我係用緊新的mac mini, 同埋舊的wireless apple keyboard, 我試左十幾次, Command + R 都入唔到去 recovery mode, 想請教一下各位點先至入到, thanks a lot
作者: TimCook 時間: 2021-1-5 17:13
https://discussions.apple.com/thread/252059617
作者: lun0309 時間: 2021-1-8 14:57
我係用緊新的mac mini, 同埋舊的wireless apple keyboard, 我試左十幾次, Command + R 都入唔到去 recover ...
~chimagun~ 發表於 2021-1-5 16:36
m1新機係長禁開機制
作者: ~chimagun~ 時間: 2021-1-10 12:39
唔該晒上面兩位師兄,感謝!

