作者: handsome_guy 時間: 2023-8-12 18:30 標題: 請問兩部蘋果手機 用同一個 APPLE ID
請問兩部蘋果手機 用同一個 APPLE ID
第一部電話 長期放喺屋企 e.g 9123 4567
第二部隨身攜帶
有冇可能 喺街用第二部電話
打電話畀人
顯示我第一部電話 9123 4567 電話號碼
謝謝
作者: lalawoo 時間: 2023-8-12 19:17
用電話卡打出,跟sim 卡
作者: handsome_guy 時間: 2023-8-13 17:56
THANK YOU ~
作者: javacomhk 時間: 2023-8-13 19:26
有可能
作者: handsome_guy 時間: 2023-8-14 12:29
請教師兄應該點做
作者: KinChungE 時間: 2023-8-15 00:42
冇, 唔使諗
作者: s84292 時間: 2023-8-15 09:09
唔得,唔洗諗
你買隻APPLE WATCH 就得
作者: rcbananahk 時間: 2023-8-15 14:02
whatsapp call
作者: kwliu 時間: 2023-8-16 13:08
有可能老點

作者: javacomhk 時間: 2023-8-16 14:54
你唔知有樣野叫 傾King 咩
作者: kwliu 時間: 2023-8-16 16:13
你知樓主用緊CSL?
我估樓主意思係想第一部電話做gateway, 第二部電話去connect.
你答得咁籠統同人地問邊都有得買答淘寶無分別.
作者: javacomhk 時間: 2023-8-16 20:36
本帖最後由 javacomhk 於 2023-8-16 12:40 編輯
所以我話[有可能]唔係一定得。佢問得簡單我咪答得簡單囉,點知佢點解要咁用啫。
另外有人講用Apple Watch LTE 都得架

