Board logo

標題: 請問兩部蘋果手機 用同一個 APPLE ID [打印本頁]

作者: handsome_guy    時間: 2023-8-12 18:30     標題: 請問兩部蘋果手機 用同一個 APPLE ID

請問兩部蘋果手機 用同一個 APPLE ID
第一部電話  長期放喺屋企 e.g  9123 4567
第二部隨身攜帶

有冇可能  喺街用第二部電話
打電話畀人
顯示我第一部電話 9123 4567 電話號碼

謝謝
作者: lalawoo    時間: 2023-8-12 19:17

用電話卡打出,跟sim 卡
作者: handsome_guy    時間: 2023-8-13 17:56

THANK YOU ~
作者: javacomhk    時間: 2023-8-13 19:26

有可能
作者: handsome_guy    時間: 2023-8-14 12:29

請教師兄應該點做
作者: KinChungE    時間: 2023-8-15 00:42

冇, 唔使諗
作者: s84292    時間: 2023-8-15 09:09

請問兩部蘋果手機 用同一個 APPLE ID
第一部電話  長期放喺屋企 e.g  9123 4567
第二部隨身攜帶

有冇可能  ...
handsome_guy 發表於 2023-8-12 18:30


唔得,唔洗諗
你買隻APPLE WATCH 就得
作者: rcbananahk    時間: 2023-8-15 14:02

whatsapp call
作者: kwliu    時間: 2023-8-16 13:08

有可能
javacomhk 發表於 2023-8-13 19:26


有可能老點
作者: javacomhk    時間: 2023-8-16 14:54

有可能老點
kwliu 發表於 2023-8-16 05:08


你唔知有樣野叫 傾King 咩
作者: kwliu    時間: 2023-8-16 16:13

你唔知有樣野叫 傾King 咩
javacomhk 發表於 2023-8-16 14:54


你知樓主用緊CSL?
我估樓主意思係想第一部電話做gateway, 第二部電話去connect.
你答得咁籠統同人地問邊都有得買答淘寶無分別.
作者: javacomhk    時間: 2023-8-16 20:36

本帖最後由 javacomhk 於 2023-8-16 12:40 編輯
你知樓主用緊CSL?
我估樓主意思係想第一部電話做gateway, 第二部電話去connect.
你答得咁籠統同人地問邊 ...
kwliu 發表於 2023-8-16 08:13


所以我話[有可能]唔係一定得。佢問得簡單我咪答得簡單囉,點知佢點解要咁用啫。

另外有人講用Apple Watch LTE 都得架





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2