Board logo

標題: MacBook Neo 平價版 Macbook A18 Pro 的8個限制 [打印本頁]

作者: javacomhk    時間: 2026-3-1 10:46     標題: MacBook Neo 平價版 Macbook A18 Pro 的8個限制

本帖最後由 javacomhk 於 2026-3-4 11:55 編輯

FB_IMG_1772333148114.jpg

另外 A18 Pro 得8GB RAM

圖片附件: FB_IMG_1772333148114.jpg (2026-3-1 10:46, 125.54 KB) / 下載次數 27
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516920&k=b2a53f4eb76d64a3eae37b69d0dfde54&t=1782435765&sid=5l9XC7LlE4X


作者: 鴨蛋妹    時間: 2026-3-1 11:31

都夠
有要求既一早已經買左電腦

對唔係必需品或唔係電腦用家, 至緊要夠平同做到普通野.....

而家至重要幾錢, 貴就不如買翻新 MBA.
作者: sonichkhk    時間: 2026-3-2 07:02

Mac mini M係CPU 16G RAM 先4千幾,佢就多個mon希望唔會因為RAM加價要8K
作者: javacomhk    時間: 2026-3-2 09:51

本帖最後由 javacomhk 於 2026-3-2 02:08 編輯
Mac mini M係CPU 16G RAM 先4千幾,佢就多個mon希望唔會因為RAM加價要8K
sonichkhk 發表於 2026-3-1 23:02



    佢係 MacBook 有 mon 架!價錢點會同 MacMini 比較啊!
作者: funfunhk    時間: 2026-3-2 09:54

A18 行 macos  唔知有冇兼容問題。
作者: javacomhk    時間: 2026-3-2 10:16

本帖最後由 javacomhk 於 2026-3-2 02:57 編輯
A18 行 macos  唔知有冇兼容問題。
funfunhk 發表於 2026-3-2 01:54



    macOS 唔夠 RAM 會 cache 落 SSD,所以 平價 MacBook 的 SSD 慢又少RAM, heavy workload 就會影響整體嘅效率,好明顯就係比你輕量用 Browser 上網用,打吓 word processing 做吓 PowerPoint。XCode 寫 program 開埋 Simulator、剪片 export video 同 photo retouch 就唔掂啦!

VSCode 寫吓 Script , 行 Python 同 nodejs JavaScript 應該都得。

行 LLM 就唔使諗。
作者: funfunhk    時間: 2026-3-2 10:40

咁 rosetta, printer driver 之類又如何?!
作者: funfunhk    時間: 2026-3-2 10:43

開條新線不如搞 ipad pro 行 macos.
作者: javacomhk    時間: 2026-3-2 11:01

咁 rosetta, printer driver 之類又如何?!
funfunhk 發表於 2026-3-2 02:40



    8G RAM 你唔好諗要來行 Parallel 或 CrossOver 啦!
作者: 鴨蛋妹    時間: 2026-3-2 11:28

開條新線不如搞 ipad pro 行 macos.
funfunhk 發表於 2026-3-2 10:43



    A U KIDDING ?
搵錢既野, 點會自己整死自己.
作者: javacomhk    時間: 2026-3-2 11:32

Apple 開條新線梗係來搵新客搵新錢啦!你估佢開善堂咩!
作者: s84292    時間: 2026-3-2 16:36

本帖最後由 s84292 於 2026-3-2 08:37 編輯
咁 rosetta, printer driver 之類又如何?!
funfunhk 發表於 2026-3-2 02:40


唔會有問題,IPAD 咪又係A1X PRO 同M1/2/3/4/5 咁混用

我當年由INTEL 轉M1MAX
printer driver 都唔洗重裝,你估WINDOWS 11,
6年了理光都冇ARM64 比WINDOWS 11 ARM

大家都係ARM ,A18PRO 同M4都係相同指令集
冇咩唔同,只係冇媒體引擎,剪影片應該就慢唔少

差在RAM 到底比幾多,少過12GB真係唔好買
作者: sonichkhk    時間: 2026-3-2 18:32

回覆 4# javacomhk
我有講佢就是比MINI多個MON 我意思就係現M4 +16GB air 都$7999 , 如A18+8GB RAM都係7999 就係downgrade
作者: javacomhk    時間: 2026-3-2 18:36

回覆  javacomhk
我有講佢就是比MINI多個MON 我意思就係現M4 +16GB air 都$7999 , 如A18+8GB RAM都係79 ...
sonichkhk 發表於 2026-3-2 10:32



    點會$7999 呀!$7999 就唔係平價 MacBook 啦!傻仔先會買。
作者: sonichkhk    時間: 2026-3-2 18:43

回覆 14# javacomhk

我都希望係,但大環境電腦野升咗好多。APPLE希望吾好一齊加
作者: ckmakit    時間: 2026-3-2 19:53

點會$7999 呀!$7999 就唔係平價 MacBook 啦!傻仔先會買。
javacomhk 發表於 2026-3-2 18:36



    傳話599 ,但個價感覺就好一般
作者: s84292    時間: 2026-3-2 22:21

傳話599 ,但個價感覺就好一般
ckmakit 發表於 2026-3-2 11:53


599就差唔多了,IPAD AIR都係呢個價
作者: javacomhk    時間: 2026-3-3 06:24

即係可能$5099 如果加一級 SSD 可能要加$1700
作者: sonichkhk    時間: 2026-3-4 07:28

本帖最後由 sonichkhk 於 2026-3-4 07:46 編輯

回覆 16# ckmakit

估係699US, 因為M4 -》M5 加價100, M5 MAX加400, 話加好多又吾係。高階加就多
作者: javacomhk    時間: 2026-3-4 19:55

本帖最後由 javacomhk 於 2026-3-4 12:08 編輯

正式名叫 MacBook Neo
MacBook Neo.jpg

多隻新顏色
neo_color.jpg

圖片附件: MacBook Neo.jpg (2026-3-4 19:54, 137.02 KB) / 下載次數 21
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2517470&k=e379e6a97399423bc267e3dfa213c075&t=1782435765&sid=5l9XC7LlE4X



圖片附件: neo_color.jpg (2026-3-4 20:07, 27.79 KB) / 下載次數 19
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2517473&k=4673f1d108d6b459970ed359e05cab4b&t=1782435765&sid=5l9XC7LlE4X


作者: madebyp90    時間: 2026-3-4 22:13

回覆  ckmakit

估係699US, 因為M4 -》M5 加價100, M5 MAX加400, 話加好多又吾係。高階加就多 ...
sonichkhk 發表於 2026-3-4 07:28


mba 16/256 $7999->16/512 $8999
neo 8/256
外國699=人地5452
我地$6299   
你計8999-2700=$6299
作者: ckyuen2    時間: 2026-3-4 22:24

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-3-4 22:25 編輯

neo
4799 256
5499 512
官網有
作者: madebyp90    時間: 2026-3-4 22:31

neo
4799 256
5499 512
官網有
ckyuen2 發表於 2026-3-4 22:24



    edu $3999
8/256
作者: javacomhk    時間: 2026-3-4 23:01

抵啦!仲平過新 iPad + keyboard
教育版仲要平多$800 有咁多鮮艷靚顏色
肯定搶咗唔少學生生意
作者: zqwerty1616    時間: 2026-3-4 23:05

有3.5mm headjack同兩個USB-C
想入手換左新ipad, 但未用過Mac OS唔知慣唔慣
作者: John1119    時間: 2026-3-5 00:03

Touch ID要揀5499
作者: javacomhk    時間: 2026-3-5 07:01

果然係One More Thing,MacBook Neo 最後先講有驚喜, 個名又起得有趣。
作者: s84292    時間: 2026-3-5 08:53

8GB  RAM,MACOS
仲要宣傳支持AI

開左AI 功能得返2GB RAM比你開APPS
作者: sonichkhk    時間: 2026-3-5 09:12

回覆 28# s84292

if it had 16GB ram option for 5499, I'd actually consider as just a decent little toy.
作者: funfunhk    時間: 2026-3-5 09:23

見唔到重量,唔知輕過mba13幾多。
作者: funfunhk    時間: 2026-3-5 09:36

自問自答,揾到了。
size同重量比air都冇乜著數。

https://www.apple.com/hk/en/macbook-neo/compare/
作者: PSP    時間: 2026-3-5 10:20

wifi6E 正,可以考慮入手粗用

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: sands    時間: 2026-3-5 10:31

仲有部m1 ipad pro係度,可以trade neo
作者: javacomhk    時間: 2026-3-5 11:13

Apple 的刀法好精準架! 學生哥就 MacBook Neo 或 iPad 有的錢就 買 MacBook Air 或 iPad Air
搵到錢 就要你買 MacBook Pro 或 Mac Studio
總之就分開市場全民要賺到你盡。
作者: mocha_boy    時間: 2026-3-5 11:29

Apple 的刀法好精準架! 學生哥就 MacBook Neo 或 iPad 有的錢就 買 MacBook Air 或 iPad Air
搵到錢 就要 ...
javacomhk 發表於 2026-3-5 11:13



    仲要用死貨去expand 個customer pool,增加market share,呢下好嘢,用開 iPhone 又想買電腦或試用 MacBook,呢班就係佢哋嘅 target customer,因為有部份人只係想有部平價電腦做啲簡單嘢,又唔使用咁多錢,閒置都唔會肉赤
作者: szekang    時間: 2026-3-5 12:20

得USB 2.0同 3.0
作者: sands    時間: 2026-3-5 12:55

得USB 2.0同 3.0
szekang 發表於 2026-3-5 12:20


得個8gb 都唔預你做野用,café上下網,又同air 差唔多樣,3.0 夠啦
作者: ckyuen2    時間: 2026-3-5 13:08

拎返學校播powerpoint
又無HDMI
要自備adaptor
作者: javacomhk    時間: 2026-3-5 13:28

拎返學校播powerpoint
又無HDMI
要自備adaptor
ckyuen2 發表於 2026-3-5 05:08



    Apple 的野用 AirPlay Airdrop 架嘛!點會用 adapter 架!
作者: s84292    時間: 2026-3-5 13:31

拎返學校播powerpoint
又無HDMI
要自備adaptor
ckyuen2 發表於 2026-3-5 05:08


學校正常有AIRPLAY,應該HDMI都唔洗駛

我平時都係AIRPLAY出投影機
作者: s84292    時間: 2026-3-5 13:32

得個8gb 都唔預你做野用,café上下網,又同air 差唔多樣,3.0 夠啦
sands 發表於 2026-3-5 04:55


下年個PPT 我都幫APPLE 諗好左了

RAM 容量+50%!
(8GB 升級12GB)

拎賣唔出的iphone AIR 個粒A19PRO 就搞定
作者: OLD-XEON    時間: 2026-3-5 13:51

其實真係有興趣,而家出外都係用IPAD PRO 12.9+Magic KeyBoard Remote返公司做野, Neo用起上黎又輕D, 電又耐D.
作者: sands    時間: 2026-3-5 13:51

下年個PPT 我都幫APPLE 諗好左了

RAM 容量+50%!
(8GB 升級12GB)

拎賣唔出的iphone AIR 個粒 ...
s84292 發表於 2026-3-5 13:32


初代air 得2gb ram, 斷估下代未係大容量先多ram,好似ipad 咁
作者: card_captor    時間: 2026-3-5 14:48

本帖最後由 card_captor 於 2026-3-5 14:49 編輯

回覆 40# s84292


    我去過幾間大學開會做 present, 佢哋啲房真係 setup 哂 AirPlay

除此之外,檯面有齊 adapter 同線完全唔使擔心接駁問題

反而自己公司都無咁齊,仲有啲用 VGA
作者: s84292    時間: 2026-3-5 14:50

回覆  s84292


    我去過幾間大學開會做 present, 佢哋啲房真係 setup 哂 AirPlay

除此之外,檯面有齊  ...
card_captor 發表於 2026-3-5 06:48


唔好講大學,中小學都係間間房有

堂堂都要IPAD AIRPLAY 教書
作者: javacomhk    時間: 2026-3-5 16:01

本帖最後由 javacomhk 於 2026-3-5 08:06 編輯
下年個PPT 我都幫APPLE 諗好左了

RAM 容量+50%!
(8GB 升級12GB)

拎賣唔出的iphone AIR 個粒 ...
s84292 發表於 2026-3-5 05:32


平價嘢未必年年更新架! Mac Mini 就有版你睇!除非佢好賣過 iPhone 啦!清哂的舊A18Pro 就更新比你
作者: card_captor    時間: 2026-3-5 16:11

回覆 45# s84292


    仲有啲迷思就係咁
以為好多設施仲好落後未 update (雖然我公司都係,有啲老闆專用 meeting room 就當然 setup好哂)

但其實出面啲學校、大公司好多都好先進前衛
我去 Lee Garden 開會人哋客 office d 設備又係好完善
作者: 鴨蛋妹    時間: 2026-3-5 16:25

回覆  s84292


    仲有啲迷思就係咁
以為好多設施仲好落後未 update (雖然我公司都係,有啲老闆專用 mee ...
card_captor 發表於 2026-3-5 16:11

大學/學校唔同
國際性,有唔同學生,教師嘉賓,聯合國,科技當然裝最新,錢又大把

但公司係個人。間唔中先有客上黎,或多數你去人地大客到 present,老細又想左慳右慳宿皮,乜野都唔駛錢出去,唔齊正常。

真大公司可能好 d

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ccc123    時間: 2026-3-5 16:29

即係下次。。MB NEO Pro

再下次。。。MB NEO Pro Max

再下下次。。MB NEO Ultra。。。。
作者: sands    時間: 2026-3-5 17:22

平價嘢未必年年更新架! Mac Mini 就有版你睇!除非佢好賣過 iPhone 啦!清哂的舊A18Pro 就更新比你 ...
javacomhk 發表於 2026-3-5 16:01

A18起碼都賣4年以上啦,A16 都仲賣緊,當年12inch MacBook 都係末代先有16gb ram
作者: top8man    時間: 2026-3-5 17:37

其實都幾有趣, 網上見到大群人討論咩谷neo好唔好用, 跟住有一大堆人衝出嚟話可以用你寫CODE剪片畫圖等等
其實現實世界中有幾多個人返工系做呢啲嘢? 大部分都係文書人, 都係用部電腦嚟上下網打下文件咁啦, 有幾多真系要用嚟做咁花資餘嘅電腦工作啊? 要嘅話都有公司電腦啦, 點會要用自己錢買機?
作者: card_captor    時間: 2026-3-5 18:02

本帖最後由 card_captor 於 2026-3-5 18:04 編輯

回覆 51# top8man


    係,我屋企人仲用緊我 2013年買果部 Windows 機,咩 spec 我都唔記得,當時都係普通文書機
佢公司有 M365, login 個 account 就做到文書嘢

不過佢太輕量用,基本上一部 iPhone 都做到哂佢日常 99% 的事情包括寫 email
我叫佢試吓換 Neo 佢都無興趣,可能唔想用 Apple 掛
作者: ckyuen2    時間: 2026-3-5 19:58

其實都幾有趣, 網上見到大群人討論咩谷neo好唔好用, 跟住有一大堆人衝出嚟話可以用你寫CODE剪片畫圖等等
其 ...
top8man 發表於 2026-3-5 17:37



    咁呢個價位,諗住拎個sRGB mon睇片都ok嘅
作者: javacomhk    時間: 2026-3-6 15:24

本帖最後由 javacomhk 於 2026-3-7 08:49 編輯

MacBook Neo 大把貨沒乜人搶!
啊原來個個都買教育版
作者: usei    時間: 2026-3-6 18:00

steam 上有些 game 是 mac 玩到
入門機唔知得唔得
作者: javacomhk    時間: 2026-3-6 18:05

steam 上有些 game 是 mac 玩到
入門機唔知得唔得
usei 發表於 2026-3-6 10:00

咁的 games 都有寫 RAM requirement 嘅,自己去睇啦!
作者: hkocx    時間: 2026-3-8 10:57

本帖最後由 hkocx 於 2026-3-8 10:58 編輯

想問下如果ipad air 3 64gb 用到無哂位,轉neo 行ipad app 係咪好難用?好似512gb apple device 最平係佢
我見大部分我想用的ipad app,appstore 都寫可以macos run
作者: 保時捷    時間: 2026-3-8 12:04

回覆 57# hkocx
就算俾你隻 app 係 macOS 上面完全問到一模一樣
用 mouse 扮手指宜樣野都係差啲嘅
作者: madebyp90    時間: 2026-3-8 12:10

想問下如果ipad air 3 64gb 用到無哂位,轉neo 行ipad app 係咪好難用?好似512gb apple device 最平係佢
...
hkocx 發表於 2026-3-8 10:57


大部分app也不支援
另外,安到也只是640*480
不可放大

用緊mac studio,
剛死ipad pro
已test 99% ipad app不支援store上安
你要自己side-load
作者: jacktsui    時間: 2026-3-8 16:20

睇下EDWIN條片, 講得好岩

根本好多人為鬧而鬧, NEO個TARGET係學生, 或者係要個大MON既入門用家
教育優惠3999, window 大廠同級點搵?
作者: madebyp90    時間: 2026-3-8 18:31

睇下EDWIN條片, 講得好岩

根本好多人為鬧而鬧, NEO個TARGET係學生, 或者係要個大MON既入門用家
教育優惠39 ...
jacktsui 發表於 2026-3-8 16:20


notebook vs ipad
使用方式完全唔同

ipad 做電腦嘢係半桶水,但係睇漫畫,睇片,就咁上網
完全無敵,瞓喺張床/去廁所都可以輕鬆攞入去

notebook就唔同,佢要坐定用/或者可能嫌細mon,要駁外置
mbe唯一好處係好平
13" 8/512 edu $4600
ipad air13 12/512貴好多
但如果純粹攞嚟睇漫畫,坐喺梳化上網,我仍然會選擇買ipad
最多買11" 12/128
作者: jacktsui    時間: 2026-3-8 19:00

notebook vs ipad
使用方式完全唔同

ipad 做電腦嘢係半桶水,但係睇漫畫,睇片,就咁上網
完全無敵,瞓喺張 ...
madebyp90 發表於 2026-3-8 18:31


對, 就係IPAD 同NOTEBOOK 不能互換, NEO 咪有佢既價值
作者: madebyp90    時間: 2026-3-8 21:51

對, 就係IPAD 同NOTEBOOK 不能互換, NEO 咪有佢既價值
jacktsui 發表於 2026-3-8 19:00



m4 MBA 16/512  $7000
edu bts m5 mba 16/512 $8200*.96=7872-500pen=$7400
mbe edu $4700*.96=$4500 /5500*.96=$5280

8gb ram->16gb rma=$1720/2900
值唔值得,就睇用途

8G ram mini m2我用咗兩年,唔係太多嘢做佢係夠
作者: videocd    時間: 2026-3-9 05:25

之前好想買但冷靜番,唔買啦,用iPad 仲方便,呢部野做野唔湯唔水,要做嘢點解唔上air?唔多野點解唔ipad with kb?呢部機只係精準刀法的一部分
作者: ckyuen2    時間: 2026-3-9 07:21

之前好想買但冷靜番,唔買啦,用iPad 仲方便,呢部野做野唔湯唔水,要做嘢點解唔上air?唔多野點解唔ipad wi ...
videocd 發表於 2026-3-9 05:25



    等kb 手感review 先
作者: javacomhk    時間: 2026-3-9 08:16

MacBook Neo 首個效能跑分出爐!與 M1 MacBook Air 相當
作者: 鴨蛋妹    時間: 2026-3-9 12:28

之前好想買但冷靜番,唔買啦,用iPad 仲方便,呢部野做野唔湯唔水,要做嘢點解唔上air?唔多野點解唔ipad wi ...
videocd 發表於 2026-3-9 05:25



    分別係你想用 IPAD OS 定 MAC OS.
AIR 要七千幾八千. 俾你買翻新都要五六七千 ( 視乎佢放乜野 SPEC 出黎 )
但部三千尾, 俾中學生用到大學都 OK.

IPAD 做簡單文書 OK.
用 EXCEL 個 D, 入下 FORMULA 已經唔方便.
打大量字, 都係真 KB 好用 D.
電量亦夠長氣.
百貨應百客啦.

如果娛樂為主, 工作次要.
咁當然 IPAD, 睇片, 手指篤芒打機. 屙屎搭車睇片, 咁一定係佢方便.
作者: OLD-XEON    時間: 2026-3-9 12:44

之前好想買但冷靜番,唔買啦,用iPad 仲方便,呢部野做野唔湯唔水,要做嘢點解唔上air?唔多野點解唔ipad wi ...
videocd 發表於 2026-3-9 05:25


做野MACOS個File Management已經比IOS個差好遠, 雖然WIN個更好用~
另外如果用EXCEL, IPAD EXCEL連簡單既VBA都行唔到.
作者: javacomhk    時間: 2026-3-9 13:27

做野MACOS個File Management已經比IOS個差好遠, 雖然WIN個更好用~
另外如果用EXCEL, IPAD EXCEL連簡單既V ...
OLD-XEON 發表於 2026-3-9 04:44



    macOS 版都行唔到 VBA
作者: OLD-XEON    時間: 2026-3-9 13:40

macOS 版都行唔到 VBA
javacomhk 發表於 2026-3-9 13:27


我日日用緊MAC OFFICE 365行VBA
作者: usei    時間: 2026-3-9 14:22

睇下EDWIN條片, 講得好岩

根本好多人為鬧而鬧, NEO個TARGET係學生, 或者係要個大MON既入門用家
教育優惠39 ...
jacktsui 發表於 2026-3-8 16:20


平價 windows 機好多都行 intel 15W
輸成條街
作者: jacktsui    時間: 2026-3-9 14:33

平價 windows 機好多都行 intel 15W
輸成條街
usei 發表於 2026-3-9 14:22


咩牌子?
作者: hkocx    時間: 2026-3-9 15:04

大部分app也不支援
另外,安到也只是640*480
不可放大

用緊mac studio,
剛死ipad pro
已test 99% ipad ap ...
madebyp90 發表於 2026-3-8 12:10

appstore 寫macos 兼容的ios app係咪就可以full screen 用?如果唔係遊戲,大部份都可以slide load 嗎?

neo 無force touch 觸控板唔知差幾遠

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: javacomhk    時間: 2026-3-9 15:15

我日日用緊MAC OFFICE 365行VBA
OLD-XEON 發表於 2026-3-9 05:40



    Microsoft 365 的 Excel for Mac 與 Excel for Windows 的 VBA 雖然核心語言(Visual Basic for Applications)幾乎相同,但實際上仍有不少明顯差異,主要來自於作業系統底層不同、物件模型支援度、ActiveX、API 呼叫等。
作者: OLD-XEON    時間: 2026-3-9 16:21

本帖最後由 OLD-XEON 於 2026-3-9 16:25 編輯
Microsoft 365 的 Excel for Mac 與 Excel for Windows 的 VBA 雖然核心語言(Visual Basic for App ...
javacomhk 發表於 2026-3-9 15:15


咁即係MAC OFFICE EXCEL行到VBA啦, 係OSX到點會用ACTIVEX同WINDOWS API, 唔識唔好亂吹~
你用MAC寫VBA比MAC用關WINDOW咩事? 就算係WINDOW寫既VBA都可以用GROK幫你轉~
Screenshot 2026-03-09 162322.png

圖片附件: Screenshot 2026-03-09 162322.png (2026-3-9 16:23, 73.21 KB) / 下載次數 11
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2518060&k=1f731ec8c73a20713f79275a60fdd240&t=1782435765&sid=5l9XC7LlE4X


作者: javacomhk    時間: 2026-3-9 20:35

本帖最後由 javacomhk 於 2026-3-9 12:48 編輯

正確的講 macOS 支援VBA 但行唔到 Windows Office 寫的 VBA
另外 Mac 沒有 Access 如果 是 處理 Access 的 data 就會出現問題
作者: madebyp90    時間: 2026-3-9 23:04

appstore 寫macos 兼容的ios app係咪就可以full screen 用?如果唔係遊戲,大部份都可以slide load 嗎?
...
hkocx 發表於 2026-3-9 15:04


可以
etc
百度雲HD(ipad ver)
試咗係得嘅

但大部份一係app store block,要破解slide load
一係lock最入門解像度
作者: madebyp90    時間: 2026-3-9 23:10

本帖最後由 madebyp90 於 2026-3-9 23:13 編輯
平價 windows 機好多都行 intel 15W
輸成條街
usei 發表於 2026-3-9 14:22


macbook
只有三樣嘢係優秀
1)trackpad可以當手寫板用
2)文書快脆,睇相快脆
3)剪片用電小

其他嘢冇任何優勢,對比起萬能windows ,mac我可以數到一大堆缺點
用緊兩萬幾蚊嘅 m4 max studio+$17000mon+$30000nas
唔係剪片yt ch,根本唔會買佢
neo雖然係平,但你要諗,好多軟件係做唔到win同樣效果
尤其係諗住玩老翻/下載bt影片/nas smb管理file成日炒粉

mac成個使用重心就係俾錢訂閱,乜都行cloud,
冇乜人寫程式,就算寫都係垃圾級別
etc footbar2000
win支援多好多,mac半桶水功能

Vlc 亦都唔夠pot/mpc做得好
純粹當一部文書ipad佢好用
但你諗住當佢萬能win,會有無盡嘅痛苦
作者: 鴨蛋妹    時間: 2026-3-10 01:41

macbook
只有三樣嘢係優秀
1)trackpad可以當手寫板用
2)文書快脆,睇相快脆
3)剪片用電小

其他嘢冇任何優 ...
madebyp90 發表於 2026-3-9 23:10


剩係講打機, 就要放棄 MAC
佢可以行 EMU
但玩 STEAM 或 純寫比 MAC 既小.
黎緊幾隻大作, GTA6, FZ 6, 都唔見有 MAC 支援.
作者: madebyp90    時間: 2026-3-10 02:03

剩係講打機, 就要放棄 MAC
佢可以行 EMU
但玩 STEAM 或 純寫比 MAC 既小.
黎緊幾隻大作, GTA6, FZ 6, 都 ...
鴨蛋妹 發表於 2026-3-10 01:41



MAC係有大作
但不多
2077/tomb raider/re4/bio7/8

而且GPU 一般
m4 max 36GB=4060, 48GB=5060
m5 max 36gb=5060,48gb=5060Ti-5070

打下個D=2060-1050Ti,用同一
$23749 mac studio,之前砌到9950x+5080+64G ram

5060 vs 5080性能差距

mac=生活態度,功能少,用電少,冇嘢煩,因為根本做唔到
作者: s84292    時間: 2026-3-10 08:58

本帖最後由 s84292 於 2026-3-10 01:01 編輯
MAC係有大作
但不多
2077/tomb raider/re4/bio7/8

而且GPU 一般
m4 max 36GB=4060, 48GB=5060
m5 max 3 ...
madebyp90 發表於 2026-3-9 18:03


其實只要開放可以直接玩IOS所有手遊,好多人會拎黎代替模擬器
根本直接行到,連手制都直接用到XBOX PS5的
IPA我就搞過幾隻係得,但依家係開發商決定,佢唔選擇上就MACOS 冇得裝

APPLE又唔打算搞
(例子APPLE 同明日方舟:終末地合作,拎隻GAME做產品DEMO,結果唔出MACOS 版但有PC版,我都唔知佢個腦諗乜,連重點推的APP 都唔叫合作廠商上架MACOS)
作者: zqwerty1616    時間: 2026-3-10 12:51

跟機隻牛得20W, 係咪5v火牛都差到電

via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2    時間: 2026-3-10 13:10

跟機隻牛得20W, 係咪5v火牛都差到電  

via HKEPC Reader for Android
zqwerty1616 發表於 2026-3-10 12:51



    都仲要條線得
作者: Jackywongkk    時間: 2026-3-10 17:04

大陸 3599人仔起
香港 4799港幣起
唔知係咪都係 8G/256G
作者: hkocx    時間: 2026-3-10 17:06

其實只要開放可以直接玩IOS所有手遊,好多人會拎黎代替模擬器
根本直接行到,連手制都直接用到XBOX PS5的 ...
s84292 發表於 2026-3-10 08:58

依家ios開左模擬器,但無開JIT, 逼你想快就要上appstore

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 鴨蛋妹    時間: 2026-3-10 18:00

大陸 3599人仔起
香港 4799港幣起
唔知係咪都係 8G/256G
Jackywongkk 發表於 2026-3-10 17:04

3599 係補貼價?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: s84292    時間: 2026-3-10 18:58

本帖最後由 s84292 於 2026-3-10 11:10 編輯
依家ios開左模擬器,但無開JIT, 逼你想快就要上appstore

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
hkocx 發表於 2026-3-10 09:06


APPLE 禁止IOS上的JIT 主要都係安全問題, JIT 有被即時注入惡意代碼、繞過記憶體防護同沙盒的問題
佢只係比好少量的APP 入可信任名單

一係佢學WINDOWS 11 咁, 加2-3重的JIT 防護手段,然後---- 會製造更多的BUG
作者: sands    時間: 2026-3-10 19:09

3599 係補貼價?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
鴨蛋妹 發表於 2026-3-10 18:00


Ai 答
2026年3月發布的 MacBook Neo(256GB版本)在中國市場建議零售價為4599元人民幣。結合教育優惠(約600元起)與國家補助(約689元),實際到手價格最低可降至 3310元人民幣。

风闻
+3
具體計算與詳情:
基礎零售價: 4599元人民幣 (256GB)。
疊加優惠: 教育優惠 + 國補,到手價低至3310元。
換新優惠: 若參與 京東 以舊換新,額外補貼1100元,最低可達2210元。
關鍵規格: A18 Pro 晶片、8GB 記憶體、13英寸螢幕,定位入門學習輕辦公。

----
人答,
如果香港人都可以用國補加退稅,不過要用國內戶口加上有國內號碼登記,
國補後就hkd 3599 左右,如果去關口攪埋退稅就3300左右
作者: card_captor    時間: 2026-3-10 21:01

Edu Price $3999 我都想買多部,本身用緊 MBP M4 pro
可惜無得+$轉 Nano-Texture Display..
作者: 鴨蛋妹    時間: 2026-3-10 21:46

Ai 答
2026年3月發布的 MacBook Neo(256GB版本)在中國市場建議零售價為4599元人民幣。結合教育優惠(約 ...
sands 發表於 2026-3-10 19:09

咁樣難度好高同多 step
但如果你地返開去,順路就抵

不過國內版,AI 係內置 文心一言?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: sands    時間: 2026-3-10 21:56

本帖最後由 sands 於 2026-3-10 23:30 編輯
咁樣難度好高同多 step
但如果你地返開去,順路就抵

不過國內版,AI 係內置 文心一言?

via HKEPC IR 5 ...
鴨蛋妹 發表於 2026-3-10 21:46


計返係平個香港教育價,不過步驟係多好多
作者: 鴨蛋妹    時間: 2026-3-11 02:03

Edu Price $3999 我都想買多部,本身用緊 MBP M4 pro
可惜無得+$轉 Nano-Texture Display.. ...
card_captor 發表於 2026-3-10 21:01



    你已經好多部啦喎, 真係有咁需要 ? 去要多部 MBA 好過 ?
作者: sands    時間: 2026-3-11 03:45

如果唔係趕用,等多排等2手好過,本身價平,緊有人貪新鮮買左唔岩用
作者: KING008    時間: 2026-3-11 18:31

睇下EDWIN條片, 講得好岩

根本好多人為鬧而鬧, NEO個TARGET係學生, 或者係要個大MON既入門用家
教育優惠3999, window 大廠同級點搵?
jacktsui 發表於 2026-3-8 16:20

5K 呢個價位好過 同級Windows機.
作者: mxmxm    時間: 2026-3-11 21:29

如果唔係趕用,等多排等2手好過,本身價平,緊有人貪新鮮買左唔岩用
sands 發表於 2026-3-11 03:45 AM



    好提議
作者: ckyuen2    時間: 2026-3-11 21:50

買得二手嘅,而家已經可以買M1/M2

當然Neo就二手極都新好多嘅
我都諗緊可能過兩年睇千零蚊買唔買到部
作者: JIMillim    時間: 2026-3-12 01:40

苹果 MacBook Neo 弃用 A19 Pro 芯片,原因是台积电高端产能受限
值得注意的是,MacBook Neo 配备的 8GB 内存并非苹果刻意削减产品配置,而是由其搭载的 A18 Pro 芯片的设计架构所决定
https://finance.sina.com.cn/roll ... hpzkwr9270305.shtml

「晶片規模紅利」的極致展現:拆解 MacBook Neo 背後的供應鏈暴力美學
MacBook Neo 是一場精心設計的供應鏈傑作。它的核心動力並非來自 M 系列處理器,而是直接移植了 iPhone 16 Pro 所使用的 A18 Pro 晶片。這種「晶片跨界」的操作,充分利用了 iPhone 晶片億級規模的生產紅利,將單一核心的研發與製造成本攤提至極低水準。
https://technews.tw/2026/03/11/macbook-neo-supply-chain/
作者: JIMillim    時間: 2026-3-12 01:48

[youtube]g1-85kCx7Mk[/youtube]

死亡擱淺 可接近60fps(FHD低特效 MetalFX on)
作者: sands    時間: 2026-3-12 04:09

死亡擱淺 可接近60fps(FHD低特效 MetalFX on)
JIMillim 發表於 2026-3-12 01:48


沒睇片,照計模擬完正路都有1050級數,低效打機應該得
作者: madebyp90    時間: 2026-3-12 04:16

沒睇片,照計模擬完正路都有1050級數,低效打機應該得
sands 發表於 2026-3-12 04:09



    m2 8/256tomb raider 1080Low ok





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2