作者: lawrencelau1 時間: 2015-6-7 20:21 標題: 有冇人有興趣買 griffin navigate?
本帖最後由 lawrencelau1 於 2015-6-7 20:33 編輯
清貨大減價中,但運費貴
作者: common_people 時間: 2015-6-12 02:43
又醜又大舊。
作者: lawrencelau1 時間: 2015-6-16 22:00
剛剛收到
FM 接收特好,屋企本身收唔到FM 但而家收到80-90%
出唔到中文,但可接受
同埋放得倉底太耐,D 膠老化
