Board logo

標題: [配件] 有冇人有興趣買 griffin navigate? [打印本頁]

作者: lawrencelau1    時間: 2015-6-7 20:21     標題: 有冇人有興趣買 griffin navigate?

本帖最後由 lawrencelau1 於 2015-6-7 20:33 編輯



清貨大減價中,但運費貴
作者: common_people    時間: 2015-6-12 02:43

又醜又大舊。
作者: lawrencelau1    時間: 2015-6-16 22:00

剛剛收到

FM 接收特好,屋企本身收唔到FM 但而家收到80-90%

出唔到中文,但可接受

同埋放得倉底太耐,D 膠老化





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2