Board logo

標題: New Apple TV 集中討論區 (TV App Store 新增 Top Charts & Categories) [打印本頁]

作者: wongja    時間: 2015-10-26 09:38     標題: New Apple TV 集中討論區 (TV App Store 新增 Top Charts & Categories)

本帖最後由 wongja 於 2015-11-5 11:23 編輯

十月底了,都仲未有preorder...
Air Video HD 會有專屬app

而家諗緊買32/64gb
作者: gogoduck    時間: 2015-10-26 10:01

冀待已久了
作者: at217    時間: 2015-10-26 11:11

me too..........waiting.
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-26 11:42

十月底了,都仲未有preorder...
Air Video HD 會有專屬app

而家諗緊買32/64gb
wongja 發表於 2015-10-26 09:38


應該會買..但要睇下有咩app和分別先...
作者: newdaylow    時間: 2015-10-26 11:43

可吾可以加 mouse 加 keyboard 當 電腦上網?
作者: wongja    時間: 2015-10-26 11:52

應該會買..但要睇下有咩app和分別先...
charcsc2000 發表於 2015-10-26 11:42



    多d game 囉。
其實我要AirPlay 同d player 就夠,其他都係次要
作者: ricky828    時間: 2015-10-26 12:02

最主要有得直開MYTV已經好好
屋企隻小米2已經頂唔住,慢到嘔
作者: monkey_lulu    時間: 2015-10-26 12:17

唔係話26號賣咩?
作者: wongja    時間: 2015-10-26 12:21

最主要有得直開MYTV已經好好
屋企隻小米2已經頂唔住,慢到嘔
ricky828 發表於 2015-10-26 12:02



希望有
反正而家 airplay 都可以出到screen

唔係話26號賣咩?
monkey_lulu 發表於 2015-10-26 12:17



    要等store update,我估下午先知有無 (等埋美國時間)
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-26 12:24

多d game 囉。
其實我要AirPlay 同d player 就夠,其他都係次要
wongja 發表於 2015-10-26 11:52


唔知呀...因為屋企已經有部海美迪q3....
呢部apple tv沒新野玩...真係唔會買, 話哂都成千蚊...
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-26 12:24

最主要有得直開MYTV已經好好
屋企隻小米2已經頂唔住,慢到嘔
ricky828 發表於 2015-10-26 12:02


希望有埋hdp, vst啦, 哈~
(但我估應該沒...)
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-26 12:25

希望有
反正而家 airplay 都可以出到screen




    要等store update,我估下午先知有無 (等埋美國時間 ...
wongja 發表於 2015-10-26 12:21


airplay沒意思..你要放底部係唔用...而且拎左部出街..屋企人就睇唔到...
作者: wongja    時間: 2015-10-26 12:26

唔知呀...因為屋企已經有部海美迪q3....
呢部apple tv沒新野玩...真係唔會買, 話哂都成千蚊... ...
charcsc2000 發表於 2015-10-26 12:24



我覺得,覺得咋下
如果你要target app 用得過,可以去馬
否則,我覺得同current gen 分別不大 (用途上)

apple tv 4 主打game 個方面,如果你有game 玩,其實都可以去馬。
作者: PSP    時間: 2015-10-26 12:29

64G+手掣可能要3xxx埋單

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-26 12:29

我覺得,覺得咋下
如果你要target app 用得過,可以去馬
否則,我覺得同current gen 分別不大 (用途上)
...
wongja 發表於 2015-10-26 12:26


唔知呀...
我好少打機...始終佢d game唔會比實體ps4, psv, 3ds好玩...
自己apple tv 3代都有部...但真係好少用...用黎租戲多...
作者: fatdog    時間: 2015-10-26 15:39

可吾可以加 mouse 加 keyboard 當 電腦上網?
newdaylow 發表於 2015-10-26 11:43


呢部都唔係 “電腦” ...
作者: fatdog    時間: 2015-10-26 15:41

唔知呀...因為屋企已經有部海美迪q3....
呢部apple tv沒新野玩...真係唔會買, 話哂都成千蚊... ...
charcsc2000 發表於 2015-10-26 12:24


買得大陸 android box 絕大部份都係為左 睇盜版影片

所以你都係 keep 住用 大陸 android box 好了
apple 野要俾錢 content provider 唔啱你
作者: wongja    時間: 2015-10-26 15:50

3:50pm
still coming soon...
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-26 15:59

買得大陸 android box 絕大部份都係為左 睇盜版影片

所以你都係 keep 住用 大陸 android box 好了
apple ...
fatdog 發表於 2015-10-26 15:41


唔知呀..所以就要睇下有咩功能先買...
屋企部3代只係用黎睇YOUTUBE和MYTV, 和租戲咋...
作者: sunhikari    時間: 2015-10-26 17:03

等左好耐,買硬2部!!
原因同樓主一樣
作者: wongja    時間: 2015-10-26 17:11

等左好耐,買硬2部!!
原因同樓主一樣
sunhikari 發表於 2015-10-26 17:03



    我睇過d developer 講既
話初出時唔好expect 用途會同current gen 有咩分別。
呢個moment 只係多個siri 。

我諗我會買住一部先,current 呢部會放入房。
睇來暫時都只可以做一部厚身d 既current gen (即airplay 為主)

作者: sunhikari    時間: 2015-10-26 17:18

我睇過d developer 講既
話初出時唔好expect 用途會同current gen 有咩分別。
呢個moment 只係多個s ...
wongja 發表於 2015-10-26 17:11

其實我主要係FOR AIR VIDEO HD.......
因為我最常用的正正是AIR VIDEO HD睇片
作者: rakaiha    時間: 2015-10-26 19:12

等緊 , 唔係話今日會出嗎?
作者: rakaiha    時間: 2015-10-26 21:08

開賣了  , 不過要30-11月3號送到 , 唔知聽日 apple store / reseller 有無現貨先 , 聽日問下再買
作者: monkey_lulu    時間: 2015-10-26 22:15

剛訂了64GB, 條HDMI手多多訂埋,諗諗下又想取消條線!
作者: simdao    時間: 2015-10-26 22:48

都係等 Apple retail store 有 walk-in 先 ~
有問題最少可以 refund ....
自用左 Mac Mini + Reflector 都好少用 Apple TV
作者: iamgozilla    時間: 2015-10-26 22:58

唔係4K, 無gigabit ethernet有D可惜.
點都好我會等埋content providers公佈咗有咩睇先.
話唔定Netflix殺你一個措手不及(我想睇美劇).
作者: MobyDick    時間: 2015-10-27 00:02

本帖最後由 MobyDick 於 2015-10-27 11:47 編輯

Pricewise, it's a bit expensive compare with similar product, for iptv viewing (paid content). Nvidia Shield TV is more expensive but it has more powerful cpu and can accommodate 4K resolution......

不過我屋企人會買部Apple TV用Airplay .....如果真係買會係全屋第一部AppleTV。
作者: ringokww    時間: 2015-10-27 11:02

ATV4無gigabit ethernet,如果係NAS Streaming片去ATV會唔會有d吃力?
心大心細中......
作者: MobyDick    時間: 2015-10-27 11:44

本帖最後由 MobyDick 於 2015-10-27 11:49 編輯
ATV4無gigabit ethernet,如果係NAS Streaming片去ATV會唔會有d吃力?
心大心細中...... ...
ringokww 發表於 2015-10-27 11:02



其實gigabyte Ethernet 成本唔係好貴,New AppleTV貴咗成倍都冇gigabyte Ethernet 真係有沽寒!我個人傾向用wired connection!
作者: mygirls    時間: 2015-10-27 13:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 鱷魚    時間: 2015-10-27 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja    時間: 2015-10-27 13:58

你意思係睇Netflix 公佈咗有咩睇先??????而家已經大把美劇啦?其實有咩好等 ?
多到睇唔曬 , 全部都咁正 ...
mygirls 發表於 2015-10-27 13:29



有無block ip 其實
我就download 美劇多
不過太多台喇,又AMC ,又CW 又HBO
都唔知要subscribe 幾多先睇得齊。
作者: mygirls    時間: 2015-10-27 15:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jazz    時間: 2015-10-28 10:11

下晏落FW睇下有未先
作者: shwl    時間: 2015-10-28 12:29

我都想知retail幾時有得買
先謝ching報告
作者: a39g99    時間: 2015-10-28 13:01

買得大陸 android box 絕大部份都係為左 睇盜版影片

所以你都係 keep 住用 大陸 android box 好了
apple ...
fatdog 發表於 2015-10-26 15:41


你認為有App store既話,排名榜唔會比風行個堆 國產程式洗榜?
強國表示:只要可以刷榜,我地既程式都一定名列榜首
就算唔刷,我唸個真實下載都一定係最多個批

唔好講到大陸係盜版影片,人地係合法架(中國內地合法)
你地用佢地個服務,性質上你可以當自己用緊VPN,因為佢地部分都自帶左跳板比你
唔信可以查下,好多電影真係授權左比中國內地免費播放
呢個就係網路唔開放既少少福利
作者: 館林    時間: 2015-10-28 13:09

訂購會唔會比門市快?
作者: rakaiha    時間: 2015-10-28 14:40

26晚訂左 , 依家重他pi 緊 , 都唔知等唔等好呢 , 問過門市話約30號左右先有現貨
作者: royycc    時間: 2015-10-28 15:12

今次有專屬 Apple Store for tvOS
而且好容易寫, 因為係clone from iOS, 改少少就可以出一隻
淨係這一樣已經好多野玩
作者: fatdog    時間: 2015-10-28 15:19

你認為有App store既話,排名榜唔會比風行個堆 國產程式洗榜?
強國表示:只要可以刷榜,我地既程式都 ...
a39g99 發表於 2015-10-28 13:01


我冇提過呢樣

咁係香港睇咪非法囉!
有需要討論?
作者: PSP    時間: 2015-10-28 16:08

除左nimbus手掣外, 有冇其他選擇?

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: a39g99    時間: 2015-10-28 17:19

我冇提過呢樣

咁係香港睇咪非法囉!
有需要討論?
fatdog 發表於 2015-10-28 15:19


VPN係一種網路技術來架,唔係一種服務所以係唔犯法
以前有位師兄死講自己跨牆去用Netflix
人地服務條件當時都無亞洲,但係佢都講到自己合情合法
反正比左錢就係大爺當自己合法

其實國產同Netflix起唔到沖突
據我所知,國產程式無咩美劇,我以前試過揾,真係超少同唔齊
呢家日劇又大洗底國產基本上得大陸劇同韓劇
所以我近兩三年都無點用過

反正新Apple TV我都係睇好Air video 之類可以上架,串流返去Server
因為租電影之類,我用舊個部Apple TV3都租到來睇

不過初步網上開箱睇唔到佢Store到底點
Siri好似又味支援
真係要等筆白老鼠開左箱,仲要再確認我想要既程式上左架
咁我先去買唔係買返來發揮唔到同3一樣咁用就死
作者: edward616    時間: 2015-10-28 17:29

VPN係一種網路技術來架,唔係一種服務所以係唔犯法
以前有位師兄死講自己跨牆去用Netflix
人地服 ...
a39g99 發表於 2015-10-28 17:19



    其實siri 搖控即係點?
係咪直頭連個搖控都唔同款,定純粹將個掣定向做第二個功能
作者: kinghung    時間: 2015-10-28 18:53

我用LG smart TV, 連apple TV 都唔需要, 宜家用iPad/iphone 睇youtube可以直接連接LG TV 出

本來有apple TV既我,反而覺得Apple TV 無用左
作者: fatdog    時間: 2015-10-28 19:57

VPN係一種網路技術來架,唔係一種服務所以係唔犯法
以前有位師兄死講自己跨牆去用Netflix
人地服 ...
a39g99 發表於 2015-10-28 17:19


工具本身冇犯法
你用黎犯罪果刻就係犯法
重要討論?
作者: Phantasmagoria    時間: 2015-10-28 22:09

26晚訂左 , 依家重他pi 緊 , 都唔知等唔等好呢 , 問過門市話約30號左右先有現貨 ...
rakaiha 發表於 2015-10-28 14:40


我都係26號訂, 岩岩check已經pfs了
作者: rakaiha    時間: 2015-10-28 23:38

回覆 47# Phantasmagoria

me too , PFS
作者: 小煩仔    時間: 2015-10-29 00:13

如果只係想要airplay功能, 係咪舊版都已經夠用? 其實我想知macbook出黎出多個mon會唔會好慢? 唔知用新果部會唔會快d
作者: edward616    時間: 2015-10-29 01:00

如果只係想要airplay功能, 係咪舊版都已經夠用? 其實我想知macbook出黎出多個mon會唔會好慢? 唔知用新果部 ...
小煩仔 發表於 2015-10-29 00:13



    舊版用lan線速度尚可,滑鼠速度比本身個mon反應慢少少
用Wifi就反應慢勁多,係好疾
新版用lan速度應該一樣,用Wifi就理論上快過用lan,因為係ac
注意:tv-router-macbook 或者tv-mb嘅wifi全部都係ac先會有呢個理論速度
(mb-router用cat 5e以上lan都得,但router要支援gigabit 同 ac,mb要用cat 5e以上lan駁thunderbolt去router)
作者: edward616    時間: 2015-10-29 01:01

訂購會唔會比門市快?
館林 發表於 2015-10-28 13:09



    唔一定
作者: kinghung    時間: 2015-10-29 09:31

工具本身冇犯法
你用黎犯罪果刻就係犯法
重要討論?
fatdog 發表於 2015-10-28 19:57


VPN 本來好多公司,尤其誇國既都用緊(10年前,宜家唔知有無新野), 方便公司內部資料,電郵用
作者: MobyDick    時間: 2015-10-29 10:57

有冇師兄check過今日apple store有末?

Thanks
作者: IVAN113    時間: 2015-10-29 14:19

新版冇左optical都唔知點搞...
電腦mon又冇speaker....
作者: Jazz    時間: 2015-10-29 20:10

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

注意 : 已證實香港版本的新Apple TV Remote 是Siri閹割被版

我想買, 但落ARS無貨所以諗住等下先
以上Siri post, 未買ching要留意
作者: rakaiha    時間: 2015-10-29 20:24

我覺得港版係 tv os 停用左siri ,  只要第時database 完善左應該就用得
作者: Phantasmagoria    時間: 2015-10-30 10:01

剛剛DHL已送到
作者: MobyDick    時間: 2015-10-30 10:50

有冇師兄check過apple store有現貨末?
作者: bigmonster    時間: 2015-10-30 11:07

有冇師兄check過apple store有現貨末?
MobyDick 發表於 2015-10-30 10:50



   尋晚問又一城, 未有
作者: MobyDick    時間: 2015-10-30 11:12

尋晚問又一城, 未有
bigmonster 發表於 2015-10-30 11:07



......我想知今日......

唔該!
作者: hackentsui    時間: 2015-10-30 11:17

回覆 60# MobyDick


30-Oct 11:00am 銅鑼灣果廟大量現貨。
作者: MobyDick    時間: 2015-10-30 11:22

回覆  MobyDick


30-Oct 11:00am 銅鑼灣果廟大量現貨。
hackentsui 發表於 2015-10-30 11:17


Thanks buddy!
作者: leung008    時間: 2015-10-30 12:11

本帖最後由 leung008 於 2015-10-30 12:12 編輯

DHL 已送到
未開箱,邊度有得睇吓有乜 App download 呢?Thx
作者: wongja    時間: 2015-10-30 12:17

叫左老婆今晚落CB 買
作者: MobyDick    時間: 2015-10-30 12:28

剛剛係CWB買咗!精靈自動話US ID(Location)可以開番Siri(番去試完先confirm到)。報告完畢!
作者: hackentsui    時間: 2015-10-30 12:51

DHL 已送到
未開箱,邊度有得睇吓有乜 App download 呢?Thx
leung008 發表於 2015-10-30 12:11


見到好多Game。
作者: sunhikari    時間: 2015-10-30 12:56

叫左老婆今晚落CB 買
wongja 發表於 2015-10-30 12:17



今晚落又一城買
怛仲諗緊一部先定一口氣兩部好..........
作者: 館林    時間: 2015-10-30 13:05

見到好多Game。
hackentsui 發表於 2015-10-30 12:51

請問 IOS的app都可以裝嗎
作者: frankykkf415    時間: 2015-10-30 13:21

How much for 32 gb?
作者: Jazz    時間: 2015-10-30 13:55

如打機, 究竟係咪要買兩個remote? (手掣)
作者: leung008    時間: 2015-10-30 14:39

回覆 70# Jazz
另一個用 iPhone 都得
作者: ringokww    時間: 2015-10-30 14:41

請問用唔用到 mytv, vlc, hktv apps?
thx
作者: wongja    時間: 2015-10-30 15:01

今晚落又一城買
怛仲諗緊一部先定一口氣兩部好..........
sunhikari 發表於 2015-10-30 12:56



    買住一部先啦,呢d 又唔會無貨既。
唔好用起碼有得縮。
作者: 館林    時間: 2015-10-30 15:17

請問用唔用到 mytv, vlc, hktv apps?
thx
ringokww 發表於 2015-10-30 14:41


我都想問
作者: Jazz    時間: 2015-10-30 15:22

買住一部先啦,呢d 又唔會無貨既。
唔好用起碼有得縮。
wongja 發表於 2015-10-30 15:01



    唔好用就14.........
作者: beca2061ed    時間: 2015-10-30 15:48

有無師兄可以報告下有咩睇片app?
例如千尋, youtube之類
作者: 458Italia    時間: 2015-10-30 16:05

我都喺ifc買咗部64GB, 睇嚟大把貨!!!
作者: rakaiha    時間: 2015-10-30 16:58

aos 收左貨 , 但個remote 無反應 , 一路在開頭選地區個畫面
依家打去cs到求教先
作者: royycc    時間: 2015-10-30 17:03

A local apple tv app, enjoy, Search "hong kong" can find it

香港早晨 - 一般新聞APP都是文字或者視頻。文字要用眼看,而視頻需求比較大的下載流量及多數需要在線使用。此APP利用語音系統,將文字讀出,只需非常小的下載,便可隨時隨地有報道員給你讀出資訊。

https://itunes.apple.com/app/xia ... 53735?ls=1&mt=8


作者: sunhikari    時間: 2015-10-30 18:32

已在九龍塘買,佢show就只有32gb,要問職員去倉找先有64gb
見住成班小朋友打機一流
作者: lkw2005    時間: 2015-10-30 19:34

aos 收左貨 , 但個remote 無反應 , 一路在開頭選地區個畫面
依家打去cs到求教先 ...
rakaiha 發表於 2015-10-30 16:58



打上去求救佢會同你安排退貨,不過唔好return住,試下用舊款remote/iPhone remote setup左先

之後再係settings pair返個Siri Remote就用得

我今朝就係咁
作者: casperyuen    時間: 2015-10-30 19:43

Sunion 都有貨啦,64G 入手

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: rakaiha    時間: 2015-10-30 19:48

回覆 81# lkw2005

佢cs 電話到叫我試左好多次 , 都係無反應 , touch 果到完全無反應 , 一路都停在開頭選地區畫面
但同時按 menu和home 又可以reset 到 tv, 可能hardware 出左問題 ,已約左聽是去ifc換了
下期買張電腦6合彩先   
作者: royycc    時間: 2015-10-30 19:56

回覆 83# rakaiha


  You can click on the touch area wor , do you have a click feel ? It works like track pad, touch + click
作者: rakaiha    時間: 2015-10-30 20:07

yes i did , just nothing respond in the tv
they ask me to hold menu +  click left side of pad for 6 sec to unpair and menu + right for 6 again to pairing , all their method just dont work , stuck  at the setup page  with choosing region  , dont have time bother with it , let the blue smurf  help me tomorrow
作者: The Dude    時間: 2015-10-30 20:30

Picked up the Apple TV (64gb) today.
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: The Dude    時間: 2015-10-30 20:32

Pricewise, it's a bit expensive compare with similar product, for iptv viewing (paid content). Nvidi ...
MobyDick 發表於 2015-10-27 00:02



    You are forgetting this product is backed up by Apple.
作者: monkey_lulu    時間: 2015-10-30 20:54

我26號訂,但仲未有消息!
作者: hn2000    時間: 2015-10-30 21:25

廣東道啱啱入手64GB
作者: MobyDick    時間: 2015-10-30 21:44

終於搞掂咗嗰US iTune Acc啦! 港版AppleTV用US Acc選 US地區可以activate番Siri!
作者: rakaiha    時間: 2015-10-30 21:56

無得用 多唔多game玩? 小朋友易上手嗎 (3-5歲) ? 主要都係比佢地玩 , 換走左部itx
作者: curtis1008    時間: 2015-10-30 22:13

26號訂左到而家仲係preparing for shipment, 早知取消左佢去Apple Store買仲快
作者: hkocx    時間: 2015-10-30 22:57

其實依家APPLE TV有什麼APP用? 邊度可以睇到?

我見試用好似真係幾得意,但似乎未有幾多好用APP推出左
作者: shwl    時間: 2015-10-30 23:26

入手了
但其實而家唔算多有用app
mytv vlc hktv gplayer kmplayer -- 都無
同埋好似用唔返iOS Remote app
打字搵野唔方便呀
作者: sunhikari    時間: 2015-10-31 00:06

入手了
但其實而家唔算多有用app
mytv vlc hktv gplayer kmplayer -- 都無
同埋好似用唔 ...
shwl 發表於 2015-10-30 23:26


我自己用AIR VIDEO HD
而家有APPLE TV版,需然要比$28,但真係好用

而家由手機到電視都可以無間連接
如果識朋友都有用的話可以互相借片,夠晒正呀
作者: wongja    時間: 2015-10-31 01:39

我真係好感動
有咁多同好

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: PSP    時間: 2015-10-31 07:34

小朋友要ATV返而唔要PS4

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: wongja    時間: 2015-10-31 11:51

部tv 仲未開

我想問多唔多app 用至個手制?
等陣落FW 可能買埋手制
晏d 先一次過unbox
作者: MobyDick    時間: 2015-10-31 12:04

finally setup everything.....watching Netflix via VPN now.....

took me a few hours to setup VPN and US Apple ID.....
作者: wongja    時間: 2015-10-31 13:20

買左Airvideo TV
好正

(Sent from EPC Pocket iPhone app)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2