作者: 星野望 時間: 2009-5-31 19:39 標題: 耳綿 / 耳膠 一問
小弟用SF3,但聽歌個成日都戴到耳仔痛 ( 原裝M SIZE 膠)
轉第二隻牌子既膠 / 綿會唔會有改善戴既感覺
[ 本帖最後由 星野望 於 2009-5-31 22:32 編輯 ]
作者: a720498 時間: 2009-6-1 19:03
用棉隔音好好多,同埋冇咁易痛
le01果隻岩佢用
[ 本帖最後由 a720498 於 2009-6-1 19:04 編輯 ]
作者: love_04 時間: 2009-6-2 08:35
如果可以...用入耳式 會舒服d..(個人覺得)
作者: aysheep 時間: 2009-6-2 11:16
Ultimate Ears Super-Fi 3係入耳式 wo
作者: 星野望 時間: 2009-6-2 12:33
我就係入完耳先比佢頂到唔舒服喎
仲點再入
作者: 121416 時間: 2009-6-2 12:46
如果用S SIZE會唔會好啲
資金OK就用耳棉啦,舒服啲,不過聽講係1個月左右就要換1次
作者: 星野望 時間: 2009-6-3 00:43
用s size會隔唔到音
睇黎都係要比幾廿蚊買耳綿試下
作者: miclau91 時間: 2009-6-3 02:30 標題: 回覆 7# 的帖子
comply耳綿 $4x
using with little um1
i am a poor guide
作者: cainester 時間: 2009-6-4 11:17
有咩綿 fit SF3?
作者: Kela 時間: 2009-6-4 13:31
comply
20/f d 棉
comply十分推薦......我tf10用緊....不錯
作者: POKeDOLL 時間: 2009-6-4 17:00
跟隊問:
ie8咩膠隔音得黎又唔會影響音質?(跟機果d膠基本上唔隔音咁滯
作者: cainester 時間: 2009-6-4 19:33
我對UM2都用緊comply....不過轉左做shure black foam
因為comply 壽命太短....成日要換好煩
SF3 有冇類似 black foam 既可用?
作者: 星野望 時間: 2009-6-4 21:35
原帖由 cainester 於 2009-6-4 19:33 發表
我對UM2都用緊comply....不過轉左做shure black foam
因為comply 壽命太短....成日要換好煩
SF3 有冇類似 black foam 既可用?
一對comply大約可以用幾耐
作者: cainester 時間: 2009-6-4 22:11
我3個月變左冇彈性...變色
我見多數人一個月換
作者: patwong1998 時間: 2009-6-5 14:36
睇你耳油多唔多, 我一個星期要換一對, 色都變哂
作者: EVIS 時間: 2009-6-5 18:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SimonMan 時間: 2009-6-14 21:46
C記綿 我用左4個月, 上個星期終於爛左

