Board logo

標題: 耳綿 / 耳膠 一問 [打印本頁]

作者: 星野望    時間: 2009-5-31 19:39     標題: 耳綿 / 耳膠 一問

小弟用SF3,但聽歌個成日都戴到耳仔痛 ( 原裝M SIZE 膠)

轉第二隻牌子既膠 / 綿會唔會有改善戴既感覺

[ 本帖最後由 星野望 於 2009-5-31 22:32 編輯 ]
作者: a720498    時間: 2009-6-1 19:03

用棉隔音好好多,同埋冇咁易痛

le01果隻岩佢用

[ 本帖最後由 a720498 於 2009-6-1 19:04 編輯 ]
作者: love_04    時間: 2009-6-2 08:35

如果可以...用入耳式 會舒服d..(個人覺得)
作者: aysheep    時間: 2009-6-2 11:16

原帖由 love_04 於 2009-6-2 08:35 發表
如果可以...用入耳式 會舒服d..(個人覺得)

Ultimate Ears Super-Fi 3係入耳式 wo
作者: 星野望    時間: 2009-6-2 12:33

原帖由 love_04 於 2009-6-2 08:35 發表
如果可以...用入耳式 會舒服d..(個人覺得)

我就係入完耳先比佢頂到唔舒服喎

仲點再入
作者: 121416    時間: 2009-6-2 12:46

如果用S SIZE會唔會好啲
資金OK就用耳棉啦,舒服啲,不過聽講係1個月左右就要換1次
作者: 星野望    時間: 2009-6-3 00:43

原帖由 121416 於 2009-6-2 12:46 發表
如果用S SIZE會唔會好啲
資金OK就用耳棉啦,舒服啲,不過聽講係1個月左右就要換1次

用s size會隔唔到音

睇黎都係要比幾廿蚊買耳綿試下
作者: miclau91    時間: 2009-6-3 02:30     標題: 回覆 7# 的帖子

comply耳綿 $4x
using with little um1
i am a poor guide  Just use um1
作者: cainester    時間: 2009-6-4 11:17

有咩綿 fit SF3?
作者: Kela    時間: 2009-6-4 13:31

原帖由 cainester 於 2009-6-4 11:17 發表
有咩綿 fit SF3?

comply
20/f  d 棉
comply十分推薦......我tf10用緊....不錯
作者: POKeDOLL    時間: 2009-6-4 17:00

跟隊問:
ie8咩膠隔音得黎又唔會影響音質?(跟機果d膠基本上唔隔音咁滯 , ue膠隔但聽落怪怪地
作者: cainester    時間: 2009-6-4 19:33

原帖由 Kela 於 2009-6-4 01:31 PM 發表

comply
20/f  d 棉
comply十分推薦......我tf10用緊....不錯

我對UM2都用緊comply....不過轉左做shure black foam
因為comply 壽命太短....成日要換好煩

SF3 有冇類似 black foam 既可用?
作者: 星野望    時間: 2009-6-4 21:35

原帖由 cainester 於 2009-6-4 19:33 發表

我對UM2都用緊comply....不過轉左做shure black foam
因為comply 壽命太短....成日要換好煩

SF3 有冇類似 black foam 既可用?

一對comply大約可以用幾耐
作者: cainester    時間: 2009-6-4 22:11

原帖由 星野望 於 2009-6-4 09:35 PM 發表

一對comply大約可以用幾耐

我3個月變左冇彈性...變色
我見多數人一個月換
作者: patwong1998    時間: 2009-6-5 14:36

原帖由 星野望 於 2009-6-4 21:35 發表

一對comply大約可以用幾耐

睇你耳油多唔多, 我一個星期要換一對, 色都變哂
作者: EVIS    時間: 2009-6-5 18:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SimonMan    時間: 2009-6-14 21:46

原帖由 cainester 於 2009-6-4 22:11 發表

我3個月變左冇彈性...變色
我見多數人一個月換


C記綿 我用左4個月, 上個星期終於爛左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2