作者: patkwok 時間: 2013-7-14 14:25 標題: VentureCraft Go-Dap DD Socket 1 (iDevice DAC)
從日本訂回來的VentureCraft Go-Dap DD Socket 1 (iDevice DAC),送到黎喇

EMS運到

日本人的包裝,無械可擊

GO-DAP DD Socket 1 support iPod and iPhone,不過我只係iPod Classic

DD Socket 1 有三隻唔同Opamp既model,分別係OPA275,MUSE01 同MUSE02
我呢部係用MUSE01

藍色噴沙鋁殼

側面有檢查電源的按鈕
有機都要有線材先有得玩架,所以跟手訂埋線材

3.5mm to 3.5mm 7N鈍銅過機線

iDevice digital signal USB 線

附送的rubber bands
作者: patkwok 時間: 2013-7-14 14:26
本帖最後由 patkwok 於 2013-7-14 14:32 編輯
開完箱之後,梗係即刻砌好套姐合啦

三件頭套裝登場
Source : iPod Classic 160GB (Late 2009 version)
DAC : VentureCraft Go-Dap DD Socket 1 - Muse01
AMP : 淘寶藍鳥 SR-71A - LME49720HA


厚度屬可接受範圍




好睇下入面先,一開就見到用緊兩粒MUSE01

初步聽感:
- 兩極延伸更上一層樓
- 低音潛得低左、唔濛,高音有時有點標,不過唔太過份,中頻無投訴
- 音場比之前開揚
- 音樂感因此亦較濃
- 數碼味不重
作者: cong9402 時間: 2013-7-29 21:10
正睇緊DAC+AMP一體機~師兄買左幾銀?
作者: unizep 時間: 2013-7-30 13:09
三層高, 呢舊炸彈不得了
作者: DigiKo 時間: 2013-7-30 15:21
師兄邊度訂? 運費貴嗎? 我想訂線

作者: patkwok 時間: 2013-7-31 08:54
全單USD616(DAC + 7N USB + 7N 3.5 to 3.5)免運費

作者: patkwok 時間: 2013-7-31 08:55
係,有用同無用真係差好遠
係就係大舊D,不過出街用放背包無問題
作者: patkwok 時間: 2013-7-31 08:56
我直接向VentureCraft(日本)訂,emai confirm order
經paypal俾錢
作者: nulry 時間: 2013-8-2 10:28
ching, 即係加擴再加 DAC?
小弟係新手, 以為只係加擴就可以, 請問加 DAC 個功用係?
作者: patkwok 時間: 2013-8-2 14:19
我宜家呢個玩法係
iPod Classic 做 source
Go-Dap DD 做 解碼
淘寶藍鳥 SR-71A 做耳擴,放大由Go-Dap出黎既analog signal
簡單玩法就
iPod Classic 做 source兼且用埋佢自身解碼出analog signal
耳擴做音源放大
點解要加部Go-Dap DD因為ipod Classic bult-in既DAC唔夠班
所以用外置DAC
作者: bee173173173 時間: 2013-9-21 18:35
CHing 睇完你個開箱文,我D毒又發作!
作者: mig33 時間: 2013-9-24 11:04
本帖最後由 mig33 於 2013-9-24 11:07 編輯
11月去大阪...
http://www.e-earphone.jp/shop/sh ... randname&window=top
順手牽森海Momentum
作者: jabawack 時間: 2013-9-24 16:58
大大搞唔搞團? 我又想要Momentum
作者: mig33 時間: 2013-9-24 17:08
寄返HK,倒不如係香港買,帶返HK,我又拎唔到幾多
不如=>限量小團購

作者: jabawack 時間: 2013-9-24 17:09
限量小團購->眼放光中
作者: mig33 時間: 2013-9-24 17:13
係尖沙咀HK Record試聽Momentum,同Shure幾相近,I Like...
作者: jabawack 時間: 2013-9-24 17:17
我都係愛好 Sennheiser 同 Shure, 尤其 Sennheiser, 有超過十對
剛剛 check 日本 Amazon, 又好似同香港 (HK$27xx) 差唔多價耶
作者: mig33 時間: 2013-9-24 17:19
我都係愛好 Sennheiser 同 Shure, 尤其 Sennheiser, 有超過十對
剛剛 check 日本 Amazon, 又好似同香港 (H ...
jabawack 發表於 24-9-2013 05:17 PM
唔好騎劫樓主個post,去咨詢果邊傾,A sir剛批了
作者: jabawack 時間: 2013-9-24 17:20
IC

