作者: sam1989 時間: 2014-7-28 12:07 標題: 甲類Mobile耳放 E10 更新
本帖最後由 sam1989 於 2014-8-5 00:24 編輯
小弟是中毒病況嚴重 (因為看了耳界大開) 入手了E10 甲類Mobile耳放 今早九點已知道貨到了 落街收貨(因為順豐上門要收多18蚊,它的門市在我樓下附近,在門市收貨不用俾18蚊的)然後搵間餐廳座好, 慢慢試清楚,足足聽過兩個鍾, 小弟是第一次買這類產品,發覺天外有天,真的如各位網友說的一樣,聲音超乎想象,我用lg pro 2 聽歌以為最好了,因為買時試過晒所有手機,今次買呢個E10, 一聽已愛上了, sony pha 2 我也在陳列室玩左成個鍾.所以也知道是有個比較.
宜家只聽左兩個鍾 有以下小評論 以前聽歌已好靚 像小樂隊在你面前唱歌,用了E10耳擴聽, 像樂隊變大左好多, 多左好多樂器,音場前後感再大,實在天外有天, 我覺得自已太秒小,以為自已陪機好靚聲. 再run多幾日,再講用後感吧.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1700796&k=50c8d565f12eee6930443f3cdb18709a&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1700797&k=5e7d5af9c5e8c745a9603f1797c54868&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1700798&k=c7f2aa8ef3061da9cb0d6cab21c3f599&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

作者: gulakpi 時間: 2014-7-28 21:26
我也買了黑色的!
但關機時有比較響的pop聲(開機沒有!)
CHing的機有沒有這現象?
作者: shal 時間: 2014-7-28 21:35
我有呢個現象應該係正常掛
作者: sam1989 時間: 2014-7-28 23:19
咦, 我試下先,, 無喎,好彩
作者: _恆_ 時間: 2014-7-28 23:25
Ching 配咩耳機試?
作者: sam1989 時間: 2014-7-28 23:30
聽左一年的二鐵一圈diy 耳機 公模. 越聽越鍾意
作者: _恆_ 時間: 2014-7-28 23:36
有無加$65 換埋5粒 LME49720NA?
作者: sam1989 時間: 2014-7-28 23:52
對啦 令外買左 Muses02 ($148一粒好貴)和 49720NA 等聽返兩個月先換出來試下
作者: timberwood 時間: 2014-7-30 07:33
Hi ching,
請問你d運放係咪用緊5532? Thanks
作者: shal 時間: 2014-7-30 10:05
可影下粒MUSES02來睇下嗎?
作者: NOPSS 時間: 2014-7-30 10:09
個幾粒49720 好像是假貨.....
自已去e14買啦。
作者: shal 時間: 2014-7-30 10:16
佢個價仲貴過E14
未必係假的
作者: unclewong 時間: 2014-7-30 11:21
剛收到換了49990×2的E10,物超所值
作者: shal 時間: 2014-7-30 11:24
49990?
作者: unclewong 時間: 2014-7-30 11:26
店主推薦
作者: sam1989 時間: 2014-7-30 12:05
原來我都有這問題
作者: mig33 時間: 2014-7-30 12:23
夠澎湃嗎? A類放大...,食電怪
作者: sam1989 時間: 2014-7-30 12:33
02我未換落去,聽清楚D,原來5532 是做左好多test 才用的,一定有它的好處.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701506&k=21c55584edd267c1f7997418b25498ad&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701507&k=e780b46a3657881fa68c2f34cd72b5fc&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701508&k=d9a07e9727e05ff781d2ff3eedcc7fd5&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701509&k=909a1b3f7ec97dea2f9d82cd209cf75b&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701510&k=b65cb9b562a9423f27c5911a815960e7&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

作者: sam1989 時間: 2014-7-30 12:35
因為朋友聽了中晒毒,再買多一個,買時店主講野,前言不對後語,叫我換晒02???
作者: sam1989 時間: 2014-7-30 12:39
我從網上認識怎樣看02真假分別,暫時確定是真貨.
作者: shal 時間: 2014-7-30 13:15
點分真假呢? 我網上搵不到
其實以我所知左digi 買要一次過入250粒才會出貨仲要350HK 左右一粒
所以就算係日本本地買回來都未必係真貨
作者: sam1989 時間: 2014-7-30 13:49
ok 是這樣的 02 的腳是4N銅做的 (靚聲其中一個原因) 所以會較令外的八腳ic 軟好多, 還有就是02 數字下面 有三個數字 是有規律的
作者: shal 時間: 2014-7-30 14:01
本帖最後由 shal 於 2014-7-30 14:03 編輯
規律is? 我的和我朋友in 日本買的分別有 312x4 902x10粒 因為前後分開買中間都有四個月左右
而我地再係淘入10粒 係902的
而我地所有muses02 ic 腳都係較軟的 比LME49720NA&JCR 5535DD
所以我地都不知是否正版因為正版官方寫得digi 一個方法入手
作者: $foo 時間: 2014-7-30 23:15
你地係咪係 taobao 買?可否 pm url 比我?
作者: sam1991 時間: 2014-7-31 01:04
可 pm給你
作者: sam1991 時間: 2014-7-31 01:12
應該全都是真的,那樣我買淘寶平的02算了。
作者: sam1989 時間: 2014-7-31 01:20
我的也是312 , 腳也是軟軟的 , 我相信我們全都是真的,我聽左兩日,越聽越勁, 我細佬又要買一個,淘寶生意看來唔憂做
作者: shal 時間: 2014-7-31 09:15
本帖最後由 shal 於 2014-7-31 09:27 編輯

我係全用上的 好貴但一定比sam1989兄果間平

不過我朋友果部M10 now 全部用上LME49720HA 都係好正~~
全用上muses02 效果一流
sam1989 有機會出來交流下,可try下有沒分別
另sam1989 你用緊咩耳機?
作者: $foo 時間: 2014-7-31 10:46
請問果d ”LME49720NA/Muses02” 係咪自己買 (e14) 及自己換都得?唔駛買機時叫佢整理?
另外,你地有冇用 DAC 呢?(電腦用果時)
作者: shal 時間: 2014-7-31 11:09
不用叫店整的自己能換
仲有講左好多次不要買49720NA會有noise聲 不是電波干擾聲
買LME49720HA 就上 E14買
Muses02 官方得一個方法買到 就係digikey 不過一買要買1百粒以上才能出貨仲要317.19HKD x1
市面上200-300HKD 不知真假
日本350HK X1不知真假
淘 50-150人仔 x1 不知真假
作者: shal 時間: 2014-7-31 11:10
我用部Fiio X5 做USB DAC
作者: (朗尼) 時間: 2014-7-31 12:08
淘寶有個180人仔的9V耳擴,邊個好D

作者: shal 時間: 2014-7-31 12:33
E10 好好多的

你呢部叫籃鳥
作者: suikeung 時間: 2014-7-31 13:54
可㫘pm E10的網址嗎?
作者: taxman123 時間: 2014-7-31 13:58
請推介膽耳擴
THx
作者: (朗尼) 時間: 2014-7-31 14:15
咁多位帥兄係唔係在偉x音響DIY 買的?
作者: timberwood 時間: 2014-7-31 14:17
是的
作者: shal 時間: 2014-7-31 15:53
淘沒 mobile 膽擴的
加上膽擴要大機先好聲
作者: shal 時間: 2014-7-31 15:54
x2
作者: (朗尼) 時間: 2014-7-31 16:39
回覆 39# shal
請問黑鳥好定E10好D,我在亦軒聽過CEW Audio TA-6 真空管版幾鐘意
作者: shal 時間: 2014-7-31 16:42
E10好好多but 係一個沒低洞口
因為你會係禁upgrade buf&opa amp
mobile真空管算吧
我聽過yy&其他係HK買到的mobile真空管 D聲都
作者: $foo 時間: 2014-7-31 17:35
如果用 E10 接博電腦,用唔用DAC 分別大嗎?
作者: shal 時間: 2014-7-31 21:07
當然都要用DAC
我用電腦play music 我係用Fiio x5做DAC的
PC/MAC > Fiio x5 > E10 > SE846
作者: $foo 時間: 2014-7-31 21:57
Fiio x5 唔係 mp3 player?
作者: shal 時間: 2014-7-31 22:04
佢係player + USB DAC
作者: $foo 時間: 2014-7-31 22:13
太貴了‥
作者: shal 時間: 2014-7-31 22:18
你用緊咩耳機?
作者: taxman123 時間: 2014-7-31 22:22
師兄这个组合甚是完美,如改用較為便宜(约2-3K)的頭戴耳筒,有乜好推介?
THX
作者: $foo 時間: 2014-7-31 22:23
shure SE215
作者: benson6882004 時間: 2014-7-31 22:25
我依家用緊D-Zero...但冇用E10
再加MDR-1R
作者: shal 時間: 2014-7-31 22:28
頭戴耳筒當然問lionking兄 la 耳牛係佢專科來的XD...~
作者: shal 時間: 2014-7-31 22:29
呢部DAC貴嗎?
始終Fiio X5 係player 用來當DAC D聲都係差過專業DAC 好多
作者: shal 時間: 2014-7-31 22:30
player 呢? iphone / android phone?
作者: $foo 時間: 2014-7-31 22:32
Macbook air (home) or Samsung S4
作者: benson6882004 時間: 2014-7-31 22:34
放心, 依部卡片仔仲弱雞過X5好多
只係用X3既WM8740....
作者: shal 時間: 2014-7-31 22:42
都ok ga~
不過215 算難推嗎?我沒用過215
電話or電腦直上e10 > SE846 / XBA-H3 / DIY 四單
都有明顯改善ga~
不過i5 直推 SE846 / DIY 四單 都不差的,但H3就不太夠力
但ip5&android 點都沒player 禁靚聲,由期係分析力上
作者: shal 時間: 2014-7-31 22:43
有x3 都不差 佢個lo 應該都幾好聲的
作者: benson6882004 時間: 2014-7-31 22:47
其實佢係一部all in one headphone amp + USB DAC,不過個amp係冇乜力既
你查下ibasso D-zero就知...冇錯,係同dx50/90係同一個牌子
作者: shal 時間: 2014-7-31 22:50
其實佢係一部all in one headphone amp + USB DAC,不過個amp係冇乜力既
你查下ibasso D-zero就知...冇錯 ...
benson6882004 發表於 2014-7-31 22:47
OMG~~
禁X5/DX90咪好萬能
作者: lionking32 時間: 2014-7-31 22:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benson6882004 時間: 2014-7-31 22:58
講真,隻野唔貴,800蚊可以兩用其實都幾抵
同當然同其他野比梗係差d啦
作者: $foo 時間: 2014-8-1 00:32
咁我先平平地買部 e10 (唔用 DAC )玩住先
THX
作者: (朗尼) 時間: 2014-8-1 23:28
今日去亦X試過呢部唔錯,唔知好唔好過佢呢

作者: shal 時間: 2014-8-1 23:32
你呢部dac amp , e10係amp only 點比較
作者: sam1989 時間: 2014-8-4 23:58
本帖最後由 sam1989 於 2014-8-5 00:58 編輯
只換左最右個粒放大, 由5322DD 換 49720NA 緊張非常 馬上試聽 然後聽左兩個鍾 有以下分享 成隊樂隊好像前左 每一樂器也清楚左 好明顯音質所有是有提升的 最重要是 跟店主說的一樣 49720NA 用電話聽歌noise (唱歌時是沒有noise)已減少九成, 用player 直頭 靜如深海 5322DD用電話聽歌是有電流聲和訊號聲 宜家舒服晒
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1703759&k=7d1e35fdcf136e7d8954d3ef3a8a58f9&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1703760&k=c78be464e45711e78395955ab1ae2fe5&t=1782681674&sid=8yNFL1Q3n

作者: v23a15 時間: 2014-8-5 11:32
回復 65 #sam1989
49720用電話聽只有徽量雜訊聲,咁好?
Ching電話係咩,我都有興趣入番部,
但驚雜訊大,因為用起電話
via HKEPC Reader for Android
作者: sam1989 時間: 2014-8-5 12:08
我用的電話是LG pro 2 ,
作者: timberwood 時間: 2014-8-7 08:05
我都係用g pro 2, 我部e10係用49720na x5, 比以前冇用,聽起上來多左好多細節,如果用電話做source, 開飛行mode 會好d
作者: shal 時間: 2014-8-7 08:12
我用x5的所以好正
作者: xrnin 時間: 2014-8-7 09:09
最正都係用player 造source
作者: timberwood 時間: 2014-8-7 09:41
聽打鼓聲先過癮, 可以聽到唔同既鼓聲
作者: shal 時間: 2014-8-7 09:47
有咩CD 介紹下
作者: timberwood 時間: 2014-8-7 11:35
鬼太鼓
作者: shal 時間: 2014-8-7 11:37
"鬼太鼓座"佢有四集的對嗎?
原來我有Xd.....
作者: timberwood 時間: 2014-8-7 11:47
exactly
作者: v23a15 時間: 2014-8-7 12:35
初入門e10耳放,
應該買邊幾隻運放黎做組合好丫…
我諗住今日或聽日下單
via HKEPC Reader for Android
作者: this68 時間: 2014-8-7 13:22
Muses02 *1 94720ha *4
作者: v23a15 時間: 2014-8-7 13:25
回復 77 #this68
好貴的說,成半部耳放價錢,吾想一黎就玩貴運放
via HKEPC Reader for Android
作者: shal 時間: 2014-8-7 13:35
49720HA * 5
作者: v23a15 時間: 2014-8-7 13:43
回復 79 #shal
Ha?
呢隻 http://tb.cn/YEYqoWy ?
其實na同ha有咩分別的?
via HKEPC Reader for Android
作者: shal 時間: 2014-8-7 14:02
回復 shal
Ha?
呢隻 http://tb.cn/YEYqoWy ?
其實na同ha有咩分別的?
via HKEPC Reader for Android ...
v23a15 發表於 2014-8-7 13:43
我try過49720NA同HA之分別係
沒有上player之下 NA一開機會有BG Noise 但HA沒
作者: shal 時間: 2014-8-7 14:15
鬼太鼓外仲有咩係鼓的CD?
作者: xrnin 時間: 2014-8-7 14:23
平平地加68蚊買5粒49720NA,再買多粒2604.
用4粒49720+2604 都唔錯,高音又唔會吉耳。
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: v23a15 時間: 2014-8-7 14:37
回覆 81# shal
咩係BG Noise ?底噪???
作者: v23a15 時間: 2014-8-7 14:50
回覆 83# xrnin
好的,thx ching
作者: shal 時間: 2014-8-7 14:53
對49720NA就禁開機都有底噪 HA 沒
作者: v23a15 時間: 2014-8-7 14:59
回覆 86# shal
NA,一開機時有底噪?
之後就冇?
作者: lionking32 時間: 2014-8-7 16:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lionking32 時間: 2014-8-7 16:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal 時間: 2014-8-7 16:47
好大部not便攜式了
作者: lionking32 時間: 2014-8-7 16:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: $foo 時間: 2014-8-11 23:31
試左幾日, 除左大聲左之外分別不大 (Samsung S4 + Shure SE215)
可能要小小時間去 run-in..
作者: lionking32 時間: 2014-8-11 23:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: $foo 時間: 2014-8-11 23:36
你意思指 SE215 太 cheap?
咁有冇其他耳機推介?
作者: lionking32 時間: 2014-8-11 23:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: $foo 時間: 2014-8-11 23:50
即係要双單元以上既少可以聽到分別?
我睇O岩左IM70, 得唔得呢?
作者: 孤寂使者 時間: 2014-8-24 15:18
樓主可以PM WEBSITE嗎? 謝謝
作者: speedspeed 時間: 2014-8-25 11:50
回覆 94# $foo
Amp主要用途有兩種, 一種係播放器推唔郁耳機, 要用Amp加大推力. 例如我用手機直插K702,
開到最大聲只係岩岩夠聲. Amp另外係可以調音.
SE215我都有, 唔難推動. 人聲比較曚, 呢樣野加左Amp都改善不了.
作者: ycw9921133 時間: 2014-8-30 17:45
請教各位師兄 之前自製開耳機amp仔 用大學個名入左幾粒op amp sample
唔知配OPA2132落E10有冇問題呢??小弟仲有粒4556都可以試下玩 但係就係唔夠5粒

作者: yamada 時間: 2014-8-30 23:05
有無人試 OP275 黎玩, 呢隻係 MD-10 DAC 上面都唔錯, 有無師兄試過
同埋想問換 BUF 同 OPA 位有咩分別, 放BUF 音色影響都大?

