Board logo

標題: Cowan又一Plenue系列新機資料流出(Plenue S) [打印本頁]

作者: hihihellohihi    時間: 2015-12-9 01:33     標題: Cowan又一Plenue系列新機資料流出(Plenue S)

本帖最後由 hihihellohihi 於 2015-12-24 02:50 編輯

根據網上消息,Cowon將會繼Plenue D之後再推出Plenue系列新機,型號為Plenue S,估計係應該係Plenue 1的升級/取代。

http://plenue.cowon.com/product/PLENUES/product_page_1.php
作者: hihihellohihi    時間: 2015-12-12 19:09

更新規格
-Native DSD256/24bit/192khz
-BB 1792A DAC
-雙TXCO時鐘
-平衡輸出 SNR120db THD+N0.0005%
-jeteffect7和BBE+音效,66種預設
-支持DXD / DSD(DFF,DSF)/ FLAC/ WAV/ AIFF/ ALAC/ APE/ MP3/ WMA/ OGG/ WV/ TTA/ DCF
-ARM cotex核心cpu
-1600萬色 3.7寸AMOLED螢幕
-全金屬外殼
-128G內置存儲
-支持SD卡擴展
-支援光纖
-支持放大器
-高級皮革套
消息指售價為150萬韓圜
作者: 52008498    時間: 2015-12-12 19:20

正喎,唔知播到幾個鐘, 佢個平衡係咪AK果隻2.5mm balance
作者: hihihellohihi    時間: 2015-12-12 21:04

正喎,唔知播到幾個鐘, 佢個平衡係咪AK果隻2.5mm balance
52008498 發表於 2015-12-12 19:20

應該係3.5mm嚟
作者: playboy246810    時間: 2015-12-15 13:26

幾時出?
作者: hihihellohihi    時間: 2015-12-24 02:54

更新官方網址
另外淨機售價為2,170,000韓圜(約HK$14,500)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2