Board logo

標題: [開箱] Aune M1s 開箱 [打印本頁]

作者: ~~峰~~    時間: 2016-12-24 13:48     標題: Aune M1s 開箱

本帖最後由 ~~峰~~ 於 2017-1-15 10:43 編輯

原來對上一次開dp100+18pro唔係今年最後一次開箱
衝唔到fiio x5iii, 轉陣衝左部Aune m1s
千元多價位有2.5mm balance 比較少有
暫時聽high gain高音有少少尖,煲下佢睇下點先
相比dp100,佢無咁暖聲
底燥用2.5 聽唔多覺有,3.5未試過
開機load歌 係超快,3-4秒一開就聽得(我用32gb卡)
外型真係比相像中/官網的圖大部,但仲係可接受
性價比都幾高
下面有對比DP100 的SIZE做比較







Aune M1s : tx19
作者: ysl    時間: 2016-12-24 15:33

恭喜師兄!
呢部我都想衝,剛買A35後至見,貪佢硬解dsd同有bal po, 開機又快。
想請教師兄部機可頂十粒鐘嗎?
師兄應該遲啲有套及平衡耳機收, 對嗎?
作者: ~~峰~~    時間: 2016-12-24 16:46

恭喜師兄!
呢部我都想衝,剛買A35後至見,貪佢硬解dsd同有bal po, 開機又快。
想請教師兄部機可頂十粒鐘嗎 ...
ysl 發表於 2016-12-24 15:33


   
電量用左一陣未點試,不過目測都應該有十小時
套同耳機要參加活動之後再寄,我都會參加
開機同load歌真係好快
3-4 秒係講緊第一次load
下次再開機其實只需一秒
操控其實唔錯
同其他dap比缺點係ui無 album cover

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: TWCACM    時間: 2016-12-24 22:53

峰兄又有新玩具

呢個牌子玩過,係幾抵玩,部機睇落都幾靚仔

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: ~~峰~~    時間: 2016-12-24 23:57

峰兄又有新玩具  

呢個牌子玩過,係幾抵玩,部機睇落都幾靚仔  

via HKEPC Ionic Reader v ...
TWCACM 發表於 2016-12-24 22:53


   
好多野玩,都算靚仔,出街方便

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: TWCACM    時間: 2016-12-25 14:33

回覆 5# ~~峰~~


   
好快你就玩埋枱機,跟住玩埋USB,玩電

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: ysl    時間: 2016-12-26 11:42

回覆 3# ~~峰~~


    冇封面同 360 嗰類差唔多, 我無所謂, 但呢部有無 set 定時(睡眠)關機??
作者: ~~峰~~    時間: 2016-12-26 13:56

回覆  ~~峰~~


   
好快你就玩埋枱機,跟住玩埋USB,玩電

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Andr ...
TWCACM 發表於 2016-12-25 14:33


   
無乜位, hd6xx 之後應該唔會入耳牛
Player. 就唔只一部

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: ~~峰~~    時間: 2016-12-26 13:57

回覆  ~~峰~~


    冇封面同 360 嗰類差唔多, 我無所謂, 但呢部有無 set 定時(睡眠)關機?? ...
ysl 發表於 2016-12-26 11:42


   
佢setting 有個自動關機0.5-5小時

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: TWCACM    時間: 2016-12-26 16:54

回覆 8# ~~峰~~


   
耳牛唔係問題,枱擴先係問題

好多嘢玩

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: ysl    時間: 2016-12-26 21:11

回覆 9# ~~峰~~


    正禾!
作者: muimui725    時間: 2016-12-28 18:26

回覆 1# ~~峰~~


  同罪大 A35 比係未完勝
作者: DoraemonKing    時間: 2016-12-28 20:48

o個抽字...
32BIT DSD MUSIC PLAYER
肉酸
作者: ~~峰~~    時間: 2016-12-28 21:04

回覆 12# muimui725


未至於完勝
外表同機身sony 係好D
仲有UI上同album cover

作者: ~~峰~~    時間: 2016-12-28 21:05

回覆 13# DoraemonKing

放落袋當見唔到~
作者: IVXVF    時間: 2016-12-28 21:07

咁細部,
作者: ~~峰~~    時間: 2016-12-29 08:52

咁細部,
IVXVF 發表於 2016-12-28 21:07


   
實物比官方圖同想像中大

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: OTIS    時間: 2016-12-29 09:56

好似錄音筆
作者: ysl    時間: 2017-1-5 15:31

套同耳機要參加活動之後再寄,我都會參加

~~峰~~ 發表於 2016-12-24 16:46



    收到未?
作者: ~~峰~~    時間: 2017-1-7 13:24

收到未?
ysl 發表於 2017-1-5 15:31


   
我朋友果個好似寄出左
我.近排多野搞.....唔記得寫文參加活動

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: ysl    時間: 2017-1-7 13:40

回覆 20# ~~峰~~


    呢篇唔得咩?
作者: ~~峰~~    時間: 2017-1-7 14:19

回覆  ~~峰~~


    呢篇唔得咩?
ysl 發表於 2017-1-7 13:40


   
好似要發文係仿指定位置先可以, 今晚返去再睇下

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: ysl    時間: 2017-1-11 12:26

回覆 22# ~~峰~~


    我貼係百度吧,確認得並可以直接寄到香港,但我部機突然發覺有螺絲聲係機內,商討中。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2