Board logo

標題: [開箱] [為信仰充值]XBA-Z5+MUC-M12SB1 4.4mm平衡插 [打印本頁]

作者: danny839    時間: 2017-3-12 21:00     標題: [為信仰充值]XBA-Z5+MUC-M12SB1 4.4mm平衡插

本帖最後由 danny839 於 2017-3-12 21:13 編輯





D聲同WM1A出奇夾 ,可以話係味精幾啱我聽JPOP
買之前試過第2條MIJ既銅線已然唔夾Z5
SONY真係有優化SONY自家野
作者: yugioh1    時間: 2017-3-13 12:27

回覆 1# danny839


    想問下條新線點轉做反帶(定本身條線送埋?)
作者: sony_vaio    時間: 2017-3-13 12:37

我都好鐘意對Z5
耐何真係戴得唔舒服
作者: tvbau    時間: 2017-3-13 13:35

本帖最後由 tvbau 於 2017-3-13 13:36 編輯

回覆 1# danny839

我用日板 N3, 勾耳咁帶, 好正

圖片附件: DSCF0593.JPG (2017-3-13 13:36, 114.7 KB) / 下載次數 183
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1966710&k=1c70bfa7ae495fbf451b63f2aa2de3fa&t=1782196481&sid=2NzpTdbcVd


作者: nakatama    時間: 2017-3-13 16:36

回覆 2# yugioh1

我冇用舊膠,條線本身冇左兩個凹位扣緊耳機,所以爭小小
For n1or n3 較好

利申:z5 用家
作者: nakatama    時間: 2017-3-13 16:40

Z5 勾耳載會較舒服
本身太大舊
作者: danny839    時間: 2017-3-13 17:28

回覆 2# yugioh1


    係條4.4線送埋
作者: yugioh1    時間: 2017-3-14 10:32

回覆 7# danny839
作者: benchan2    時間: 2017-3-14 12:01

呢條係咪就係之前啤人發現分線器唔係一條過而係焊埋嗰條?
作者: 562379813    時間: 2017-3-14 13:35

幾錢?
作者: danny839    時間: 2017-3-14 17:19

回覆 9# benchan2


1.未拆過唔知
2.可能要就返大量生產
作者: danny839    時間: 2017-3-14 17:20

回覆 10# 562379813


z5出面買3700   
sony會員買配件有85折=1513





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2