Board logo

標題: 想問Magaosi K3 Pro是怎麼樣的耳機? [打印本頁]

作者: cyjoe_2000    時間: 2017-4-14 14:45     標題: 想問Magaosi K3 Pro是怎麼樣的耳機?

我問佢的音質是怎樣?

因為見有人話唔用846, 反而用佢代替..
好奇一問.
自己本身用X10, 但嫌有不足.
作者: shal    時間: 2017-4-14 16:11

我問佢的音質是怎樣?

因為見有人話唔用846, 反而用佢代替..
好奇一問.
自己本身用X10, 但嫌有不足. ...
cyjoe_2000 發表於 2017-4-14 14:45



    自己出去試下咪知囉
利申我有: 846 ,diy4單 / xbaH3 ,FXA7, K3Pro / 大法1A
作者: cyjoe_2000    時間: 2017-4-14 16:18

回覆 2# shal

咁你會唔會用k3 pro取代846?
作者: shal    時間: 2017-4-14 16:34

回覆  shal

咁你會唔會用k3 pro取代846?
cyjoe_2000 發表於 2017-4-14 16:18



    我平常出街已用k3 pro + x5iii
846放下左好耐,多數用fxa7,現在就只用k3 pro
作者: cyjoe_2000    時間: 2017-4-14 16:35

啊..  原來k3 pro真係咁勁...

我x10好似單簿d..
作者: tvbau    時間: 2017-4-14 17:26

回覆 1# cyjoe_2000


    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3

有埋 X10 比較。
作者: tailaba    時間: 2017-4-15 17:10

我平常出街已用k3 pro + x5iii
846放下左好耐,多數用fxa7,現在就只用k3 pro ...
shal 發表於 2017-4-14 16:34


    小弟都係x5iii + k3pro 請問師兄有冇換銀線
作者: pmspak    時間: 2017-4-15 18:49

請問大家 用銀 filter 多 定係黑 filter 多

I know what I saw
作者: shal    時間: 2017-4-15 19:15

請問大家 用銀 filter 多 定係黑 filter 多

I know what I saw
pmspak 發表於 2017-4-15 18:49



    黑
作者: fatyee    時間: 2017-4-15 21:10

小弟都係x5iii + k3pro 請問師兄有冇換銀線
tailaba 發表於 2017-4-15 17:10


我 K3 換左條銀色既線.... 不過唔係銀線.
ALO LITZ. XDDD
作者: fatyee    時間: 2017-4-15 21:11

請問大家 用銀 filter 多 定係黑 filter 多
I know what I saw
pmspak 發表於 2017-4-15 18:49



作者: tailaba    時間: 2017-4-15 21:12

請問大家 用銀 filter 多 定係黑 filter 多

I know what I saw
pmspak 發表於 2017-4-15 18:49


    黑色,人聲比較出
作者: tailaba    時間: 2017-4-15 21:14

我 K3 換左條銀色既線.... 不過唔係銀線.
ALO LITZ. XDDD
fatyee 發表於 2017-4-15 21:10

請問邊度有得試
作者: shal    時間: 2017-4-16 09:44

請問邊度有得試
tailaba 發表於 2017-4-15 21:14



    我系深水埗試的
我一試完即放低錢拿她回去xd
作者: mkid    時間: 2017-4-16 10:03

我系深水埗試的
我一試完即放低錢拿她回去xd
shal 發表於 2017-4-16 09:44


   
我見有幾間店話加$99換條無線銀缐
唔知有冇人換左
效果如何 ?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: shal    時間: 2017-4-16 10:37

我見有幾間店話加$99換條無線銀缐
唔知有冇人換左
效果如何 ?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - ...
mkid 發表於 2017-4-16 10:03



   無線算吧la
作者: andylo    時間: 2017-4-16 11:49

請問TB 上面
K3 Pro 同 K3 HD
有咩分別?
只見HD 貴d
唔該

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: tailaba    時間: 2017-4-16 12:46

我系深水埗試的
我一試完即放低錢拿她回去xd
shal 發表於 2017-4-16 09:44


    請問師兄係咩線
作者: shal    時間: 2017-4-16 13:00

請問師兄係咩線
tailaba 發表於 2017-4-16 12:46



    現在用n5銅,入到凍天先銅銀
因為我夏天大汗,會好快變青

條銅銀我自己diy的
作者: dls2046    時間: 2017-4-16 16:05

剛入手,真係無得輸。

一直在用 UM2 同 ER4P,所以只能同呢兩條舊線比較。
DAP 只係 DX50
AMP 係 Furutech ADL
淘佬純銀過機線
聽嘅係小交加李克勤、港樂加張信哲....FLAC
剛買即用,最緊要係開埋個腦放....

簡單的講,樂器分離度好夠,但位置準唔準就....有賴腦放加持了。大中小提琴真係聽得出唔同位,小提琴嚮前方偏左、大提琴就去咗右下.....人聲同和唱都分得開,主唱係聚咗焦,正前方,和唱同掌聲係無聚焦,包圍住主唱。長笛、號s 等都去咗唔同位。係個琴同鼓個位有啲怪,琴都係中問偏左嘅後方,但個鼓就明顯去咗琴後面,但有啲鈸嘅聲又去到好前好前,明顯同個鼓分開好遠(鼓手應該好忙....).... 當然,張信哲嘅乾淨清澈高音仍然係好正,李克勤啲齒音都唔算太出,整 要清有清要力有力。陣間聽埋丁當同埋胡琳,試試女聲如何。

小弟聽得好嘢少,呢對 k3 真真無得輸。
作者: trustme133    時間: 2017-4-16 16:15

剛入手,真係無得輸。

一直在用 UM2 同 ER4P,所以只能同呢兩條舊線比較。
DAP 只係 DX50
AMP 係 Furutech ...
dls2046 發表於 2017-4-16 16:05



    同ZST類似,鈸嘅聲又去到好前好前.
甚至刺耳.
有無聽齒音重既歌?
梁靜如個類.
作者: dls2046    時間: 2017-4-16 16:35

回覆 21# trustme133

好似無梁靜如.....搵搵先....其實李克勤嘅齒音都唔弱...
作者: dls2046    時間: 2017-4-16 16:38

其實 K3 pro 果兩條係咩線?有啲話係鍍銀銅,有啲又無講,亦有啲話有咪果條係普通銅,無咪果條先係好嘢....
作者: mkid    時間: 2017-4-18 21:23

其實 K3 pro 果兩條係咩線?有啲話係鍍銀銅,有啲又無講,亦有啲話有咪果條係普通銅,無咪果條先係好嘢.... ...
dls2046 發表於 2017-4-16 16:38


   
K3 pro vs ZST
㸃比 ?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: dls2046    時間: 2017-4-18 22:16

K3 pro vs ZST
㸃比 ?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
mkid 發表於 2017-4-18 21:23


小弟無 ZST 無得比。

小弟只能夠同 UM2 同埋 ER4P 比。
同 ER4P 方向聲底唔同,都係無得比,無法互相取代。

至於 UM2,用咗好多年超過一千個鐘,用埋純銀線,已經慣晒順晒耳,本身如果有投訴就唔會聽到咁耐,所以可以話係我想要嘅聲底。偏冷、偏分柝、清底,低音要有但唔要打頭。

對 K3 UM2 好似,但多咗個圈令佢更多低音,一開始略嫌太多,又唔夠實。但呢兩日係咁聽,聽咗幾十個鐘聽住佢變,低音越來越實,越來越彈。中高同分離又比 UM2 好,所以話無得輸。而家諗緊買返條純銀線畀佢,但買開果間要四舊幾....對塞先六舊幾.....以之前買UM2 成二千銀就話捨得配條四舊幾嘅線,呢對 K3pro 先六舊幾....最衰係呢六舊幾唔差得過果二千幾先乞人憎.....
作者: mkid    時間: 2017-4-18 23:01

小弟無 ZST 無得比。

小弟只能夠同 UM2 同埋 ER4P 比。
同 ER4P 方向聲底唔同,都係無得比,無法互 ...
dls2046 發表於 2017-4-18 22:16



    師兄聽咩歌多 ?
同設備如何 ?
作者: dls2046    時間: 2017-4-19 00:22

本帖最後由 dls2046 於 2017-4-19 00:25 編輯
師兄聽咩歌多 ?
同設備如何 ?
mkid 發表於 2017-4-18 23:01


見廿樓....

一直在用 UM2 同 ER4P,所以只能同呢兩條舊線比較。
DAP 只係 DX50
AMP 係 Furutech ADL
淘佬純銀過機線


聽男「高音」...李克勤、張信哲、邰正宵....喜歡清聲底。
近年都有聽下女聲嘅丁當、胡琳之類,
有時會聽吓樂器演奏如長笛、sax之類....算雜食。

加埋兩個 components 最鐘意聽嘅係香港管弦樂團/小交嚮樂團同埋 pop singer 嘅合作,李克勤、譚詠麟、側田、張信哲、張敬軒...等、繼而係一啲live 演唱會之類咁囉。

btw,其實我仲有隻 K712pro 的,但同耳塞唔同一個 level,而且又未有將佢發揮得好嘅 amp(得部平價淘佬膽擴),所以不提也罷。
作者: andylo    時間: 2017-4-19 19:31

點為之新版?
跟機有兩條線?
tgx

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2