作者: shal 時間: 2017-7-21 14:22 標題: 毒發忍唔到入手了 acoustune HS1551CU
本帖最後由 shal 於 2017-7-21 15:59 編輯
前幾日等三次去玩耳機
玩左 4鐵 / 5鐵 (4000-8000$ 價位)圈鐵 劍魚 都唔係我喜歡的聽感
再玩1551CU 時我wo左一下 又同我上次去mk玩唔同左
今次真係毒到我出手
(好彩又接到project)近期愛上了only 圈tim
不過其實1551CU 都好吸引到我買因為
1.佢外型好正
2.內外層分開的機身結構,有助減低機內諧震,外殼 100% 純鋁 CNC + 內層單元箱體均採用黃銅
3.佢空間感勁大另因為黃銅聽起來低音量感更豐厚,人聲亦更具感染力。
佢用了自家制第三代 Myrinx 振膜
HS1551 CU 都系有 Hi-Res Audio 小金標

根據官方話Myrinx 振膜技術音色還原力高,第三代 Myrinx 振膜,比舊款更為纖薄,單元結構亦經調整,聲音更加正,同時提升分析力&音場表現(呢個係我愛上佢的主因)。
好la 唔講大多主開箱先
個包裝比較普通


拿掉外套黑盒一個

真正開箱la

一打開woo 鐵盒一大個好有誠意


打開個箱la 明到說明書 同幾張野

拿掉幾張紙後本體出場

見到兩個紅色的turbo

再下層就係線同耳機盒仔,個盒禁似....


條線好粗下

再下一層就係耳膠,根機付送 ATE07 ATE08 各一set 加 雙節&棉一對

全部野係晒到


佢條線好粗下但一D都唔硬,
線芯分成 4 組,每一組線芯由 114 條細小的 OFC 線所組成,並有三重屏蔽。
聽閒呢條線2.5mm版要1xxxHKD

近拍下


都係0小時即時玩下

0-10小時簡單聽感(ATE08)
未runin 之下
個音場已好大,分析力好好,清晰度與動態控制 聲音微動都做得幾仔細,量感與密度好高
人聲樂器厚度適中偏 高音因黃銅關系沒禁通透
另低音同高音都明顯要煲煲佢先會再好D
因為我聽demo果對D高音係比開聲通透好多,低音個層次同質感都靚好多
我睇要煲返100個鐘後先出到真正詳細聽感~~
呢對野比雀更毒不過假錢就
....作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-21 15:21
ching 9 衝得好密喎!
有咗哩隻新銅雀舊銅雀唔使玩啦
話時話,幾錢入手
作者: tailaba 時間: 2017-7-21 15:22
兩個紅色turbo真係超正,睇到都覺得好熱血,師兄有冇試過用x5iii推
作者: shal 時間: 2017-7-21 15:27
本帖最後由 shal 於 2017-7-21 15:36 編輯
兩隻都玩

假日出街 出job 出國 返早國 旅行用 銅雀
平時返公 @ office 用 turbo

#%*) 仲要用媽士打比錢
作者: shal 時間: 2017-7-21 15:34
有牙X5iii推比DPX1 低頻量大左 但 聲低沒禁清
睇個人喜好吧
話時話我想知2.5係會變成點,我D 2.5銅銀線仲未到手
作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-21 15:34
回覆 4# shal
#%*)又唔貴喎
作者: shal 時間: 2017-7-21 15:35
叫ok la 3980 正價 講一講就有呢個價比你都心動吧~
作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-21 15:36
好多叫價#︿*)
作者: shal 時間: 2017-7-21 15:38
正常牙 我問全MK 最多都係#^*) 仲要比cash V沙 媽士打要比叉主3%
作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-21 15:48
所以話你抵

作者: shal 時間: 2017-7-21 15:51
本帖最後由 shal 於 2017-7-21 15:54 編輯
接到project 心引起 沒計
不過話時話兩對野點解有D野會禁似ga~


去旅行拿錯盒點算~
作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-21 15:55
我等緊肥佬返貨,我鍾意玩下價嘢,換下線,耳膠,玩味重點
作者: shal 時間: 2017-7-21 15:58
對雀可以ko IE8 / 80 ka

作者: tailaba 時間: 2017-7-21 16:00
咁睇尼有得諗喎,師兄可以pm小弟邊間買吗
作者: shal 時間: 2017-7-21 16:03
PM 左
我果日去用DPX1玩覺得個bass 有D唔到唔到的感覺
之後店員比部X5iii wooo 個bass 正好多~

作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-21 16:09
你講邊對雀先
作者: shal 時間: 2017-7-21 16:10
本帖最後由 shal 於 2017-7-21 16:16 編輯
EN700Pro la 當然
1551Cu 更加唔洗講
作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-21 16:14
收到!到時換條線睇下有無提升
作者: more 時間: 2017-7-21 16:15
師兄可以pm俾埋邊間買吗?!thanks
作者: shal 時間: 2017-7-21 16:17
EN700Pro 粗用一流又唔貴,原身條銅銀線唔差的
話時話你去肥老到玩了demo?
作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-21 16:18
佢未返呀,叫我過2日揾佢
作者: shal 時間: 2017-7-21 16:20
你唔去玩下 1551CU

作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-21 16:24
咁貴
作者: D@niel_Ng 時間: 2017-7-21 17:15
今日咁玩

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1998716&k=6d3fc3f59f2a4fe68f850984b08f4872&t=1782294271&sid=28jKU2hgcc

作者: tailaba 時間: 2017-7-21 18:28
吾該師兄
作者: mig33 時間: 2017-7-21 18:44
HS1551條線硬嗎?
聽診聲強烈?
作者: shal 時間: 2017-7-21 18:58
唔硬
作者: more 時間: 2017-7-21 23:26
今晚9點鐘去聽完既結果
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1998791&k=998fc857368f4e02da126f1d37b5b6a8&t=1782294271&sid=28jKU2hgcc

作者: shal 時間: 2017-7-22 01:34
呢對turbo真系毒人不淺作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-22 07:41
邊度有得玩
作者: shal 時間: 2017-7-22 11:04
各大耳機店 xd
我系ssp玩的
作者: ~~峰~~ 時間: 2017-7-22 11:52
條線咩玩法,夾唔夾隻1551
作者: 老鬼新丁 時間: 2017-7-22 13:54
回覆 31# shal
有空去玩下
作者: D@niel_Ng 時間: 2017-7-22 15:58
條線係萬龍8絞冷凍單晶銀,信息量夠,通透唔薄,高頻上到唔刺耳,女毒一流。
作者: snp386 時間: 2017-7-22 17:47
X5iii 個 Bass 點正法?!
作者: hkfriends 時間: 2017-7-22 18:23
本帖最後由 hkfriends 於 2017-7-22 19:39 編輯
今日入左籃色版cu 加orb 2.5mm。
好過原裝3.5...太重。
呢期orb 又9xx, 日本加日本 :)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1998936&k=3e4e86d7f368fe0ac4b8d21ca09075b3&t=1782294271&sid=28jKU2hgcc

作者: shal 時間: 2017-7-22 19:44
X5iii 個低音有味精囉,但低音層次同分析力就算吧
要高分析力的清水味就用返dpx1囉
我自己就用dpx1多沒咩味精
作者: shal 時間: 2017-7-22 20:18
我等緊淘寶銅銀2.5mm
作者: hkfriends 時間: 2017-7-22 21:22
回覆 38# shal
any link?
作者: tvbau 時間: 2017-7-22 21:53
回覆 37# shal
DP-X1 比起姊妹機 100R, DP-X1 係非常有色彩/味道,兩架迷你機種 s1/30r 都一樣,30r 加返咗啲啲色彩同味道,冇第一代分別咁明顯。
你搵架 apple 就知 onkyo 喺人聲上濃厚咗幾多。
作者: coffeelam 時間: 2017-7-22 21:59
覺得3OR 幾淡
作者: shal 時間: 2017-7-22 22:20
Dpx1 已算清水la
我上面系用低音的味精計
Fiio x5i個 bass多味精到呢
X5iii 已好左好多但bass都系好味精重
再用返dpx1 已經系最沒咩
Apple算la 個bass 模糊到呢
作者: D@niel_Ng 時間: 2017-7-22 22:22
X5 III完全係失敗之作
作者: shal 時間: 2017-7-22 22:30
系
所以我最常用dpx1
作者: al21 時間: 2017-7-22 22:52
本帖最後由 al21 於 2017-7-22 22:53 編輯
嗰時貼吧有編文話佢個2.5係同3.5冇乜分別
而3.5又同電話冇乜分別
via HKEPC Reader for Android
作者: D@niel_Ng 時間: 2017-7-22 23:01
照官方Spec, 2.5比3.5推力仲細少少(或根本冇分別)
作者: tvbau 時間: 2017-7-22 23:08
回覆 42# shal
手上除 pioneer 機比 DP-X1 淡口外, ZX1 同 AK70 都比 DP-X1 淡。 但只係講低音, 我就冇咁好野去分有冇味精, 因為一,二單元嘅鐵, 同三四五六.....鐵單元嘅低音都已經大大不同, 都唔講單雙動圈嘅分別。
我叫你比較人聲, 做乜拉低音落水呢?
作者: shal 時間: 2017-7-22 23:12
本帖最後由 shal 於 2017-7-22 23:14 編輯
人地問低音嗎
我答人低音,你就話我有問題
我幾時答過人聲系清水呢
作者: shal 時間: 2017-7-22 23:21
本帖最後由 shal 於 2017-7-22 23:36 編輯
我一直玩開低音好厚的機 中低向味精機
X5i x5iii m2s
所以一用回dpx1就覺所佢個bass 好有層次 但低音會成日覺得唔夠力禁
但有d耳機用x5iii 又會覺得佢唔錯
已上系講緊聽普通cd & joox 高音質的music
唔系下下都要聽dsd
如果聽dsd 交響樂 Jess 我會用反dpx1
因為x5iii 個聲低唔夠淨,分析力都系x1明顯好
我沒能力買貴過dpx1 & 300r 水價的dap
仲有我系由圈鐵開始已聽唔返567鐵 你地講到飛天
都唔會系我杯茶 我己玩晒campfire 最多人推果幾對
始終我都系love單圈多過多單元鐵
作者: tvbau 時間: 2017-7-22 23:56
42 唔係回我咩?
我係叫你去比較 DP-X1 同 Apple 人聲嘅分别, 去理解邊架叫清水機, 邊架叫濃/厚聲機。
Z5 你都知要力水先得, 低音唔掂, 有冇諗過係唔啱推所致?
作者: tvbau 時間: 2017-7-23 00:05
回覆 49# shal
之前都追住叫你聽 846 低音同動圈嘅分别, 邊隻像真啲, 到你明白到有幾咁笑話, 你估我無的放矢?
作者: snp386 時間: 2017-7-23 00:23
完全唔覺!唔通我對耳真係有事!我只能夠用 強迫低頻下潛 同 低頻失控 嚟形容 X5iii!

作者: shal 時間: 2017-7-23 01:02
本帖最後由 shal 於 2017-7-23 01:10 編輯
下下下
我系話x5iii低音層次同分析力算吧wo
有話過佢有咩,唔通我唔系中國人??
唔道算吧系代表 有/掂/得???
作者: shal 時間: 2017-7-23 01:08
你回我37嗎
37系討論緊bass wo
你40就回我人聲bor
作者: shal 時間: 2017-7-23 01:10
你睇返上面 d post我幾時有話人聲清水先?
作者: shal 時間: 2017-7-23 01:20
仲有呢 x5iii 個bass only炸機 (djsound show / remax / 電音)的確系爽牙
多晒勁
不過snp兄你好取巧wo
我成個句子你只睇到紅色果幾粒子?
作者: shal 時間: 2017-7-23 01:24
又未至預差過電話
起碼大力個電話先
作者: snp386 時間: 2017-7-23 01:31
Highlight錯啫!

叫得味精只有舊一代嘅SONY機先可以咁講!跟本冇嘢可以形容 X5iii 個低頻,可能 X7 時俾人話佢清過清水,今次就一次過俾返晒!相知佢個低頻有幾靚,用對動圈或者用3.5出AMP去喇叭,再同一部平價機對比一吓就知,我真係第一次聽到西式鼓有咁嘅質量!跟本佢寫firmware用喺digital source同digital source balance班人就未夠班,乜都未試好就出量產機,係咁搵用家嚟做白老鼠,同DX80真係有得比,到而家咁耐都未搞得掂個firmware,好似當班用家死咁樣,但係就係咁出其他機!

作者: shal 時間: 2017-7-23 01:32
本帖最後由 shal 於 2017-7-23 01:37 編輯
所以之前d post我有多謝你提點我的
我再重申我話dpx1系清
系因為我一直用重味機你都知ka
系禁ga對比下系咪清水先
每個人對清水定義一定有分別
因為唔系好多人都聲過最清水的機ka ma
你話人聲清水的iphone我系同意ga
我已前都系用ip5+ie8
作者: shal 時間: 2017-7-23 01:35
本帖最後由 shal 於 2017-7-23 01:47 編輯
Highlight錯啫 會引起好大吳會ka
所以用x5&x5iii 聽djsound show 電音 系好爽ka
流行 jpop acg @ joox 都接受ga
我聽jess&交響 非"電音 remax djsound "
要玩分析力的歌我系用dpx1
s8就流行 jpop acg @ joox
作者: snp386 時間: 2017-7-23 01:49
其實味精呢樣嘢本來就係用嚟等人冇咁易聽到失真嘅部份!但本身味精亦都係最大嘅失真,因為佢係特出某啲人耳比較易接受嘅部份,等人冇咁留意一啲失真嘅部份,但其實而家呢個數碼年代嗰啲跟本唔可以叫味精,因為以前就係用零件嘅配造出嚟,但而家跟本就可以針對每個頻率去調整,係可以用嘢去修改,而以前所講嘅味精係冇得改,係每個牌子嘅風格嚟,如果舊一代玩音響有玩 Equalizer 嘅人就會知 X5iii 發生乜事,跟本佢嗰個唔係調音,就同推 Equalizer 推散咗一樣,例如你將高頻全部向下推低 10dB,理應高頻會低咗好多,但係就會出現一個反效果,高頻冇減低之餘仲會亂晒,就同而家 Fiio 一樣,話調音其實就係推 EQ,咁樣就同明搵你笨實冇分別!

作者: shal 時間: 2017-7-23 01:55
又學到野了
我系數碼年代先玩ie8 好多野要向各位前輩學習
作者: snp386 時間: 2017-7-23 01:55
佢咪喺某啲頻段推高幾個db囉!有啲人聽到啲叮叮聲多就話細節多,但有冇試過將佢分開嚟聽?!聽人聲solo同樂器solo,某啲音特然間高咗出嚟,呢啲咪還原失真囉,有時真係聽到好似聽到啲聲飄飄吓咁,個心真係嚇到離一離!

作者: shal 時間: 2017-7-23 01:56
提外話
Snp兄有沒玩過en700 pro?
作者: shal 時間: 2017-7-23 02:01
本帖最後由 shal 於 2017-7-23 02:02 編輯
我當初買x5&x5iii 聽 李克勤 同 eson 仲意為系我對耳機 or 我對耳有問題
作者: shal 時間: 2017-7-23 10:45
離提了
大家討論返耳機先吧
作者: tvbau 時間: 2017-7-23 14:13
本帖最後由 tvbau 於 2017-7-23 14:14 編輯
回覆 59# shal
你咁樣咪將之前 846 事故,用 DP-X1 取代咗。
我之前都有興趣買 HS1551CU, 不過日本朋友去完日本耳機 show, 入咗二代 Mavis, 我攞咗佢隻一代嚟聽,用 30R 推都覺得佢係值十二萬円,而家佢話三千零比我,我只有笑住話好。
作者: shal 時間: 2017-7-23 16:07
本帖最後由 shal 於 2017-7-23 16:08 編輯
1511cu變左mavis二代
再重申我一直都沒評論人聲有沒味精
我一直都系討論dpx1&x5iii個bass 對比下dpx1 個 bass咪就系清水囉
人聲一直都沒討論到
另外你個fd禁大整估,話時話日本當地1551cu賣緊幾多隻羊
你最後要左佢隻一代?
作者: tvbau 時間: 2017-7-23 18:06
回覆 68# shal
Mavis 好平均, 質感強, 唔難推, 強國出品, 聲音上都算係精品。不過好厚身
人聲大多喺 1000Hz 左右, 你明熊仔講高頻被改變嘅影嚮, 你揾架有 EQ (Equalizer) 均衡器嘅, 聽男聲, 再將 1000Hz 以下音頻全部拉低, 睇下把聲走樣成點?睇下郁低頻有冇影嚮人聲?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1999168&k=59e1c92d9bd2063fe9cc11ddba926f43&t=1782294271&sid=28jKU2hgcc

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1999169&k=1332a0e65001ba7ddee7c5c816476b4e&t=1782294271&sid=28jKU2hgcc

作者: shal 時間: 2017-7-23 19:33
好厚
好想聽下s1同x1分別多dd
作者: LHM2012 時間: 2017-7-23 21:37
搞到想試下添
作者: shal 時間: 2017-7-23 21:48
去玩下la 保正毒
作者: LHM2012 時間: 2017-7-23 21:57
會完 會真窮
作者: shal 時間: 2017-7-24 06:55
玩下,又唔洗錢xd
作者: mqjyie 時間: 2017-7-24 10:48
回覆 69# tvbau
其實公模CM一定厚身
JH/UE既全部都好厚除非做番私模先可以薄番
呢類厚公模唔係對對耳仔都帶得入
又或者出街行街會鬆
不過放二手公模始終易好多
作者: eddiewsw 時間: 2017-7-24 12:56
OFF TOPIC :
用緊UM MARTIAN,都係咁大舊,仲有因為耳窿細,要用LG QUAD BEATS跟嘅最細嗰隻耳膠先戴到
如果跟CHING你用耳棉,一定會跌出嚟,戴都難戴
作者: snp386 時間: 2017-7-24 13:23
玩 滿衣屋 識玩當然係買 MavErick
作者: D@niel_Ng 時間: 2017-7-24 14:18
試過maverick,真係好正
作者: shal 時間: 2017-7-24 15:11
呢個組合唔錯

作者: tvbau 時間: 2017-7-26 16:44
回覆 77# snp386
我個日本朋友 12萬(HK$83xx)喺日本買冇得退税, 而家友情價 HK$3k, 咁仲揀乜?
作者: shal 時間: 2017-7-26 16:56
XD.......
1551 呢當地咩價?
作者: tvbau 時間: 2017-7-26 17:07
回覆 81# shal
http://www.e-earphone.jp/shop/sh ... acoustune&sort=
仲貴過我對二手 Mavis
作者: shal 時間: 2017-7-26 17:09
平過HK
作者: tvbau 時間: 2017-7-26 17:36
回覆 83# shal
日馬貴多幾百円。
當諗到今日個日本朋友, 講個友情價比我, 瞓著都笑醒, 二手都七萬

http://www.e-earphone.jp/shop/sh ... rch=mavis&sort=
作者: snp386 時間: 2017-7-26 18:19
我一早都話小米工程機係值三四千架啦!再搵人攞多幾堆去日本再賣貴十幾二十倍先!

作者: tvbau 時間: 2017-7-26 18:27
回覆 85# snp386
原來係小米

作者: shal 時間: 2017-7-26 18:41
邊對?系小米工程司做

作者: tvbau 時間: 2017-7-26 18:48
回覆 87# shal
喺呢個貼講話係小米嘅, 值三四千, 唔通話賣十二萬円, 八千幾港紙嘅 Mavis 咩
作者: shal 時間: 2017-7-26 18:59
1551系小米工程司又真系唔似wo
不過1551間公司其實系香港ltd 來的
作者: mig33 時間: 2017-7-26 19:09
見到果樣,似有伏,一定唔係

作者: shal 時間: 2017-7-26 19:12
1551系小米野呢單猛料 wo
你應該要去香討大爆料la
香討好多人入左手
你要系果邊爆料先有用
仲有你唔話系小米圈鐵一代好正ka咩
即系果班工程司勁?
但而家小米圈鐵好像系1more代工
即系1more = 小米 = acoustune?
作者: shal 時間: 2017-7-26 19:16
一d都唔伏wo
不過算la snp兄見到我開咩都話垃圾 ka la
佢一直當我系行家打手
系epc network 區 & nas區的都知我系network eng
作者: tvbau 時間: 2017-7-26 19:18
回覆 91# shal
原來你唔知熊仔係乜人, 唔怪得啦, 問下你個賣耳機老細知唔知?
作者: snp386 時間: 2017-7-26 19:22
冇人話係小米喎!不過裡面粒嘢!有人用新米再用m巾大法試完之後就講晒粗口!聽過幾對工程機嘅人就知發生乜事!

作者: mig33 時間: 2017-7-26 19:23
回覆 92# shal
講笑啫...,無留意acoustune呢個牌子
因為我係shure忠貞擁躉,佢令我流下一滴淚
作者: shal 時間: 2017-7-26 19:23
我知佢系咩人
但佢當左我系行家xd
邊問店個老細?
我沒一間耳機店系相熟
如果有相熟就好唔洗常常食所謂暗
作者: snp386 時間: 2017-7-26 19:37
國內幾間方案公司同一對設計只係改少少嘢就可以賣幾個相差好大嘅價錢啦!唔係洗乜帶咁多過日本,你估好似隻鳥咁話係日本人設計咩!咪又係好似我咁帶幾個唔同調音嘅聲過去俾人揀,咁就變咗做日本人設計,同埋你估小米冇能力出貴耳機咩?人哋母公司話晒都係全球百大上市公司,人哋出平耳機就係要增力一個好大嘅流動資金,同埋你估賣平耳機會賺得少過貴幾十倍嘅耳機咩,除時賣平耳機賺嘅錢多過貴耳機幾十倍,一對三千嘅俾你賺晒2700好未?!但係一個月賣到幾多對,啲平嘅講緊個個月都賣十萬對以上!

只係估唔到嗰日講完有人真係試M巾大法啫!一試就........!

作者: tvbau 時間: 2017-7-26 19:41
回覆 97# snp386
一試就........買

作者: snp386 時間: 2017-7-26 19:43
就同圈鐵pro一樣,同一對只係改變少少聲學結構就可以出幾個唔同級數嘅聲,唔識 M 巾大法嘅就用膠紙拮個窿再整返密佢,一係就直接用膠紙封咗佢個前減壓孔,即時已經係第二個級數嘅聲,只係同拆開用 M 巾大法相比個音場係細咗!

估唔到班友上幾堂就學到咁多嘢!所以都係啲年紀大嘅學呢啲比後生仔好好多!

作者: shal 時間: 2017-7-26 19:44
本帖最後由 shal 於 2017-7-26 19:48 編輯
我沒話隻雀系日本設計wo
雀系明顯系淘淘大陸品牌耳機
另我都沒話過小米差wo
已我所知小米耳機系列全部系1more 出而1more 同小米實有關系
方案呢家野好多耳機公司系買人我覺得唔出其
另咩叫m巾大法呢?
我唔系你d音響行家
我只系一個有ccna ccsa ubnt switch & router 工程師


