Board logo

標題: [開箱] Nuforce HP-800-有史以來性價比最高的頭戴耳機 (更新:EQ參考) [打印本頁]

作者: nhoj    時間: 2017-10-18 14:17     標題: Nuforce HP-800-有史以來性價比最高的頭戴耳機 (更新:EQ參考)

本帖最後由 nhoj 於 2017-10-26 15:44 編輯

係tomlee聽左半個鐘,已經可以定下來的結論,299係完全係感覺係"偷"返黎
我既諗法同下面review一樣,係一隻可以賣US$300既耳機
聲音好極端,但係好過癮
https://www.digitaltrends.com/he ... orce-hp-800-review/


作者: nhoj    時間: 2017-10-18 14:19

本帖最後由 nhoj 於 2017-10-26 16:25 編輯

聽感不準確的一句總結:Beats既低頻融合K701既中高頻。
中高頻非常密非常像真,低頻非常誇張,
非常重口味,但超級過癮
唔計中低頻銜接同聲音平衡方面,單以絕對音質計,係一隻及得上K701既耳機黎

暫時咁多,已買,聽多陣睇下有冇需要補充

補充:
1) 低頻量感誇張,但欠極低頻(指約50hz以下)
2) 低頻量感雖多,但其實質素不錯,不是beats那種肥厚感,是比較寛鬆開闊的,也有一定解晰,難得的是不會使中高頻變暗,將60-200hz左右減6-9db會變得中性一點(以下聽感皆來自低頻減6-9db)
3)聲場開闊,具規模感,動態足,這方面可能比SHP9500和K701更好,臨場感極佳
4)聲音寛鬆密度高,因此脫箱感很不錯
5)音色和暖,人聲富人情味,樂器具音樂感
6)相比K701,明顯動態和臨場感更佳,但細節解晰力較弱,也明顯不在一個層次
7)注意此耳機是低阻抗低靈敏度,相比一般耳機,耳擴需要更好的控制力和足夠低的輸出阻抗,如果用一般予高阻抗耳機的檯式機或不太適合,估計一些設計予小耳機而有一定推力的DAP應可以配合


注意:亞馬遜有人提及head band容易斷裂,買前請留意

更新"耳機大家壇"一篇聽感,除了認為"低音足夠"之外個人基本同意結論
http://www.erji.net/forum.php?mo ... t=hp-800&page=1


下面係試左一段時間後,用係HP-800既EQ。簡單講就係將唔夠既(人聲、樂器既基音同超高頻)調番高少少,過量既(低頻)壓番低,但基本維持番略偏低音既特性,各位可以參考下。

作者: saldtch    時間: 2017-10-18 14:55

回覆 1# nhoj


    $299  係減價價? 邊間tomlee?
作者: hokk1234    時間: 2017-10-18 15:04

同問,想知邊間有得試
作者: tskso    時間: 2017-10-18 15:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-18 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj    時間: 2017-10-18 15:19

我係灣仔旗艦店試
用LG V10
作者: nhoj    時間: 2017-10-18 15:24

順帶一提
睇相唔算靚
而實物耳罩係用鋁做,觸感外觀都好唔錯
作者: fatyee    時間: 2017-10-18 15:35

壓耳定罩耳?
作者: tskso    時間: 2017-10-18 15:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee    時間: 2017-10-18 16:00

要留意下呢隻headphone嘅qc , 通利買嘢, 要畀錢才可以check貨, 我買嗰陣有三盒, 其中一盒好似俾人開過 ...
tskso 發表於 2017-10-18 15:48


D QC 差成咁? 幾錢?
作者: tskso    時間: 2017-10-18 16:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-18 16:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj    時間: 2017-10-18 16:18

壓耳定罩耳?
fatyee 發表於 2017-10-18 15:35


兩樣都有少少
面積可以蓋到耳仔,但突出位置好闊,有少少壓到耳仔,但力度好輕微
我會認為佩戴舒服既
作者: fatyee    時間: 2017-10-18 16:29

同期佢嘅earphone 到做緊特價大家不妨留意下, 最貴99最平79
tskso 發表於 2017-10-18 16:12


有機會行開望望先... 佢 HP 度唔見有 list 到出黎..

兩樣都有少少
面積可以蓋到耳仔,但突出位置好闊,有少少壓到耳仔,但力度好輕微
我會認為佩戴舒服既 ...
nhoj 發表於 2017-10-18 16:18

  
咁真係要試過先, 唔敢盲衝... 我有少少怕壓耳...
作者: tskso    時間: 2017-10-18 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-18 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee    時間: 2017-10-18 16:35

差啲諗過買多隻做個對比
tskso 發表於 2017-10-18 16:33


點對比?
作者: tskso    時間: 2017-10-18 17:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-18 17:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj    時間: 2017-10-18 17:58

冇嘅只係 一直懷疑 我嗰隻開過嘅原因, 係有問題換貨定話只係試聽過, 所以見佢返貨呢個價錢入多隻, 對 ...
tskso 發表於 2017-10-18 17:33

可能未煲夠
作者: tskso    時間: 2017-10-18 18:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-18 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj    時間: 2017-10-18 18:59

要留意下呢隻headphone嘅qc , 通利買嘢, 要畀錢才可以check貨, 我買嗰陣有三盒, 其中一盒好似俾人開過 ...
tskso 發表於 2017-10-18 15:48

我果隻非常靚仔
肯定全新貨
作者: tskso    時間: 2017-10-18 19:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj    時間: 2017-10-18 19:07

介唔介意影多張相上嚟睇下, 再想問下你身嗰隻聲同 试機嗰隻係咪一樣? ...
tskso 發表於 2017-10-18 19:02

我聽果隻display黎
作者: tskso    時間: 2017-10-18 19:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 05:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj    時間: 2017-10-19 09:37

啱啱瞓醒用家人部V10,Spotify嚟试,部手機推隻耳機唔错喎,好似有樓主講嘅bass ...
tskso 發表於 2017-10-19 05:09

V10已經推得好好
好岩雜食
作者: tskso    時間: 2017-10-19 10:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen    時間: 2017-10-19 10:58

 
tomlee可以用信用卡d積分 又唔洗真”$$”課金  
Crystal-clear midrange  我又唔怕 Plump bass is a bit much on some recordings
作者: nhoj    時間: 2017-10-19 11:07

 
tomlee可以用信用卡d積分 又唔洗真”$$”課金  
Crystal-clear midrange  我又唔怕  ...
waltyuen 發表於 2017-10-19 10:58


ching睇黎可以全額積分拎走咁bor
作者: waltyuen    時間: 2017-10-19 11:33

回覆 32# nhoj

一年儲埋 一次過用嘛 
上年換左條qed線
作者: tskso    時間: 2017-10-19 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen    時間: 2017-10-19 11:42

回覆 34# tskso


    係啊,發現tomlee用得 換過線,之後好似換過隻akg平價入耳 
可以扣到件野 0 元   1蚊唔都洗比. 
作者: nhoj    時間: 2017-10-19 12:02

回覆  tskso


     係啊,發現tomlee用得 換過線,之後好似換過隻akg平價入耳 
可以扣 ...
waltyuen 發表於 2017-10-19 11:42


小弟都玩過下AKG K240S,tomlee賣緊3-400
我可以肯定HP-800完勝
作者: fatyee    時間: 2017-10-19 13:32

 
tomlee可以用信用卡d積分 又唔洗真”$$”課金  
Crystal-clear midrange  我又唔怕  ...
waltyuen 發表於 2017-10-19 10:58


邊張信用卡?
呢隻如果課金要幾錢?
作者: fatyee    時間: 2017-10-19 13:35

小弟都玩過下AKG K240S,tomlee賣緊3-400
我可以肯定HP-800完勝
nhoj 發表於 2017-10-19 12:02


呢隻 close? 可以出街用?
同小鐵隻 PRO700MK II 比呢?
作者: waltyuen    時間: 2017-10-19 13:50

邊張信用卡?
呢隻如果課金要幾錢?
fatyee 發表於 2017-10-19 13:32



     恆生    里隻課金299嘛 nhoj同tskso 講左
作者: tskso    時間: 2017-10-19 13:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 13:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 13:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj    時間: 2017-10-19 14:04

呢隻 close? 可以出街用?
同小鐵隻 PRO700MK II 比呢?
fatyee 發表於 2017-10-19 13:35

算係semi-open掛
有幾個細孔透氣
未聽過PRO700MK II
作者: nhoj    時間: 2017-10-19 14:05

已換, 但係心情有啲忐忑,因為有good news bad news
tskso 發表於 2017-10-19 13:56

ching真西利
一隻耳機可以換兩次
作者: fatyee    時間: 2017-10-19 14:07

恆生    里隻課金299嘛 nhoj同tskso 講左
waltyuen 發表於 2017-10-19 13:50


我冇身痕卡.... 我應該睇漏左... 299 既話搵日去試試先... 而家用緊既 PRO700MK II 頭帶位甩皮好核突...
作者: fatyee    時間: 2017-10-19 14:17

已換, 但係心情有啲忐忑,因為有good news bad news
tskso 發表於 2017-10-19 13:56


有乜 news?
作者: tskso    時間: 2017-10-19 14:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 14:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tongdotcom    時間: 2017-10-19 14:42

順手入埋NE-700X, $9x
tskso 發表於 2017-10-19 13:57


咁平....@.@
作者: tskso    時間: 2017-10-19 14:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tongdotcom    時間: 2017-10-19 14:50

夜啲可以畀小小聽感 大家, 不過啲qc都係麻麻 呢個牌子真係想激死你
tskso 發表於 2017-10-19 14:48



    係唔係得灣仔嗰間賣咁平? ? 我都想去買返隻NE-700X
作者: tongdotcom    時間: 2017-10-19 14:59

HP-800 上hk price睇要 1200蚊
NE-700X 都要300幾....
我都去睇下先~~~
作者: nhoj    時間: 2017-10-19 15:00

順手入埋NE-700X, $9x
tskso 發表於 2017-10-19 13:57


http://www.soomal.com/doc/20100005298.htm
睇黎NE-700X都好唔錯
作者: tskso    時間: 2017-10-19 15:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 15:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 15:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tongdotcom    時間: 2017-10-19 15:38

epc 好多年前有post, search 一下
tskso 發表於 2017-10-19 15:29



    Ching 通利嗰度 仲有咩好野值得留意
作者: tskso    時間: 2017-10-19 15:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 15:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saldtch    時間: 2017-10-19 21:37

聽師兄講完, 好似QC 真係好有問題, 我睇amazon review 都係一樣情況, 有K701 唔知應唔應該買來玩玩
作者: nhoj    時間: 2017-10-19 22:01

聽師兄講完, 好似QC 真係好有問題, 我睇amazon review 都係一樣情況, 有K701 唔知應唔應該買來玩玩 ...
saldtch 發表於 2017-10-19 21:37

好似話head band果度易爛
睇黎未必好受力
或者外國人個頭大D?
作者: me1989    時間: 2017-10-19 22:16

音質應該冇得輸
外觀就AKG靚好多
作者: tskso    時間: 2017-10-19 22:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 23:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-19 23:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen    時間: 2017-10-20 03:22

IMG_20102017_024629.jpg
跟隊買隻 試左晚
40ohm 91db 靈敏度 直推難d
原裝線比唔足隻40mm 單元
可換線
包裝靚
人聲凸
299無投訴喇

圖片附件: IMG_20102017_024629.jpg (2017-10-20 02:46, 152.77 KB) / 下載次數 54
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2018656&k=d84ddb2a205278e30b95ec18cbcff379&t=1782387884&sid=38cjOZukLi


作者: me1989    時間: 2017-10-20 06:47

跟隊買隻 試左晚
40ohm 91db 靈敏度 直推難d
原裝線比唔足隻40mm 單元
可換線
包裝靚
人聲凸
299無投訴 ...
waltyuen 發表於 2017-10-20 03:22


更正一下, 係32ohm
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 09:07

跟隊買隻 試左晚
40ohm 91db 靈敏度 直推難d
原裝線比唔足隻40mm 單元
可換線
包裝靚
人聲凸
299無投訴 ...
waltyuen 發表於 2017-10-20 03:22

煲下先啦
唔覺原裝線有大問題
作者: muimui725    時間: 2017-10-20 09:20

知唔知灣仔果間有無貨

via HKEPC Reader for Android
作者: tongdotcom    時間: 2017-10-20 09:26

我尋晚都跟隊入左隻HP-800~ 同埋順手要埋隻NE700X,

坦白講呢隻係我第一隻買既headphone, 之前都係買earphone玩~ 我買嗰個冇乜問題, 係條原裝線一邊既線頭套會甩, 應該係D膠水氧化左, 隻headphone帶落舒服, 聲都幾好~ HKD299 有咁既效果 真係冇咩投訴了

同場加影NE-700X, D聲幾平衡, 機身夠輕, HKD99 粗用唔心痛
作者: tskso    時間: 2017-10-20 09:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 09:35

知唔知灣仔果間有無貨

via HKEPC Reader for Android
muimui725 發表於 2017-10-20 09:20

有fd琴晚買仲有貨
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 09:39

我尋晚都跟隊入左隻HP-800~ 同埋順手要埋隻NE700X,

坦白講呢隻係我第一隻買既headphone, 之前都係買earph ...
tongdotcom 發表於 2017-10-20 09:26

光面定瓦面會甩?
光面個套好滑有D難"蚊"
作者: tongdotcom    時間: 2017-10-20 09:41

光面定瓦面會甩?
光面個套好滑有D難"蚊"
nhoj 發表於 2017-10-20 09:39


光面
作者: kklai227    時間: 2017-10-20 09:42

其他分店有冇 樣本可以試聽?
v20 直推係咪唔夠?
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 09:46

光面
tongdotcom 發表於 2017-10-20 09:41

可能冇熱縮管所以接駁位細D
各位記得用瓦面果面駁device
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 09:48

本帖最後由 nhoj 於 2017-10-20 09:55 編輯
其他分店有冇 樣本可以試聽?
v20 直推係咪唔夠?
kklai227 發表於 2017-10-20 09:42

暫時已知灣仔旗艦店有
其他細分店應該未必有

V10都夠推,V20應該冇咩問題
作者: waltyuen    時間: 2017-10-20 09:51

回覆 70# muimui725

我在灣仔買
作者: waltyuen    時間: 2017-10-20 10:02

回覆 72# tskso


    幼短個條嘛 見到唔開胃
長線合理d
作者: lamjeff    時間: 2017-10-20 10:02

回復 79 #waltyuen

我昨天係大埔買剩返2盒。睇來去貨幾快。

via HKEPC Reader for Android
作者: waltyuen    時間: 2017-10-20 10:11

回覆 81# lamjeff

Hkepc好多人睇嘛
作者: tongdotcom    時間: 2017-10-20 10:19

可能冇熱縮管所以接駁位細D
各位記得用瓦面果面駁device
nhoj 發表於 2017-10-20 09:46


即係好似我用電腦聽, 就瓦面插電腦, 光面插headphone 岩唔岩?
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 10:22

回覆  lamjeff

Hkepc好多人睇嘛
waltyuen 發表於 2017-10-20 10:11

EPC好多CDROM
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 10:24

即係好似我用電腦聽, 就瓦面插電腦, 光面插headphone 岩唔岩?
tongdotcom 發表於 2017-10-20 10:19

成日蚊蚊插插果面用瓦面
或者用編織線應該強韌 D
作者: me1989    時間: 2017-10-20 10:24

回覆  tskso


    幼短個條嘛 見到唔開胃
長線合理d
waltyuen 發表於 2017-10-20 10:02



睇黎預人自己換幼果條
作者: me1989    時間: 2017-10-20 10:27

成日蚊蚊插插果面用瓦面
或者用編織線應該強韌 D
nhoj 發表於 2017-10-20 10:24



    2邊都唔好用
直頭買過條線
作者: tongdotcom    時間: 2017-10-20 10:30

2邊都唔好用
直頭買過條線
me1989 發表於 2017-10-20 10:27


有咩又平又靚既推介??
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 10:41

遲D AB test 下D線先
但用緊幼線唔覺得bottleneck
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 10:43

有咩又平又靚既推介??
tongdotcom 發表於 2017-10-20 10:30

唔係發晒燒既原裝應該夠做
作者: waltyuen    時間: 2017-10-20 10:44

回覆 88# tongdotcom


    或買多隻 hp-800
作者: me1989    時間: 2017-10-20 10:44

唔係發晒燒既原裝應該夠做
nhoj 發表於 2017-10-20 10:43



    係怕佢咁瘦弱會壞咋
作者: nhoj    時間: 2017-10-20 10:45

係怕佢咁瘦弱會壞咋
me1989 發表於 2017-10-20 10:44

用另一條粗編織線
作者: tongdotcom    時間: 2017-10-20 11:06

話時話 你地點樣試個headphone??
我發覺我聽D 320 kbps mp3, D人聲唔係好出
但走去youtube 搵D HQ flac 既黎聽, 人聲就好左....
作者: waltyuen    時間: 2017-10-20 11:12

回覆 94# tongdotcom

玩野咩
作者: waltyuen    時間: 2017-10-20 11:18

本帖最後由 waltyuen 於 2017-10-20 11:21 編輯

IMG_20102017_103416.jpg
尋晚已拮左價相近 本身有的oyaide上去
再rich左d 透小小小......(可能"腦放" 開左)
線唔好搞佢喇

近排成日試里首  幼線無左d動態量感.
WEDNESDAY CAMPANELLA - Melos
[youtube]4qPSHOTzidw[/youtube]

圖片附件: IMG_20102017_103416.jpg (2017-10-20 10:35, 183.47 KB) / 下載次數 41
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2018663&k=20dd83e18b4505bb83278eee3e8a2715&t=1782387884&sid=38cjOZukLi


作者: nhoj    時間: 2017-10-20 11:47

本帖最後由 nhoj 於 2017-10-20 11:51 編輯
話時話 你地點樣試個headphone??
我發覺我聽D 320 kbps mp3, D人聲唔係好出
但走去youtube 搵D HQ flac  ...
tongdotcom 發表於 2017-10-20 11:06

我用32/192喂佢都有D效果
搵D高bit錄音好既試真佢
我自己覺得人聲唔算出既,但係好密好像真所以先零舍有感受
可以考慮低頻減6-9db,再調大聲一兩格黎試
作者: tskso    時間: 2017-10-20 12:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-20 12:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2017-10-20 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2