作者: nhoj 時間: 2017-10-18 14:17 標題: Nuforce HP-800-有史以來性價比最高的頭戴耳機 (更新:EQ參考)
本帖最後由 nhoj 於 2017-10-26 15:44 編輯
係tomlee聽左半個鐘,已經可以定下來的結論,299係完全係感覺係"偷"返黎
我既諗法同下面review一樣,係一隻可以賣US$300既耳機
聲音好極端,但係好過癮
https://www.digitaltrends.com/he ... orce-hp-800-review/

作者: nhoj 時間: 2017-10-18 14:19
本帖最後由 nhoj 於 2017-10-26 16:25 編輯
聽感不準確的一句總結:Beats既低頻融合K701既中高頻。
中高頻非常密非常像真,低頻非常誇張,
非常重口味,但超級過癮
唔計中低頻銜接同聲音平衡方面,單以絕對音質計,係一隻及得上K701既耳機黎
暫時咁多,已買,聽多陣睇下有冇需要補充
補充:
1) 低頻量感誇張,但欠極低頻(指約50hz以下)
2) 低頻量感雖多,但其實質素不錯,不是beats那種肥厚感,是比較寛鬆開闊的,也有一定解晰,難得的是不會使中高頻變暗,將60-200hz左右減6-9db會變得中性一點(以下聽感皆來自低頻減6-9db)
3)聲場開闊,具規模感,動態足,這方面可能比SHP9500和K701更好,臨場感極佳
4)聲音寛鬆密度高,因此脫箱感很不錯
5)音色和暖,人聲富人情味,樂器具音樂感
6)相比K701,明顯動態和臨場感更佳,但細節解晰力較弱,也明顯不在一個層次
7)注意此耳機是低阻抗低靈敏度,相比一般耳機,耳擴需要更好的控制力和足夠低的輸出阻抗,如果用一般予高阻抗耳機的檯式機或不太適合,估計一些設計予小耳機而有一定推力的DAP應可以配合
注意:亞馬遜有人提及head band容易斷裂,買前請留意
更新"耳機大家壇"一篇聽感,除了認為"低音足夠"之外個人基本同意結論
http://www.erji.net/forum.php?mo ... t=hp-800&page=1
下面係試左一段時間後,用係HP-800既EQ。簡單講就係將唔夠既(人聲、樂器既基音同超高頻)調番高少少,過量既(低頻)壓番低,但基本維持番略偏低音既特性,各位可以參考下。

作者: saldtch 時間: 2017-10-18 14:55
回覆 1# nhoj
$299 係減價價? 邊間tomlee?
作者: hokk1234 時間: 2017-10-18 15:04
同問,想知邊間有得試
作者: tskso 時間: 2017-10-18 15:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-18 15:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj 時間: 2017-10-18 15:19
我係灣仔旗艦店試
用LG V10
作者: nhoj 時間: 2017-10-18 15:24
順帶一提
睇相唔算靚
而實物耳罩係用鋁做,觸感外觀都好唔錯
作者: fatyee 時間: 2017-10-18 15:35
壓耳定罩耳?
作者: tskso 時間: 2017-10-18 15:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee 時間: 2017-10-18 16:00
D QC 差成咁? 幾錢?
作者: tskso 時間: 2017-10-18 16:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-18 16:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj 時間: 2017-10-18 16:18
兩樣都有少少
面積可以蓋到耳仔,但突出位置好闊,有少少壓到耳仔,但力度好輕微
我會認為佩戴舒服既
作者: fatyee 時間: 2017-10-18 16:29
有機會行開望望先... 佢 HP 度唔見有 list 到出黎..
咁真係要試過先, 唔敢盲衝... 我有少少怕壓耳...
作者: tskso 時間: 2017-10-18 16:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-18 16:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee 時間: 2017-10-18 16:35
點對比?
作者: tskso 時間: 2017-10-18 17:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-18 17:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj 時間: 2017-10-18 17:58
可能未煲夠
作者: tskso 時間: 2017-10-18 18:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-18 18:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj 時間: 2017-10-18 18:59
我果隻非常靚仔
肯定全新貨
作者: tskso 時間: 2017-10-18 19:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj 時間: 2017-10-18 19:07
我聽果隻display黎
作者: tskso 時間: 2017-10-18 19:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 05:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj 時間: 2017-10-19 09:37
V10已經推得好好
好岩雜食
作者: tskso 時間: 2017-10-19 10:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen 時間: 2017-10-19 10:58
tomlee可以用信用卡d積分 又唔洗真”$$”課金
Crystal-clear midrange
作者: nhoj 時間: 2017-10-19 11:07
ching睇黎可以全額積分拎走咁bor
作者: waltyuen 時間: 2017-10-19 11:33
回覆 32# nhoj
一年儲埋 一次過用嘛
上年換左條qed線
作者: tskso 時間: 2017-10-19 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen 時間: 2017-10-19 11:42
回覆 34# tskso
可以扣到件野 0 元
作者: nhoj 時間: 2017-10-19 12:02
小弟都玩過下AKG K240S,tomlee賣緊3-400
我可以肯定HP-800完勝
作者: fatyee 時間: 2017-10-19 13:32
邊張信用卡?
呢隻如果課金要幾錢?
作者: fatyee 時間: 2017-10-19 13:35
呢隻 close? 可以出街用?
同小鐵隻 PRO700MK II 比呢?
作者: waltyuen 時間: 2017-10-19 13:50
恆生 里隻課金299嘛 nhoj同tskso 講左
作者: tskso 時間: 2017-10-19 13:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 13:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 13:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj 時間: 2017-10-19 14:04
算係semi-open掛
有幾個細孔透氣
未聽過PRO700MK II
作者: nhoj 時間: 2017-10-19 14:05
ching真西利
一隻耳機可以換兩次
作者: fatyee 時間: 2017-10-19 14:07
我冇身痕卡.... 我應該睇漏左... 299 既話搵日去試試先... 而家用緊既 PRO700MK II 頭帶位甩皮好核突...
作者: fatyee 時間: 2017-10-19 14:17
有乜 news?
作者: tskso 時間: 2017-10-19 14:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 14:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tongdotcom 時間: 2017-10-19 14:42
咁平....@.@
作者: tskso 時間: 2017-10-19 14:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tongdotcom 時間: 2017-10-19 14:50
係唔係得灣仔嗰間賣咁平? ? 我都想去買返隻NE-700X
作者: tongdotcom 時間: 2017-10-19 14:59
HP-800 上hk price睇要 1200蚊
NE-700X 都要300幾....
我都去睇下先~~~
作者: nhoj 時間: 2017-10-19 15:00
http://www.soomal.com/doc/20100005298.htm
睇黎NE-700X都好唔錯
作者: tskso 時間: 2017-10-19 15:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 15:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 15:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tongdotcom 時間: 2017-10-19 15:38
Ching 通利嗰度 仲有咩好野值得留意
作者: tskso 時間: 2017-10-19 15:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 15:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 19:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saldtch 時間: 2017-10-19 21:37
聽師兄講完, 好似QC 真係好有問題, 我睇amazon review 都係一樣情況, 有K701 唔知應唔應該買來玩玩
作者: nhoj 時間: 2017-10-19 22:01
好似話head band果度易爛
睇黎未必好受力
或者外國人個頭大D?
作者: me1989 時間: 2017-10-19 22:16
音質應該冇得輸
外觀就AKG靚好多
作者: tskso 時間: 2017-10-19 22:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 23:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-19 23:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen 時間: 2017-10-20 03:22
跟隊買隻 試左晚
40ohm 91db 靈敏度 直推難d
原裝線比唔足隻40mm 單元
可換線
包裝靚
人聲凸
299無投訴喇
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2018656&k=d84ddb2a205278e30b95ec18cbcff379&t=1782387884&sid=38cjOZukLi

作者: me1989 時間: 2017-10-20 06:47
更正一下, 係32ohm
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 09:07
煲下先啦
唔覺原裝線有大問題
作者: muimui725 時間: 2017-10-20 09:20
知唔知灣仔果間有無貨
via HKEPC Reader for Android
作者: tongdotcom 時間: 2017-10-20 09:26
我尋晚都跟隊入左隻HP-800~ 同埋順手要埋隻NE700X,
坦白講呢隻係我第一隻買既headphone, 之前都係買earphone玩~ 我買嗰個冇乜問題, 係條原裝線一邊既線頭套會甩, 應該係D膠水氧化左, 隻headphone帶落舒服, 聲都幾好~ HKD299 有咁既效果 真係冇咩投訴了
同場加影NE-700X, D聲幾平衡, 機身夠輕, HKD99 粗用唔心痛
作者: tskso 時間: 2017-10-20 09:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 09:35
有fd琴晚買仲有貨
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 09:39
我尋晚都跟隊入左隻HP-800~ 同埋順手要埋隻NE700X,
坦白講呢隻係我第一隻買既headphone, 之前都係買earph ...
tongdotcom 發表於 2017-10-20 09:26
光面定瓦面會甩?
光面個套好滑有D難"蚊"
作者: tongdotcom 時間: 2017-10-20 09:41
光面
作者: kklai227 時間: 2017-10-20 09:42
其他分店有冇 樣本可以試聽?
v20 直推係咪唔夠?
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 09:46
可能冇熱縮管所以接駁位細D
各位記得用瓦面果面駁device
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 09:48
本帖最後由 nhoj 於 2017-10-20 09:55 編輯
暫時已知灣仔旗艦店有
其他細分店應該未必有
V10都夠推,V20應該冇咩問題
作者: waltyuen 時間: 2017-10-20 09:51
回覆 70# muimui725
我在灣仔買
作者: waltyuen 時間: 2017-10-20 10:02
回覆 72# tskso
幼短個條嘛 見到唔開胃
長線合理d
作者: lamjeff 時間: 2017-10-20 10:02
回復 79 #waltyuen
我昨天係大埔買剩返2盒。睇來去貨幾快。
via HKEPC Reader for Android
作者: waltyuen 時間: 2017-10-20 10:11
回覆 81# lamjeff
Hkepc好多人睇嘛
作者: tongdotcom 時間: 2017-10-20 10:19
即係好似我用電腦聽, 就瓦面插電腦, 光面插headphone 岩唔岩?
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 10:22
EPC好多CDROM
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 10:24
成日蚊蚊插插果面用瓦面
或者用編織線應該強韌 D
作者: me1989 時間: 2017-10-20 10:24
睇黎預人自己換幼果條
作者: me1989 時間: 2017-10-20 10:27
2邊都唔好用
直頭買過條線
作者: tongdotcom 時間: 2017-10-20 10:30
有咩又平又靚既推介??
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 10:41
遲D AB test 下D線先
但用緊幼線唔覺得bottleneck
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 10:43
唔係發晒燒既原裝應該夠做
作者: waltyuen 時間: 2017-10-20 10:44
回覆 88# tongdotcom
或買多隻 hp-800

作者: me1989 時間: 2017-10-20 10:44
係怕佢咁瘦弱會壞咋
作者: nhoj 時間: 2017-10-20 10:45
用另一條粗編織線
作者: tongdotcom 時間: 2017-10-20 11:06
話時話 你地點樣試個headphone??
我發覺我聽D 320 kbps mp3, D人聲唔係好出
但走去youtube 搵D HQ flac 既黎聽, 人聲就好左....
作者: waltyuen 時間: 2017-10-20 11:12
回覆 94# tongdotcom
作者: waltyuen 時間: 2017-10-20 11:18
本帖最後由 waltyuen 於 2017-10-20 11:21 編輯
尋晚已拮左價相近 本身有的oyaide上去
再rich左d 透小小小......(可能"腦放" 開左)
線唔好搞佢喇
近排成日試里首 幼線無左d動態量感.
WEDNESDAY CAMPANELLA - Melos
[youtube]4qPSHOTzidw[/youtube]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2018663&k=20dd83e18b4505bb83278eee3e8a2715&t=1782387884&sid=38cjOZukLi

作者: nhoj 時間: 2017-10-20 11:47
本帖最後由 nhoj 於 2017-10-20 11:51 編輯
話時話 你地點樣試個headphone??
我發覺我聽D 320 kbps mp3, D人聲唔係好出
但走去youtube 搵D HQ flac ...
tongdotcom 發表於 2017-10-20 11:06
我用32/192喂佢都有D效果
搵D高bit錄音好既試真佢
我自己覺得人聲唔算出既,但係好密好像真所以先零舍有感受
可以考慮低頻減6-9db,再調大聲一兩格黎試
作者: tskso 時間: 2017-10-20 12:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-20 12:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2017-10-20 12:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


