作者: mankits2010 時間: 2018-1-10 21:51 標題: 香港有邊間升級線可以推介
如題
想買條金銀線
via HKEPC Reader for Android
作者: robotken42 時間: 2018-1-11 09:00
如果要本地品牌 , Mad Cable, r-studio 可以看看
作者: monster2046 時間: 2018-1-11 09:55
請問咩係升級線??
作者: mqjyie 時間: 2018-1-11 10:00
其實一對耳機,換一條同耳機等值或更貴既線.......

唔知大家有無諗過,點解咁多耳機大品牌,自己唔出一啲超貴價既線材呢?
作者: mankits2010 時間: 2018-1-11 11:03
所以我唔會用太多錢去買耳機線
耳機線起到嘅作用就係改變音樂嗰度向
將個耳機調到你想聽嘅聲音
而唔係提升音質
via HKEPC Reader for Android
作者: robotken42 時間: 2018-1-11 11:37
咁又唔係既,睇你咩類型耳機, 如果你話大耳牛好似SRH1840咁,
條原裝線垃圾到爆既時候
換升級線就係為左提升音質
如果唔係根本發揮唔到隻耳牛

作者: mankits2010 時間: 2018-1-11 11:41
同意
我隻sm64條廠線好垃圾
via HKEPC Reader for Android
作者: 大有仔 時間: 2018-1-11 12:23
回覆 3# monster2046
因為 超貴線材賺得太少了. 用CHEAP 雞線已可MARK高價, 可必花錢呢.
作者: ~光~ 時間: 2018-1-11 13:24
我買左幾款耳機,換過幾條線之後都咁諗
如果大牌子要做 成本都低好多
不過亦有可能大公司計過數 換線升級始終係超級少數 100個都唔知有無1個換線
所以唔投入資源去搞
作者: ~光~ 時間: 2018-1-11 13:26
不過如果原廠線都垃圾到爆 點會試到買佢款耳機... 會影響銷量
作者: robotken42 時間: 2018-1-11 14:16
本帖最後由 robotken42 於 2018-1-11 14:20 編輯
冇記錯有些店舖應該係可以試埋換線的,
例如你上SONY度試佢部TA-ZH1ES / Z7 / Z1R嗰類 都可以叫職員比4.4 / 3.5線你試
有某D耳機試完就知原裝線有幾唔掂, SRH1840只係其中一個例子
作者: monster2046 時間: 2018-1-12 13:54
我個人硬係覺得"升級線"有邊一樣升咗,邊一樣跌咗。有升有跌既話,仲可以叫做升級??
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-13 05:10
入耳式既話,不嬲都唔會花錢買,原廠用原廠線調音,換線只係改變音色,唔等於升級。你睇下唱片錄音師,會唔會走去換線,以我所知係無。
想提升音質既話,換左DAP/AMP(阻抗低啲),又或者換IEM先,都係提升音質最直接既方法。換線係最後最後最後最後一步。
作者: robotken42 時間: 2018-1-13 09:53
其實就正正因為咁樣有部份耳機好需要呢D升級線,
例如某耳機高頻齒音勁到刺耳,跟本係傷緊隻耳仔
咁你換條線去跌咗個高音就可以平衡返, 順便又可以提升下其他音段,
等隻耳機可以發揮返應有水準 又唔會傷耳仔
點睇都係全面升級wo
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-13 14:22
咁樣根本唔係提升,係成個sound signature都變左喎師兄
作者: trustme133 時間: 2018-1-13 14:26
我覺得係耳機問題多過線.
線係有幫助,但唔會太大改變耳機既本質.
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-13 14:41
應該話,線既所謂幫助,講到尾咪就係影響左成個frequency response,結果本來高音刺耳既唔刺耳,又或者本來低音澎湃既就少左低音。
換線係唔會改善音質,但一定可以改變音色,最簡單換銀線同銅線,大家都會聽到果分別。但由銀線換銅線(and vice versa),咁樣並唔係音質上既提升。
作者: hozai 時間: 2018-1-13 15:26
邊個話用原廠線就係果隻耳機嘅sound signature?
乜原來HiFi喇叭都有跟原廠線?
錄音師唔換線!?
唔係掛
淨係砌音場都有排搞喎師兄
唔好話線
連空間材質都影響音色啦係咪咁講先
咁喇叭係唔係所有人去返整喇叭嘅工場聽歌先
耳機, 喇叭係播放聲音嘅工具
我地要想聽咩聲, 就要調較個工具
執著於原汁, 原廠, 無添加呢啲字眼
就等於影相唔可以執相呢d啲死板思想
升級從來係主觀, 總體聲音好聽左, 就係升級
我覺得係升級, 你覺得唔係, 無關係, 因為你對耳唔係生係我到, 個耳機/喇叭係我聽
但係一定唔可以換線換乜物呢啲, 太死板
個人認為世界上冇一個發聲機械係完美
例如在不同場合, 或要發不同嘅聲, 或不同目的, 工具就要customize
就係咁簡單
作者: pang1987 時間: 2018-1-13 17:29
UE最近都出左兩條”升級線”喎
照咁嘅邏輯 咪即係拆自己招牌??
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-13 17:52
本帖最後由 chris_kai_kai 於 2018-1-13 17:54 編輯
改變sound signature點樣叫升級啊
你話我捉字蝨都好,difference 同improvement,係咪唔知點解? 呢樣完全唔關主唔主觀事。又,既然係主觀,咁仲討論黎做乜
舉影相執相做例子,完全係類比錯誤
糾正觀念就比人話主觀
作者: robotken42 時間: 2018-1-13 22:25
本帖最後由 robotken42 於 2018-1-13 22:39 編輯
回覆 20# chris_kai_kai
音響世界一向都係主觀, 可能係CHING你對音響理解比較特別

我個人覺得一隻耳機冇話咩sound signature,
所以我都同意18樓ching講既野
如果係換線就叫改變左個signature既話
咁你換唔同Player , 唔同插頭 , 唔同耳綿耳膠, 都可以隻耳機改變個音色
仲有依家好多中低價耳機都仲係只跟3.5線,
就算你唔去買條所謂升級線
走去換平衡插頭, 個dap都係會改變你隻耳機既音色
正如點解有D人話唔換線有底噪,
又話個PLAYER太廢結果BASS氾濫,高頻齒音勁到刺耳等等都有出現,
所以結果到最後就只有比好多錢去買成套西裝
(例如 AK DAP + AK x JH Siren Series咁,有齊2條線 / 好似SHURE KSE 1500 要SHURE跟機特製專用靜電耳擴先用到咁樣)
先至可以完全保留廠方最原始既音色同特性, 即係ching所講既sound signature
所以如果照你咁講, 其他大部份耳機應該要拎住隻耳機聽空氣 先可以完全唔影響所謂"sound signature"
結論: 覺得所謂升級線完全唔係升級就唔好買,因為呢d野太主觀了

作者: MirageKnight 時間: 2018-1-13 23:26
等我又吹下水....
耳機sound signature 係乜? 即係大部份人一聽就大約估到佢係邊個耳機的那種音質/音色特性? 如果係我估以D sound signature 唔係線/插頭/焊鍚可以改變到佢唔同晒. 應該無乜可能將HD600 的sound signature 改到K701咁.

耳機個D線材係唔係一定係升級我就唔知. 但同大部份人一樣. 唔同料係會聽得出分別. 只係你鍾唔鍾意個D改變. 如果鍾意, 個D叫升級囉. 唔鍾意咁叫降級.
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-13 23:54
玩hifi/headfi,一直都係玩緊音色(Timbre),而唔係提升音質。就正如唔同樂器發出一個Do音,出黎既color都唔同,但ptich係一樣既。但同一種樂器,之所以有平貴之分,係因為音質確係會唔同,所謂既音質(例如聲音既密度)係講緊三頻都提升。例如Yamaha換steinway & sons,後者唔會個bass下潛深左而treble果段就roll off左。
講太遠,所以唔同耳機又點會無sound signature。 唔同耳機剩係frequency response都已經唔同。UE自己CM for stage條line已經分得好清楚,drumer/guitarist/DJ/vocal用既ciem都完全唔同。
player改變音色,唔講其他,剩係default果tuning已經唔同、線路唔同,好多因素; 耳膠耳綿會改變個waveform,咁自然有分別。而且邊個話2.5一定好過3.5
,我反而唔明點解而家啲廠日日吹捧所謂2.5(甚至4.4都係)。我無話過聽音樂一定要原汁原味,因為事實係太多因素影響,同時又有太大既主觀成份。但換線既影響比起換DAP/AMP/耳機,要細好多好多。
而且呢個topic,已經討論左好多年,由head fi論壇到reddit都有人討論過,結果無人講到所謂既「提升」。連賣線材既公司,佢地自己都交唔出一份research去證明佢地講既野(你見過未?)。
如果連最基本既野都唔攪清楚,咁討論黎做乜? 咁同討論到底上帝存唔存在有咩分別
作者: fatyee 時間: 2018-1-14 00:11
其實升級線個升級係幾時出現? 我記得自己初燒時, 都只係聽 D 人講換線, O個陣 D 人都只係講金銀銅等等以物料去講... 記憶中O個陣冇聽過人用升級去形容 D 耳塞線. 跟住自己有幾年都冇詳細去留意耳塞既野, 到大約一兩年前又開始留意返多少少, O個陣就成日都聽人講升級線.
作者: TWCACM 時間: 2018-1-14 00:24
回復 24 #fatyee
應該係線材水份高…某啲人咪整個升級線出嚟Cap水囉
雖然我自已都有玩線…但又唔係覺得有乜升級唔升級
via Galaxy Note 8
作者: kenken33 時間: 2018-1-14 00:33
其實只係SRH1840 黑車條"原裝線"係假線來所以先感覺到咁大提升

作者: MirageKnight 時間: 2018-1-14 00:37
我都唔知. 換線改下耳機/耳塞音色係間唔中玩下. 係唔係條條所謂的"升級線"都會好聽咗. 我又唔覺. 係唔係貴D會"升"多D又好似唔係. 音響野實在太玄. 我木耳一對. 邊聽得出咁多野. 自我感覺良好就算.
作者: kenken33 時間: 2018-1-14 00:37
咁都有部份大公司會出"升級線"另外賣,如鐵三角
作者: MirageKnight 時間: 2018-1-14 00:43
還有$ony 個幾條...
作者: robotken42 時間: 2018-1-14 15:29
本帖最後由 robotken42 於 2018-1-14 15:51 編輯
回覆 23# chris_kai_kai
所以從來沒人話過換線
係會改變隻耳機既sound signature,
例如HD800/S既signature係超廣闊音場咁,
呢樣係點換線個聲底都唔會改變的
一開始就係ching自己係15樓講話成隻耳機Signature改變左,
依家又話換線既影響,
要比換DAP/AMP細好多好多…
小弟我都係開頭見ching你咁講
先嘗試理解ching所講既sound signature
然後討論落去,邊D會影響到既因素
作者: robotken42 時間: 2018-1-14 15:42
另外,廠方吹捧2.5同4.4唔係冇原因的,
因為以技術上嚟講,(先唔講音色)
獨立平衡各自輸出一組聲音去單元,
的確可以減少電路相互影響產生的底噪,
當然如果你話Chord FPGA晶片+濾波技術呢D就算得單端輸出都好好既就例外啦
加上依家好多AMP平衡輸出電流都比較大,
一部份難推既耳機好似HD800咁,
如果唔用平衡線駁住BHA-1呢類平衡耳擴,
係比較難有足夠電流去推得好隻耳機

作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-14 16:03
不嬲水份都高,因為成本唔貴。而且就算出耳機既大牌子(UE/鐵三角...etc),有幾何見佢地賣條線都要幾千甚至一萬上落
但講左好多次都仲係有人會話,呢啲野好主觀,信就有唔信就無
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-14 16:25
回覆 chris_kai_kai
所以從來沒人話過換線
係會改變隻耳機既sound signature,
例如HD800/S既signature ...
robotken42 發表於 2018-1-14 15:29
點會無改變,銅線換銀線,都會唔同喎。
作者: louis3412 時間: 2018-1-14 20:12
通常升級線都係內地術語
而音迷通常有迷信
via HKEPC Reader for Android
作者: robotken42 時間: 2018-1-14 20:40
所以咪話唔明師兄你想表達乜嘢
一時話換線會改變哂個signature
一時又話換線其實影響係比AMP DAP
少好多好多
咁其實ching你口中換線嗰好少好少既影響
係咪真係會去到成個Sound signature變哂咁跨張?
我有認真睇哂ching你講野先回覆架
作者: fatyee 時間: 2018-1-14 22:18
我都係木耳, 我換線既目的主要係換插頭又或者本身條線戴得唔舒服... ORZ
作者: benchan2 時間: 2018-1-14 22:30
無睇曬, 但Hi-Fi stands for High fidelity, 高保真, 你話追求改/換完順耳啲,自我感覺良好啲, 嗰啲係Audiophile, 追求嘅嘢唔同, 又點會講得埋欄, 你睇下啲studio headphone 同 audiophile headphone 就知
作者: sillycheng 時間: 2018-1-14 22:39
我覺得個個買線POST都要討論"升級線"有冇意義真係好煩,你地都識講係講左好多年,不如要傾就自己開TOPIC啦....樓主要試線,基本來大部份品牌都去信和到星際一帶O既耳機店可以試齊,
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-14 23:57
本帖最後由 chris_kai_kai 於 2018-1-14 23:59 編輯
你係咪唔識分咩叫「差異」同「提升」
我不嬲都講緊線係會影響音色,但唔會提升音質。
一條線正正常常無穿無爛,音質到底點樣可以「提升」?
如果線材可以「提升」音質,點解studio錄音用既線(例如收音mic、電結他線),仲平過耳機耳牛果堆天價線? (除非條線需要好長好長,講緊既係幾十呎)
作者: robotken42 時間: 2018-1-15 07:42
你話我捉字蝨都好啦,
去到後面我都冇再針對「差異」同「提升」嚟講
因為呢樣野的確好主觀,我之前都有講
所以係後面我就主要針對你話sound signature變哂呢樣野嚟講
Signature呢樣野應該係要有標誌性先可以叫做signature,
然後一隻耳機如果你話佢既sound signature,
應該係相同環境下,換咩線同AMP都唔會改變的
唔知你聽過未,我都係上面講過HD800即使推唔好,
但只要推得起,就算你點換線,個音色有點樣「差異」都好
HD800個音場都係咁大,呢樣先係所謂「signature」
我只係覺得你講嘢所用字眼有誤,
先至特意圍住你一開始講Signature呢個字嚟講

如果你有更好解釋咩係耳機既Signature,不妨拎出去討論一下
作者: mqjyie 時間: 2018-1-15 09:43
作者: mankits2010 時間: 2018-1-15 10:00
本帖最後由 mankits2010 於 2018-1-15 10:02 編輯
Thx
我試完買左條金線
好配隻sem9
via HKEPC Reader for Android
作者: fatyee 時間: 2018-1-15 10:03
其實主要係我孤寒... 唔捨得咁貴買條線只係改變左唔知有冇 5%... 雖然細心聽有時係聽到分別... 但係我自己就真係覺得唔值俾千幾二千去換... 有 D 仲要貴到成萬... ORZ
反而戴得舒唔舒服呢樣野俾少少錢去解決我都仲接受到...
作者: mqjyie 時間: 2018-1-15 10:25
其實大家多啲討論呢類話題幾好呀
唔講線前,不如講下一對耳機係點樣黎先
動圈耳機好被廠商既單元直接影響,設計者只能在前腔同後腔調教聲音取向,
在此不多談,主力想講下多動鐵單元耳機點設計。
動鐵耳機本身就係一個好典型既RLP電路,設計者選擇好合適既全頻動鐵單元,
就會計劃調音同電路,做法就係不斷嘗試,不斷用人工耳加埋唔同既調音組合,
去配合出自己想要既聲音
所以每個耳機engineer背後一定有一大堆單元頻響既數據
究竟呢個單元喺咩情況下出到咩聲,又點樣配合其他單元等
亦因為咁,即使唔同品牌,就算用相同既單元組合,音聲都可以差天共地
到調好心目中既音色後,製作正式既調音/電路/接線/擺位/damper/導音管等,上殼實聽就係初始既耳機
好喇....................
成個過程.......................
你估下Engineer有無考慮用咩線去調音?
要調音,點解唔正正式式用番High pass/Low pass filter,
要諗用線去搞?
亦因為呢個原因,大部份廠商好典型咁標配一條OFC原廠線出街
唔係話OFC特別好聲,而係勝在佢夠基本同典型
當然,不同廠商會因應成本,在線材方面會有所加減
亦因為近年換線耳機既普及同價值上升,某啲廠商亦會大出一啲自家靚啲既線俾用家
好喇,講咁大埋廢話
即係究竟耳機換唔換線,線又可唔可以升級呀?我就話配戴舒適最緊要,只要你條線唔係差到影響耳機出怪/衰聲,戴得舒服、無/少聽診效應就係最理想既線
果啲粗身、超多絞、貴過對耳機既線,一拎出街已經一大埋聽診效應,咩聲都蓋過晒啦
仲有一大堆pseudoscience喺裡面講到條線識飛,
喺我就買條金鏈擺喺屋企好過喇
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2035944&k=9153e14da5dfd1d53e7c8cebf822a06b&t=1782185293&sid=14lePvtOjap

作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-15 15:30
回復 44 #mqjyie
其實條線愈粗,有時可能仲得不償失。
via HKEPC Reader for Android
作者: sillycheng 時間: 2018-1-15 17:19
請買你買邊款?
作者: mqjyie 時間: 2018-1-16 09:52
係,一般26/24/22AWG已經好夠
同埋太多絞都唔係好事,聲易散,不過好多人會覺得係音場闊左
作者: robotken42 時間: 2018-1-16 10:29
回覆 44# mqjyie
的確正常廠商engineer都係用High pass/Low pass filter去調音分頻
但有其實有某d廠商engineer會額外考慮埋換線因素去調音
campfire 隻polaris己經係例子
cf咁多隻耳機都係用alo litz線
點解只有polaris係用Litz Copper純銅線?

引用返ect官網介紹:
在開發Polaris時,Campfire Audio團隊在線材上糾結甚久。
他們希望能跟其他型號一樣標配上Litz線材。
但在多次調音下,他們都覺得鍍銀的Litz跟Polaris的配搭不甚理想。
他們左思右想後,決定研發全新的線材給Polaris。
作者: benchan2 時間: 2018-1-16 11:36
回覆 48# robotken42
如果咁講姐係Campfire認為之前其他耳機配上鍍銀的Litz已經係理想組合, 唔需要換線?
作者: robotken42 時間: 2018-1-16 12:03
本帖最後由 robotken42 於 2018-1-16 12:07 編輯
可以咁講
但要注意 "理想" 唔等於 "更好"
因為理想組合並唔代表頂級組合
應該話呢個世界根本冇所謂"頂級"
所以一定有其他品牌線係配搭效果更加好既(唔計原裝線3.5定2.5平衡因素先)
只係campfire調音盡量考慮用返母公司ALO既線配搭
所以polaris調音唔理想之下,只好放棄一向用開既litz線
然後換條新線落去
正如有好多人講仙女用原裝litz線聽歌效果已經好理想,但換左某d線會"更好"咁解
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-17 12:48
本帖最後由 chris_kai_kai 於 2018-1-17 12:56 編輯
回復 50 #robotken42
Ching。。。
理想既意思,其實係「最好」咁解喎。
via HKEPC Reader for Android
作者: robotken42 時間: 2018-1-17 16:03
本帖最後由 robotken42 於 2018-1-17 16:06 編輯
回復 robotken42
Ching。。。
理想既意思,其實係「最好」咁解喎。
via HKEPC Reader for Android ...
chris_kai_kai 發表於 2018-1-17 12:48
「理想」唔等於「最好」架喎...
同埋我都話左音響根本沒有「最好」
舉個例子, 問A同B 2個人佢地「理想」中既月薪係幾多?
A答一萬
B答五萬
人人心目中既「理想」都唔同,正如Campfire班Engineer都一樣,
至於你問咁點解唔用「更好」既線
原因好簡單,用自己ALO品牌既成本會比較低之外
又可以幫母公司宣傳
就算ALO整左條更加好既條去配隻耳機,成本一定貴左
舉個例子,借喻學歷同工作能力 = 一隻耳機成本
就正如你已經五萬人工,你覺得已經係好「理想」,
但係就幻想如果可以再多D就好了咁樣
的確係可以,但係你既學歷同工作能力(耳機成本)都要「更好」
然後隻耳機加價去到「原本耳機價錢+外面成萬蚊條線價錢 =新價錢咁樣」
咁你又會唔會買?
到時影響銷量咪仲慘
所以佢地盡量用同一條線,調到認為係當前價格因素下「理想」既水平其實已經足夠
好似仙女咁,事實亦證明cf用原裝線調音既效果都好多人like, 但想要「更好」就另一回事了
更何況根本冇所謂「最好」
作者: Pennylau 時間: 2018-1-17 17:30
同意,舒服最緊要!
睇師兄post真係學到野
作者: MirageKnight 時間: 2018-1-17 17:52
回覆 47# mqjyie
聲散同音場闊都分唔到. 咁抵交多D學費.

作者: TWCACM 時間: 2018-1-17 18:55
回復 52 #robotken42
呢個例子好正
via Galaxy Note 8
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-17 18:56
本帖最後由 chris_kai_kai 於 2018-1-17 19:10 編輯
回覆 52# robotken42
另一位ching問係咁既配搭係咪「理想組合」,你答人「理想唔等於最好」。
漢語詞典:
http://www.zdic.net/c/6/142/311838.htm
1. 對未來事物既美好想像
2. 對某事物達至最完善境界的觀念
你舉既例子,係(1)既意思,問題唔大,因為係名詞。但問係咪「理想組合」,呢度理想係(2),亦即係形容詞。用英文去解答更加易理解,ideal無論係noun亦或adj.,都有perfection既意思,而無任何野係可以superior過perfect(如果你話比完美更完美,咁係一種語病。)
當然,唔係想花時間同ching玩文字遊戲,但見ching之前講sound signature既見解同我好唔同。我只係想攪清楚姐,因為至少係最基礎既野都有共識,討論先有意義。第一,sound signature應該係同soundstage完全唔同既野,head-fi.org有glossary解釋,sound signature既分別係取決於frequency response既影響。
我地形容一隻耳機/iem,係話佢好bassy、高音好刺耳、雜食,甚至v-shape/u-shape,呢啲都係sound signature既範圍。Sounstage講緊既係imaging,所以你唔係唔岩,HD800的確係點換都唔會改變佢音場。
所以點解我一直話換線會改變sound signature,係因為換線會影響條曲線,銅同銀已經好唔同,後者boost起左treble果段,所以你會覺得銀線比較bright。我唔反對人換線,只係與其左試又試,不如直接換過第二款iem/headphone仲實際。本身買對好bright既iem,除左身痕,我諗唔到理由走去換線專登將佢高頻果段roll off。如果係覺得太刺耳,咁當初又點解唔試左先買呢。
至於音質的話,耳機耳牛條線咁短,討論音質既意義唔大。
作者: HAKAIDER 時間: 2018-1-17 19:17
UE 果條正式官方名係叫 "replacement cable" (更換電線)
香港d 舗要搞卓頭改個名叫 "XX升級線" 威d 嘛
我一向都覺得更換線的確係可以令器材發揮得好d, 同少少調節一下音色取向
但要將一個單元由ATH 音色改成深海音色一定無可能
只係總有人成日想買一對耳筒靠更換線材聽齊全世界音樂噤解.............
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-17 20:22
正如食物,簡單牛肉一塊,邊個廚師用咩配料,煮出來都係牛肉,都唔會變成猪肉,但好味與否就差天共地,你唔好同我講係口味問題,也不是提升件牛肉,而係係發揮,音響也一樣,唔同配件,一粒耳膠耳绵都影響聲音,如果講耳機咁短條線冇影響,咁usb線仲短,啦叭jumper更短,你唔好話用咩usb線出來聲音都冇分别,如冇分别過萬元都大把c兄買,如你咁講耳塞夠细,求其一隻出的音都係差唔多,冇高低,只係口味啱唔啱你,再講,線材只是配件,投資要合比例,如果唔係不如升级耳機還實際
作者: sillycheng 時間: 2018-1-17 21:26
USB線只係傳DATA的話真係冇咩分別,供埋電就唔同
作者: sillycheng 時間: 2018-1-17 21:44
當一件去到好頂級果陣真係好難去講係質素O既分別,但中低級就真係可以有質素O既分別,就好似蔡琴,王菲,林憶蓮,陳慧嫻可以講係音色,風格分別,但係唔可以將蔡琴VS傅穎,王菲VS鄧麗欣 SPIN做音色分別而唔係唱功問題,
講咩線材食水深O既,一動鐵平O既幾蚊貴O既百幾蚊,幾單元O既耳機賣成皮咪又係食水深,IPHONE 賣999US都係200US零件錢啦,跟本樣樣貨都係咁.40蚊兜揚州炒飯D料錢先係幾蚊,用材料錢比較賣價就話食水深跟本就太過簡單
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-17 22:03
回覆 59# sillycheng
你diy 個usb線未,data個2條線用唔同線蕊都唔同聲
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-17 22:41
回覆 58# kin1111kin
digital 的確係無分別,analog信號因為會衰減,所以條線愈長就愈講究線材既質素。
過萬蚊既線材多人買,唔等於線材愈貴就愈能夠提升音質呢個statement係唔會錯。上帝夠多人信(某啲宗教講緊超過十億信徒),咁係咪可以話上帝係存在?
玩音響,係可以好科學既,當然去到最後其實都係因人而異,因為唔同人鐘意唔同既野,有人favor低音、有人鍾意女毒一樣,呢啲係機器/科學都唔會解答到。因為訊號入左你隻耳仔,無論所有前設條件一樣都好,搵兩個人唔同既人聽同一樣野,最終感受都好大可能會唔同。
線材係配件<---呢點認同。
作者: sillycheng 時間: 2018-1-17 22:58
本帖最後由 sillycheng 於 2018-1-17 23:00 編輯
我主力出街聽,電腦用IDSD呢D入門野分別唔大,而家我用電腦只係打機,冇咩細心去AB佢
作者: pang1987 時間: 2018-1-17 23:01
回覆 kin1111kin
digital 的確係無分別,analog信號因為會衰減,所以條線愈長就愈講究線材既質素。
過萬 ...
chris_kai_kai 發表於 17-1-2018 10:41 PM
早10年數碼高清電視剛剛開始流行 唔知ching有冇經歷過 買部新電視終於行到數碼 點知條天線太雞 畫面又塞又起晒格 之後一換條貴少少的天線 畫面即刻靚晒
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-17 23:09
我自己试過用散線diy usb 線,正5v和地線蕊不變,data個2條試用唔同材料線蕊出来聲音係唔同
正如M d 碟,cd碟,唔同牌子唔同形號都唔同聲,卡式帶就更明顯,當年玩Mr 1,用HDD,cf咭和ssd做儲存都唔同聲,仲好明顯潻,因我當時係各有一部同時A,B,C比較,到現在都仲有2部,大家都係储data,點解唔同聲
作者: sillycheng 時間: 2018-1-17 23:13
數碼線唔好會引致頻寬不足,延遲增加,起格明顯就頻寬不足
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-17 23:18
就好像我這us b界面咭,係插外置電,唔用電腦usb位供電,usb冇5v電源,换唔同usb線都唔同聲
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-17 23:45
出街我都有用dap和耳機,換線分別都好大的
耳機線我09年都已自已diy,機線真係有分別
就好像黑車1840,求其換條200元淘寶線都好過跟機個條多多聲,呢d唔係我一個人講,你追貼睇下就知,
你出旺角或灣仔耳機鋪入去叫佢比幾條線試聽下你就知真假,唔使怕醜喎
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-17 23:51
要量力而為,線和耳機價錢合比例,最緊要耳聽為實適合自已口味,貴的未必一定適合自已的
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 00:00
回覆 68# kin1111kin
咁你想講啲咩,音色分別定音質分別?
呢度從來無人話過換線無分別,指既係音色。
音質係無論你點換線都唔會改變到,除非你爛線訊號傳送出問題。只要條線無穿無爛,音質正常情況下係唔會有好壞分別,只有聽到定聽唔到。
師兄,我朋友直頭係做呢行,負責iem生產同設計添啊

作者: kin1111kin 時間: 2018-1-18 00:31
咁我咪講了同牛肉一樣,邊個煮都係牛肉唔會變豬肉,點解有人整得好食有人煮得難食,你覺得難食係你口味而唔係煮個個煮得難食?只要塊牛肉無壞變臭你又無痾就無問題,師兄如果係咁我都係食神,
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-18 00:46
就如hd800音場闊,換其他線都有影響音場,闊,好闊,非常闊,都唔同等級,唔係淨係改變音色
如果由升級字眼改為發揮咁你又認唔認同先,
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 03:00
本帖最後由 chris_kai_kai 於 2018-1-18 03:23 編輯
愈講愈混亂,講音響點解唔用返音響用既術語。就算舉例子都好,拎牛肉黎類比一來唔恰當,二來愈講愈遠。中文世界講音響就好多呢啲例子,形容器材,可以寫到例如聽落好似件牛肉乾咁乾,又或者好多汁啊之類九唔答八既野出黎(大陸最多呢啲修辭手法)。
就當係用牛肉做例子,你想點類比呢? 牛肉係一件raw meat,未洗未醃未煮點食,同理,你聽緊既音樂,最原本係一堆do rei mi fa sol(或者唔同既pitch),係經過好多步驟(樂手、錄音、後製)先有所謂音樂。你去餐廳order一碟煮好左既牛肉,你可以事後加糖加生抽加辣醬,但呢碟牛肉係唔會因為咁而「升左級」(安格斯還是安格斯、日本和牛還是和牛)。
點都好,換線係好係壞,呢個講左好多次係因人而異,因為換線會改變「音色」。當然你講緊lossy同lossless有音質既分別,呢點我會認同,因為兩者訊息量已經有先天性唔同,你點換線,都無可能將lossy提升做lossless(但呢個唔係討論範圍)。
但只要一條線無穿無爛,lossy依然係lossy,lossless依然係lossless。
其實就同唔同樂器,大家產生一個完全一樣音高(pitch)既音,但出黎既音色會唔同。但不會有人說,A種類的樂器音質,比B種類樂器的音質要好吧。192hz是192hz,不會因為不同樂器而有分別。
作者: pang1987 時間: 2018-1-18 08:45
睇來幾位都係唔好同kaikai兄浪費時間好了
佢都好自我中心 自己認為係咁 就要其他人都跟佢嗰套 其他人講的 即使理據充足佢都唔會認同
佢呢啲係腦細性格
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-18 08:53
本帖最後由 kin1111kin 於 2018-1-18 08:59 編輯
所以我咪話發揮囉,正如好的廚師配合調味料和厨藝,就能將食物更好發揮,煮出更好味的食物,音響也一樣,好的線材或附件更能發揮或器材的潛能
高级的餐廳未必定更好食或合你口味,線材附件也一樣,冇可能將HD700,换線後會發揮更好,但绝不能升级變成hd800,因爲單元和腔體不同,不如直接買hd800更好,但800和800S就只是調音不同,只要模仿800S內裡秘密,就能調至接近的聲音
如果c兄還是不認同,堅持字眼,我都冇野再講
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-18 09:01
本帖最後由 kin1111kin 於 2018-1-18 09:19 編輯
回覆 74# pang1987
希望佢唔係老年cpu或刀哥,
作者: robotken42 時間: 2018-1-18 09:45
本帖最後由 robotken42 於 2018-1-18 09:49 編輯
回覆 74# pang1987
ching講得冇錯呀,
仲有kin1111kin兄你都係唔好再同佢哂氣講落去啦
我都有提起黑車1840換線真係好好多
然後你睇我前面同佢up左咁耐,
kaikai兄都仲係講緊佢自己嗰套
就算我引用埋campfire ECT代理既介紹, 佢都仲係要捉字蝨抽水抽落去
作者: robotken42 時間: 2018-1-18 09:55
hd800的確可以mod做800S, 上youtube都搵到方法
但我超級手殘
唔敢整個細圈圈 然後仲要拆開個單元放入去中間

作者: sillycheng 時間: 2018-1-18 10:00
初出果陣有人教將插座同單元之間O既機內接線換做金銀線
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 12:32
咁你解釋下咩叫sound signature,我咪好早已經答左你。
Head fi forum點解有成堆glossary,目的就係要理清歧義。我講sound signature你同我講hd800既soundstage係HD800既signature,兩者有咩關係呢。
如果將自己錯既野當岩,然後話人地既野係錯。咁係咩意思。
via HKEPC Reader for Android
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 12:40
回復 74 #pang1987
無人話要跟,不過有啲野係多數人有共識,你鍾意可以唔跟的。
就正如UE從來無話自己條summit同ultimate係升級線,但只有ching你一個咁講
唔怪得啲人話音響係玄學,睇完呢個post我開始明。
via HKEPC Reader for Android
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 12:56
回復 75 #kin1111kin
無話Ching你唔岩,你所講既調音,咪一直類近我所謂既音色。所以我無話你錯啊。唔止HD800,ER4S咪一樣有條converter有差唔多既功能。
只係有某位師兄,人講東佢講西姐
(唔係話你)via HKEPC Reader for Android
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-18 13:00
咁以後我可以好大聲講,老婆,我煮的野一D都唔難食,就算星级大廚煮出来的質素都同我一樣,只不過係你食的口味唔適合我煮D野,問題係係你度啊
作者: kin1111kin 時間: 2018-1-18 13:05
回覆 82# chris_kai_kai
咁你是否認同好的導體或结構更能發揮器材
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 13:12
回復 83 #kin1111kin
Ching,我無意針對你,不過人地係咁講:
Soundstage - The area between two speakersthat appears to the listener to be occupied by sonic images. Like a real stage, a soundstage should have width, depth, and height.
Sound Signature - The general sound of a headphone as a result of its frequency response (e.g. bassy, treblely, neutral, etc.).
Source:https://www.head-fi.org/articles/describing-sound-a-glossary.12328/
你可以話我執著點,但我由一開始,不嬲係講緊第二點,你就同我講第一點。咁仲點講落去。
via HKEPC Reader for Android
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 13:24
係會,拎部平價電話同dap聽歌,正常都會有分別吧。但假如大家規格去到某個位,分別只會愈來愈細,甚至近乎零。
去返線材,線材好難有好壞既分別,因為無標準可言,所以量化唔到。你覺得好聲,不等於別人都覺得好聲。
當然,有啲廠係好興玩所謂升級線例如鐵三角,im系列果條我自己都有買,但又唔覺人地講到話好聲左,因為兩條線本身個取向就好唔同(原線係好bassy,聽某啲歌,個人認為仲好過條升線線)。
via HKEPC Reader for Android
作者: robotken42 時間: 2018-1-18 17:28
本帖最後由 robotken42 於 2018-1-18 17:35 編輯
咁你解釋下咩叫sound signature,我咪好早已經答左你。
Head fi forum點解有成堆glossary,目的就係要理 ...
chris_kai_kai 發表於 2018-1-18 12:32
師兄我都無意針對你,
但唔該你睇下你自己係#52樓講完話你同我對Sound signature既理解唔同,
所以想搞清楚之後,我又有冇再講野?
如果你要我依家解釋,
我都會話我認同彼此對signature既理解可能唔同
所以我依家咪話,
我都已經引用左ECT官方解釋,
之後都盡力解釋左理想同最好既分別
(我認可能文法有少少錯誤),
但係老實既如果理想已經=最好,
咁中國人使鬼整咁多名詞落去,一個「這東西是最好的」就算啦,
根本唔使『這東西合乎我的理想水平』
(仲有就算係用錯字都係ECT問題,唔係我問題,
你就算係咁捉字蝨,都應該話ECT用錯字,而唔係我)
未睇清楚我有冇再講signature呢個字之前就指責我將自己當哂係啱,
仲話我將所有錯誤推卸比人,
到底係咩玩法
你又唔諗下點解幾位師兄
會同ching你有咁唔同既意見?
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 19:39
但一樣都有其他ching同你唔同意見喎。
不過算啦,既然無共識,再繼續落去只會浪費大家既時間。
如果我破壞左呢度氣氛,咁就唔好意思了。
作者: pang1987 時間: 2018-1-18 20:13
回復 pang1987
無人話要跟,不過有啲野係多數人有共識,你鍾意可以唔跟的。
就正如UE從來無話自己條summit ...
chris_kai_kai 發表於 18-1-2018 12:40 PM
唔好話咩 淨係睇呢個POST 幾個人話你唔岩 得你自己不停話係咁係咁 話人唔岩 呢D就叫共識? 不能認同更多
我唔係專業音評人 我只係一個消費者,比得起少少錢買下線咁, 係一般消費者心中,比原本貴左,聽落又覺得好聽左,咁我就會認為係升級,呢D係人之常情 懂事既人都會知道的邏輯,你覺得係調音,我覺得係升級,你走你陽關道 我走我獨木橋 ,你應該返你自己睇開既論壇慢慢同佢地繼續"共識",而唔好係度迫人認同你
是是非非呢D野 無絕對 你覺得唔係咪唔係囉 做咩一定要迫人認同你? 咁野蠻既?
作者: pang1987 時間: 2018-1-18 20:15
你問你自己啦 由頭到尾都係你自己一個講 由始至終我地都唔同意你既觀點
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 20:34
我想問我點迫? 有用咩威脅你必須要認同向我? 討論一樣或多或少有controversial既topic,引source就係想成件事客觀啲,如果討論係完全充滿主觀性,咁有咩討論價值。
而且ching,事實UE從來無話自己果條係升級線喎,指出你錯處既更加唔係我,係另一位師兄。
又,「你走你陽關道 我走我獨木橋」,既然你講得出呢句,師兄仲何必回文自打嘴吧?
想引起罵戰的,似乎是閣下吧,#74既留言話人係「腦細」,我諗唔到除左係挑釁,仲會係乜。
作者: pang1987 時間: 2018-1-18 20:41
本帖最後由 pang1987 於 2018-1-18 20:47 編輯
我想問我點迫? 有用咩威脅你必須要認同向我? 討論一樣或多或少有controversial既topic,引source就係想成 ...
chris_kai_kai 發表於 18-1-2018 08:34 PM
迫唔一定係指恐嚇呢D 人地話唔係咁 你就不停話係咁係咁 呢D叫討論? 我唔認同
你引的所謂SOURCE,我唔認為係客觀, 有SOURCE都要睇係咩SOURCE架大佬 你話如果係好似例如UE,安橋 JH AK呢類音響廠走出黎話"換條線咁唔係升級喎,只係調音喎,唔一定係好事喎" 咁我先認為係客觀
兩個人指出我錯 SO? 但依家呢度更加唔止兩個人話你錯 咁又代表咩?
原本就係你走你陽關道,但你依家不停踩人地條獨木橋 我仲點能置身事外呢?
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 20:53
「JH AK呢類音響廠走出黎話"換條線咁唔係升級喎,只係調音喎,唔一定係好事喎" 咁我先認為係客觀」
咁而家UE自己咪話左果條係「replacement cable」咯,咁你想嗡乜?
「兩個人指出我錯 SO? 但依家呢度更加唔止兩個人話你錯 咁又代表咩?」
咁全世界係咪得EPC呢度既會員先會玩head fi/hi fi? EPC既大多數人認為係咁就一定係咁
講多次,我無迫人認同我,但我既知識話比我知sound signature就係咁解,咁有咩問題
作者: pang1987 時間: 2018-1-18 21:19
本帖最後由 pang1987 於 2018-1-18 22:42 編輯
"人地咪話replacement cable咯" 大佬你中文定英文唔明呀? 老老豆豆,英文我係屎 但呢D咁簡單的生字我都仲識
replacement雖然唔係解做係升級,但人地亦都無明確話只係調音而唔係升級喎 即係replacement=/=無升級 你憑乜話呢D一定唔係升級?? 而且個價錢都暗示到D野啦 聰明
仲有 EPC呢度D人大多都有智慧的 你淨係識捉字蝨 無意思架喎
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 21:49
本帖最後由 chris_kai_kai 於 2018-1-18 22:00 編輯
而家係到你捉字蝨喎師兄
replacement 點解都解唔到升級呱,唔係我憑乜,係replacement就係replacement
你唔見左張credit card,銀行再reissue一張replacement card,會唔會無啦啦由普通卡變左做白金卡?
又,價錢貴啲一定好啲? 即係一百蚊叉燒飯,一定比三四十蚊叉燒飯好食啲
,呢啲係典型Causal Fallacy。消委會年中咁多家電測試,都證明左唔係貴一定好。如果EPC大多人都係有智慧<---咁點解換線=/=升級,唔係剩係我一個咁講? 言下之意,即係認為換線唔等於升級既其他師兄,係無智慧
嘩,我好亂

作者: robotken42 時間: 2018-1-18 22:23
本帖最後由 robotken42 於 2018-1-18 22:33 編輯
回覆 94# pang1987
算啦pang1987兄
你睇佢係80樓話(我將自己錯既野當岩,然後話人地既野係錯)
就知道佢心中表達緊佢仲覺得佢講既野係岩,
我講既野就係錯
作者: pang1987 時間: 2018-1-18 22:32
本帖最後由 pang1987 於 2018-1-18 22:52 編輯
而家係到你捉字蝨喎師兄
replacement 點解都解唔到升級呱,唔係我憑乜,係replacement就係replacement:h ...
chris_kai_kai 發表於 18-1-2018 09:49 PM
你忽略左樣好重要的事 就係價錢問題
人地UE明明有幾百蚊一條REPLACEMENT線,點解同時間又要賣多兩條千幾二千銀的REPLACEMENT線?背後真係純粹REPLACEMENT咁簡單? 價錢都暗示了出黎啦,會買的都係成年人,升唔升級唔需要畫公仔畫出腸, 另外回返你,你信用卡因為年費係重點,你正常唔見卡而而換卡梗係唔會升級你張卡啦,因為你年費都無比多到,但如果同你講你一換完之後年費就會貴幾倍,咁你真係會覺得完全無分別? 依家人地UE兩條線價錢差幾倍呀, 唔係一樣價錢架大佬
不過就算當你正常換卡年費不變,但都一定有野唔同左,就係你D自動轉帳交費大部份都唔同左,要重新當新咁登記過,所以結論係唔會無分別囉
仲請你解釋下,同樣係UE線,如果你話換完無分別無提升,點解人地要出幾百蚊,又出千幾二千蚊嘅REPLACEMENT線比人揀?
再回返你叉飯,重點係,唔同舖頭係無得咁樣直接比較的,唔該你唔好斷章取義,將一半半咁拉埋一齊講, 咁又如果話你走入""一間燒味店"",掛住兩件叉燒,一件3,40蚊,一件百幾蚊,你真的會認為完全無分別嗎?我唔敢講邊件好食D,但我一定唔會覺得兩件係一模一樣
消委會D測試都唔會拎同一個牌子黎比較啦
我都好亂 你D智慧咁特別 你D比喻又全部唔三唔四,情況差咁遠
作者: pang1987 時間: 2018-1-18 22:36
算啦我認輸啦當佢羸 我唔覆佢啦
佢所謂的理論,我明明講緊一樣野,佢只講得一半,另一半就忽略唔講,D做法同正苦一樣 點傾姐
作者: chris_kai_kai 時間: 2018-1-18 23:08
本帖最後由 chris_kai_kai 於 2018-1-18 23:19 編輯
咪答左你,你呢啲係fallacy。點解UE要專登出一條貴咁多既replacement,得UE先知。
而且叉燒飯既例子,係因為你自己make左個咁既statement「 你憑乜話呢D一定唔係升級?? 而且個價錢都暗示到D野啦 聰明」,你imply左價錢貴,就一定好啲。
幾百蚊同千幾兩千蚊係咪一啲分別都無,當然唔係,但而家係討論緊呢種分別對聲音既影響。你唔問下點解UE咁老牌,一早唔出要今時今日先走黎出? 用得UE既,唔止係audiophile,一開始用得ear mon既都係同音樂制作相關既專業人士,咁點解musician唔用、sound engineer唔用。
仲有,replacement card的確係replacement,正常係唔會改變任何Terms & condition。「但如果同你講你一換完之後年費就會貴幾倍,咁你真係會覺得完全無分別?」呢點我成個statement無講過,你可唔可以唔好幫我段野加料
「不過就算當你正常換卡年費不變,但都一定有野唔同左,就係你D自動轉帳交費大部份都唔同左,要重新當新咁登記過,所以結論係唔會無分別囉」我真係唔識點答你
唔係我智慧特別,而係師兄你啲邏輯,真係狗屁不通姐。
作者: pang1987 時間: 2018-1-18 23:29
本帖最後由 pang1987 於 2018-1-18 23:58 編輯
咪答左你,你呢啲係fallacy。點解UE要專登出一條貴咁多既replacement,得UE先知。
而且叉燒飯既例子,係 ...
chris_kai_kai 發表於 18-1-2018 11:08 PM
照你講唔同店舖 唔好講酒店咁緊要 去貴D的燒味店食叉燒飯 我真係覺得好食過街市喎 呢個係事實,係我親身經歷 ,並唔係fallacy喎.你到底食過貴燒味未架?定係你淨係食街市果D咋?

唔好逃避問題,UE點解咁做,你唔知唔代表無意思無用,人地咁大間公司,賣呢D線實有佢原因,你唔知佢原因唔代表人地賣D野無意義,依家事實係人地真係做左呢樣產品出黎,唔到你否認, 如果你咁都堅持話換線無用或者無分別,咁你先說服UE再說服大家啦,你說服到UE咁就真係有公信力啦,我就真係聽你支笛
「我真係唔識點答你,老友,autopay點唔同,你唔另外register autopay service,你原本剩係用張卡交電費,你張replacement都只係會交電費」
或者你好彩未試過唔見信用卡啦,我就試過呢,一拎返張新卡(都係白金無變過),唔重新register autopay,所有上網,手機 AUTOPAY全部過唔到數要重新登記過喎,仲要就黎CUT我先知道,點解呀?因為一報失再補領新卡,個卡號碼會唔同左,咁請問點會過得到數呀大師?水費唔係我交我就唔知啦,起碼我遇到屋企上網,手機月費都係咁囉,HSBC呀HSB呀呢D都係咁

你未遇到過,唔代表無呢D事發生,唔好呢埋係井底
「呢點我成個statement無講過,你可唔可以唔好幫我段野加料」
我無幫你加料,我由始至終都無話係你講,依家係我提出疑問比你,睇下你如果遇到呢D情況 會點樣 ,可惜你答唔到

唔記得講 我要陪老虎訓覺了 你對住個鍵盤自high吧


