Board logo

標題: The Custom Art Harmony 8.2 [打印本頁]

作者: INGRAMLI    時間: 2018-4-4 22:01     標題: The Custom Art Harmony 8.2

本帖最後由 INGRAMLI 於 2018-4-4 22:03 編輯

响星際度試左,發覺係揾左好耐都揾唔到的ER4SR上位互換的聲音,但Dxa個價企硬一蚊都冇得減,想問下有冇人知道邊度會平少少?
作者: taje    時間: 2018-4-5 07:51

師兄有冇睇過massdrop果對custom art fibae?
6鐵 custom art自己話同8.2比bass多d 人聲後d 高頻差唔多 不過整體質數唔及8.2 唔知岩唔岩師兄
可以等佢5月尾第一批睇下評價如何 價錢就比8.2吸引好多
作者: INGRAMLI    時間: 2018-4-5 08:54

師兄有冇睇過massdrop果對custom art fibae?
6鐵 custom art自己話同8.2比bass多d 人聲後d 高頻差唔多 不過 ...
taje 發表於 2018-4-5 07:51

唔岩,試左好幾隻CM,得8.2既mid-bass係正常d,其他或多或少都有潛水聲問題
作者: taje    時間: 2018-4-5 09:26

唔岩,試左好幾隻CM,得8.2既mid-bass係正常d,其他或多或少都有潛水聲問題
INGRAMLI 發表於 2018-4-5 08:54


咁的話 custom art係csa代理
唔知m字頭果幾間同埋亦x有冇做
作者: INGRAMLI    時間: 2018-4-5 09:36

亦x d野不嬲貴過人,m字頭果幾間我反而唔知你係指邊間(請pm)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2