Board logo

標題: 依家俾 $1500 買 SONY WI-1000x 行貨, 算唔算 ON 居呢? [打印本頁]

作者: pk1667    時間: 2019-11-25 12:27     標題: 依家俾 $1500 買 SONY WI-1000x 行貨, 算唔算 ON 居呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c3048    時間: 2019-11-26 12:02

傻的嗎?
街價都係做緊1290
作者: madgod1213    時間: 2019-11-26 13:57

SONY 優惠電郵=釣水魚
佢果D二手陳列每年拿出來bid, 好多最後成交都超貴
不過香港就係多水魚
作者: kiyoshi00    時間: 2019-11-28 00:32

WI-1000xm2都出啦,仲買一代
作者: dreamtheater    時間: 2019-11-28 16:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2