標題: 依家俾 $1500 買 SONY WI-1000x 行貨, 算唔算 ON 居呢? [打印本頁]
作者: pk1667 時間: 2019-11-25 12:27 標題: 依家俾 $1500 買 SONY WI-1000x 行貨, 算唔算 ON 居呢?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c3048 時間: 2019-11-26 12:02
傻的嗎?
街價都係做緊1290
作者: madgod1213 時間: 2019-11-26 13:57
SONY 優惠電郵=釣水魚
佢果D二手陳列每年拿出來bid, 好多最後成交都超貴
不過香港就係多水魚
作者: kiyoshi00 時間: 2019-11-28 00:32
WI-1000xm2都出啦,仲買一代
作者: dreamtheater 時間: 2019-11-28 16:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
