作者: Eric j 時間: 2020-6-14 12:26 標題: 有冇師兄有Toneking BL1分享一下
有冇師兄買左呢個耳機可以分享一下聽感嗎? 見到其他group 你話呢個耳機好難推但係推開左聲音好似耳牛一樣.
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199033&k=a089517bd29145454c35835d9d6c5dee&t=1782142604&sid=4Nkthjxxnu

作者: 1543 時間: 2020-6-14 13:50
零隔音。
作者: Eric j 時間: 2020-6-14 21:13
師兄有冇聽後感分享?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: philipsrev 時間: 2020-6-15 00:32
呢對野出咗都一段時間,好聲,但難推,最大弱點係隔音差,因為有幾個大透氣孔用來型造佢個廣闊音場。
可以參考下HEADFI:
https://www.head-fi.org/showcase ... magnetic-iem.23396/
作者: Eric j 時間: 2020-6-15 07:31
唔該師兄,睇完之後評價非常之唔錯。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: philipsrev 時間: 2020-6-15 11:58
呢隻係幾有耳牛feel,可惜在只可係比較寧靜嘅環境先用到。


