標題: 想問耳塞問題 [打印本頁]
作者: bentim 時間: 2020-9-13 16:06 標題: 想問耳塞問題
本人用N3AP, 想人聲前少少, 原裝三重舒適耳塞音色好好,但可惜帶得唔夠實,有無其他耳膠可換?見到網上講個隻JVC Spiral Dot ++唔錯, 有無師兄介紹,THX
作者: kingsize 時間: 2020-9-13 16:31
都係嗰啲spinfit, AET,AZLA正常都搵到岩帶

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |