Board logo

標題: [開箱] 蝙蝠火鳳凰銀鍍金耳機線 [打印本頁]

作者: waltyuen    時間: 2021-3-12 00:12     標題: 蝙蝠火鳳凰銀鍍金耳機線

本帖最後由 waltyuen 於 2021-3-12 00:14 編輯

   今個月買得密左手又出多POST, 各巴打們多多包涵


入手左 新OPAMP ADA4625-2   耳放前級 改晒
整合過D 線 瘦佬有D會重做換插重織  ,有放出有買入.
發現都是差左MMCX 條比我愛用耳筒ULTRASONE ED8
用ADA4625-2 前級後 原本用開的單晶銅合金線就有D過亮 。
單晶銅合金越搞越透原本是好事,但ED8本身就V到一個點, 所以試下比D高音收飾返嘅線。

H牌又唔想用 冰實驗室個FRD 線色又唔討好
瘦佬新線未到, 咁里星期去蝙蝠AUDIO

以為同其他牌子一樣都是個隻
7芯5N銀鍍金無LITZ睇真D  
睇清條火鳳凰銀鍍金耳機線
好似全TB 無用過里隻線  
22AWG 銀鍍金耳機線


IMG_11032021_234334_(500_x_375_pixel).jpg
IMG_11032021_234359_(500_x_375_pixel).jpg
▾▾▾配上舊板SS料古河2.5插 起初驚佢流,點知BAT 真心用靚 是SS料比較重 收納時小心唔好"銀親DAP同IEM啫▾▾▾
IMG_11032021_234442_(500_x_375_pixel).jpg
▾▾▾AEC MMCX 插夠晒實淨無色夠簡約▾▾▾
IMG_11032021_234425_(500_x_375_pixel).jpg

開聲是中頻出個隻銀聲   人聲高音段亮有漂出來
樂器中高以上 修潤滑 低頻因為粗身22AWG 炸得開 收慢 訊號感覺好足.
圖中上方係2PIN用開的 EFFECT MARS 材質相近, EFFECT 幼芯 26 AWG  線條感比較好 。
IMG_11032021_234409_(500_x_375_pixel).jpg

圖片附件: IMG_11032021_234442_(500_x_375_pixel).jpg (2021-3-11 23:55, 83.84 KB) / 下載次數 101
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252789&k=2684a72d7be4c11c36cfbb4bcb85acc9&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC



圖片附件: IMG_11032021_234334_(500_x_375_pixel).jpg (2021-3-11 23:55, 69.93 KB) / 下載次數 129
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252790&k=9f325b7ef561e7d1da2149d9b6c45d6b&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC



圖片附件: IMG_11032021_234359_(500_x_375_pixel).jpg (2021-3-11 23:55, 85.17 KB) / 下載次數 141
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252791&k=6d714a59382946966d96e86fa44f3b0a&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC



圖片附件: IMG_11032021_234409_(500_x_375_pixel).jpg (2021-3-11 23:55, 86.87 KB) / 下載次數 144
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252792&k=9a6caeff7b0ad6b9bc9e446f3e5ddc2b&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC



圖片附件: IMG_11032021_234425_(500_x_375_pixel).jpg (2021-3-11 23:55, 112.93 KB) / 下載次數 120
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252793&k=0d9c3cec9b8c0e5fadad69052ba9b3ba&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC


作者: lokalok    時間: 2021-3-12 00:33

支持師兄圖文並茂的開箱,這條金銀潤價錢會不會好毒,有冇4.4去MMCX的
作者: jozifkwan2021    時間: 2021-3-12 10:15

3k檔點會唔毒
作者: waltyuen    時間: 2021-3-12 10:25

本帖最後由 waltyuen 於 2021-3-12 10:26 編輯

回覆 3# jozifkwan2021


比著 "佛S山" 生化牌 個D 開你6K GA喇
作者: 天大笑話    時間: 2021-3-12 11:36

回覆 4# waltyuen
姐係點
作者: waltyuen    時間: 2021-3-12 11:55

回覆 5# 天大笑話


啫係 BAT 今次 抵啊 如果 26AWG 個隻 就3千K 唔X佢喇
作者: tskso    時間: 2021-3-12 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m_m    時間: 2021-3-12 23:39

瘦佬條金線因為疫情關係,hold住吾攪la
你條金線好吸引呀~
作者: waltyuen    時間: 2021-3-12 23:58

回覆 8# m_m


     我玩野錯WB都出 實物無咁金
作者: jozifkwan2021    時間: 2021-3-15 11:21

瘦佬條金線因為疫情關係,hold住吾攪la
你條金線好吸引呀~
m_m 發表於 2021-3-12 23:39


我想試佢條3k金銀鈀,但無demo
作者: waltyuen    時間: 2021-3-15 11:37

回覆 10# jozifkwan2021


    去冰實驗試 6K同軸個條囖咪得囉
作者: jozifkwan2021    時間: 2021-3-15 11:54

回覆  jozifkwan2021


     去冰實驗試 6K同軸個條囖咪得囉
waltyuen 發表於 2021-3-15 11:37


8k Amber(live), $7k Amber, $4k Amber Lite, 邊條6k
作者: waltyuen    時間: 2021-3-15 12:17

E........原來香港網 佢自己無搞  
你自己SERACH X聲同軸致X版
里條我自己做過  單端同軸 做訊號  外網做GND 真是幾好.  
不過比8絞22AWG 個D線重身多. 所以半價讓左比人.  
反而 LITZ TYPE 6 全銅個條 真是幾靚 比我之前出POST 襯色襯得幾好睇
作者: chrisw0172    時間: 2021-3-15 14:54

想問用緊Fourte Noir既話 等瘦佬條extreme series定買呢條好?
作者: waltyuen    時間: 2021-3-15 15:11

本帖最後由 waltyuen 於 2021-3-15 15:15 編輯

回覆 14# chrisw0172


    3萬機就1萬2萬線喇  
1.EACODE51  極致HIFI 聲層次感
2.EA Horus & Leonidas II 8W  銀合金 加GPS 好多泛音
3.佛S山 X8 Palladium 咩都有 又LITZ TYPE 6 電感小 感覺背景寧靜 又有金 銅唔會高低端無味,可惜在個樣好美式粗大壯唔夠EA 夠藝術感   
利申 64最高都是買過U8  咋唔知新一系點夾法
PS.
   Noir 講明Mundorf  SUPREME 錫 真是要RUN IN 200粒鐘 等D錫穩定返先配線
原線又是鍍銀線
估計開聲可能高音尖干又漂又亮
所以你找條鍍金潤返 現在揀條銀鍍金可能太早 , 到時 唔鍾意又要買


頭盔投資者須注意,所有投資均涉及風險﹙包括可能會損失投資本金﹚,線材單位價格可升亦可跌,而所呈列的聲音表現並不可作為日後表現的指引。
作者: chrisw0172    時間: 2021-3-15 15:22

回覆 15# waltyuen
就係覺得啲線唔值咁貴 想簡簡單單搵條幾千既算數
作者: waltyuen    時間: 2021-3-15 15:57

回覆 16# chrisw0172
我無持有 所以剛剛回POST有 下方的派膠回應。  


生化線 SW22  合金動態勁 中低好 要夾DAP 可能高會亮過火
佛S山 PLUSSOUND X8 GPC 中低盤好多訊息量大  我估是夾NOIR同埋拿住NOIR去"一起走"試玩,應該比到更多"意見"比嘅
EA  Leonidas  II代   都是EA 中性D HIFI感

當你手上玩緊幾千,又唔夠玩就會上萬GA喇 如果對機真是 小RUN





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2