作者: waltyuen 時間: 2021-3-12 00:12 標題: 蝙蝠火鳳凰銀鍍金耳機線
本帖最後由 waltyuen 於 2021-3-12 00:14 編輯
入手左 新OPAMP ADA4625-2 耳放前級 改晒
整合過D 線 瘦佬有D會重做換插重織 ,有放出有買入.
發現都是差左MMCX 條比我愛用耳筒ULTRASONE ED8
用ADA4625-2 前級後 原本用開的單晶銅合金線就有D過亮 。
單晶銅合金越搞越透原本是好事,但ED8本身就V到一個點, 所以試下比D高音收飾返嘅線。
H牌又唔想用 冰實驗室個FRD 線色又唔討好
瘦佬新線未到, 咁里星期去蝙蝠AUDIO
以為同其他牌子一樣都是個隻
7芯5N銀鍍金無LITZ睇真D
睇清條火鳳凰銀鍍金耳機線
好似全TB 無用過里隻線
22AWG 銀鍍金耳機線
▾▾▾配上舊板SS料古河2.5插 起初驚佢流,點知BAT 真心用靚 是SS料比較重 收納時小心唔好"銀親DAP同IEM啫▾▾▾
▾▾▾AEC MMCX 插夠晒實淨無色夠簡約▾▾▾
開聲是中頻出個隻銀聲 人聲高音段亮有漂出來
樂器中高以上 修潤滑 低頻因為粗身22AWG 炸得開 收慢 訊號感覺好足.
圖中上方係2PIN用開的 EFFECT MARS 材質相近, EFFECT 幼芯 26 AWG 線條感比較好 。
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252789&k=2684a72d7be4c11c36cfbb4bcb85acc9&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252790&k=9f325b7ef561e7d1da2149d9b6c45d6b&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252791&k=6d714a59382946966d96e86fa44f3b0a&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252792&k=9a6caeff7b0ad6b9bc9e446f3e5ddc2b&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2252793&k=0d9c3cec9b8c0e5fadad69052ba9b3ba&t=1782283336&sid=2NzruGFEKC

作者: lokalok 時間: 2021-3-12 00:33
支持師兄圖文並茂的開箱,這條金銀潤價錢會不會好毒,有冇4.4去MMCX的
作者: jozifkwan2021 時間: 2021-3-12 10:15
3k檔點會唔毒
作者: waltyuen 時間: 2021-3-12 10:25
本帖最後由 waltyuen 於 2021-3-12 10:26 編輯
回覆 3# jozifkwan2021
比著 "佛S山" 生化牌 個D 開你6K GA喇

作者: 天大笑話 時間: 2021-3-12 11:36
回覆 4# waltyuen
姐係點
作者: waltyuen 時間: 2021-3-12 11:55
回覆 5# 天大笑話
啫係 BAT 今次 抵啊 如果 26AWG 個隻 就3千K 唔X佢喇

作者: tskso 時間: 2021-3-12 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m_m 時間: 2021-3-12 23:39
瘦佬條金線因為疫情關係,hold住吾攪la
你條金線好吸引呀~
作者: waltyuen 時間: 2021-3-12 23:58
回覆 8# m_m
作者: jozifkwan2021 時間: 2021-3-15 11:21
我想試佢條3k金銀鈀,但無demo
作者: waltyuen 時間: 2021-3-15 11:37
回覆 10# jozifkwan2021
去冰實驗試 6K同軸個條囖咪得囉作者: jozifkwan2021 時間: 2021-3-15 11:54
8k Amber(live), $7k Amber, $4k Amber Lite, 邊條6k
作者: waltyuen 時間: 2021-3-15 12:17
E........原來香港網 佢自己無搞
你自己SERACH X聲同軸致X版
里條我自己做過 單端同軸 做訊號 外網做GND 真是幾好.
不過比8絞22AWG 個D線重身多. 所以半價讓左比人.
反而 LITZ TYPE 6 全銅個條 真是幾靚 比我之前出POST 襯色襯得幾好睇
作者: chrisw0172 時間: 2021-3-15 14:54
想問用緊Fourte Noir既話 等瘦佬條extreme series定買呢條好?
作者: waltyuen 時間: 2021-3-15 15:11
本帖最後由 waltyuen 於 2021-3-15 15:15 編輯
回覆 14# chrisw0172
1.EACODE51 極致HIFI 聲層次感
2.EA Horus & Leonidas II 8W 銀合金 加GPS 好多泛音
3.佛S山 X8 Palladium 咩都有 又LITZ TYPE 6 電感小 感覺背景寧靜 又有金 銅唔會高低端無味,可惜在個樣好美式粗大壯唔夠EA 夠藝術感
利申 64最高都是買過U8 咋唔知新一系點夾法
PS.
Noir 講明Mundorf SUPREME 錫 真是要RUN IN 200粒鐘 等D錫穩定返先配線
原線又是鍍銀線
估計開聲可能高音尖干又漂又亮
所以你找條鍍金潤返 現在揀條銀鍍金可能太早 , 到時 唔鍾意又要買
頭盔投資者須注意,所有投資均涉及風險﹙包括可能會損失投資本金﹚,線材單位價格可升亦可跌,而所呈列的聲音表現並不可作為日後表現的指引。
作者: chrisw0172 時間: 2021-3-15 15:22
回覆 15# waltyuen
就係覺得啲線唔值咁貴 想簡簡單單搵條幾千既算數
作者: waltyuen 時間: 2021-3-15 15:57
回覆 16# chrisw0172
我無持有 所以剛剛回POST有 下方的派膠回應。
生化線 SW22 合金動態勁 中低好 要夾DAP 可能高會亮過火
佛S山 PLUSSOUND X8 GPC 中低盤好多訊息量大 我估是夾NOIR同埋拿住NOIR去"一起走"試玩,應該比到更多"意見"比嘅
EA Leonidas II代 都是EA 中性D HIFI感
當你手上玩緊幾千,又唔夠玩就會上萬GA喇


