Board logo

標題: [開箱] 耳機玩到盡:Yamaha YH-E500A 無綫ANC耳牛 真• 高價性比 [打印本頁]

作者: tskso    時間: 2022-12-16 14:23     標題: 耳機玩到盡:Yamaha YH-E500A 無綫ANC耳牛 真• 高價性比

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-16 14:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-16 15:12

又係湯你?
作者: tskso    時間: 2022-12-16 15:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-16 15:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gcgoobi    時間: 2022-12-16 18:02

這個會比x25bt好嗎?
作者: wcyaa    時間: 2022-12-16 18:30

on-ear 戴得無咁舒服
作者: tskso    時間: 2022-12-16 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-12-16 21:20

有分別我係同意的, On ear 壓耳式載法, 唔會同你嘅口罩有接觸, 因此減低口罩配戴效率影響可能, 四眼師兄, ...
tskso 發表於 2022-12-16 18:47

會唔會好迫耳仔同埋好焗?
作者: tskso    時間: 2022-12-16 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-12-16 21:27

暫時覺得唔會, 冬天喎, 到手先至知, hi x50 on ear 還可以
tskso 發表於 2022-12-16 21:23

甘我明天下
329真係冇對手
又有藍牙
作者: 0186    時間: 2022-12-16 22:16

係實店試到既機會有嗎?
作者: tskso    時間: 2022-12-17 05:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-17 17:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-17 19:32

本帖最後由 0186 於 2022-12-17 19:35 編輯

回覆 13# tskso

今日去左金馬倫湯你, 見有人直接買E70A

現場有藍色既YH-E500A, 試左陣好有SOUL感覺, 問職員, 即答: 無現貨, 得對demo, 3個月保
現場試緊果陣真係多謝晒試sound bar 果幾位, sound bar夠晒嘈, 試到ANC

反正都係, 試埋hi x50, 店員秒答: 無現貨
hi x50 都唔係咁易推, 真係監聽風格, 一d味精都無, 高中低都比到你, 但唔會over
作者: tskso    時間: 2022-12-17 19:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-17 19:38

本帖最後由 0186 於 2022-12-17 20:16 編輯

回覆 9# 暴走呆喵

出奇地唔迫耳仔, 真係好輕好細
不過太玩具feel (指全個用膠做)
作者: daddylok    時間: 2022-12-17 19:41

online 訂咗貨,店鋪取。
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-12-17 19:52

本帖最後由 暴走呆喵 於 2022-12-17 19:55 編輯
回覆  暴走呆喵

出奇地唔迫耳仔, 真係好輕好細
不過太玩具feel (指全個月膠做) ...
0186 發表於 2022-12-17 19:38


已經訂左e500a 同e3b 合埋唔駛700 真心低 (入耳同耳牛同時擁有)
唔駛成日帶pha55bt +1670ss acoustune 出街
不過用e3b 同1670ss 比大downgrand就真

e500a 我得閒用laptop深夜 打初音用沒差(反正唔常用)
e3b就返工聽music
作者: tskso    時間: 2022-12-17 20:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-17 20:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-17 20:23

回覆 16# tskso

店員係係放hi x50個位拎比我.... 講開我都無留意係x50 定 x55
現場有人試hi x60

可唔可以知道點解: 差D直買E70A 而收左手既原因??
我見對E70A都有demo, 不過現場唔見有酒精紙, 個E70A耳膠都幾污穢下... 無試到 + 唔多想買要開蓋先充到既耳機
作者: tskso    時間: 2022-12-17 20:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-17 21:22

本帖最後由 0186 於 2022-12-17 21:44 編輯

回覆 23# tskso

11.jpg
咁真係耳墊中心位置係平坦(其實個單元都係凹入去, 只係個耳綿套做平坦), Hi X50來
會唔會關戴得唔好事?


如果講起E70A, 我會想起WI-1000XM2, 但罪大無後續版本了

圖片附件: 11.jpg (2022-12-17 21:24, 29.26 KB) / 下載次數 114
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2352735&k=2571eb7b2ee0729bc443931c7ba7b572&t=1782415155&sid=hXYc9PyDWS


作者: tskso    時間: 2022-12-17 21:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-17 22:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-17 22:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-19 19:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mickey1234    時間: 2022-12-20 00:13

回覆  tskso

今日去左金馬倫湯你, 見有人直接買E70A

現場有藍色既YH-E500A, 試左陣好有SOUL感覺, 問職員 ...
0186 發表於 2022-12-17 19:32



你唔係兩點幾係到試耳機果位,係就唔好意思,我係其中一個,最後執左條soundbar走
作者: calvin83    時間: 2022-12-20 00:44

E70a 有個幾特別玩法, 就係跟機有一條線, 可以接駁單端3.5 player, 換句話說變成普通有線耳機, 假如佢嘅耳 ...
tskso 發表於 2022-12-17 22:21

有line-in幾好
作者: 0186    時間: 2022-12-20 07:53

回覆 28# tskso

灰色好似唔錯bo
作者: 0186    時間: 2022-12-20 07:56

本帖最後由 0186 於 2022-12-20 11:08 編輯

回覆 29# mickey1234

果日有兩三位都試緊soundbar, 試到ANC真功力都好
恭喜c兄買到心頭好

試過老銅鷹驚係店員玩緊家庭音響炸緊機, 果陣我試緊DAC tim....
客人試機無問題, 唔明點解家庭音響就係正DAP個個旁邊

我就係2點幾果位
我見個店員係唔係都叫人買diaplay貨咁, soundbar 個盒都放到殘殘地都照賣比客
作者: Koala_Bear    時間: 2022-12-20 08:35

狗衝了E70A,等取貨中,謝謝師兄報料﹗
作者: 0186    時間: 2022-12-20 11:14

回覆 33# Koala_Bear

我試YH-E500A果陣見有人即衝(黑色)有現貨
作者: tskso    時間: 2022-12-20 13:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-20 13:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mickey1234    時間: 2022-12-20 14:02

本帖最後由 mickey1234 於 2022-12-20 14:41 編輯
回覆  mickey1234

果日有兩三位都試緊soundbar, 試到ANC真功力都好
恭喜c兄買到心頭好

試 ...
0186 發表於 2022-12-20 07:56


佢話有啲出面demo貨,我半信半疑,我擔心係維修貨,但維修貨都應該無盒,最後我都係買display咋,差唔多平一半,壞左可以買多條,網上二手都買唔到

去通利買佢地代理耳機同soundbar,個價錢真係好抵,之前都買過akg712,yamaha 306

個sales哥仔對啲產品唔係好熟,sondbar bar Bluetooth version唔知,wifi 可以播歌會好啲又無提過,光纖唔太識(話可能有機會接電視先有聲,因接部mini hifi無聲出),yamaha 2100部cd都唔太清楚(跟住我叫佢駁部2100cd機,出來啲聲即升左一兩級,好乾淨,好清晰,搞到我呢家想搵部二手玩下)
作者: 0186    時間: 2022-12-20 14:28

回覆 37# mickey1234

soundbar 買demo貨都可以接受
但耳牛/in-ear 好難接受 demo貨/二手, 反正online 有得賣(又一樣價), 又唔係等好耐, 都係乖乖網上訂
作者: 0186    時間: 2022-12-20 14:38

回覆 35# tskso

E70A 開左ANC會唔會有耳膜受壓感?
作者: tskso    時間: 2022-12-20 15:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-20 15:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jed68    時間: 2022-12-20 15:56

對我來講E70聽筒條線唔係幾夠長,扯住扯住感覺有啲唔舒服。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: mickey1234    時間: 2022-12-20 18:30

回覆  mickey1234

我同意, 唔係個個都係玩家, 尤其是耳機, 但一講樂器佢哋就好犀利, 記得有一個, 就算講 ...
tskso 發表於 2022-12-20 15:53



    樂器我唔識,音響器材就識啲皮毛,話哂都玩左十幾年,唔會盲信牌子同廠方講既科技
作者: tskso    時間: 2022-12-20 19:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-20 19:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-20 19:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-20 23:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-21 00:04

本帖最後由 0186 於 2022-12-21 00:06 編輯

回覆 47# tskso

我又係訂左藍色
佢左右都有Y logo, 仲要唁係印上去, 而係用上浮雕logo 好加分

因為有幾對黑色, 1對灰色, 今次選左少有既藍色了

如果E70A都用e種, 應該會心動
作者: tskso    時間: 2022-12-21 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: triple6    時間: 2022-12-21 07:43

回覆 48# 0186

估唔到喎, 以為黑色大路多人要先要訂, 藍色睇之前post個開箱文都幾深色, 唔知係燈光問題定角度問題
作者: 0186    時間: 2022-12-21 07:49

回覆 50# triple6

去現場睇同試實物, demo 果隻都係藍色
軍藍配銀logo, 幾靚
作者: lamjeff    時間: 2022-12-21 08:22

回復 51 #0186

邊間 Tom Lee 有 Demo?

via HKEPC Reader for Android
作者: 0186    時間: 2022-12-21 09:19

回覆 52# lamjeff

尖咀金馬 (如果無人買走左既話)  *同場有EP-E70A
作者: lamjeff    時間: 2022-12-21 09:22

回復 53 #0186



via HKEPC Reader for Android
作者: Koala_Bear    時間: 2022-12-21 10:27

本帖最後由 Koala_Bear 於 2022-12-21 10:29 編輯

回覆 34# 0186




沒有去分店睇,見到POST就在網上商店訂購了,但要等成個星期才有得取﹗
作者: 0186    時間: 2022-12-21 10:52

回覆 55# Koala_Bear

其實網上商店訂仲好了, 唔係去到先知得demo貨/無貨又要行多轉
係等待既一星期內再搵定d歌來聽, 到時貨一到就有靚source 來試

平時後巷訂都差唔多時間先有得拎, 之前超2大家都等瘋宅都等左好耐先拎到
作者: daddylok    時間: 2022-12-21 11:50

回覆 56# 0186

同意,四日前網上訂,昨天已收到電話可以到店取貨,比訂單所講的日期早了兩天!
作者: lamjeff    時間: 2022-12-21 13:54

剛剛經過沙田 Tom Lee 盲入咗500 (灰色)+ E70a (黑色)。冇 Demo 試就直入算...眼見500仲有(灰、白色)同&E70a( 黑、白色)~現貨。。

via HKEPC Reader for Android
作者: tskso    時間: 2022-12-21 13:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-21 13:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-21 14:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-21 14:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lamjeff    時間: 2022-12-21 20:27

本帖最後由 lamjeff 於 2022-12-21 22:08 編輯

回復 60 #tskso

剛剛有時間開來試咗5分鐘。聲底中性冇遍向那一邊。中頻好好同好有力。聽女聲都收貨有突。接收好穩定,true wireless 冇得比。戴上身一D都晤重,感覺仲輕過 true wireless。$399 這個價錢真心冇得輸。特別這幾年用開 True wireless 係條街放番落充電盒超狼狽,這條可以立刻除低超爽皮。總結玩開 True wireless 入多條冇壞,有番剛剛聽籃牙耳機感覺。   

via HKEPC Reader for Android
作者: 0186    時間: 2022-12-21 21:28

本帖最後由 0186 於 2022-12-21 21:31 編輯

yamaha-ep-e70a-earphones2-1645523746.jpg
手痕上網睇下E70A既圖, 原來有3.5<>usb-C L頭線來入3.5 input, 手機/pad直接用線連
配件咁多size耳膠, 又跟埋飛機頭(雖然而家新機都用3.5)

好奇用藍芽同用線連分別大嗎?

圖片附件: yamaha-ep-e70a-earphones2-1645523746.jpg (2022-12-21 21:27, 26.1 KB) / 下載次數 115
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2353298&k=0cbf0e384aa51d305fd0c28572421940&t=1782415155&sid=hXYc9PyDWS


作者: tskso    時間: 2022-12-21 22:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-21 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-22 09:59

本帖最後由 0186 於 2022-12-22 11:53 編輯

回覆 63# lamjeff

[冬至]剛收電話, 今日去拎YH-E500A 時試埋E70A 先, 到時真係應該忍唔到手既機會大
作者: tskso    時間: 2022-12-22 17:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-22 18:59

本帖最後由 0186 於 2022-12-23 09:58 編輯

319988761_626235892610558_7019360601620904071_n.jpg
冬至剛好有得早放, 剛好粒amp拎得, 咁啱湯你打來拎得耳機

其實尖咀試果陣無裝apps, 感覺幾啱心水
實物到手後, 手機裝埋apps, 開機聲有d悶, 單元未瞓醒咁既樣
雖然apps好似整得幾唔錯, 但希望唔會用左比唔用差

的確用唔係好大vol, 個單元都出到中高低頻, 但聽得出software調出來
但Listening Care開同唔開又唔係有好大分別

比多少少時間煲下先~~

係bo: 點樣係有線mode開關ANC?????

圖片附件: 319988761_626235892610558_7019360601620904071_n.jpg (2022-12-22 18:58, 91.04 KB) / 下載次數 99
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2353379&k=5ca27215d56ea055dfdf270b657d93db&t=1782415155&sid=hXYc9PyDWS


作者: wktw    時間: 2022-12-23 10:13

回覆 69# 0186

I Phone 13 +原廠老鼠尾有線 會覺得悶  用無線就正常 , 有D反人類思維

用有線應該就開吾到ANC..
作者: tskso    時間: 2022-12-23 13:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-23 13:58

回覆 71# tskso

其實我都幾經常音量較少D, 特別係早上返工搭車果陣
音量少到幾多先發揮作用呢??

咁無得係飛機上開ANC了.... so sad (除非係機上用BT)
作者: tskso    時間: 2022-12-23 14:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck    時間: 2022-12-23 14:50

Ching們點睇L700A?
作者: tskso    時間: 2022-12-23 15:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-23 15:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大有仔    時間: 2022-12-23 15:21

回覆  hkpmck


初出時已有朋友叫我去試下, 當時疫情嚴峻, 市況都係驚驚哋嗰隻, 所以一直未試, 價格上定位 ...
tskso 發表於 2022-12-23 15:02

呢隻野冇減過價,上年11月出
3D sound  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 0186    時間: 2022-12-23 15:25

本帖最後由 0186 於 2022-12-23 16:02 編輯

回覆 73# tskso

最後未入E70A,  因為店無現貨
西環店太細, 連demo都無
作者: tskso    時間: 2022-12-23 15:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-23 15:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大有仔    時間: 2022-12-23 15:34

係, check番張相嘅日子, 依家好似減少少, 有時大幅減時保養條款亦都有變動, 嗰陣就真係大減價, 不過高階 ...
tskso 發表於 2022-12-23 15:30

上年開賣$2380

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2022-12-23 16:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2022-12-24 00:17

網上訂咗隻藍色 等通知收貨 不過我又想問吓呢隻同Austrian Audio Hi-X15 有咩分別

其實2隻我都未聽過 主要係想買隻係電腦用嚟睇戲同聽歌
作者: tskso    時間: 2022-12-24 00:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2022-12-24 00:28

回覆  你爸爸個哥哥我

Hi X15 鑑聽好多, 聽樂器、人聲好分明, 中高盤, 低頻係兩對耳機最大分別, X15 夠但 ...
tskso 發表於 2022-12-24 00:24


好 到時攞貨時第一時間賣走件E500先
作者: tskso    時間: 2022-12-24 00:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2022-12-24 00:41

3.5 我未試, 一陣等我試下先, 線材就要揾一下
tskso 發表於 2022-12-24 00:32


不過其實都冇所謂 當多隻藍牙用反正隻E500都可以用嚟語音通話
作者: tskso    時間: 2022-12-24 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你爸爸個哥哥我    時間: 2022-12-24 01:00

一直都有搵藍牙耳牛玩, 又怕三分鐘熱度, 早排1 more 果對算係睇中, 又試過、唔貴, 差啲出手, 點知發現E500 ...
tskso 發表於 2022-12-24 00:49


其實都好抵玩 2隻+埋都唔使1千 單係買個牌子都值
作者: tskso    時間: 2022-12-24 01:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-24 08:20

今日見天氣凍凍地, 戴YH-E500A出街玩玩
果然係舖同街環境有差別, E500A 一樣有好多ANC耳機問題
ANC ON>>
車聲 OK
人聲 一般
風聲 FAIL

人聲車聲隔走左, 風聲變到勁大聲, 特別有風口吹正, 會由本身細聲既出風位變到係咁有風吹過耳機殼既聲

2 APTX-HD 勁易被干擾....  過交通燈位有干擾, 但無斷線

咁睇來都係室內用好d...
作者: K-Cup~    時間: 2022-12-24 10:46

今日見天氣凍凍地, 戴YH-E500A出街玩玩
果然係舖同街環境有差別, E500A 一樣有好多ANC耳機問題
ANC ON>>
車 ...
0186 發表於 2022-12-24 08:20


風聲的確好難
作者: kenken33    時間: 2022-12-24 11:05

本帖最後由 kenken33 於 2022-12-24 11:06 編輯
今日見天氣凍凍地, 戴YH-E500A出街玩玩
果然係舖同街環境有差別, E500A 一樣有好多ANC耳機問題
ANC ON>>
車 ...
0186 發表於 24-12-2022 08:20


ANC 係得果幾間頂級大廠有料到,其他都只係嘥錢。
作者: Dcup    時間: 2022-12-24 12:26

ANC 係得果幾間頂級大廠有料到,其他都只係嘥錢。
kenken33 發表於 2022-12-24 11:05



   
基本上只討論Sony同boss己經夠...風聲黎個級數只有黎2間可以講得唔得
作者: tskso    時間: 2022-12-24 14:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-24 14:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-24 14:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-12-24 14:54

本帖最後由 0186 於 2022-12-24 16:12 編輯

回覆 96# tskso

無辦法la...只好說用緊既Final ZE3000連線太好, 干擾情況少到接近無
無比較無傷害

但而家YH-E500A 係ZE3000 一半價錢, 算佢la

好奇: E70A用家係藍芽連線上如何?

如果E70A啱聲, 會入埋
作者: tskso    時間: 2022-12-24 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-12-24 15:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2