作者: redhothits 時間: 2010-7-4 21:44 標題: gigabyte 790gx ud4h easytune6問題
其中graphics tag反白, 是不是不可 oc graphics?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1055349&k=f3b23c65c6268361390f40b4510bd063&t=1782209852&sid=C3Z0dzoOr1

作者: MTEM 時間: 2010-7-5 02:12
N記? DRIVER 幾多?
我記得有一版本係有超唔到頻既問題
作者: redhothits 時間: 2010-7-5 09:08
唔係n記, 係ati


