Board logo

標題: gigabyte 790gx ud4h easytune6問題 [打印本頁]

作者: redhothits    時間: 2010-7-4 21:44     標題: gigabyte 790gx ud4h easytune6問題

其中graphics tag反白, 是不是不可 oc graphics? 2010-07-04_214313.jpg

圖片附件: 2010-07-04_214313.jpg (2010-7-4 21:45, 74.59 KB) / 下載次數 14
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1055349&k=f3b23c65c6268361390f40b4510bd063&t=1782209852&sid=C3Z0dzoOr1


作者: MTEM    時間: 2010-7-5 02:12

N記? DRIVER 幾多?
我記得有一版本係有超唔到頻既問題
作者: redhothits    時間: 2010-7-5 09:08

N記? DRIVER 幾多?
我記得有一版本係有超唔到頻既問題
MTEM 發表於 2010-7-5 02:12



    唔係n記, 係ati





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2