Board logo

標題: 開機問題(火牛有事定底板) [打印本頁]

作者: winsel    時間: 2013-8-13 02:23     標題: 開機問題(火牛有事定底板)

本帖最後由 winsel 於 2013-8-13 02:24 編輯

本身用緊部機係Q9770
配ASUS Maximus 2 Formula
4GB ddr2 1066 RAM
5隻1T WD BLACK HDD
INNO3d GTX470 display card
部機無再博其他要食電既USB 野 (好似手制, USB HUBS等...)
火牛用CORSAIR AX850

一直用開都無事, 近呢個星期出現一嚴重問題, 就係關機後(過幾小時), 再按POWER 制, 部機唔識開!
以前唔會有呢個問題。
試過有時要打大制, 關左火牛開關, 一陣再開, 然後再接機箱前POWER 制先著到。
有時關左火牛大制, 一開番火牛大制, 部機就自己著....(未按POWER 制)
最嚴重試過一次, 關左火牛制, 再開番火牛制, 按機箱前的主機開關, 部機都開唔到。

試過拆左火牛出黎, 用火牛測試器, 博住24PIN 火牛插同埋8PIN +12V CPU, 隻火牛自己又識著...
跟住將隻牛博番底板, 部機又著得番...

但而家問題係, 我用唔到WOL, 因為REMOTE 開機唔到, 因為部機唔識自己著. (早幾星期前是可以的)

我想問下各師兄弟, 我部機邊部分有問題? 火牛? 定底板呢?
謝謝
作者: winsel    時間: 2013-8-13 13:13

救命呀, 有無CHING 幫到我呢
謝謝
作者: lawtsang    時間: 2013-8-13 13:39

我部舊機都有呢個問題
火牛放新機正常~
所以我係底板問題

但舊機我用風筒吹熱去就著到
作者: takcheung    時間: 2013-8-13 14:16

好大機會係火牛問題
作者: 布殊    時間: 2013-8-13 14:35

CORSAIR AX850 有唔不少 C-HING 都有相同問題(一模一樣) ,
去代理換火牛吧 !

申報 : 本有一隻正在使用中,so far so good la,
不過相同問題好像是遲早都會發生
作者: winsel    時間: 2013-8-13 14:54

其實以我配置, 有無必要升級做AX1200 呢?
作者: 布殊    時間: 2013-8-13 15:13

No la
不過自己可以計計,作為參考
http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp
作者: bihari    時間: 2013-8-15 22:52

本帖最後由 bihari 於 2013-8-15 23:05 編輯

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid30292998

留意紅色字
又一中伏兄弟牛  
小弟已張ching案例列入中伏過案
作者: GoodDaddy    時間: 2013-8-15 23:08

回復 1# winsel
ching 隻牛用咗幾多年?
作者: winsel    時間: 2013-8-15 23:09

回復 9# GoodDaddy

接近3年, 但唔係24小時不停開, 平均一日開3-4小時
作者: bihari    時間: 2013-8-15 23:12

回復  GoodDaddy

接近3年, 但唔係24小時不停開, 平均一日開3-4小時
winsel 發表於 2013-8-15 23:09



  如果可以換AX  i系就拿拿聲喇  
AX系就有排你煩
作者: winsel    時間: 2013-8-15 23:59

回復 11# bihari

但換A860i 睇怕要補錢吧?
AX1200i 睇怕更貴...
作者: xxx2k    時間: 2013-8-16 14:01

你間房太潮濕亦可能著唔到機,放包防潮劑入機箱或抽濕再試下
作者: winsel    時間: 2013-8-16 17:41

回復 13# xxx2k

我一早放左3大包入機箱...但都出事...睇怕學其他師弟話齋...係呢個係列問題...

ALTECH 個肥仔叔叔幾好...

終於換左不過無換AX860i 因為實在太貴要補成千幾銀...咪搞...
作者: bihari    時間: 2013-8-17 10:29

回復  xxx2k

我一早放左3大包入機箱...但都出事...睇怕學其他師弟話齋...係呢個係列問題...

ALTECH 個肥 ...
winsel 發表於 2013-8-16 17:41



    補成千幾銀?佢唔好去搶?
作者: winsel    時間: 2013-8-17 10:32

回復 15# bihari

係呀..肥仔叔叔話要計埋折舊+換新MODEL 差價, 聽到要補成千幾 (重要唔係千頭), 即是灰左, 唯有唔升。
不過而家AX850 停左產, 佢一定比新MODEL 你
作者: bihari    時間: 2013-8-17 10:46

回復  bihari

係呀..肥仔叔叔話要計埋折舊+換新MODEL 差價, 聽到要補成千幾 (重要唔係千頭), 即是灰左,  ...
winsel 發表於 2013-8-17 10:32



    AX850 停左產 好事黎, 隻野太有問題 不過d 白金AX860咪又係seasonic做, 同一design, 望佢白金AX860都停埋產, 到時可以上i
作者: winsel    時間: 2013-8-17 11:11

回復 17# bihari

seasonic 以前質素一流, 都唔明而家差左咁多...
貴又貴個人, 獲氣又多過人, 希望新換火牛生生性性...
作者: Mandom    時間: 2013-8-18 12:03

本身用緊部機係Q9770
配ASUS Maximus 2 Formula
4GB ddr2 1066 RAM
5隻1T WD BLACK HDD
INNO3d GTX470 disp ...
winsel 發表於 2013-8-13 02:23


我症狀和你差不多,開機冇畫面,但風扇底板有電到...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2