Board logo

標題: 入黎幫幫手部機開唔到(有片) [打印本頁]

作者: chris_    時間: 2017-7-24 19:48     標題: 入黎幫幫手部機開唔到(有片)

本帖最後由 chris_ 於 2017-7-24 21:16 編輯

情形係開左機cpu風扇轉幾下自己熄左格幾秒又重開,不停重復,點搞?

via HKEPC Reader for Android

https://youtu.be/vRVTmmydXvY
作者: skywolf08    時間: 2017-7-25 00:48

try plug off and re insert.
try basic boot test first
作者: chris_    時間: 2017-7-25 01:00

try plug off and re insert.
try basic boot test first
skywolf08 發表於 2017-7-25 00:48



    試左ram 又試過vga拆左硬碟拆晒都係一樣,爭火牛未試
作者: mtw    時間: 2017-7-25 06:54

和我之前死版個樣1橡
作者: mpegdecoder    時間: 2017-7-25 08:28


死牛




華哥死版症狀, 多數壞 VRM(俗稱 PPM)
作者: chris_    時間: 2017-7-25 09:26

回復 4 #mtw

有排拆今次真係

via HKEPC Reader for Android
作者: chris_    時間: 2017-7-25 09:26

回復 5 #mpegdecoder

點解叫華哥?

via HKEPC Reader for Android
作者: sam0511    時間: 2017-7-25 11:15

試下reset BIOS
作者: w28stanley    時間: 2017-7-25 11:35

多數火牛有問題
作者: alan216hk    時間: 2017-7-25 13:27

影埋畫面啦
作者: skywolf08    時間: 2017-7-25 14:09

抬部機卑A sir check
作者: 米奇王子    時間: 2017-7-25 14:43

可能係電腦太強既反效果!!
作者: solexkey    時間: 2017-7-25 14:53

本帖最後由 solexkey 於 2017-7-25 15:13 編輯

除咗火牛,底板出硬件問題之外
亦有可能底板,display card 有塵+濕氣輕微短路

我昨晚部desktop都起唔到,要徹底除塵之後先開到機同用到
d塵粒好細,肉眼唔覺,用掃掃一掃就會一粒粒咁飛起
作者: elai    時間: 2017-7-25 15:02

回覆 3# chris_

冇幾耐之前都試過,換咗對ram後又一切正常
作者: chris_    時間: 2017-7-25 17:54

試下reset BIOS
sam0511 發表於 2017-7-25 11:15



    試左
作者: chris_    時間: 2017-7-25 17:54

影埋畫面啦
alan216hk 發表於 2017-7-25 13:27



    無畫面
作者: chris_    時間: 2017-7-25 17:54

抬部機卑A sir check
skywolf08 發表於 2017-7-25 14:09



    好重。。。
作者: chris_    時間: 2017-7-25 17:55

可能係電腦太強既反效果!!
米奇王子 發表於 2017-7-25 14:43



    -,-
作者: chris_    時間: 2017-7-25 17:55

除咗火牛,底板出硬件問題之外
亦有可能底板,display card 有塵+濕氣輕微短路

我昨晚部desktop都起唔到, ...
solexkey 發表於 2017-7-25 14:53



    我懷疑短路
作者: chris_    時間: 2017-7-25 17:56

回覆  chris_

冇幾耐之前都試過,換咗對ram後又一切正常
elai 發表於 2017-7-25 15:02



   Ram交叉四條單一插試過
作者: solexkey    時間: 2017-7-25 18:10

本帖最後由 solexkey 於 2017-7-25 18:14 編輯
我懷疑短路
chris_ 發表於 2017-7-25 17:55


除塵無乜金錢成本,只喺一把細細嘅掃

而家周圍都喺地盤,以前一年除一次塵,而家一年起碼要除兩次塵
作者: dc5spoon    時間: 2017-7-25 20:54

maybe need to replace MB
作者: popkart777    時間: 2017-7-25 21:50

試下只插一條RAM試試,如果唔得就死板。
作者: chris_    時間: 2017-7-25 22:14

試下只插一條RAM試試,如果唔得就死板。
popkart777 發表於 2017-7-25 21:50



    試過了唔得
作者: chris_    時間: 2017-7-25 22:15

maybe need to replace MB
dc5spoon 發表於 2017-7-25 20:54



    應該都係唔知換幾耐
作者: angle010822    時間: 2017-7-26 06:11

將底板電池,火牛,cpu同displayer拎落來,跟住落個風筒吹到最熱120度左右,重複兩次,等距凍翻插放d件試,多數開得翻
作者: 腦老人    時間: 2017-7-26 06:48

死版  X II
作者: kcso1    時間: 2017-7-26 08:54

有時未必係板,係有嘢鬆左。
作者: skywolf08    時間: 2017-7-26 11:01

好重。。。
chris_ 發表於 2017-7-25 17:54



call go go van/taxi
作者: mrkongkee    時間: 2017-7-27 04:12

將底板電池,火牛,cpu同displayer拎落來,跟住落個風筒吹到最熱120度左右,重複兩次,等距凍翻插放d件試, ...
angle010822 發表於 2017/7/26 06:11


如果風筒得,直接咁吹底板就可以,唔駛拆離拆去...
作者: gasketss    時間: 2017-7-27 08:00

有時未必係板,係有嘢鬆左。
kcso1 發表於 26/7/2017 08:54

同意,我試過是cpu問題

via HKEPC Reader for Android
作者: kcso1    時間: 2017-7-27 09:00

回覆 25# chris_


    有 冇試過換HDMI CABLE
作者: kcso1    時間: 2017-7-27 09:02

應該都係唔知換幾耐
chris_ 發表於 2017-7-25 22:15


CPU有冇加換散熱膏
作者: jovi59    時間: 2017-7-27 09:20

我上個星期都係咁    我都唔知壞咩,,拎左板同牛去保養  換左新板同牛
裝返就無事
作者: casoncason    時間: 2017-7-27 10:14

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

樓主同一部機?
作者: chris_    時間: 2017-7-28 11:59

CPU有冇加換散熱膏
kcso1 發表於 2017-7-27 09:02



    唔落散熱膏都開到機架一定唔關事
作者: chris_    時間: 2017-7-28 11:59

我上個星期都係咁    我都唔知壞咩,,拎左板同牛去保養  換左新板同牛
裝返就無事 ...
jovi59 發表於 2017-7-27 09:20



    我就壞板
作者: chris_    時間: 2017-7-28 11:59

樓主同一部機?
casoncason 發表於 2017-7-27 10:14



    係
作者: chris_    時間: 2017-7-28 12:00

回覆  chris_


    有 冇試過換HDMI CABLE
kcso1 發表於 2017-7-27 09:00



    唔插vga 線都開到機唔關事
作者: chris_    時間: 2017-7-28 12:01

同意,我試過是cpu問題

via HKEPC Reader for Android
gasketss 發表於 2017-7-27 08:00



    我就好彩係死板唔係cpu塊板仲有保
作者: angle010822    時間: 2017-7-30 04:37

回覆 30# mrkongkee


   其實系熱風機原理 電池同火牛唔可以過度受熱 cpu同displayer會阻擋受熱局域





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2