Board logo

標題: ~~~開機有時黑屏~~~ [打印本頁]

作者: frankieyim    時間: 2017-8-21 20:21     標題: ~~~開機有時黑屏~~~

大家好,

小弟近排有時發生以下情況~

開機時.. 顯示3~4行 (顯卡示資訊) 後..就突然黑屏...此時鍵盤也沒燈, 但滑鼠有燈的....
之後就一直黑屏下去!!!!!!!!!!!!!!!!無法入WINDOWS


直到重新REBOOT   能夠正常LOAD返D 底板..顯卡資訊..等等 + 鍵盤有燈+滑鼠有燈...而且能入返WINDOWS
[即是能順利BOOT起裝置]

這幾天每次"第一次開機" 都系咁..吾知點解突然會咁.........請問有方法可以解決 或者查出問題嗎?

THX
作者: bihari    時間: 2017-8-21 20:45

我之前試過個bios boot logo set左ASUS(ASUS板), 次次第一次boot機都卡windows(win10), 之後disable個boot logo 就ok, 試左好耐先搵到係呢個原因
希望幫到你
作者: frankieyim    時間: 2017-8-21 21:12

我之前試過個bios boot logo set左ASUS(ASUS板), 次次第一次boot機都卡windows(win10), 之後disable個boot  ...
bihari 發表於 2017-8-21 20:45



   thanks you sin..但我之前系是關掉BOOT LOGO的...XD... 一直都沒有BOOT LOGO, 直到現今都沒
作者: a652311279    時間: 2017-8-21 22:02

Reset bios 睇睇
作者: raym123    時間: 2017-8-21 22:30

似老爺車, 要撻幾次先
作者: frankieyim    時間: 2017-8-23 11:41

Reset bios 睇睇
a652311279 發表於 2017-8-21 22:02



    RESET 左都系咁- - 每次開機 都系要第2次先入到- -
作者: a652311279    時間: 2017-8-23 11:44

RESET 左都系咁- - 每次開機 都系要第2次先入到- -
frankieyim 發表於 2017-8-23 11:41

換版
作者: frankieyim    時間: 2017-8-23 11:52

我同呢位師兄幾乎一樣- -只是我按RESET制都可以BOOT返入去
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: raym123    時間: 2017-8-23 13:34

你部機用咗幾耐,
可能有金屬接口氣化, 但拆出來, 除時boot唔返,
你boot 幾次用到 , 都好過用唔到
作者: frankieyim    時間: 2017-8-23 17:18

你部機用咗幾耐,
可能有金屬接口氣化, 但拆出來, 除時boot唔返,
你boot 幾次用到 , 都好過用唔到 ...
raym123 發表於 2017-8-23 13:34



  其賁呢次事件 我覺得關呢件事

假說聽日要停電 (大廈REPAIR)

今日訓前電腦正常關機之後..我阿爸返工前關大制..之後大廈停電REPAIR後
有返電, 我返完工返到HOME 開機就開始咁=.=

吾知會吾會停電9小時先有返電影響到?
作者: raym123    時間: 2017-8-23 18:07

關唔關 "停電 (大廈REPAIR)"
你有冇萬用錶, 插着 火線開機, 睇下電壓會跳幾多
作者: frankieyim    時間: 2017-8-23 18:21

關唔關 "停電 (大廈REPAIR)"
你有冇萬用錶, 插着 火線開機, 睇下電壓會跳幾多
raym123 發表於 2017-8-23 18:07



我無啊...姐系我關左機..但我阿爸關大制..等有返電之後再開返都有關係???

(PS: 我關左機..但我拖板無 關..)
作者: raym123    時間: 2017-8-23 18:50

"阿爸關大制" 應該相對安全咗,

"正常"應同"(大廈REPAIR)" 無關 ,
作者: frankieyim    時間: 2017-8-24 19:24

"阿爸關大制" 應該相對安全咗,

"正常"應同"(大廈REPAIR)" 無關 ,
raym123 發表於 2017-8-23 18:50



咁真系吾知點解突然咁T_T

次次都系要第2次開機先LOAD到WINDOWS 畫面....
否則就一開機KEYBOARD著吾到燈+黑屏





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2