Board logo

標題: 舊電腦會彈出開機畫面再HOLD住 [打印本頁]

作者: edlk    時間: 2018-7-19 17:50     標題: 舊電腦會彈出開機畫面再HOLD住

本帖最後由 edlk 於 2018-7-19 17:55 編輯

部舊電腦剛剛出現怪問題, 一開始係開機就HOLD住哩個畫面唔會自動入WINDOW

之後重開入到WINDOW, 開隻GAME LOADING緊時就彈返出去又HOLD係哩個畫面,另外再次重新開機又暫時用到

另外部機本來用開係無問題,因為另砌新機所以將本來用緊隻SF600甩出黎放去新機度
然後見淘寶有隻SFX模組牛3舊水平平地買黎用後就已經出現成日HANG機O既情況,最近隻牛死堆(用左1個月左右)先早幾日買ST45SF

想請教下大概會係咩問題? 有無可能之前隻垃圾淘寶牛攪到D件出問題?

WINDOW10 一樣係MS官網DOWNLOAD o既iso +網上買key裝o既

硬件:
CPU : X5680
MB:淘寶X58 MATX板
RAM:三星ECC 16G*2
DISPLAY: GIGABYTE 1066 WINDFORCE
火牛: 銀欣ST45SF (新換)
主HDD: 三星850PRO (WINDOW 位置)
副HDD:東芝3.5吋 3TB(剩係用黎擺野

開機畫面.jpg

圖片附件: 開機畫面.jpg (2018-7-19 17:49, 108.22 KB) / 下載次數 16
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2071169&k=0bb3e9227c1e12cd8e8944453ccea13a&t=1782146403&sid=K31gzDBzCe


作者: 210G    時間: 2018-7-19 18:23

有無試過reset BIOS setting?
作者: edlk    時間: 2018-7-19 18:36

本帖最後由 edlk 於 2018-7-19 18:40 編輯

回覆 2# 210G

無, 我攪攪佢,唔該晒ching你先
作者: 飛天松鼠    時間: 2018-7-20 13:35

回覆 1# edlk


    600火電源換450火電源後出事,比著我就用返隻舊600火電源試一試先。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2