標題: Gigabyte Z170X-UD3 [打印本頁]
作者: ms06s_char 時間: 2018-8-19 20:15 標題: Gigabyte Z170X-UD3
想請考一下如果塊板冇CPU會有咩反應? D風扇應該都通到電照著到?
不過我有塊Asrock 冇CPU係著唔到機...
依家有冇裝CPU 堍板都係咁boot loop, 著5秒然後斷電之後又著5秒然後斷電, 不斷重覆, 唔知係粒CPU定板出事...
thanks

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |