Board logo

標題: ROG R6E Omega裝win10裝到燥 [打印本頁]

作者: marcusmw    時間: 2019-1-25 12:17     標題: ROG R6E Omega裝win10裝到燥

一裝1809 倒數完reboot跟住就藍畫面BUGCODE_NDIS_DRIVER
裝其他版本無事 一裝1809就死
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-25 12:35

一裝1809 倒數完reboot跟住就藍畫面BUGCODE_NDIS_DRIVER
裝其他版本無事 一裝1809就死 ...
marcusmw 發表於 2019-1-25 12:17


裝之前去window 探索區睇下,應該有咎示
作者: marcusmw    時間: 2019-1-25 13:17

回覆 2# bongbong3481
我有睇,不過有咩步驟? 感謝
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-26 08:26

回覆 3# marcusmw

答你唔到,我估都係果幾味,除非可以唔更新
1.backup
2.更新
3.有問題就還原
作者: marcusmw    時間: 2019-1-28 01:00

回覆 4# bongbong3481
https://www.asus.com/tw/support/FAQ/1038067
官方出左Q&A
作者: chue    時間: 2019-1-28 10:14

一部只能裝 WIN10 既 PC,連 WIN10 都裝唔到可以 BLACK LIST 得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2