Board logo

標題: 電腦電源多左個終極效能?? [打印本頁]

作者: 米奇王子    時間: 2019-4-7 12:44     標題: 電腦電源多左個終極效能??

我之前一路都係得高效能,今日按入去發現有個終極效能?
係咪比高效能更勁??

作者: 1chi    時間: 2019-4-8 00:13

https://www.youtube.com/watch?v=UBFt8Rq4xec see
作者: s84292    時間: 2019-4-8 09:08

我之前一路都係得高效能,今日按入去發現有個終極效能?
係咪比高效能更勁??
...
米奇王子 發表於 2019-4-7 12:44


快2-3%,然後閒置食電2倍
作者: chue    時間: 2019-4-8 10:43

咪亂用,即係超頻,但 WIN10 點超法睇黎要死士回報
作者: KinChungE    時間: 2019-4-8 16:31

咪亂用,即係超頻,但 WIN10 點超法睇黎要死士回報
chue 發表於 2019-4-8 10:43


只係鎖死最高頻, 冇超過
作者: manhoi    時間: 2019-4-8 17:11

咪亂用,即係超頻,但 WIN10 點超法睇黎要死士回報
chue 發表於 2019-4-8 10:43

你用過未架....
作者: chue    時間: 2019-4-8 22:53

本帖最後由 chue 於 2019-4-8 22:56 編輯
你用過未架....
manhoi 發表於 2019-4-8 17:11



    梗係未,本人用省電,君子不立危牆下,你睇返 WIN10"往績",再自己試用,唔好搵我
作者: manhoi    時間: 2019-4-9 01:03

梗係未,本人用省電,君子不立危牆下,你睇返 WIN10"往績",再自己試用,唔好搵我 ...
chue 發表於 2019-4-8 22:53

我緊係用過先黎問你啦
睇下你所謂超頻嘅定義係乜
作者: 1chi    時間: 2019-4-9 04:07

已使用數天 無問題
作者: chue    時間: 2019-4-9 05:03

本帖最後由 chue 於 2019-4-9 05:05 編輯

唔好攪我就得啦,同埋我係回樓主,佢冇耐前都係苦主,出過 POST
作者: lolololl    時間: 2019-4-9 07:08

冇感覺,同高效能差唔多
作者: imax    時間: 2019-4-9 09:42

終極效能 預設唔係隱藏咗麼 ?
作者: TIMAXER    時間: 2019-4-9 10:08

回覆 4# chue


你明5明個問題係邊? 係你講錯野呀, 超頻。講錯野, 就要認架啦。
作者: chue    時間: 2019-4-9 10:37

咁都冇話唔認既,翻譯差易 GET 錯,GET 錯都真係唔好意思喎 MS
作者: yulapkan    時間: 2019-4-12 13:16

呢個mode其實同高效能冇分別
作者: 米奇王子    時間: 2019-4-12 20:56

試左幾日,大分別就冇,但感覺開所以軟件在快左小小
作者: chue    時間: 2019-4-12 21:12

本帖最後由 chue 於 2019-4-13 00:47 編輯

冇快到就死得啦改個咁嚇人既名,反而要留意溫度有冇加,CPU,RAM,SSD 讀寫等資源,由於我冇可能會用所以要等人回報啦
作者: 米奇王子    時間: 2019-4-12 21:42

冇快到就死得啦改個咁嚇人既名,反而要留意溫度有冇加,CPU,RAM,SDD 讀寫等資源,由於我冇可能會用所以要等人 ...
chue 發表於 2019-4-12 21:12


check過曬CPU,GPU,RAM使用率正常
作者: 米奇王子    時間: 2019-4-12 21:43

終極效能 預設唔係隱藏咗麼 ?
imax 發表於 2019-4-9 09:42


可能更新到1809版就出現,1803冇發現有,定係我轉左張RTX2080??
作者: lolololl    時間: 2019-4-13 11:39

回覆  chue


你明5明個問題係邊? 係你講錯野呀, 超頻。講錯野, 就要認架啦。 ...
TIMAXER 發表於 2019-4-9 10:08

係咪講緊Intel cpu turbo boost啊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2