作者: 米奇王子 時間: 2019-4-7 12:44 標題: 電腦電源多左個終極效能??
我之前一路都係得高效能,今日按入去發現有個終極效能?
係咪比高效能更勁??

作者: 1chi 時間: 2019-4-8 00:13
https://www.youtube.com/watch?v=UBFt8Rq4xec see
作者: s84292 時間: 2019-4-8 09:08
快2-3%,然後閒置食電2倍
作者: chue 時間: 2019-4-8 10:43
咪亂用,即係超頻,但 WIN10 點超法睇黎要死士回報
作者: KinChungE 時間: 2019-4-8 16:31
只係鎖死最高頻, 冇超過
作者: manhoi 時間: 2019-4-8 17:11
你用過未架....
作者: chue 時間: 2019-4-8 22:53
本帖最後由 chue 於 2019-4-8 22:56 編輯
梗係未,本人用省電,君子不立危牆下,你睇返 WIN10"往績",再自己試用,唔好搵我
作者: manhoi 時間: 2019-4-9 01:03
我緊係用過先黎問你啦
睇下你所謂超頻嘅定義係乜
作者: 1chi 時間: 2019-4-9 04:07
已使用數天 無問題
作者: chue 時間: 2019-4-9 05:03
本帖最後由 chue 於 2019-4-9 05:05 編輯
唔好攪我就得啦,同埋我係回樓主,佢冇耐前都係苦主,出過 POST
作者: lolololl 時間: 2019-4-9 07:08
冇感覺,同高效能差唔多
作者: imax 時間: 2019-4-9 09:42
終極效能 預設唔係隱藏咗麼 ?
作者: TIMAXER 時間: 2019-4-9 10:08
回覆 4# chue
你明5明個問題係邊? 係你講錯野呀, 超頻
作者: chue 時間: 2019-4-9 10:37
咁都冇話唔認既,翻譯差易 GET 錯,GET 錯都真係唔好意思喎 MS
作者: yulapkan 時間: 2019-4-12 13:16
呢個mode其實同高效能冇分別
作者: 米奇王子 時間: 2019-4-12 20:56
試左幾日,大分別就冇,但感覺開所以軟件在快左小小
作者: chue 時間: 2019-4-12 21:12
本帖最後由 chue 於 2019-4-13 00:47 編輯
冇快到就死得啦改個咁嚇人既名,反而要留意溫度有冇加,CPU,RAM,SSD 讀寫等資源,由於我冇可能會用所以要等人回報啦
作者: 米奇王子 時間: 2019-4-12 21:42
check過曬CPU,GPU,RAM使用率正常
作者: 米奇王子 時間: 2019-4-12 21:43
可能更新到1809版就出現,1803冇發現有,定係我轉左張RTX2080??
作者: lolololl 時間: 2019-4-13 11:39
係咪講緊Intel cpu turbo boost啊

