作者: kan2816 時間: 2019-4-28 22:21 標題: Windows 10黑屏(入安全模式都黑屏)
前日裝最新顯卡drive 之後開機黑屏,google 過教點樣入安全模式都黑屏,點算?有無師兄解救一下
作者: gigabyte 時間: 2019-4-28 22:36
粒U有冇內置?如果有試下用內置開唔開機入安全模式
作者: kan2816 時間: 2019-4-28 22:37
我粒係9900K
作者: gigabyte 時間: 2019-4-28 22:41
https://www.intel.com.tw/content ... ssors/i9-9900k.html粒U有內置可以試下。如果可以入到安全模式删個驅動先
作者: kan2816 時間: 2019-4-28 22:47
師兄,可唔可以教一教我
作者: gigabyte 時間: 2019-4-28 22:52
本帖最後由 gigabyte 於 2019-4-28 22:55 編輯
首先熄機折哂机背電綫 開咗機箱佢(左面邊 側面果塊邊板)。 拆張顯示卡囉出嚟 之後駁返嗰啲電線記得個Mon綫駁落底板。 唔使閂機蓋 開機入返去安全模式試一試。工具要十字批一把就得
作者: gigabyte 時間: 2019-4-28 22:54
呢張係咩display呀?
作者: kan2816 時間: 2019-4-28 23:00
2080ti
作者: gigabyte 時間: 2019-4-28 23:10
師兄真係有米
作者: kan2816 時間: 2019-4-29 00:25
無呀~我都係拿綜援
作者: gigabyte 時間: 2019-4-29 00:33
搞得掂嗎?
作者: kan2816 時間: 2019-4-29 01:16
搞唔掂,算啦,我從裝window,唔該曬你啦,師兄真好人
作者: dadadede 時間: 2019-4-29 02:02
2080 TI (https://www.mobile01.com/topicde ... p;t=5613869&p=2), 會唔會喺依個問題..

