Board logo

標題: Windows 10黑屏(入安全模式都黑屏) [打印本頁]

作者: kan2816    時間: 2019-4-28 22:21     標題: Windows 10黑屏(入安全模式都黑屏)

前日裝最新顯卡drive 之後開機黑屏,google 過教點樣入安全模式都黑屏,點算?有無師兄解救一下
作者: gigabyte    時間: 2019-4-28 22:36

粒U有冇內置?如果有試下用內置開唔開機入安全模式
作者: kan2816    時間: 2019-4-28 22:37

粒U有冇內置?如果有試下用內置開唔開機入安全模式
gigabyte 發表於 2019-4-28 22:36
我粒係9900K
作者: gigabyte    時間: 2019-4-28 22:41

我粒係9900K
kan2816 發表於 2019-4-28 22:37


https://www.intel.com.tw/content ... ssors/i9-9900k.html粒U有內置可以試下。如果可以入到安全模式删個驅動先
作者: kan2816    時間: 2019-4-28 22:47

粒U有內置可以試下。如果可以入到安全模式删個驅動先
gigabyte 發表於 2019-4-28 22:41
師兄,可唔可以教一教我
作者: gigabyte    時間: 2019-4-28 22:52

本帖最後由 gigabyte 於 2019-4-28 22:55 編輯

首先熄機折哂机背電綫 開咗機箱佢(左面邊 側面果塊邊板)。 拆張顯示卡囉出嚟 之後駁返嗰啲電線記得個Mon綫駁落底板。 唔使閂機蓋 開機入返去安全模式試一試。工具要十字批一把就得
作者: gigabyte    時間: 2019-4-28 22:54

呢張係咩display呀?
作者: kan2816    時間: 2019-4-28 23:00

呢張係咩display呀?
gigabyte 發表於 2019-4-28 22:54



    2080ti
作者: gigabyte    時間: 2019-4-28 23:10

師兄真係有米
作者: kan2816    時間: 2019-4-29 00:25

師兄真係有米
gigabyte 發表於 2019-4-28 23:10
無呀~我都係拿綜援
作者: gigabyte    時間: 2019-4-29 00:33

搞得掂嗎?
作者: kan2816    時間: 2019-4-29 01:16

搞得掂嗎?
gigabyte 發表於 2019-4-29 00:33
搞唔掂,算啦,我從裝window,唔該曬你啦,師兄真好人
作者: dadadede    時間: 2019-4-29 02:02

2080ti
kan2816 發表於 2019-4-28 23:00


2080 TI  (https://www.mobile01.com/topicde ... p;t=5613869&p=2), 會唔會喺依個問題..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2