標題: 新電腦壞咗 [打印本頁]
作者: dgqs 時間: 2021-5-30 11:47 標題: 新電腦壞咗
之前懷疑機箱開機制壞咗
跟住將主機板power on 同 power reset線調轉
用機箱reset制開機 原本開機制 reset
自此每次開機都會先reset制(power on) 長紅燈
之後開機制(power reset)先會正常開機
琴晚唔記得熄火牛粒制 (以往都會夜晚熄)
跟住今朝開唔到機
主機板有著rgb 燈(即係主機板有通電?)
開機之後乜反應都冇
風扇冇轉 冇燈 冇開機聲
求救
R3 3300X
ASUS tuf gaming B450M pro s
Gigabyte 2060 oc
Antec NE650 80plus 銅牌
Adata 8x2 3200 ram
作者: cvguser 時間: 2021-5-31 14:17
斷AC, clear BIOS再從新接電試下
