Board logo

標題: 用USB重裝window10遇到問題 [打印本頁]

作者: skywind    時間: 2022-1-27 00:30     標題: 用USB重裝window10遇到問題

用USB重裝win10後,發現入面所有硬件既驅動程式都無哂,上網唔不到,裝唔到驅動程式,試過直插條上網線入主機,都上唔到網,最後要再用USB,抄個wifi既驅動程式入電腦,先可以做到windows update。

所以想問下,USB開機碟入面可唔可以再加埋其他硬體驅動程式,再用黎開機重裝?
作者: blackkh    時間: 2022-1-27 09:49

用USB重裝win10後,發現入面所有硬件既驅動程式都無哂,上網唔不到,裝唔到驅動程式,試過直插條上網線入主 ...
skywind 發表於 2022-1-27 00:30

你用甚麼型號底板,基本上我裝過很多部win10,祇有一次是裝完沒網絡(較新型號底板)裝win10插住網線來裝  

via HKEPC Reader for Android
作者: latali    時間: 2022-1-27 16:46

用USB重裝win10後,發現入面所有硬件既驅動程式都無哂,上網唔不到,裝唔到驅動程式,試過直插條上網線入主 ...
skywind 發表於 2022-1-26 16:30


理論上WIN10 D driver 其實應該大部分都已被SUPPORT,你用咩方法裝?
手機 插條USB線分比電腦上網應急下。
作者: jimie    時間: 2022-1-27 16:53

好多2.5g windows 10 冇build in driver, 最好多只usb抄定d driver 落去
作者: chue    時間: 2022-1-28 00:43

相信樓主已解決,因為佢最尾果句,只係樓上冇留意,但個建議仍值得樓主參考,我裝 WIN 前支手指係有埋 N 卡 DRIVER 安裝檔就係考慮到呢度
作者: skywind    時間: 2022-2-1 00:03

問題已經解決,但係再遇到時,就想問下。
我係window官網用USB下載個window程式,下載時佢話會清哂USB所有野,緊整好左之後,我再下載D  driver落去,再之後用隻USB重裝window時(包含driver 落去),其實會5會有影響?
作者: darktommy    時間: 2022-2-1 08:32

問題已經解決,但係再遇到時,就想問下。
我係window官網用USB下載個window程式,下載時佢話會清哂USB所有 ...
skywind 發表於 2022-2-1 00:03


唔會有問題,我隻手指32G,有剩位置都用來放一般嘢。
作者: skywind    時間: 2022-2-1 21:11

回覆 7# darktommy


但點解下載window時,要格式化左隻USB先?
作者: IVXVF    時間: 2022-2-1 21:18

winpe

您的帖子長度不符合要求。 當前長度: 5 字節 系統限制: 6 到 30000 字節





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2