Board logo

標題: Thermalright U120Ex分家 [打印本頁]

作者: lowoichiren    時間: 2008-11-24 00:19     標題: Thermalright U120Ex分家

http://www.thermalright.com/new_ ... uct_cpu_cooler.html
從官網顯示
Ultra 120 Extreme會分家
一種扣出一款
分家貨唔知幾時出到街
以後U120Ex新用家換平台要另買扣具喇
作者: 『魂』    時間: 2008-11-24 00:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: D@niel_Ng    時間: 2008-11-24 00:27

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-24 00:19 發表
http://www.thermalright.com/new_ ... uct_cpu_cooler.html
從官網顯示
Ultra 120 Extreme會分家
一種扣出一款
分家貨唔知幾時出到街
以後U120Ex新用家換平台要另買扣具喇

最快月尾......如果唔到就要等到12月尾
作者: hkarmy01    時間: 2008-11-24 00:32

家陣用緊775@ u120EX 既玩家遲下可以係X科買到1366扣具(據說$70) ...遲d 都諗住買..甘好既cooler 梗係繼續用落去
作者: poontat2000    時間: 2008-11-24 07:55

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-24 00:19 發表
http://www.thermalright.com/new_ ... uct_cpu_cooler.html
從官網顯示
Ultra 120 Extreme會分家
一種扣出一款
分家貨唔知幾時出到街
以後U120Ex新用家換平台要另買扣具喇


我見現在正都已經分左
775只是賣$420
作者: inori    時間: 2008-11-24 09:27

原帖由 hkarmy01 於 2008-11-24 12:32 AM 發表
家陣用緊775@ u120EX 既玩家遲下可以係X科買到1366扣具(據說$70) ...遲d 都諗住買..甘好既cooler 梗係繼續用落去


啦啦聲買左1366扣具先
作者: usb001    時間: 2008-11-24 11:37

宜家,海啸来着,唔知会唔平着少少.
作者: hanghanghang    時間: 2008-11-24 12:32

原帖由 usb001 於 2008-11-24 11:37 發表
宜家,海啸来着,唔知会唔平着少少.

已經平左好多喇喎
120ex同true black都減左七八十蚊....仲想點
作者: hanghanghang    時間: 2008-11-24 12:34

新版竟然送埋隻1000轉風扇
不過我就寧願唔跟風扇喇
咁攪法肯定貴左
作者: iorikit    時間: 2008-11-24 14:20

原帖由 hanghanghang 於 2008-11-24 12:34 發表
新版竟然送埋隻1000轉風扇
不過我就寧願唔跟風扇喇
咁攪法肯定貴左

佢跟果隻好似係千6轉
不過比我都係寧願唔跟風扇好過
作者: wilann    時間: 2008-11-24 15:30

又是要花費的時候了 他們真會賺錢 qq
作者: lowoichiren    時間: 2008-11-24 15:38

原帖由 poontat2000 於 2008-11-24 07:55 發表


我見現在正都已經分左
775只是賣$420

u120ex落到咁平?
作者: lowoichiren    時間: 2008-11-24 15:40

原帖由 hanghanghang 於 2008-11-24 12:34 發表
新版竟然送埋隻1000轉風扇
不過我就寧願唔跟風扇喇
咁攪法肯定貴左

新版有分跟同唔跟風扇
跟風扇o個隻連埋個膠扣
唔知貴過齋cooler幾多呢?
作者: hugo2005    時間: 2008-11-24 15:40

原帖由 poontat2000 於 2008-11-24 07:55 發表


我見現在正都已經分左
775只是賣$420

有咁平咩? 今日(24/11)見重係標$450!
作者: hanghanghang    時間: 2008-11-24 17:13

原帖由 iorikit 於 2008-11-24 14:20 發表

佢跟果隻好似係千6轉
不過比我都係寧願唔跟風扇好過

1366 o個隻係1600轉
775同am2係1000
作者: hanghanghang    時間: 2008-11-24 17:15

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-24 15:40 發表

新版有分跟同唔跟風扇
跟風扇o個隻連埋個膠扣
唔知貴過齋cooler幾多呢?

咁攪法真係好亂
計埋tb同tc
同一個設計竟然可以開八個version...
作者: iorikit    時間: 2008-11-24 17:23

原帖由 hanghanghang 於 2008-11-24 17:13 發表

1366 o個隻係1600轉
775同am2係1000

係wo
頭先只係睇左1366冇睇775添
作者: hanghanghang    時間: 2008-11-24 17:27

原帖由 iorikit 於 2008-11-24 17:23 發表

係wo
頭先只係睇左1366冇睇775添

1000轉未免雞肋左少少
始終買得120ex都係對溫度要求高既人
起碼都搭隻1500轉
作者: iorikit    時間: 2008-11-24 17:41

原帖由 hanghanghang 於 2008-11-24 17:27 發表

1000轉未免雞肋左少少
始終買得120ex都係對溫度要求高既人
起碼都搭隻1500轉

可能佢地覺得以120ex既名氣
對溫度要求高又玩風冷既人都冇咩幾多個會唔識佢
返而跟隻1000轉靜音fan係想引吸果班比得起錢又想部機靜既人
作者: dilbret    時間: 2008-11-24 20:30

澳門老早就見到775版喇
當時標價650蚊,仲貴過true black
作者: LKNim    時間: 2008-11-24 20:53

搵人買左俾個黑色風扇架我好嗎?.?
我用原裝扣具加錢換





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2