作者: Jacky_Wong 時間: 2009-2-18 09:23 標題: 隻TB120點解會咁....
其實我老早己經出過POST 只不過無相 家陣補番相
唔知點解面頭會有層野係到
但唔知點解刮甩左小小黎睇 己經無左本身既亮澤(
仲有小小變左色 有小小藍藍地色
咁多位大佬 有無辨法搞搞佢
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=803480&k=68d34f719f48d76b455200f6caa8ecbd&t=1782322946&sid=hTjqiztAty

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=803481&k=fec50675548d47cc5622ef8347e88b71&t=1782322946&sid=hTjqiztAty

作者: 豬頭宅男 時間: 2009-2-18 10:32
你無啦啦刮左人地 d coating 做乜 ?
作者: panpanoscar 時間: 2009-2-18 10:38
果層鎳雖然可以減慢氧化,但係始終都會不敵氧化既問題
師兄咁搞法咪傷上加傷
作者: Jacky_Wong 時間: 2009-2-18 10:43
果層"野" 係岩岩買番黎果陣無架喎...
係用耐左先至自己走左出黎
作者: zonebaby 時間: 2009-2-18 11:09
早排見有師兄教"另類有效清潔HS"可以試下,後果自負。
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1115766
作者: 閒人 時間: 2009-2-18 11:58
相信只係香港近年空氣差,多污染物加速氧化姐

作者: dilbret 時間: 2009-2-18 13:45
鎳離子係藍色= =
即係話
氧化了= =
空氣差,真係鍍乜都照死可也= =
再用酸洗方法既話,會仲傷多幾錢重
[ 本帖最後由 dilbret 於 2009-2-18 13:45 編輯 ]
作者: Jacky_Wong 時間: 2009-2-18 13:52
唔係下話
作者: boyo3 時間: 2009-2-18 17:24
氧化加速
不過都沒有法
作者: LKNim 時間: 2009-2-18 18:35
我隻TB120都係咁
冇左原本既光澤
但係未至於藍色
作者: dilbret 時間: 2009-2-19 13:43
有一個博到都可能浪費銀兩既方法
自己/搵人再鍍鎳
搵D玩開自制電鍍水冷頭既仁兄,佢照計有門路搞到

