Board logo

標題: 隻TB120點解會咁.... [打印本頁]

作者: Jacky_Wong    時間: 2009-2-18 09:23     標題: 隻TB120點解會咁....

其實我老早己經出過POST 只不過無相 家陣補番相

唔知點解面頭會有層野係到  不過刮得甩既

但唔知點解刮甩左小小黎睇 己經無左本身既亮澤( 唔知點型容)

仲有小小變左色 有小小藍藍地色

咁多位大佬 有無辨法搞搞佢

圖片附件: DSC00040 (Medium).JPG (2009-2-18 09:23, 52.02 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=803480&k=68d34f719f48d76b455200f6caa8ecbd&t=1782322946&sid=hTjqiztAty



圖片附件: DSC00041 (Medium).JPG (2009-2-18 09:23, 64.69 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=803481&k=fec50675548d47cc5622ef8347e88b71&t=1782322946&sid=hTjqiztAty


作者: 豬頭宅男    時間: 2009-2-18 10:32

你無啦啦刮左人地 d coating 做乜 ?
作者: panpanoscar    時間: 2009-2-18 10:38

原帖由 豬頭宅男 於 18-2-2009 10:32 發表
你無啦啦刮左人地 d coating 做乜 ?


果層鎳雖然可以減慢氧化,但係始終都會不敵氧化既問題
師兄咁搞法咪傷上加傷
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-2-18 10:43

原帖由 panpanoscar 於 2009-2-18 10:38 發表


果層鎳雖然可以減慢氧化,但係始終都會不敵氧化既問題
師兄咁搞法咪傷上加傷

果層"野" 係岩岩買番黎果陣無架喎...

係用耐左先至自己走左出黎
作者: zonebaby    時間: 2009-2-18 11:09

早排見有師兄教"另類有效清潔HS"可以試下,後果自負。
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1115766
作者: 閒人    時間: 2009-2-18 11:58

原帖由 panpanoscar 於 2009-2-18 10:38 發表


果層鎳雖然可以減慢氧化,但係始終都會不敵氧化既問題
師兄咁搞法咪傷上加傷

相信只係香港近年空氣差,多污染物加速氧化姐
作者: dilbret    時間: 2009-2-18 13:45

鎳離子係藍色= =
即係話
氧化了= =
空氣差,真係鍍乜都照死可也= =

再用酸洗方法既話,會仲傷多幾錢重

[ 本帖最後由 dilbret 於 2009-2-18 13:45 編輯 ]
作者: Jacky_Wong    時間: 2009-2-18 13:52

原帖由 dilbret 於 2009-2-18 13:45 發表
鎳離子係藍色= =
即係話
氧化了= =
空氣差,真係鍍乜都照死可也= =

再用酸洗方法既話,會仲傷多幾錢重

唔係下話
作者: boyo3    時間: 2009-2-18 17:24

氧化加速

不過都沒有法
作者: LKNim    時間: 2009-2-18 18:35

我隻TB120都係咁
冇左原本既光澤
但係未至於藍色
作者: dilbret    時間: 2009-2-19 13:43

有一個博到都可能浪費銀兩既方法
自己/搵人再鍍鎳
搵D玩開自制電鍍水冷頭既仁兄,佢照計有門路搞到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2