作者: nelsonchow 時間: 2009-4-28 12:26 標題: TRUE BLACK 120 好似生白色庖疹用咩清洗(+左洗左之後相,要買 TRUE BLACK 120 請3思)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-4-28 12:46
想問下有沒圖看
好想見識下 鍍左鎳的金秀
作者: cheaphin 時間: 2009-4-28 13:03
我淨係知我個tb120成日過1,2個星期個面就有層蒙蒙地既野係度, 但係一抹就甩..
作者: snlworld 時間: 2009-4-28 13:27
too much dust...even your fan...
作者: cheaphin 時間: 2009-4-28 13:36
塵黎架嘛??????
作者: nelsonchow 時間: 2009-4-28 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cccccctt 時間: 2009-4-28 13:46
可參考
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1115766
作者: cheaphin 時間: 2009-4-28 14:01 標題: 回覆 7# 的帖子
用洗冷氣支野洗tb120會唔會甩左層野架?
作者: jacobslchoi 時間: 2009-4-28 14:07
嘩,咁犀利既?個heatsink用左幾耐變成咁?
作者: mk1211999 時間: 2009-4-28 14:12
ching 唔似生秀喎
你隻風扇都有個D 白色野
我覺得似係發mo多
作者: lung510 時間: 2009-4-28 14:22
好嘔心~~~
作者: nelsonchow 時間: 2009-4-28 14:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: regangold 時間: 2009-4-28 14:31
太神奇啦
點解塊板咁乾淨
作者: nelsonchow 時間: 2009-4-28 14:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonchow 時間: 2009-4-28 14:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: airlo 時間: 2009-4-28 14:37
睇黎無得救, 表面塗層已被氧化
作者: inori 時間: 2009-4-28 14:50
3M我試過用係TB120,唔係好得,
用牙擦擦左好耐仲有好多積係度
可能係對冇電鍍過既鋁片先有效
[ 本帖最後由 inori 於 2009-4-28 14:51 編輯 ]
作者: sony_eng 時間: 2009-4-28 15:46
Still under warranty??:funk: Go to 代理 la.
作者: jacobslchoi 時間: 2009-4-28 15:52
好似唔關事喎!呢d邊有得保嫁!
作者: wongweiyiu 時間: 2009-4-28 18:22
我之前TB120用左兩個月,
D塵都好難整乜下- -"
[ 本帖最後由 wongweiyiu 於 2009-4-28 18:22 編輯 ]
作者: 奔走人 時間: 2009-4-28 18:32
果d係咪靈芝黎???試下用火酒抹
[ 本帖最後由 奔走人 於 2009-4-28 18:33 編輯 ]
作者: neighborless 時間: 2009-4-28 18:53
點解唔得

佢而家氧左 效能已經有一定程度下降
最緊要係証明到正常使用情況下演變成咁姐
不過咁我都係第一次見 ... 係咪太潮濕?
作者: garymmf 時間: 2009-4-28 19:07
你搵d 掃掃下先, 好核突
作者: cheaphin 時間: 2009-4-28 19:14
我用左2個半月都好新淨, 查實你係唔係d塵比面果層野 痴住痴得耐先咁咋, 因為我每個星期都卒下tb120個面都會有層野係度
作者: hanghanghang 時間: 2009-4-28 20:02
原帖由 neighborless 於 2009-4-28 18:53 發表
點解唔得
佢而家氧左 效能已經有一定程度下降
最緊要係証明到正常使用情況下演變成咁姐![]()
不過咁我都係第一次見 ... 係咪太潮濕?![]()
我真係未聽過有hs會保氧化
作者: way 時間: 2009-4-28 22:36
睇落似發毛多D喎
作者: faifan 時間: 2009-4-28 22:45
快D拆落黎洗啦,會唔會生埋落板度
作者: chiushing01 時間: 2009-4-28 23:40
我覺得好少意思, 只不過係少少塵, 但用相機閃光燈令到佢地有拆射, 所以大家覺得好多咁, 我影過case都係咁, 表面直情無塵, 但一影出來, 在表面的塵反光就會覺得花哂咁, 你試下唔用閃燈影先係真面目
作者: kakui 時間: 2009-4-29 01:31
原帖由 chiushing01 於 2009-4-28 23:40 發表
我覺得好少意思, 只不過係少少塵, 但用相機閃光燈令到佢地有拆射, 所以大家覺得好多咁, 我影過case都係咁, 表面直情無塵, 但一影出來, 在表面的塵反光就會覺得花哂咁, 你試下唔用閃燈影先係真面目
咁樓主唔開閃光燈,影多張分享一下.
作者: nelsonchow 時間: 2009-4-29 03:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: airlo 時間: 2009-4-29 08:45
塵係帶有水份的, 如果CPU heatsink 上積塵再加上12cm風扇又將帶有潮濕空氣既鮮風吹向cpu heatsink度, 我相信鍍乜上去都難敵氧化。 所以,如果唔係想成日清塵,買依啲鍍過既cpu hs 真係要考慮清楚, 我自己都係用tb120, 用左半年有多都仲係好新淨, 我大概兩個星期清一次塵, 我知道有啲師兄仲厲害, 個個禮拜清。
作者: LKNim 時間: 2009-4-29 09:55
迷之音:正壓差可解決此問題
作者: inori 時間: 2009-4-29 09:56
我果隻TB120同你一樣
作者: hkarmy01 時間: 2009-4-29 10:20
所以我一直推介人買U120EX...一黎平幾十..
二黎清洗 或 氧化後都無甘樣衰..最多變啞色已而
TB 120 就煩了..一係就好似樓主甘...一係就隻野變左藍藍綠綠甘既色...
除左顏色(新買果陣就型
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-4-29 10:43
咁肯定是塵
唔比我用正壓+沒裝隔塵網
ps我好樂意接收你隻tb120
[ 本帖最後由 cheungmanhoi 於 2009-4-29 10:45 編輯 ]
作者: airlo 時間: 2009-4-29 10:55
原帖由 hkarmy01 於 2009-4-29 10:20 發表
所以我一直推介人買U120EX...一黎平幾十..
二黎清洗 或 氧化後都無甘樣衰..最多變啞色已而
TB 120 就煩了..一係就好似樓主甘...一係就隻野變左藍藍綠綠甘既色...
除左顏色(新買果陣就型)同多一對風扇扣...我諗唔明點解要買貴D 既TB120
![]()
黑色誘惑
襯黑色內隴型爆
作者: inori 時間: 2009-4-29 10:56
原帖由 hkarmy01 於 2009-4-29 10:20 AM 發表
所以我一直推介人買U120EX...一黎平幾十..
二黎清洗 或 氧化後都無甘樣衰..最多變啞色已而
TB 120 就煩了..一係就好似樓主甘...一係就隻野變左藍藍綠綠甘既色...
除左顏色(新買果陣就型)同多一對風扇扣...我諗唔明點解要買貴D 既TB120
![]()
TB120甩左COATING果忽既顏色同120EX一樣都係灰色
唔知雷神之鎚有冇咁既問題呢....
作者: hkarmy01 時間: 2009-4-29 11:06
問題係TB120 氧化甩d唔甩D...黑(原裝) 同 灰(氧化)個顏色對比 大過U120EX 銀(原裝) 同 灰(氧化) 好多呢..
睇起黎真係樣衰好多
雷槌如果用既都係鍍鎳...用耐左應該都會出現相同情況
不過我可以肯定既係...U120EX 普通版用水沖完後一定唔會好似樓主既TB120 甘樣衰..
原因同上...主要都一撻黑一撻白果下,顏色對比起上黎特別樣衰(如果有用擦仔既話更加明顯...擦走哂表面既塗層
[ 本帖最後由 hkarmy01 於 2009-4-29 11:08 編輯 ]
作者: airlo 時間: 2009-4-29 11:16
塵係帶有水份的, 如果CPU heatsink 上積塵再加上12cm風扇又將帶有潮濕空氣既鮮風吹向cpu heatsink度, 我相信鍍乜上去都難敵氧化。 所以,如果唔係想成日清塵,買依啲鍍過既cpu hs 真係要考慮清楚, 我自己都係用tb120, 用左半年有多都仲係好新淨, 我大概兩個星期清一次塵, 我知道有啲師兄仲厲害, 個個禮拜清。
原帖由 hkarmy01 於 2009-4-29 11:06 發表
問題係TB120 氧化甩d唔甩D...黑(原裝) 同 灰(氧化)個顏色對比 大過U120EX 銀(原裝) 同 灰(氧化) 好多呢..
睇起黎真係樣衰好多(個人意見)
雷槌如果用既都係鍍鎳...用耐左應該都 ...
TB120 本來設計無問題, 你講到好似佢鍍左層鎳仲衰過普通版咁
樓主既問題係出於個人使用不當引起, 同TB120設計無關
致於俾多幾十值唔值就純粹個人喜好
作者: inori 時間: 2009-4-29 11:27
原帖由 airlo 於 2009-4-29 11:16 AM 發表
TB120 本來設計無問題, 你講到好似佢鍍左層鎳仲衰過普通版咁![]()
樓主既問題係出於個人使用不當引起, 同TB120設計無關
致於俾多幾十值唔值就純粹個人喜好
講真我間房都唔係好濕....唔知點解都會咁,
我之前用120EX半年先換TB,120EX都冇咁既問題,最多係氧化啞左色,
反而TB120用左3-4個月就咁樣啦......
作者: hkarmy01 時間: 2009-4-29 11:37
原帖由 airlo 於 2009-4-29 11:16 發表
TB120 本來設計無問題, 你講到好似佢鍍左層鎳仲衰過普通版咁![]()
樓主既問題係出於個人使用不當引起, 同TB120設計無關
致於俾多幾十值唔值就純粹個人喜好
我無話過TB120 設計有問題...
只係話氧化起黎真係比U120EX 更難睇而已
話時話樓主係咪用左擦仔黎擦隻hs?
[ 本帖最後由 hkarmy01 於 2009-4-29 11:43 編輯 ]
作者: hkarmy01 時間: 2009-4-29 11:41
原帖由 inori 於 2009-4-29 11:27 發表
講真我間房都唔係好濕....唔知點解都會咁,
我之前用120EX半年先換TB,120EX都冇咁既問題,最多係氧化啞左色,
反而TB120用左3-4個月就咁樣啦......
絕對讚同
係散熱特區都一段時間了...
都見間唔中有爸打反映TB120 氧化問題(主要係外觀難睇)
因為顏色關係...U120EX 氧化帶黎既外觀問題會相對比較少
我覺得唔計個人保養(密密清同好耐先清)
TB120 同 U120EX 兩者於同一環境...同樣格相同時間先清理...個氧化情況(係外觀上)
TB120 真係稍為難睇d
如果想無甘快氧化...請勤加清理
[ 本帖最後由 hkarmy01 於 2009-4-29 11:44 編輯 ]
作者: airlo 時間: 2009-4-29 11:45
原帖由 hkarmy01 於 2009-4-29 10:20 發表
所以我一直推介人買U120EX...一黎平幾十..
二黎清洗 或 氧化後都無甘樣衰..最多變啞色已而
TB 120 就煩了..一係就好似樓主甘...一係就隻野變左藍藍綠綠甘既色...
除左顏色(新買果陣就型)同多一對風扇扣...我諗唔明點解要買貴D 既TB120
![]()
所以我一直推介人買U120EX...一黎平幾十..
二黎清洗 或 氧化後都無甘樣衰..最多變啞色已而
問題係TB120 氧化甩d唔甩D...黑(原裝) 同 灰(氧化)個顏色對比 大過U120EX 銀(原裝) 同 灰(氧化) 好多呢..
睇起黎真係樣衰好多 (個人意見)
你已假設咗佢會氧化, 而氧化唔係必言, 只係唔定時清潔先會氧化, 邏輯問題.
作者: hkarmy01 時間: 2009-4-29 11:47
經常清潔 不等於 唔會氧化
只係減慢氧化速度而已
只要暴露於空氣下...氧化係必然既..只係時間同程度既問題
[ 本帖最後由 hkarmy01 於 2009-4-29 12:05 編輯 ]
作者: chiushing01 時間: 2009-4-29 11:47
我反而覺得呢d唔係氧化, 只係可能環境因素關係, 比較快左積塵, 我相信呢d 3M係可以應付, 試下噴左"乸"佢一陣先用水沖, 冷氣機隔塵都攪得掂, 無理由咁少野唔得掛, 我見到我冷氣入邊都有莓菌, 一樣得
作者: hkarmy01 時間: 2009-4-29 11:50
樓主後補果d圖...個人認為似係用擦仔擦過先會甩得甘勢利
不知樓主是否有用過擦仔去擦?
作者: hkarmy01 時間: 2009-4-29 11:59
原帖由 chiushing01 於 2009-4-29 11:47 發表
我反而覺得呢d唔係氧化, 只係可能環境因素關係, 比較快左積塵, 我相信呢d 3M係可以應付, 試下噴左"乸"佢一陣先用水沖, 冷氣機隔塵都攪得掂, 無理由咁少野唔得掛, 我見到我冷氣入邊都有莓菌, 一樣得
頭兩張圖片應該只係單純積塵過多...(不過d塵cover 住一段時間...d金屬表面會加速氧化)
後補果渣圖片睇...應該無得救...似乎係塗層被 "擦"/"抹" 走了...亦有可能係d塵積左一段長時間後...氧化蝕走左表面層鎳導致..
[ 本帖最後由 hkarmy01 於 2009-4-29 12:01 編輯 ]
作者: nelsonchow 時間: 2009-4-29 12:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inori 時間: 2009-4-29 12:55
原帖由 nelsonchow 於 2009-4-29 12:50 PM 發表
我一拆出哩摸下就知 luck NICKEL,火都哩都費事理佢一野用花灑沖,冇用過擦仔去擦, 乾左之後咪咁Q樣, 不過都算啦重散到熱冇嘜影響效能,當買個教訓,靚仔冇本心![]()
我用3M + 牙刷 刷左一陣都係唔甩,下次都係唔買TB,買番EX算,或者直上Cu

作者: chiushing01 時間: 2009-4-29 13:09
True Black 今次真係在我心目中變 Truely Black-List
作者: hkarmy01 時間: 2009-4-29 13:12
原帖由 nelsonchow 於 2009-4-29 12:50 發表
我一拆出哩摸下就知 luck NICKEL,火都哩都費事理佢一野用花灑沖,冇用過擦仔去擦, 乾左之後咪咁Q樣, 不過都算啦重散到熱冇嘜影響效能,當買個教訓,靚仔冇本心![]()
不過睇番你把扇...
把扇身透明...都可以變到甘黃甘多塵..
會唔會樓主部機既放置環境除左潮濕..仲好大油煙下?
作者: nelsonchow 時間: 2009-4-29 13:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheaphin 時間: 2009-4-29 13:39
咁我都係唔洗lu
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-4-29 13:43
我想到舊a果4把12cm
作者: HKMichaelKing 時間: 2009-4-29 15:38
原帖由 airlo 於 2009-4-29 08:45 發表
塵係帶有水份的, 如果CPU heatsink 上積塵再加上12cm風扇又將帶有潮濕空氣既鮮風吹向cpu heatsink度, 我相信鍍乜上去都難敵氧化。 所以,如果唔係想成日清塵,買依啲鍍過既cpu hs 真係要考慮清楚, 我自己都係用tb120, 用左半年有多都仲係好新淨, 我大概兩個星期清一次塵, 我知道有啲師兄仲厲害, 個個禮拜清。![]()
我半年清一次
作者: frrr2004 時間: 2009-4-29 20:59
重打算買個玩下先!


