作者: amoslee 時間: 2009-7-8 01:14 標題: 1個較深入的Wing12跟紅蝠的比較
今期wing12好heat!今日做咗個2者的比較。
用的是安裝在水冷排上以降溫能力的比較:
測試的heat source源自2張4870X2 cfx (koolance水冷頭),由1個DDC推1個BlackIce GTX240排,風扇自然就係安裝在這個水冷排上啦!由Furmark燒10 min,量度及觀察4顆GPU的溫度。
本機的其他config:
CPU : E8600 oc to 4.4G (cooling由另1條水冷loop負責。)
RAM:OCZ DDR3 1333 4G
HDD: LSI 8334ELP + 4 X Maxtor 15K 36G SAS HDD Raid 0
OS:Vista 64 build 6000
ATI Driver Version 9.6, Furmark 1.7 (剛推出的1.7 version已經可以顯視出multi gpu的溫度!
結果如下:
紅蝠 X 4 (於水冷排兩邊均安上風扇)
4顆GPU溫度:
35C、35C、36C、35C

紅蝠 X 2 (只於水冷排1邊以抽風形式安上風扇)
4顆GPU溫度:
38C、38C、38C、38C

Wing12 X 4 (於水冷排兩邊均安上風扇)
4顆GPU溫度:
36C、36C、36C、36C

Wing12 X 2 (只於水冷排1邊以抽風形式安上風扇)
4顆GPU溫度:
39C、38C、38C、38C

=========
結論:
1) 從數字上看,大家都是叮噹碼頭。紅蝠的數字好睇少少,不過從觀察中,紅蝠的降溫力比較好1點,由1開始到10min內溫度上得比較慢,而Wing12就比較快就上到10min的溫度,故推測如果是次測試的時間改為更長時間,成績可能會有更大分歧。
2) 從噪音上分析:由於小弟工作的關係,小弟對噪音比較特別敏感。但2款風扇的音量都很接近。(事實上風切聲都已經蓋過其他聲音,因連同CPU及機身共有10把風扇同時運作!)
3) 有C Hing指BlackIce厚排的fin好密,低/中速風扇可能打唔穿個排,固要用高速風扇或雙面加風扇。但由以上測驗中見到其實分別只有3度左右,但亦有可能因為要降溫的目標未夠熱(
)固可能用單/雙面風扇都未有太大分別。其他:兩款風扇的特性,如:UV、防水....請自行比較,但兩款風扇的價錢亦差不多。
PS. 測試於連續進行,10min的測試後便侍機超過10min及更換風扇,此再測試,中途沒有reboot或更改測試環境的condition。
PS2. 希望短期內作更多其他風扇的測試,包括有:白蝠、Antec及CM跟機扇、NB Multi Frame、NB L-XL-2R rev.2、Jack Coolar,各位C Hing有何意見?
多謝收看!
[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-7-8 02:07 編輯 ]
作者: chan@hkepc 時間: 2009-7-8 01:42
thanks
作者: Zzpw 時間: 2009-7-8 01:51
好
作者: amoslee 時間: 2009-7-8 01:53
就咁睇cm把跟機扇個config唔係好強嫁炸喎...
[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-7-8 01:54 編輯 ]
作者: hangck 時間: 2009-7-8 01:55
非常好比較
照咁睇紅蝠最理想
作者: amoslee 時間: 2009-7-8 01:58
如果你唔玩UV、防水、拆扇葉.....係
所以小弟都係鍾意紅蝠多D
作者: garymmf 時間: 2009-7-8 02:02
我想睇白蝠, 其他1K FAN 效果會唔會差好多. 始終電腦FAN 多過6把就開始唔掂.
作者: amoslee 時間: 2009-7-8 02:10
本來仲想做+白蝠的測試,但今天不夠時間,下次啦!

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-7-8 02:10 編輯 ]
作者: jingome 時間: 2009-7-8 02:18
等你ah ching
作者: tonychoi 時間: 2009-7-8 09:20
wing風扇據聞一個月都賣到成廿幾把咁多的,因此拆葉/防水/清洗係有人buy gei。
[ 本帖最後由 tonychoi 於 2009-7-8 10:29 編輯 ]
作者: ★杰☆仔★ 時間: 2009-7-8 10:27
其實Wing12兩把真係夠做CPU FAN?
作者: 小馬馬 時間: 2009-7-8 11:06
紅蝠唔係都可以拆葉嗎???
作者: helenchan 時間: 2009-7-8 11:38
紅蝠係成把野拆,wing12 係逐片逐片葉拆………
[ 本帖最後由 helenchan 於 2009-7-8 11:38 編輯 ]
作者: wanch 時間: 2009-7-8 11:44
期待更多測試
作者: pch0113 時間: 2009-7-8 11:44
之前有人買左6隻
作者: KCHK 時間: 2009-7-8 13:30
冇錯, 我就係其中一個貪佢可以拆落黎洗~夠晒方便
作者: darcylee 時間: 2009-7-8 13:53
睇黎都係買番wing 12 算 不過最衰佢無UV紅
作者: tonychoi 時間: 2009-7-8 13:59
呢d大客係可遇不可求的,就好似買4870x2 再行cross fire 咁
作者: garymmf 時間: 2009-7-8 14:49
wing 12 我$12x 我都買左把, 可惜個調速器係made in china
作者: cccccctt 時間: 2009-7-8 14:56
當初團購..
買左7隻green wing12
第2次團購買左5隻 blue(wing8,9,12都有)
正價冇買過
可拆, 水洗真係好方便
但最欣賞係扇葉平衡, 同埋震動超細...
暫時搵唔到震動少過wing的風扇
作者: 小馬馬 時間: 2009-7-8 14:59
原帖由 garymmf 於 2009-7-8 14:49 發表
wing 12 我$12x 我都買左把, 可惜個調速器係made in china, 其他cheap fan既調速器都係made in korea wo
![]()
Wing12 個調速器對我來講完全無需要,屋企仲有兩三個擺係度………
前日上A shop 買多把改落個「鎌平」度,
我乾脆即場拆番個調速俾番A Sir,反正拎番屋企又多件無用野。
作者: garymmf 時間: 2009-7-8 15:29
原帖由 小馬馬 於 2009-7-8 14:59 發表
Wing12 個調速器對我來講完全無需要,屋企仲有兩三個擺係度………
前日上A shop 買多把改落個「鎌平」度,
我乾脆即場拆番個調速俾番A Sir,反正拎番屋企又多件無用野。
可以賣貴幾十
作者: aR_man 時間: 2009-7-8 15:31
多謝你既分析
[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-7-8 15:32 編輯 ]
作者: K_C_ 時間: 2009-7-8 15:31
原帖由 小馬馬 於 2009-7-8 14:59 發表
Wing12 個調速器對我來講完全無需要,屋企仲有兩三個擺係度………
前日上A shop 買多把改落個「鎌平」度,
我乾脆即場拆番個調速俾番A Sir,反正拎番屋企又多件無用野。
ching好o野~~~
強烈要求Wing 14、Wing 12 2000rpm version齋fan版~~~
作者: hpkpk123 時間: 2009-7-8 15:51
最好加埋LED
作者: dannyctl 時間: 2009-7-8 16:20
正! D資料幾有用, 咁啱我都改緊D風扇, 多謝楼主熱心分享
作者: dannyctl 時間: 2009-7-8 16:21
正! D資料幾有用, 咁啱我都改緊D風扇, 多謝楼主熱心分享
作者: tonychoi 時間: 2009-7-8 18:02
邊有咁的可能 ,其成把風扇最貴的成本在個磁浮軸承及100%平衡較正,個speed control係因為歐人投訴1500rpm太嘈,佢地依然好迷信有9dBA風扇存在,因此一定要跟。
同埋而家在外國賣緊的retail風扇,高級的都要跟一個PCI Slot的 speed control,因此寧願開模整個可以貼在機箱內/外的單頭Speed control,我見到好多人買一隻wing的都會用埋,而且零售版的speed control據聞一個月都可以賣到5-6隻,因此即係有人有需求囉。
作者: tonychoi 時間: 2009-7-8 18:06
阿愁有一隻wing 14的初號機,其實用prototype tool係 ber左十幾隻出來試,我諗緊遲d試完拎出來抽獎送比想要的人仲好。
wing 12 2000rpm係好大風,但都好嘈,唔可能開發一隻產品只賣香港呢個1個月賣2-30隻的市場,不過我手上的確係有pwm+led,但冇防水的wing 12,暫時仍在測試sample階段,遲d我會拎返屋企換埋我cpu h.s.隻 12pwm,影相放圖比大家睇下。
作者: barryli 時間: 2009-7-8 18:07
詳細測試.........正
作者: garymmf 時間: 2009-7-8 18:11
原帖由 tonychoi 於 2009-7-8 18:02 發表
邊有咁的可能 ,其成把風扇最貴的成本在個磁浮軸承及100%平衡較正,個speed control係因為歐人投訴1500rpm太嘈,佢地依然好迷信有9dBA風扇存在,因此一定要跟。
同埋而家在外國賣緊的 ...
但係我個隻我拎係手真係有D 震...反而隻AC 1500轉就完全唔震
作者: 小馬馬 時間: 2009-7-8 18:22
如果Wing12 出無跟調速器嘅版本,平十蚊我都殺………
作者: cccccctt 時間: 2009-7-8 18:32
我屋企十幾個WING扇都唔震
AC 1500冇可能好過...
作者: dirtyman1984 時間: 2009-7-8 18:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garymmf 時間: 2009-7-8 19:03
我渣上手試的.
作者: garymmf 時間: 2009-7-8 19:03
原帖由 tonychoi 於 2009-7-8 18:02 發表
邊有咁的可能 ,其成把風扇最貴的成本在個磁浮軸承及100%平衡較正,個speed control係因為歐人投訴1500rpm太嘈,佢地依然好迷信有9dBA風扇存在,因此一定要跟。
同埋而家在外國賣緊的 ...
9dBA=幾多轉左右~ thx
作者: cccccctt 時間: 2009-7-8 19:08
我都係
當個人手感唔同啦
[ 本帖最後由 cccccctt 於 2009-7-8 19:22 編輯 ]
作者: hhg 時間: 2009-7-8 19:53
我隻wing12都係,用佢送既膠釘安喺機箱
就咁睇唔覺佢震
用隻手指摸下個黑框就感覺到震動
如果唔用膠釘咪好震?
作者: purplepaper 時間: 2009-7-8 20:11
多謝分享...好有用既資料.
講講下小弟唔識用膠釘.我都係o係風扇前後安個膠介子防震.
有一次試緊水果時有一把裝左係冷排既暴力扇比我整爆左個扇葉.同時手指公"爆光"
當時我以為只係手指公流緊血風扇無時.後來發覺成部機好震.我部機係放左係書台底.
部機放左原位之後連張書台都震.我張書台仲唔係放得少野.咁都連書台都震埋好誇張.
當時仲未知道係把暴力扇無左其中一個葉引起震.
呢件事話我聽.原來咁細把風扇可以做成咁大既影響.
作者: cccccctt 時間: 2009-7-9 03:25
逢風扇轉緊都會震....
只係WING12的震動係好少好少
你試下同其他牌子同轉速下比較就會知

