Board logo

標題: 1個較深入的Wing12跟紅蝠的比較 [打印本頁]

作者: amoslee    時間: 2009-7-8 01:14     標題: 1個較深入的Wing12跟紅蝠的比較

今期wing12好heat!今日做咗個2者的比較。

用的是安裝在水冷排上以降溫能力的比較:
測試的heat source源自2張4870X2 cfx (koolance水冷頭),由1個DDC推1個BlackIce GTX240排,風扇自然就係安裝在這個水冷排上啦!由Furmark燒10 min,量度及觀察4顆GPU的溫度。

本機的其他config:
CPU : E8600 oc to 4.4G (cooling由另1條水冷loop負責。)
RAM:OCZ DDR3 1333 4G
HDD: LSI 8334ELP + 4 X Maxtor 15K 36G SAS HDD Raid 0
OS:Vista 64 build 6000
ATI Driver Version 9.6, Furmark 1.7 (剛推出的1.7 version已經可以顯視出multi gpu的溫度! )

結果如下:

紅蝠 X 4 (於水冷排兩邊均安上風扇)
4顆GPU溫度:
35C、35C、36C、35C


紅蝠 X 2 (只於水冷排1邊以抽風形式安上風扇)
4顆GPU溫度:
38C、38C、38C、38C


Wing12 X 4 (於水冷排兩邊均安上風扇)
4顆GPU溫度:
36C、36C、36C、36C


Wing12 X 2 (只於水冷排1邊以抽風形式安上風扇)
4顆GPU溫度:
39C、38C、38C、38C


=========

結論:
1) 從數字上看,大家都是叮噹碼頭。紅蝠的數字好睇少少,不過從觀察中,紅蝠的降溫力比較好1點,由1開始到10min內溫度上得比較慢,而Wing12就比較快就上到10min的溫度,故推測如果是次測試的時間改為更長時間,成績可能會有更大分歧。
2) 從噪音上分析:由於小弟工作的關係,小弟對噪音比較特別敏感。但2款風扇的音量都很接近。(事實上風切聲都已經蓋過其他聲音,因連同CPU及機身共有10把風扇同時運作!)
3) 有C Hing指BlackIce厚排的fin好密,低/中速風扇可能打唔穿個排,固要用高速風扇或雙面加風扇。但由以上測驗中見到其實分別只有3度左右,但亦有可能因為要降溫的目標未夠熱( )固可能用單/雙面風扇都未有太大分別。

其他:兩款風扇的特性,如:UV、防水....請自行比較,但兩款風扇的價錢亦差不多。
PS. 測試於連續進行,10min的測試後便侍機超過10min及更換風扇,此再測試,中途沒有reboot或更改測試環境的condition。
PS2. 希望短期內作更多其他風扇的測試,包括有:白蝠、Antec及CM跟機扇、NB Multi Frame、NB L-XL-2R rev.2、Jack Coolar,各位C Hing有何意見?

多謝收看!)

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-7-8 02:07 編輯 ]
作者: chan@hkepc    時間: 2009-7-8 01:42

thanks
作者: Zzpw    時間: 2009-7-8 01:51

  希望快D睇到CM跟機扇個TEST啦
作者: amoslee    時間: 2009-7-8 01:53

原帖由 Zzpw 於 2009-7-8 01:51 發表
  希望快D睇到CM跟機扇個TEST啦

就咁睇cm把跟機扇個config唔係好強嫁炸喎...

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-7-8 01:54 編輯 ]
作者: hangck    時間: 2009-7-8 01:55

非常好比較
照咁睇紅蝠最理想
作者: amoslee    時間: 2009-7-8 01:58

原帖由 hangck 於 2009-7-8 01:55 發表
非常好比較
照咁睇紅蝠最理想

如果你唔玩UV、防水、拆扇葉.....係

所以小弟都係鍾意紅蝠多D
作者: garymmf    時間: 2009-7-8 02:02

我想睇白蝠, 其他1K FAN 效果會唔會差好多. 始終電腦FAN 多過6把就開始唔掂.
作者: amoslee    時間: 2009-7-8 02:10

原帖由 garymmf 於 2009-7-8 02:02 發表
我想睇白蝠, 其他1K FAN 效果會唔會差好多. 始終電腦FAN 多過6把就開始唔掂.

本來仲想做+白蝠的測試,但今天不夠時間,下次啦!

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-7-8 02:10 編輯 ]
作者: jingome    時間: 2009-7-8 02:18

原帖由 amoslee 於 2009-7-8 02:10 發表

本來仲想做+白蝠的測試,但今天不夠時間,下次啦!


等你ah ching
作者: tonychoi    時間: 2009-7-8 09:20

wing風扇據聞一個月都賣到成廿幾把咁多的,因此拆葉/防水/清洗係有人buy gei。

[ 本帖最後由 tonychoi 於 2009-7-8 10:29 編輯 ]
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-7-8 10:27

其實Wing12兩把真係夠做CPU FAN?
作者: 小馬馬    時間: 2009-7-8 11:06

原帖由 amoslee 於 2009-7-8 01:58 發表
如果你唔玩UV、防水、拆扇葉.....係
所以小弟都係鍾意紅蝠多D


紅蝠唔係都可以拆葉嗎???
作者: helenchan    時間: 2009-7-8 11:38

紅蝠係成把野拆,wing12 係逐片逐片葉拆………

[ 本帖最後由 helenchan 於 2009-7-8 11:38 編輯 ]
作者: wanch    時間: 2009-7-8 11:44

期待更多測試
作者: pch0113    時間: 2009-7-8 11:44

原帖由 tonychoi 於 2009-7-8 09:20 發表
wing風扇據聞一個月都賣到成廿幾把咁多的,因此拆葉/防水/清洗係有人buy gei。

之前有人買左6隻
作者: KCHK    時間: 2009-7-8 13:30

原帖由 tonychoi 於 2009-7-8 09:20 發表
wing風扇據聞一個月都賣到成廿幾把咁多的,因此拆葉/防水/清洗係有人buy gei。

冇錯, 我就係其中一個貪佢可以拆落黎洗~夠晒方便
作者: darcylee    時間: 2009-7-8 13:53

睇黎都係買番wing 12 算 不過最衰佢無UV紅
作者: tonychoi    時間: 2009-7-8 13:59

原帖由 pch0113 於 2009-7-8 11:44 發表

之前有人買左6隻


呢d大客係可遇不可求的,就好似買4870x2 再行cross fire 咁
作者: garymmf    時間: 2009-7-8 14:49

原帖由 tonychoi 於 2009-7-8 13:59 發表


呢d大客係可遇不可求的,就好似買4870x2 再行cross fire 咁

wing 12 我$12x 我都買左把, 可惜個調速器係made in china , 其他cheap fan既調速器都係made in korea wo
作者: cccccctt    時間: 2009-7-8 14:56

當初團購..
買左7隻green wing12
第2次團購買左5隻 blue(wing8,9,12都有)

正價冇買過

可拆, 水洗真係好方便
但最欣賞係扇葉平衡, 同埋震動超細...
暫時搵唔到震動少過wing的風扇
作者: 小馬馬    時間: 2009-7-8 14:59

原帖由 garymmf 於 2009-7-8 14:49 發表

wing 12 我$12x 我都買左把, 可惜個調速器係made in china , 其他cheap fan既調速器都係made in korea wo


Wing12 個調速器對我來講完全無需要,屋企仲有兩三個擺係度………

前日上A shop 買多把改落個「鎌平」度,
我乾脆即場拆番個調速俾番A Sir,反正拎番屋企又多件無用野。
作者: garymmf    時間: 2009-7-8 15:29

原帖由 小馬馬 於 2009-7-8 14:59 發表


Wing12 個調速器對我來講完全無需要,屋企仲有兩三個擺係度………

前日上A shop 買多把改落個「鎌平」度,
我乾脆即場拆番個調速俾番A Sir,反正拎番屋企又多件無用野。

可以賣貴幾十
作者: aR_man    時間: 2009-7-8 15:31

多謝你既分析

[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-7-8 15:32 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-7-8 15:31

原帖由 小馬馬 於 2009-7-8 14:59 發表


Wing12 個調速器對我來講完全無需要,屋企仲有兩三個擺係度………

前日上A shop 買多把改落個「鎌平」度,
乾脆即場拆番個調速俾番A Sir,反正拎番屋企又多件無用野。


ching好o野~~~

強烈要求Wing 14、Wing 12 2000rpm version齋fan版~~~
作者: hpkpk123    時間: 2009-7-8 15:51

原帖由 K_C_ 於 2009-7-8 15:31 發表


ching好o野~~~

強烈要求Wing 14、Wing 12 2000rpm version齋fan版~~~

最好加埋LED
作者: dannyctl    時間: 2009-7-8 16:20

正! D資料幾有用, 咁啱我都改緊D風扇, 多謝楼主熱心分享
作者: dannyctl    時間: 2009-7-8 16:21

正! D資料幾有用, 咁啱我都改緊D風扇, 多謝楼主熱心分享
作者: tonychoi    時間: 2009-7-8 18:02

原帖由 garymmf 於 2009-7-8 15:29 發表

可以賣貴幾十


邊有咁的可能 ,其成把風扇最貴的成本在個磁浮軸承及100%平衡較正,個speed control係因為歐人投訴1500rpm太嘈,佢地依然好迷信有9dBA風扇存在,因此一定要跟。
同埋而家在外國賣緊的retail風扇,高級的都要跟一個PCI Slot的 speed control,因此寧願開模整個可以貼在機箱內/外的單頭Speed control,我見到好多人買一隻wing的都會用埋,而且零售版的speed control據聞一個月都可以賣到5-6隻,因此即係有人有需求囉。
作者: tonychoi    時間: 2009-7-8 18:06

原帖由 K_C_ 於 2009-7-8 15:31 發表


ching好o野~~~

強烈要求Wing 14、Wing 12 2000rpm version齋fan版~~~


阿愁有一隻wing 14的初號機,其實用prototype tool係 ber左十幾隻出來試,我諗緊遲d試完拎出來抽獎送比想要的人仲好。
wing 12 2000rpm係好大風,但都好嘈,唔可能開發一隻產品只賣香港呢個1個月賣2-30隻的市場,不過我手上的確係有pwm+led,但冇防水的wing 12,暫時仍在測試sample階段,遲d我會拎返屋企換埋我cpu h.s.隻 12pwm,影相放圖比大家睇下。
作者: barryli    時間: 2009-7-8 18:07

詳細測試.........正

作者: garymmf    時間: 2009-7-8 18:11

原帖由 tonychoi 於 2009-7-8 18:02 發表


邊有咁的可能 ,其成把風扇最貴的成本在個磁浮軸承及100%平衡較正,個speed control係因為歐人投訴1500rpm太嘈,佢地依然好迷信有9dBA風扇存在,因此一定要跟。
同埋而家在外國賣緊的 ...

但係我個隻我拎係手真係有D 震...反而隻AC 1500轉就完全唔震
作者: 小馬馬    時間: 2009-7-8 18:22

如果Wing12 出無跟調速器嘅版本,平十蚊我都殺………
作者: cccccctt    時間: 2009-7-8 18:32

原帖由 garymmf 於 2009-7-8 18:11 發表

但係我個隻我拎係手真係有D 震...反而隻AC 1500轉就完全唔震


我屋企十幾個WING扇都唔震

AC 1500冇可能好過...
作者: dirtyman1984    時間: 2009-7-8 18:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garymmf    時間: 2009-7-8 19:03

原帖由 cccccctt 於 2009-7-8 18:32 發表


我屋企十幾個WING扇都唔震

AC 1500冇可能好過...

我渣上手試的.
作者: garymmf    時間: 2009-7-8 19:03

原帖由 tonychoi 於 2009-7-8 18:02 發表


邊有咁的可能 ,其成把風扇最貴的成本在個磁浮軸承及100%平衡較正,個speed control係因為歐人投訴1500rpm太嘈,佢地依然好迷信有9dBA風扇存在,因此一定要跟。
同埋而家在外國賣緊的 ...

9dBA=幾多轉左右~ thx
作者: cccccctt    時間: 2009-7-8 19:08

原帖由 garymmf 於 2009-7-8 19:03 發表

我渣上手試的.


我都係

當個人手感唔同啦

[ 本帖最後由 cccccctt 於 2009-7-8 19:22 編輯 ]
作者: hhg    時間: 2009-7-8 19:53

我隻wing12都係,用佢送既膠釘安喺機箱
就咁睇唔覺佢震
用隻手指摸下個黑框就感覺到震動
如果唔用膠釘咪好震?
作者: purplepaper    時間: 2009-7-8 20:11

原帖由 hhg 於 2009-7-8 19:53 發表
我隻wing12都係,用佢送既膠釘安喺機箱
就咁睇唔覺佢震
用隻手指摸下個黑框就感覺到震動
如果唔用膠釘咪好震?

多謝分享...好有用既資料.
講講下小弟唔識用膠釘.我都係o係風扇前後安個膠介子防震.

有一次試緊水果時有一把裝左係冷排既暴力扇比我整爆左個扇葉.同時手指公"爆光"

當時我以為只係手指公流緊血風扇無時.後來發覺成部機好震.我部機係放左係書台底.

部機放左原位之後連張書台都震.我張書台仲唔係放得少野.咁都連書台都震埋好誇張.

當時仲未知道係把暴力扇無左其中一個葉引起震.

呢件事話我聽.原來咁細把風扇可以做成咁大既影響.
作者: cccccctt    時間: 2009-7-9 03:25

原帖由 hhg 於 2009-7-8 19:53 發表
我隻wing12都係,用佢送既膠釘安喺機箱
就咁睇唔覺佢震
用隻手指摸下個黑框就感覺到震動
如果唔用膠釘咪好震?


逢風扇轉緊都會震....

只係WING12的震動係好少好少
你試下同其他牌子同轉速下比較就會知





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2