作者: M|nG 時間: 2009-9-3 12:34 標題: HS 安裝方向
請問HS打橫定打直放散熱效能較好?
Thanks
作者: GUILDWARS 時間: 2009-9-3 12:58
要睇你用咩CPU
底板北橋HS的大小,位置
火牛上置還是下置的
仲有機箱的散熱風扇係咩位
大多數用家都係喜歡水平橫吹
有部份用家會垂直向上吹(有些是被逼的)
作者: IT-Professional 時間: 2009-9-3 15:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: M|nG 時間: 2009-9-3 16:21
原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-3 12:58 發表
要睇你用咩CPU
底板北橋HS的大小,位置
火牛上置還是下置的
仲有機箱的散熱風扇係咩位
大多數用家都係喜歡水平橫吹
有部份用家會垂直向上吹(有些是被逼的)
AMD 955, TB 120, CM690
因為我諗緊買唔買新既扣具
[ 本帖最後由 M|nG 於 2009-9-3 16:23 編輯 ]
作者: ess281067 時間: 2009-9-3 16:29
原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-3 12:58 發表
要睇你用咩CPU
底板北橋HS的大小,位置
火牛上置還是下置的
仲有機箱的散熱風扇係咩位
大多數用家都係喜歡水平橫吹
有部份用家會垂直向上吹(有些是被逼的)
若唔垂直向上吹的話.我個紅海個扣就打爆風扇葉的喇<<<<有部份用家會垂直向上吹(有些是被逼的)
作者: 斯路頓 時間: 2009-9-3 19:07
咁如果機箱係下置式火牛, 機箱頂有風扇
咁向上同向機箱後吹邊個吹法比較好呢??
作者: GUILDWARS 時間: 2009-9-3 19:44
你用咩底板
要睇下底板hs會唔會頂
好多amd板都會頂住
只能垂直向上吹
作者: cccccctt 時間: 2009-9-3 20:59
好多AMD板都會頂住.....
要向上吹係扣具設計問題姐....
作者: M|nG 時間: 2009-9-4 10:24
CROSSHAIR III FORMULA
作者: GUILDWARS 時間: 2009-9-4 11:15
我沒用過不太清楚
睇下其他CHING有咩建議
個人睇法:
高端產品的覆蓋面比較廣
扣具應該相容
除左玩水冷外
一般唔需要換
作者: pakcheongkwan 時間: 2009-9-4 11:24
有些是被逼的.....
I'm the one who forced to do so...
作者: M|nG 時間: 2009-9-4 19:53
因為我想知道打直放溫度會不會好看一點
作者: cccccctt 時間: 2009-9-4 19:55
CM690
頂有風扇抽出
所以向上向後都差唔多
不過向上唔會頂頭2條RAM咩?
作者: wch922 時間: 2009-9-4 21:06
頂ga,所以拆ram會好煩
作者: wing1234 時間: 2009-9-4 21:09
應該向上好
熱空氣向上

作者: cccccctt 時間: 2009-9-4 21:14
睇你箱內風道如何

作者: M|nG 時間: 2009-9-4 21:38
內風道是
作者: cccccctt 時間: 2009-9-4 21:42 標題: 回覆 17# 的帖子
"機"箱內 風道
作者: IT-Professional 時間: 2009-9-5 13:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: M|nG 時間: 2009-9-6 20:45
遲D買黎試下
謝謝

