Board logo

標題: HS 安裝方向 [打印本頁]

作者: M|nG    時間: 2009-9-3 12:34     標題: HS 安裝方向

請問HS打橫定打直放散熱效能較好?
Thanks
作者: GUILDWARS    時間: 2009-9-3 12:58

要睇你用咩CPU
底板北橋HS的大小,位置
火牛上置還是下置的
仲有機箱的散熱風扇係咩位
大多數用家都係喜歡水平橫吹
有部份用家會垂直向上吹(有些是被逼的)
作者: IT-Professional    時間: 2009-9-3 15:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: M|nG    時間: 2009-9-3 16:21

原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-3 12:58 發表
要睇你用咩CPU
底板北橋HS的大小,位置
火牛上置還是下置的
仲有機箱的散熱風扇係咩位
大多數用家都係喜歡水平橫吹
有部份用家會垂直向上吹(有些是被逼的)


AMD 955, TB 120, CM690
因為我諗緊買唔買新既扣具

[ 本帖最後由 M|nG 於 2009-9-3 16:23 編輯 ]
作者: ess281067    時間: 2009-9-3 16:29

原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-3 12:58 發表
要睇你用咩CPU
底板北橋HS的大小,位置
火牛上置還是下置的
仲有機箱的散熱風扇係咩位
大多數用家都係喜歡水平橫吹
有部份用家會垂直向上吹(有些是被逼的)

若唔垂直向上吹的話.我個紅海個扣就打爆風扇葉的喇<<<<有部份用家會垂直向上吹(有些是被逼的)
作者: 斯路頓    時間: 2009-9-3 19:07

原帖由 IT-Professional 於 2009-9-3 15:11 發表
搭式 = 對後置風扇/火牛
菊花 = 360 度


咁如果機箱係下置式火牛, 機箱頂有風扇
咁向上同向機箱後吹邊個吹法比較好呢??
作者: GUILDWARS    時間: 2009-9-3 19:44

原帖由 M|nG 於 2009-9-3 16:21 發表


AMD 955, TB 120, CM690
因為我諗緊買唔買新既扣具


你用咩底板
要睇下底板hs會唔會頂
好多amd板都會頂住
只能垂直向上吹
作者: cccccctt    時間: 2009-9-3 20:59

原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-3 19:44 發表


你用咩底板
要睇下底板hs會唔會頂
好多amd板都會頂住
只能垂直向上吹


好多AMD板都會頂住.....

要向上吹係扣具設計問題姐....
作者: M|nG    時間: 2009-9-4 10:24

原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-3 19:44 發表


你用咩底板
要睇下底板hs會唔會頂
好多amd板都會頂住
只能垂直向上吹


CROSSHAIR III FORMULA
作者: GUILDWARS    時間: 2009-9-4 11:15

我沒用過不太清楚
睇下其他CHING有咩建議
個人睇法:
高端產品的覆蓋面比較廣
扣具應該相容
除左玩水冷外
一般唔需要換
作者: pakcheongkwan    時間: 2009-9-4 11:24

有些是被逼的.....
I'm the one who forced to do so...
作者: M|nG    時間: 2009-9-4 19:53

因為我想知道打直放溫度會不會好看一點
作者: cccccctt    時間: 2009-9-4 19:55

原帖由 M|nG 於 2009-9-3 16:21 發表


AMD 955, TB 120, CM690
因為我諗緊買唔買新既扣具


CM690
頂有風扇抽出
所以向上向後都差唔多

不過向上唔會頂頭2條RAM咩?
作者: wch922    時間: 2009-9-4 21:06

頂ga,所以拆ram會好煩
作者: wing1234    時間: 2009-9-4 21:09

原帖由 cccccctt 於 2009-9-4 19:55 發表


CM690
頂有風扇抽出
所以向上向後都差唔多

不過向上唔會頂頭2條RAM咩?


應該向上好
熱空氣向上
作者: cccccctt    時間: 2009-9-4 21:14

原帖由 wing1234 於 2009-9-4 21:09 發表


應該向上好
熱空氣向上


睇你箱內風道如何
作者: M|nG    時間: 2009-9-4 21:38

內風道是
作者: cccccctt    時間: 2009-9-4 21:42     標題: 回覆 17# 的帖子

"機"箱內 風道
作者: IT-Professional    時間: 2009-9-5 13:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: M|nG    時間: 2009-9-6 20:45

遲D買黎試下
謝謝





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2