Board logo

標題: 失敗的Zalman扣具暨獅王翻新 [打印本頁]

作者: pk2106    時間: 2010-1-31 00:24     標題: 失敗的Zalman扣具暨獅王翻新

本帖最後由 pk2106 於 2010-1-31 16:08 編輯

廳部高清機隻超頻三"獅王"已不停地工作了四年,開始有怪聲傳出,應該係把風扇就黎收皮啦!見隻Zalman CNPS8700NT個樣同效能都唔錯,就買返黎試下。
DSCN3161.jpg
DSCN3190.jpg

外觀同質感都唔錯,扣具驟眼睇同超頻三差唔多。但上機先發覺麻大煩!
8700NT_y_p.jpg
Zalman個扣具可能由於有幾條熱管阻著,所以設計成分離式。壓杆需從熱管隙中塞入,從另一側縫隙中穿出,跟著要將『壓杆』旋轉至水平,讓中間的圓孔套上散熱器底座中心的『凸點』,然後把另一扣件套入『壓杆』一頭後再與底板支架扣合。
DSCN3525.jpg
DSCN3527.jpg

問題就出在活動扣具如向北橋方向,會同北橋散熱器有冲突。反轉裝個活動扣具離箱邊又不足半吋,根本落唔到手。吹漲!
DSCN3251.jpg

試佐成個幾鐘、裝到火都黎埋!最后要用塊泥膠痴住條『壓杆』,再用支長螺絲批先搞得佢掂。
DSCN3252.jpg
DSCN3249.jpg

真係希望Zalman呢隻扣具可以改進下,唔好咁多活動組件(或活動組件可扣緊都可)。方便狹窄環境下安裝!


圖片附件: DSCN3161.jpg (2010-1-31 00:11, 86.62 KB) / 下載次數 132
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=996818&k=7e53e300bc3223f2b19cc40d85c57a03&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3190.jpg (2010-1-31 00:12, 93.04 KB) / 下載次數 128
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=996819&k=49e90c52a6c0cd82a9a49c6210ee1154&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3525.jpg (2010-1-31 00:13, 86.93 KB) / 下載次數 130
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=996820&k=0c65b92fd67662dd0cceedd2f1ec7928&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3527.jpg (2010-1-31 00:14, 86.75 KB) / 下載次數 133
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=996821&k=79d4ccd2ac2902941eea8ac15443ffb3&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3251.jpg (2010-1-31 00:15, 95.6 KB) / 下載次數 129
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=996822&k=93d083e362c46c19f2e4075e5e46c7f8&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3252.jpg (2010-1-31 00:15, 99.51 KB) / 下載次數 144
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=996823&k=08179e256ef4fd7022cc9a5d884c5fd4&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3249.jpg (2010-1-31 00:16, 97.55 KB) / 下載次數 137
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=996824&k=7e43040d18085bc580fec2b315fd441b&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: 8700NT_y_p.jpg (2010-1-31 00:18, 32.76 KB) / 下載次數 129
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=996826&k=41862dd186c0a828781874172dda2d5f&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu


作者: hang05    時間: 2010-1-31 00:34

跟本唔係值口...呢隻hs..我手上有一隻,朋友有一隻,我朋友同你差唔多,但係我幫佢裝,好快搞掂,而我個隻就係用黎試野...都係無問題,775,am3 全部自由裝組...正常無問題...
作者: lap2000lap    時間: 2010-1-31 01:38

先恭喜樓主成功上機,想問問呢隻幾錢呀?
作者: wingo    時間: 2010-1-31 02:33

跟本唔係值口...呢隻hs..我手上有一隻,朋友有一隻,我朋友同你差唔多,但係我幫佢裝,好快搞掂,而我個隻就係用 ...
hang05 發表於 2010-1-31 00:34



我都幫朋友塊775裝過, 好快搞掂完全無問題
作者: lap2000lap    時間: 2010-1-31 02:41

個個都話無問題
會唔會係裝o既程序錯左呀!
作者: Gyula_Kadar    時間: 2010-1-31 02:46

CUP h.s. 大多數都係上O左M.B. 先入機箱....

樓主係咪入O左機箱先裝 CUP h.s. 呢??
作者: kwokhokay    時間: 2010-1-31 09:33

回復 6# Gyula_Kadar
好明顯係
唔係點會話頂機箱
作者: pk2106    時間: 2010-1-31 11:08

本帖最後由 pk2106 於 2010-1-31 11:18 編輯

好多謝咁多位師兄的意見,因只係更換散熱器,所以只係在機箱內進行,所以有一定難度。
我所指的失敗,係指扣具設計太多關節位:首先要將一邊套入CPU底座,然后要對准散熱器中心的『凸點』,再要把另一個活動扣件套入『壓杆』另一頭後再與底板支架扣合。

我係用AMD板,CPU底座扣位係南。北(上、下)方向,如不拆板在箱內更換,要顧及的地方及步驟太多。最煩係最後一步要將另一扣件套入後,需向下及向外用力先可以扣落CPU底座。在箱內環境狹窄,單手係好難操作。

如係775底座,因要另加底座扣架,而底座扣架係可四個方向隨便安裝,只要將扣具改為東、西(左、右)向。在箱內操作會方便好多。


DSCN3254.jpg

圖片附件: DSCN3254.jpg (2010-1-31 11:17, 95.68 KB) / 下載次數 123
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=996942&k=f49e8c1ab2541652a8db13a9b0fc1978&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu


作者: alextsang1969    時間: 2010-1-31 14:44

想請問師兄散熱掂唔掂?
作者: JT2106    時間: 2010-1-31 15:07

睇左咁多人既回應,
其實跟本就唔係 Zalman的扣具失敗,而係樓主失敗…
唔好懶落人地到.....
作者: pk2106    時間: 2010-1-31 15:13

回復 9# alextsang1969
由於現時天氣較涼,粒AIIx3 435用兩隻散熱器都係25℃左右,但Zalman把風扇係11CM且有PWM速控,轉速維持在900轉左右,非常安靜!
亦由于扇葉大佐,連帶北橋也下降2℃,約40℃左右。
相信效能及噪聲方面會比[獅王]好好多!
作者: pk2106    時間: 2010-1-31 15:26

睇左咁多人既回應,
其實跟本就唔係 Zalman的扣具失敗,而係樓主失敗…
唔好懶落人地到..... ...
JT2106 發表於 2010-1-31 15:07

我認我失敗,但我相信一定會有同類現像出現!如果次次都要拆板安裝的話,我會揀返容易安裝的散熱器黎用。
我話佢失敗,係因為有其它同頹散熱器的扣具設計比佢好得多!
作者: pk2106    時間: 2010-1-31 16:04

隻服務佐近五年的[獅王]其實散熱效果都唔錯,之前用在5600+上夏天細機箱都可維持在45℃左右。加上裝拆方便,所以一直都留在身邊。今次都唔例外,保養下佢先。
DSCN3555.jpg

少不了的清潔步騾;
DSCN3565.jpg

原想將風扇拆下加油苒用,但發現四個固定位已開裂,只有換過個(人民幣$:12蚊);
DSCN3558.jpg
DSCN3568.jpg

支壓杆開始生鏽,執執佢噴返油;
DSCN3560.jpg
DSCN3569.jpg
DSCN3574.jpg

順手將個底拋光下,搞掂!
DSCN3573.jpg
DSCN3571.jpg
DSCN3576.jpg

缺點係由於係全銅裝,散熱較慢,需較高轉數風扇才可發揮效能,所以風扇會嘈少少。

圖片附件: DSCN3574.jpg (2010-1-31 16:02, 81.27 KB) / 下載次數 78
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997049&k=e7cfaf26cd389730202b60579be79531&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3576.jpg (2010-1-31 16:02, 92.03 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997050&k=6d4e9e34db721520e01ea92d30c01fcb&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3555.jpg (2010-1-31 16:02, 97.98 KB) / 下載次數 92
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997051&k=5f74ab6f603ceb789143e333c3588eeb&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3558.jpg (2010-1-31 16:02, 99.81 KB) / 下載次數 74
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997052&k=7a766c4959fb7f3c15c1a0899f2ff779&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3560.jpg (2010-1-31 16:02, 91.57 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997053&k=66a848021fab12ed81dc9ed8ac31b8da&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3565.jpg (2010-1-31 16:02, 81.84 KB) / 下載次數 77
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997054&k=132fccea0381735f4b0814b3b297a8a1&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3568.jpg (2010-1-31 16:02, 87.62 KB) / 下載次數 75
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997055&k=213aedf90c61d8ad964d96aa4a62dccb&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3569.jpg (2010-1-31 16:02, 99 KB) / 下載次數 83
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997056&k=acecf0ee3e70e125387b3f405a2eae40&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3571.jpg (2010-1-31 16:02, 99.38 KB) / 下載次數 73
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997057&k=719aa080ad157a5fcce21dd18333eb06&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu



圖片附件: DSCN3573.jpg (2010-1-31 16:02, 98.46 KB) / 下載次數 69
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997058&k=d2fab1efefad6a83be6516ed32926ef7&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu


作者: alextsang1969    時間: 2010-1-31 16:11

本帖最後由 alextsang1969 於 2010-1-31 16:12 編輯

照咁睇呢隻散熱都唔錯!
我係官網睇到都想買!
既然睇到師兄報告,一於入返隻
作者: KOJI    時間: 2010-1-31 16:19

本帖最後由 KOJI 於 2010-1-31 16:21 編輯
睇左咁多人既回應,
其實跟本就唔係 Zalman的扣具失敗,而係樓主失敗…
唔好懶落人地到..... ...
JT2106 發表於 2010-1-31 15:07

YES.
我好快搞掂完全無問題^^

圖片附件: DSC_9943.JPG (2010-1-31 16:20, 31.79 KB) / 下載次數 71
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=997075&k=f495ba47f5ab83dc6bd24cdb0ada9904&t=1782310215&sid=1NGUNEYEmu


作者: pk2106    時間: 2010-1-31 16:26

回復 14# alextsang1969
初出時要三佰幾有的貴,而家買二佰尾都可接受。
如上散熱後再入箱就無難度,如在箱內更換就需留意下我所遇到的問題。
作者: alextsang1969    時間: 2010-1-31 16:39

多謝師兄指教
作者: RYO    時間: 2010-1-31 17:20

想請問師兄散熱掂唔掂?
alextsang1969 發表於 2010-1-31 14:44



    我用過, 效能不錯.
最重要真係非常靜 !





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2