作者: simplekk 時間: 2010-4-30 13:30 標題: 有關箱內對流疑問
本帖最後由 simplekk 於 2010-5-2 01:30 編輯
小弟機箱為力仔A70
前方四把12CM為抽入, 上方四把為抽出
而火牛放機底, 機背因改裝關係不能放FAN
問題來了, 如我上置四把風扇也改為抽入, 最終熱力能流出箱外嗎?(如機背的窿窿)
現階段是這樣↓
想改成這樣↓
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1030453&k=7a351a678906124e4282f66b71a1c14d&t=1782196706&sid=fM0nntbI0U

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1030469&k=b87f833055f31e5d5415d461a77127a9&t=1782196706&sid=fM0nntbI0U

作者: tonychoi 時間: 2010-4-30 13:43
火牛風扇弱好多~一定抽唔晒d熱風走變積熱
作者: simplekk 時間: 2010-4-30 13:53
真好~ 第一個貼就見到TONY大
但係咁喎~ 我行水, 其實箱內既溫度都唔過30C
作者: lovelyken 時間: 2010-4-30 13:53
火牛風扇麻麻地,,,
+上個火牛o係底抽風?
作者: simplekk 時間: 2010-4-30 14:01
YES, 由放前方都吹到生風比隻牛牛, 佢出既風連微暖都無...
火牛底部為12CM, 而後方有把8CM, 非常夠散的
作者: tonychoi 時間: 2010-4-30 14:16
既然係咁加咁多風扇做咩?
嫌水冷太靜?要整d風扇聲出來咩?
作者: simplekk 時間: 2010-4-30 14:30
唔係呀~ TONY =0=
個問題係我測試緊抽同吹邊個好丫嘛...
點知原來抽係好D, 同但係成部機裏面淨係得隻牛抽風又怕會唔夠
但實程入面多個感器溫度都唔過30
咁以我咁保守既思想去諗, 一部PC就算無FAN做入風, 但點都有個FAN係做抽風咁既理念, 搞到我宜加唔知可唔以8把FAN都係入風, 淨係隻牛去抽風就得...
希望有人明我講緊乜... 我都唔知種感覺點形容出黎

作者: K_C_ 時間: 2010-4-30 14:31
板主中晒~~~
條友玩到上晒腦.
作者: simplekk 時間: 2010-4-30 14:34
=0= 死仔包KC~
唔係上唔上腦, 我諗咁多, 其實可能丟返轉哂D風
扇方向, 箱內溫度都唔會有變化都唔定
作者: simplekk 時間: 2010-4-30 14:36
但好肯定既一件事就係, 掉返轉哂上方做抽風既話
隻排既溫度一定會低返好多....
作者: K_C_ 時間: 2010-4-30 14:57
本帖最後由 K_C_ 於 2010-4-30 15:00 編輯
我而家個setup同你一樣,都係由下吹向上.我亦都有諗過反轉上向下吹入去,d風會涼d......
但係:
1. 如果淨係反轉風扇,即係仍然裝響個排下面,風扇入風位受阻通常會引致更大噪音.
2. 如果裝響個排上面,即係同外露差唔多,又係好容易聽到風扇聲.
3. 兩個case都要自己DIY隔塵方案.相對於原裝隔塵網,DIY隔塵網要清潔時通常比較麻煩.
其實你追求乜o野?又唔係熱、又唔係勁超頻,使乜諗到咁複雜/完美?(要完美就換走條彈弓喉先啦~~~

作者: simplekk 時間: 2010-4-30 15:14
第一點應該錯左, 就係丟轉哂D FAN, 個排都係係上, 風扇係下
其實宜加個CASE即係將箱內既熱打上隻冷排,再出箱外.. =煲個冷排..
積木... 都幾貼切... 不過對我黎講唔係=_=. .. 有錢既一早換埋板, 玩哂一體BLOCK, 用哂3分擰頭... 全部喉一條彈弓都唔駛落添... 鬼叫我係死窮鬼咩
你明唔明姐死佬

作者: K_C_ 時間: 2010-4-30 15:34
回復 12# simplekk
乜o野"第一點應該錯左"???
總之我意思係,你想改成由上吹向下o丫嘛,風扇裝響排下面就會引致更大噪音~
"將箱內既熱打上隻冷排,再出箱外.. =煲個冷排.."似是而非~~~你乜都上晒水,箱入面有幾熱o者?咪得張RAID card、RAM同HDD會熱囉~ 而且你有冇諗過換幾塊呢d 擋板,再響d 5.25"位加隻扇做抽入,咁隻排咪有鮮風囉.

彈弓喉係指,條彈弓應該響外面套住條喉,而唔係好似你而家咁,用條喉去套住條彈弓.買條彈弓要幾多$$呀.......又走去扮窮~
作者: tonychoi 時間: 2010-4-30 16:00
如果你個箱唔係全密封,又唔係好熱
玩底轉1000rpm全抽出就得了
好處係比對流式冇咁食塵
一年清潔少幾次都得
作者: simplekk 時間: 2010-4-30 16:58
回KC
而加RAID咭果附近位置38C左右, 應該不成問題, HDD比前後4把風扇夾位黎吹, 無擔心過..
唔會加窿窿PANEL, 咁鬼核突
回TONY大
你意思即係機底自己開個窿放風扇?
作者: K_C_ 時間: 2010-4-30 17:10
機身前面板下半部咪又係咁多窿~~~~我換o左,感覺良好!!

唔like見到咁多窿,我大可以閂o左度門去,咁就靚仔晒.呀,唔好意思唔記得o左,你隻係A70,冇門o既添~~~
作者: simplekk 時間: 2010-4-30 17:18
頂你=_=""
都係轉返哂抽風入箱內喇... 見到個溫度就唔多開心... 唉
作者: kanduki 時間: 2010-5-1 12:26
擔心無抽出會積熱係多餘的
除非密封到連風都根本打唔到入去
否則氣流理應從機箱其他透氣窿流走
要加透氣窿出風的話可以從卡槽位置入手
用上水冷 都係為左"睇得到"的溫度儘量靚仔d
所以冷排都最優先吸到新鮮空氣為目的
(最好就擺向機箱出面最陰涼的地方 不過又怕水喉拉得太長
)就自己睇開呢度d post 冷排的話風扇做抽會比做吹的涼
個人覺得如果冷排同風扇之間墊多個框去均分排上每個窿的流量會更好
另外樓主無劃錯的話 火牛風扇係底入尾出
機箱入面對流係點都唔關火牛事
作者: nero32 時間: 2010-5-1 19:29
咁多風扇吹入沒地方出. 底置火牛都是自己固自己, 幾箱熱力都不會抽走
作者: simplekk 時間: 2010-5-2 01:28
回kanduki兄
睇完都明你意思, 但如果排同扇之間仲加個框就推到落塊板度咖喇喎....
但我就咁丟返轉D風扇變返抽既話, 火牛都係自己顧自己既狀態, 變相
D熱力係咪都係由機背既窿流走呢?
定又會如NERO兄所講熱力都不會被抽走呢?
作者: simplekk 時間: 2010-5-2 01:31
修一修改左個問題既內容, 希望更多師兄/父能入黎解畫~
萬分感謝
作者: simplekk 時間: 2010-5-5 23:00
今日又有個奇想...
隻排上下都裝風扇,方向都係由箱內抽出箱外
咁做法個溫度分別又大唔大呢?
作者: stupid9205 時間: 2010-5-6 02:04
你試下全部抽出,仲好玩
作者: hoo 時間: 2010-5-6 17:06
真的叹為觀止!
作者: JACK2120 時間: 2010-5-11 20:25
C兄有冇咁試https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1034678&k=9846ca2b50c2fd14edb4bc8d077f5b12&t=1782196706&sid=fM0nntbI0U

作者: 0997018397 時間: 2010-5-11 21:48
新手想問下
其實點樣知個風扇係抽入定抽出?
作者: stupid9205 時間: 2010-5-12 00:20
回復 26# 0997018397
睇返置頂果篇野啦
作者: kit3 時間: 2010-5-12 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: po52010 時間: 2010-5-12 23:30
所以 #25 的方法....應該會是比較熱(雖然未有實淺...不過理論上係會吾係好散到熱
作者: simplekk 時間: 2010-5-13 22:57
明白哂~ 多謝各師兄指導
作者: SamuelNSH 時間: 2010-5-13 23:33
正負壓誰好,應該也看用戶需要吧?
因為正壓的時候只要在抽入位放filter就已經可以很有效地防塵,而負壓則相反沒有那麼容易。
有錯請指出,在下純為學習…


