作者: plusyau 時間: 2011-10-2 13:15 標題: Wing 12 好嘈~~吱吱聲~~有冇得救?
3隻WING 12 用佐3 年~~
清完塵之後有一隻吱吱聲好嘈個隻
之後加佐摩打油好返1個月
依家又再嘈過~~
有冇得救??
定要買過隻??
作者: cat5354 時間: 2011-10-2 13:21
再落油試,可拆式係咁,响開有條路
作者: happle2007 時間: 2011-10-2 13:43
我有隻都係咁加左油都吾得好似條軸彎左
作者: cccccctt 時間: 2011-10-2 13:49
Wing12無需要加油...
作者: plusyau 時間: 2011-10-2 14:26
回復 4# cccccctt
我就係唔加嘈到爆
係好大聲個隻=.=
作者: plusyau 時間: 2011-10-2 14:27
回復 2# cat5354
又要拆~~好大工程X_X
作者: cccccctt 時間: 2011-10-2 18:25
回復 1# plusyau
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 24&pid=25189993
一係就唔見左粒走珠
作者: cccccctt 時間: 2011-10-2 18:25
WING12的設計上冇一PART需要潤滑油
作者: zetalai 時間: 2011-10-2 19:13
睇完d post
真正明白咩叫自作聰明....
出事做咩唔攞去ashop換呢
作者: HBV_hongkong 時間: 2011-10-2 20:27
本帖最後由 HBV_hongkong 於 2011-10-2 20:29 編輯
回復 9# zetalai
GELID出個d風扇唔係得A shop有得賣架
,唔通第2間店買咗之後有問題就一定要去A shop換先~作者: cccccctt 時間: 2011-10-2 21:55
香港的貨好似係拎去A SHOP RMA
http://www.topperstech.com/contact.html
作者: HBV_hongkong 時間: 2011-10-2 22:16
回復 11# cccccctt
但是小弟之前在陽明買咗個gelid tranquillo散熱器之後個把風扇有問題都係去返陽明個度換喎
作者: cccccctt 時間: 2011-10-2 22:21
舖頭肯幫你搞咪得囉
不過我未試過要換
作者: HBV_hongkong 時間: 2011-10-2 22:37
回復 13# cccccctt
都唔知係咪黑仔得滯
作者: hkbpc 時間: 2011-10-3 15:13
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: tonychoi 時間: 2011-10-3 17:54
可以PM A SIR約時間拎上A SHOP檢查,好多時都係有塵積左入去,或粒鐵珠在清塵時DUN左出來唔知。
因此我都留左一包鐵珠在A SHOP,可以補返入去。
但千奇唔好加油,因為有D油係會侵蝕膠件,尤其係WD40.........所有膠料做的風扇都必死無疑
作者: tonychoi 時間: 2011-10-3 17:56
如果係行貨,直接拎上A SHOP攪就得
SILENT風扇葉其實都拆得的,有時會因為運輸OR伙記拿貨時一跌,DUN左隻葉出來少少
咁就會好似你講的情況
通上啪返入去就OK
作者: blindfaith 時間: 2011-10-3 18:01
如果啪晒入去都係咁.....咁可以點check???@@
作者: tonychoi 時間: 2011-10-3 18:12
拎去A SHOP CHECK,因為都係試過有PWM風扇粒IC燒左的個別CASE,拎左去工廠話有D係原因不明,有D比靜電KO左的
出廠時全部工人係戴手套測試當然FULL PASS
但在市場上用家用的時候,如果本身塊板GROUND得唔係太好,就有呢個機會。
WING果D好多拎返A SHOP CHECK後,都係粒磁石頂起左而產生,按返下去就OK。
總之如果有問題,除非玩到好熟,拎上A SHOP檢查好過自己攪。
有咩A SHOP查唔到的原因,都係換過隻的,然後我就會去A SHOP拿返上廠CHECK及更換返比A SHOP.
作者: tonychoi 時間: 2011-10-3 18:16
其實如果上A SHOP買,你要求試著的話,只要唔係好多人在等交收,A君都會試著比你睇的。
陽明果邊的話,你同佢熟的話都應該可以的,因為佢地本身就駁左個12V電出來比人試野
作者: cccccctt 時間: 2011-10-3 18:20
想問下d自行加油落wing的, 係咪失去保養?
作者: blindfaith 時間: 2011-10-3 18:26
and i only buy at ashop
作者: blindfaith 時間: 2011-10-3 18:27
因為係咪都要去ashop..... =.=我係買過只.........$1xx 用3yr .... ok la...
作者: blindfaith 時間: 2011-10-3 18:27
thats y i rather buy at ashop
作者: zetalai 時間: 2011-10-3 21:13
好在手上wing 12同wing14都冇事...
btw, silent系列有冇出14cm嘅打算?
作者: HBV_hongkong 時間: 2011-10-3 22:11
回復 19# tonychoi
小弟個把風扇是著咗把扇後左右震一下之後每5秒都左右震一下之後用手轉個扇葉都會俾左右震停,請問tony sir這是什麼原因嗎?
作者: tonychoi 時間: 2011-10-3 22:30
呢個唔清楚,你拎去a shop來檢查下吧。
有可能係啪入去大力得滯,粒磁鐵頂出左位置
作者: tonychoi 時間: 2011-10-3 22:32
拆開左隻葉見到個軸套有被侵食左的話,大家都冇咩好講。
當然,果d case的苦主我都會mark底
在一年兩次的送風扇活動前一星期會pm佢記得多d留意
作者: tonychoi 時間: 2011-10-3 22:35
其實有咩問題,題去a shop check下,可能可以好容易解決,唔一定係咩大問題。
因此如果唔係急用,可以keep住等下一次要再去ssp敗家時先順便上a shop檢查。
建議係在敗家之前上a shop,可能同a sir講下講下可以回頭是岸,or有d野佢可以幫你訂到仲平d
作者: HBV_hongkong 時間: 2011-10-3 22:43
回復 27# tonychoi
果個散熱器把風扇已經一早換咗好一段日字啦
作者: ivanpwy 時間: 2011-10-3 23:27
RMA (Return Materiel Authorization),意指退貨授權,當銷售予客戶之商品需退回(銷售退回或退回維修)
作者: HBV_hongkong 時間: 2011-10-3 23:34
回復 31# ivanpwy
唔該晒ivanpwy師兄
作者: blindfaith 時間: 2011-10-4 10:18

