Board logo

標題: [散熱器] 我想問散熱器支援 1155 同 1156 是不是一樣的? [打印本頁]

作者: skyskyskyxp    時間: 2012-8-26 22:56     標題: 我想問散熱器支援 1155 同 1156 是不是一樣的?

我想問散熱器支援 1155 同 1156 是不是一樣的?
我見好似只寫住 1156

可唔可以用到1155??

Coolmaster N520
作者: lcska02nkc    時間: 2012-8-26 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skyskyskyxp    時間: 2012-8-26 23:00

http://www.asrock.com/mb/downloa ... H71M-DG3&o=BIOS

用e塊MB
但我問有d人話1156板 唔可以用 1155 散熱器??
作者: skyskyskyxp    時間: 2012-8-26 23:07

咁我N520 用唔用到 LGA1155??
因為我看N520 只寫
Intel Socket (LGA1366 /LGA1156 / LGA775)
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-8-26 23:08

用e塊MB
但我問有d人話1156板 唔可以用 1155 散熱器??
skyskyskyxp 發表於 2012-8-26 23:00


無這回事(LGA 1155=LGA 1156)
還有N520無跟LGA 1155=LGA 1156扣具
http://www.coolermaster.com.hk/p ... mp;category_id=3563
所以要另外買專用扣具
http://www.coolermaster.com.hk/product.php?product_id=6630
作者: skyskyskyxp    時間: 2012-8-26 23:10

無這回事(LGA 1155=LGA 1156)
還有N520無跟LGA 1155=LGA 1156扣具

所以要另外買專用扣具 ...
HBV_hongkong 發表於 2012-8-26 23:08



    下....原來要咁架?

咁另外買d 1155 扣具要幾錢??
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-8-26 23:14

下....原來要咁架?

咁另外買d 1155 扣具要幾錢??
skyskyskyxp 發表於 2012-8-26 23:10


如果小弟無記錯的話
大約半年前好似要$50~60的
作者: skyskyskyxp    時間: 2012-8-26 23:16

如果小弟無記錯的話
大約半年前好似要$50~60的
HBV_hongkong 發表於 2012-8-26 23:14



但我想問 我另外有 1對銀色扣跟埋
這是用 775的?

1155 同 775 唔同扣的?
thank
作者: lcska02nkc    時間: 2012-8-26 23:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-8-26 23:28

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2012-8-26 23:29 編輯
但我想問 我另外有 1對銀色扣跟埋
這是用 775的?

1155 同 775 唔同扣的?
thank ...
skyskyskyxp 發表於 2012-8-26 23:16


先頭上過官網
原來新版N520已經可以直接用LGA775\1155=1156\1366
http://www.coolermaster.com.hk/product.php?product_id=5983&category_id=3563
http://www.coolermaster.com.hk/upload/download/524/files/N520說明書-510003961-GP.pdf
唔知道樓主個扣具是什麼版本呢?
作者: skyskyskyxp    時間: 2012-8-27 05:43

先頭上過官網
原來新版N520已經可以直接用LGA775\1155=1156\1366

說明書-510003961-GP.pdf
唔知 ...
HBV_hongkong 發表於 2012-8-26 23:28



  我唔识看是什麽版本
我只知我有1对银扣 唔知系咪 1155..
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-8-27 22:41

我唔识看是什麽版本
我只知我有1对银扣 唔知系咪 1155..
skyskyskyxp 發表於 2012-8-27 05:43


小弟俾一點參考資料你
舊版扣具(Hyper N520 Manual)

新版扣具(Hyper N520 Manual (new bracket))

來源在於
http://www.coolermaster.com.hk/p ... mp;category_id=3563
作者: skyskyskyxp    時間: 2012-8-27 23:48

小弟俾一點參考資料你
舊版扣具(Hyper N520 Manual)

新版扣具(Hyper N520 Manual (new bracket) ...
HBV_hongkong 發表於 2012-8-27 22:41



    咁睇我好似是 New bracket
因為我有 New bracket圖B
可以教 1366,1156,775 位的
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-8-27 23:58

咁睇我好似是 New bracket
因為我有 New bracket圖B
可以教 1366,1156,775 位的 ...
skyskyskyxp 發表於 2012-8-27 23:48


咁樣的話小弟可以恭喜樓主你了
因為可以唔洗另外買扣具~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2