作者: Maserati94 時間: 2014-5-9 12:48 標題: 機箱風扇係唔係越多越好?
本帖最後由 Maserati94 於 2014-5-9 12:53 編輯
現在的只有前1 後1 (則面有兩個位 放不落 因爲巨型heatsink)
但我長期打開則蓋
如果買個前2 下1 上2 後1
個改變有幾大 會唔會減低多 5-6度?
買個新case+成堆風扇 +之前買巨型heatsink 成 $1800 就係為了散熱
覺得好似貴左D 等於粒 4670k cpu的價錢
如果新case $1000 +幾個風扇 $300-400
出來的效果無降低 5度以上 就覺得不必要了
作者: revol519 時間: 2014-5-9 13:24
本帖最後由 revol519 於 2014-5-9 13:30 編輯
有時風扇太多會造成亂流~~~尤其側扇
打開側蓋可能會令風扇散熱減低, 等於打開門窗開冷氣
同埋, 玩得大HS超頻, 都係追求數字上的快感, 實際快左幾多都可能感覺唔到
作者: killuer_edwin 時間: 2014-5-9 14:22
會好D, 你開左側版對流效果就更加唔明顯
作者: chiuching 時間: 2014-5-9 15:38
無亂流, 順住風道抽入及抽出就是一個好的降溫方法了~
作者: 87874747 時間: 2014-5-9 15:50
其實有個問題,如果你抽出既風量夠大,其實亂流仲有冇問題呢
作者: revol519 時間: 2014-5-9 16:00
本帖最後由 revol519 於 2014-5-9 16:43 編輯
回覆 5# 87874747
咁要睇下抽出個方向, 同埋個風量差幾多
我個人建議前置,底入用轉數弱D; 頂抽, 後出用轉數強D,
側面除非係上置HS, 或許有風道對住顯卡, 如果都係唔建議裝~~~
作者: Maserati94 時間: 2014-5-9 16:35
回覆 6# revol519
有無人 試過換機箱+ 多好多把風扇
個分別有幾大呢? " 數據上"
換heatsink 可以比較到 前後溫度差幾多
我知 唔同機箱設計有晤同效果
想要個大約降多少溫度 來決定 呢千幾蚊要唔要洗
作者: revol519 時間: 2014-5-9 17:03
回覆 7# Maserati94
呢樣野冇包生仔...環境因素影響太大...
除非係水冷或者用D暴力扇, 我就夠膽包呢5,6度
作者: 紅豆湯圓 時間: 2014-5-9 17:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maserati94 時間: 2014-5-9 17:17
回覆 8# revol519
有無暴力得來 又長命的風扇 介紹下?
我晤介意嘈 因爲可以set 高溫先 100% full run
去得 高溫= 打機
打機= 好大聲 cover 到 風扇的聲音
作者: revol519 時間: 2014-5-9 17:23
本帖最後由 revol519 於 2014-5-9 17:24 編輯
回覆 10# Maserati94
我介紹就會係呢隻, 唔算暴力扇
http://www.akasa.com.tw/update.p ... &model=AK-FN073
要留意佢係14CM扇, 但可以FIT 12CM鏍C位
如果數據冇吹水的話, 呢個價錢係非常抵玩~~~
呢兩隻就堅暴力,不過真是好嘈
http://www.scythe.com.tw/product/fan/ultra_kaze.html
http://www.scythe.com.tw/product ... _120_highspeed.html
作者: Vincent2006 時間: 2014-5-9 17:31
最近換左個機箱, 有位裝ga位置都裝晒風扇, 前+後+上+下+側-5把風扇,
以為越多越好,多謝各位提醒,遲D得閒汁汁佢先
作者: 87874747 時間: 2014-5-9 17:53
當然熱空氣會向上升既話當然係頂抽出最好
作者: 87874747 時間: 2014-5-9 17:55
行full speed 1800rpm既 gelid 12l pwm我已經覺得好嘈
作者: loklok0129 時間: 2014-5-9 18:19
側板應該係入定出?
作者: revol519 時間: 2014-5-9 19:22
回覆 15# loklok0129
入會好D
作者: 1112311123 時間: 2014-5-10 00:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123 時間: 2014-5-10 00:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimlam666 時間: 2014-5-10 03:31
用超頻架羅,怕熱的話
作者: fatdumm 時間: 2014-5-10 04:48
話事話睇番舊post師兄喺咪有把viper R喺手?~
作者: makyeung2009 時間: 2014-5-10 07:49
我之前都裝56部風扇 後期開側板仲實際
via HKEPC Reader for Android
作者: revol519 時間: 2014-5-10 09:29
回覆 17# 1112311123
師兄隻耳靈JER, 我25分貝以下的風扇都可以接受~~~
我個人幾鐘意ASAKA的扇, 幾抵玩
師兄有冇14CM風扇推介? CFM要大過76 GE~~~
作者: 1112311123 時間: 2014-5-10 14:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123 時間: 2014-5-10 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: revol519 時間: 2014-5-10 14:40
回覆 24# 1112311123
F140HP 個SPEC好似幾靚仔~~~
師兄係咪好似買左?
作者: 1112311123 時間: 2014-5-10 14:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maserati94 時間: 2014-5-10 20:09
唔換啦
其實而家 要1個鐘頭full load 粒 U 先 80度
本來目標想要 70-74度
不過我好相信 換機箱 +風扇 都唔會降到 6-10度
最主要 我好鍾意 NZXT H440 但裝唔到 DVD drive
Corsair 450D 外表太平凡 唔係"鍾意" 平平無奇
如果用1千蚊買舊自己 麻麻地鍾意 散熱又唔係非常明顯的改善 就算吧啦
作者: 1112311123 時間: 2014-5-10 20:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maserati94 時間: 2014-5-10 21:27
本帖最後由 Maserati94 於 2014-5-10 21:29 編輯
回覆 28# 1112311123
heatsink 已經買左,用緊 Noctua NH D14$580
機箱未換
如果換機箱 $960 (本身跟3個風扇) 再+4個風扇 (1個$100左右 , 4個= $400)
$580 +$960+$400 = $1940
用緊 Zalman Z7 pc case
its Z7 , not Z7 plus
香港好似無得賣的
作者: AL131 時間: 2014-5-10 21:36
用上置牛機箱一定積熱架喇
作者: fatdumm 時間: 2014-5-13 23:30
幾草野,買把試下都好
作者: 1112311123 時間: 2014-5-14 00:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123 時間: 2014-5-14 00:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm 時間: 2014-5-14 01:15
我其實想知佢有幾嘈~
又或者有冇師兄有興趣玩下,等我買完試一兩次唔啱駛咪放出黎囉...
好似把貓頭仔到而家開都未開過...
作者: bishop168 時間: 2014-5-14 01:37
個SPEC好似好勁咁....
| Dimension | 145 X 145 X 25mm |
| Bearing | HDB (Hydro Dynamic Bearing) |
| Speed | 600-1600 RPM |
| Max airflow | 109.55 CFM |
| Sound level | 7-21.7 dB(A)?? |
| Max static air pressure | 2.91 mm-H2O |
| Rated voltage | 12V |
| Connector | PWM-4pin |
| Product code | AK-FN073 |
作者: Maserati94 時間: 2014-5-14 03:06
viper 有無LED 燈?
已用LED 風扇多年 突然無燈 不能接受
作者: EVIS 時間: 2014-5-14 03:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123 時間: 2014-5-14 12:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123 時間: 2014-5-14 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123 時間: 2014-5-14 16:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm 時間: 2014-5-14 16:26
唔換啦~換把冇用既野番黎把鬼咩~
作者: bei6266 時間: 2014-5-23 09:08
以前個舊機箱裝八把依家過新機箱裝三把溫度差個兩三度.舊時個機箱嘈到呢而家靜曬.
作者: peterwong4433 時間: 2014-5-23 21:13
對流好就OK, 不定要多
作者: DeFiniLoGy 時間: 2014-5-23 21:39
其實都睇C兄flow path做得好唔好,你更多風但對住吹都冇用
via HKEPC Reader for Android
作者: lcska02nkc 時間: 2014-5-23 22:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

