Board logo

標題: 我又開始返散熱器測試 [打印本頁]

作者: tonychoi    時間: 2014-10-31 10:25     標題: 我又開始返散熱器測試

因為cpu散熱器呢兩年真係冇咩新野出(包括我自己在內......),因此一直冇再做測試,當然自己都好忙。過左一段長時間後,而家又手痕想再做散熱器測試。
而且昨日亦是第一次做水冷散熱器測試,希望有時間就慢慢又重新開始做下測試,再建立一個新的benchmark table。

因為當年用的那款cheap cheap導熱膏已經用晒N年,又買唔返。所以日後做的測試我會用GC-EXTREME來作開始,起碼唔洗驚冇得用,而且設備亦有少少改良,轉了用CENTER 306溫度計。

如果想睇下新的SETUP,可以到以下連結看一下:
http://www.hkepc.com/forum/redir ... o=lastpost#lastpost

下一次散熱器會測試風冷還是水冷,要看我能不能再借到及時間許可,因此出測試REVIEW的帖亦係不定期推出。
作者: NOPSS    時間: 2014-10-31 10:34

水冷怕漏水...

災程出沒注意

咁吾會吾有耐用度測試先?
作者: tonychoi    時間: 2014-10-31 11:27

水冷怕漏水...

災程出沒注意

咁吾會吾有耐用度測試先?
NOPSS 發表於 2014-10-31 10:34


你教下我點做耐用度測試喇....開住部機7x24xn日?
而家常用的水冷液都係唔導電的,當然玩得水冷就要間中開機箱檢查下啦
作者: eh    時間: 2014-10-31 12:09

你教下我點做耐用度測試喇....開住部機7x24xn日?
而家常用的水冷液都係唔導電的,當然玩得水冷就要間中開 ...
tonychoi 發表於 2014-10-31 11:27



    Keep佢係一個比正常熱既室溫行
eg.65度
作者: to_chan    時間: 2014-10-31 12:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: speedstep    時間: 2014-10-31 13:38

本帖最後由 speedstep 於 2015-3-7 09:57 編輯

del...
作者: eh    時間: 2014-10-31 13:58

65度室溫洗唔洗玩咁盡
to_chan 發表於 2014-10-31 12:41



    你case正常都預你30-40度啦
作者: to_chan    時間: 2014-10-31 14:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eh    時間: 2014-10-31 15:14

本帖最後由 eh 於 2014-10-31 15:16 編輯
你知咩叫正常就得嘞,我諗冇人會癲到喺65度環境測試硬件
to_chan 發表於 2014-10-31 14:20



    耐用度測試呀...唔係性能測試呀
加熱同並行係常見耐用度測試既方法之一(好似係)
唔係d cd之類點同你講十萬年壽命
作者: tonychoi    時間: 2014-10-31 16:40

耐用度測試呀...唔係性能測試呀
加熱同並行係常見耐用度測試既方法之一(好似係)
唔係d cd之類點同你 ...
eh 發表於 2014-10-31 15:14



加溫來加速老化呢個係工廠常用的老化測試方法。
但咁玩法我電費會好金....
作者: NOPSS    時間: 2014-10-31 17:32

公司偷電大法
作者: hon_hon    時間: 2014-10-31 21:51

support!
作者: fatlo    時間: 2014-10-31 22:30

其實水冷耗電唔先耗電?因為見有用pump關係,
有無power consumption test?
作者: elvis517    時間: 2014-11-1 12:15

CHING 想問下4790K 4.0Ghz風冷 idle 40度+-5,但係Full Load 85-95度正常嗎? Stress Test 用 Linx 095。
作者: tonychoi    時間: 2014-11-1 14:52

呢系列cpu的die及IHS之間係用導熱膏連接,而唔係傳統焊錫,因此係咁的了。
作者: elvis517    時間: 2014-11-3 11:31

回覆 15# tonychoi


    IC.. THANKS
作者: bcoobcbco    時間: 2014-11-4 10:11

呢系列cpu的die及IHS之間係用導熱膏連接,而唔係傳統焊錫,因此係咁的了。
tonychoi 發表於 2014-11-1 14:52



    咁講法用咩散熱器都死啦
...Intel 除非開蓋
作者: tonychoi    時間: 2014-11-4 10:29

咁講法用咩散熱器都死啦
...Intel 除非開蓋
bcoobcbco 發表於 2014-11-4 10:11


因此你可以在GOOGLE搵返之前好多超頻玩家都有開蓋來玩





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2