作者: tonychoi 時間: 2014-10-31 10:25 標題: 我又開始返散熱器測試
因為cpu散熱器呢兩年真係冇咩新野出(包括我自己在內......),因此一直冇再做測試,當然自己都好忙。過左一段長時間後,而家又手痕想再做散熱器測試。
而且昨日亦是第一次做水冷散熱器測試,希望有時間就慢慢又重新開始做下測試,再建立一個新的benchmark table。
因為當年用的那款cheap cheap導熱膏已經用晒N年,又買唔返。所以日後做的測試我會用GC-EXTREME來作開始,起碼唔洗驚冇得用,而且設備亦有少少改良,轉了用CENTER 306溫度計。
如果想睇下新的SETUP,可以到以下連結看一下:
http://www.hkepc.com/forum/redir ... o=lastpost#lastpost
下一次散熱器會測試風冷還是水冷,要看我能不能再借到及時間許可,因此出測試REVIEW的帖亦係不定期推出。
作者: NOPSS 時間: 2014-10-31 10:34
水冷怕漏水...
災程出沒注意
咁吾會吾有耐用度測試先?
作者: tonychoi 時間: 2014-10-31 11:27
你教下我點做耐用度測試喇....開住部機7x24xn日?
而家常用的水冷液都係唔導電的,當然玩得水冷就要間中開機箱檢查下啦
作者: eh 時間: 2014-10-31 12:09
Keep佢係一個比正常熱既室溫行
eg.65度
作者: to_chan 時間: 2014-10-31 12:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: speedstep 時間: 2014-10-31 13:38
本帖最後由 speedstep 於 2015-3-7 09:57 編輯
del...
作者: eh 時間: 2014-10-31 13:58
你case正常都預你30-40度啦
作者: to_chan 時間: 2014-10-31 14:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eh 時間: 2014-10-31 15:14
本帖最後由 eh 於 2014-10-31 15:16 編輯
耐用度測試呀...唔係性能測試呀
加熱同並行係常見耐用度測試既方法之一(好似係)
唔係d cd之類點同你講十萬年壽命
作者: tonychoi 時間: 2014-10-31 16:40
加溫來加速老化呢個係工廠常用的老化測試方法。
但咁玩法我電費會好金....
作者: NOPSS 時間: 2014-10-31 17:32
公司偷電大法
作者: hon_hon 時間: 2014-10-31 21:51
support!
作者: fatlo 時間: 2014-10-31 22:30
其實水冷耗電唔先耗電?因為見有用pump關係,
有無power consumption test?
作者: elvis517 時間: 2014-11-1 12:15
CHING 想問下4790K 4.0Ghz風冷 idle 40度+-5,但係Full Load 85-95度正常嗎? Stress Test 用 Linx 095。
作者: tonychoi 時間: 2014-11-1 14:52
呢系列cpu的die及IHS之間係用導熱膏連接,而唔係傳統焊錫,因此係咁的了。
作者: elvis517 時間: 2014-11-3 11:31
回覆 15# tonychoi
IC.. THANKS
作者: bcoobcbco 時間: 2014-11-4 10:11
咁講法用咩散熱器都死啦
...Intel 除非開蓋
作者: tonychoi 時間: 2014-11-4 10:29
因此你可以在GOOGLE搵返之前好多超頻玩家都有開蓋來玩

