Board logo

標題: 我的wing 12pl [打印本頁]

作者: TEAM6    時間: 2014-11-4 23:50     標題: 我的wing 12pl

用左一段時間有D響,放假大掃除清塵同加雪油!

點知加完雪油重響

有冇師兄好似我咁!
作者: tonychoi    時間: 2014-11-5 09:42

用左一段時間有D響,放假大掃除清塵同加雪油!

點知加完雪油重響

有冇師兄好似我咁! ...
TEAM6 發表於 2014-11-4 23:50


你拆出檢查下後邊粒磁鐵有冇突出來,如果有按返平佢試試。
唔清楚原因拎埋單上A SHOP檢查,有問題會更換比你的。
作者: TEAM6    時間: 2014-11-5 11:13

係唔係風扇背貼紙嘅位置?

我個係張貼紙漲卜卜(好似有空氣喺貼紙裏面)

thank you
作者: tonychoi    時間: 2014-11-5 15:45

係唔係風扇背貼紙嘅位置?

我個係張貼紙漲卜卜(好似有空氣喺貼紙裏面)

thank you ...
TEAM6 發表於 2014-11-5 11:13


就係果度
作者: TEAM6    時間: 2014-11-6 01:27

試左當全速最響嘅時候,用手指輕按立績靜左九成!

其實可唔可以用AB膠固定,最主要原因我搬屋後發覺無左單

thank you 大師父
作者: TEAM6    時間: 2014-11-12 17:51

已經解決

用AA膠固定左磁石

加左(傑)身雲油

靜哂!

多謝師兄幫忙!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2