作者: TEAM6 時間: 2014-11-4 23:50 標題: 我的wing 12pl
用左一段時間有D響,放假大掃除清塵同加雪油!
點知加完雪油重響

有冇師兄好似我咁!
作者: tonychoi 時間: 2014-11-5 09:42
你拆出檢查下後邊粒磁鐵有冇突出來,如果有按返平佢試試。
唔清楚原因拎埋單上A SHOP檢查,有問題會更換比你的。
作者: TEAM6 時間: 2014-11-5 11:13
係唔係風扇背貼紙嘅位置?
我個係張貼紙漲卜卜(好似有空氣喺貼紙裏面)
thank you
作者: tonychoi 時間: 2014-11-5 15:45
就係果度
作者: TEAM6 時間: 2014-11-6 01:27
試左當全速最響嘅時候,用手指輕按立績靜左九成!
其實可唔可以用AB膠固定,最主要原因我搬屋後發覺無左單

thank you 大師父
作者: TEAM6 時間: 2014-11-12 17:51
已經解決
用AA膠固定左磁石
加左(傑)身雲油
靜哂!

多謝師兄幫忙!

